|
|
|
32. העיקר יש תחרות. פשוט אווירה של קרטל במדינה הזאת.
|
|
|
33. עד מתי נרשה להם לשחק בכספנו?!
|
|
|
34. מבצע! מחלת סרטן! רק עליה של 5%. קנו סרטן, זה זול
|
|
|
35. כל כמה חודשים מעלים מחירים
אולי מספיק כבר?
|
|
|
36. למי ששכח הנה תזכורת לאתר נזק
מי ששוכח , |
משלם |
|
(29.12.05) |
http://www.nezeq.co.il/index.tmpl
1.1.06, 2.2.06, 3.3.06, 4.4.06 ...
|
|
|
37. תפסיקו לקשקש בסלולר. יש SKYPE ו VOIP
דברו רק שצריך. מעט והשאר בקווי
|
|
|
38. ואיפה הממונה על ההגבלים העסקיים?
|
|
|
|
|
40. לא נמאס כבר מחברות הסלולר???
לא רק שהופכות את המדינה למקרוגל אחד גדול ... הם גם יקרות להחריד... ואנחנו מהופנטים מהפרסום עוד משלמים על זה.... לא הגיע הזמן שנתעורר קצת כצרכנים... הוצאות החברות האלה הם יותר על פרסום... הכח לשנות בידנו...
|
|
|
41. מרד הצרכנים האמיתי כבר החל, הצטרפו גם אתם-סלולרי=חירום בלבד
אורן , |
תל אביב |
|
(29.12.05) |
מאחר ואין בארץ שום גוף רציני שמסוגל לאגד מרד צרכנים, תושבי המדינה מצביעים לאחרונה ברגליים וממעטים מאוד בשימוש בסלולרי.
עזבו אתכם מכל התירוצים של החברות הסלולריות, הסיבה האמיתית להעלאת המחירים היא ההפסדים הנגרמים להם עקב שימוש הולך ופוחת מצד כולנו בעקבות נזקי הקרינה בעיקר, והמחירים המופקעים \ שוק העבדים של העובדים שלהם (18 ש"ח לשעה)
אז הצטרפו גם אתם לחרם הסלולרי האדיר המתחולל במדינה, והפכו את הסלולרי שלכם לטלפון חירום בלבד. כל השיחות יוצאות רק מבזק או הוט, ושיחות חירום בלבד יוצאות מהסלולר - וגם אז הן קצרות וענייניות.
לא תאמינו איזה אפקט אדיר יש לשימוש ההולך ופוחת שלנו.. החברות שלא מפסיקות לטגן לנו ת'מוח עם עוצמות קרינה אדירות מאנטנות ה"דור השלישי" המיותר שלהם, סופגות סוף סוף את נחת זרוענו..
הצטרפו גם אתם.
סלולרי=טלפון חירום בלבד.
|
|
|
42. תמיד יהיו פראיירים ופראיירים משלמים
|
|
|
43. התגובה שלי להעלאת המחירים
קניתי לבני מכשיר כדי לשמור איתו על קשר, הגיעו חשבונות מנופחים אז עברתי למסלול טוקמן.
דרך אגב זהו המסלול שמחיר התעריפים שלו הוא הגבוה ביותר !!!
כעת כשהמחיר עלה, תקציב הטוקמן החודשי ירד ממני לא תרויחו יותר, גזלנים !!!
|
|
|
44. פלפון מעלה,סלקום גם,אורנג' ממילא היקרה ביותר...פשוט קרטל !!!
עליית הדולר עלק...
|
|
|
45. עליית תעריפי השיחות בסולולר.
שלמה שפירא , |
קריות |
|
(29.12.05) |
הגיע העת שהצרכנים ילמדו את החמדנים הללו לקח. לו כל אחד מאיתנו יצמצם את משך שיחותיו ב 6% - 5% יבינו הם ואולי גם אחרים כי יש גבול ליכולת נותני השרות לעשוק ולזלזל בנו!!!!!
|
|
|
46. בעוד 20 שנה,נבכה על היום!תהיה שואה סלולארית כמו צ'רנוביל !!!
רפי א , |
בשיא הרצינות באמת! |
|
(29.12.05) |
|
|
|
מי יכול בלי הסלולר.. ובשביל התענוג הזה- משלמים!
|
|
|
48. עם משונה. מקללים את בזק על המחירים ומשלמים הון לחברות סלולר.
|
|
|
49. זה הזמן להילחם בהם , אבל כולנו ביחד,כנסו....
אם נתאחד כולנו ביחד , מספיק שנגיע לכמה אלפי מינויים כדי למנוע תעריפים חדשים כול שני וחמישי,אני מתחיל להפיץ מיילים בנושא,מי שרוצה שיצטרף.
|
|
|
50. סלקום חויבה לפרט טווחי בטיחות קרינה הנפלטת מאנטנות סלולאריות
אזרח מודאג , |
רמת גן |
|
(29.12.05) |
מדהים כמה הם צינים.. מעלים מחירים אבל.. מסתירים מידע חיוני... היום גלשתי לשם ונדהמתי מהאטימות...
"בית המשפט המחוזי בת"א הורה לעותרת לפרט את טווחי הבטיחות של קרינה הנפלטת מאנטנה סלולארית, והעלולה להשפיע על מתקנים סמוכים שנועדו לבריאות הציבור, לתעשיה, לתחמושת ולתהליכים רפואיים"
מצאתי את זה שם .. אומנם האתר לא הכי מעודכן.. אבל בכל אופן יש שם מידע מעניין
http://www.krina.org
|
|
|
51. נמאס כבר- צריך לעשות יום אחד שביתה מהסולילרי ואז נראה אותם
|
|
|
52. סלקום היא חברת הסלולר השירותית ביותר
עברתי לא מזמן מפלאפון לסלקום כי בפלאפון מסתבר לא שמעו על שירות ללקוחות עסקיים.. ואני מוכרח להודות שקיבלתי יופי של תנאים. מה לעשות שכל חברות הסלולר מעלות מחירים, הכי חשוב שהשירות יהיה אדיב ואין לי תלונות על סלקום. שרק ימשיכו כך.
|
|
|
53. אני משתמש בסלולרי רק שצריך. חוסך לי המון!
עשו כמוני! , |
צפון |
|
(29.12.05) |
פעם הייתי מדבר כי זה היה פשוט מזמין.. היום אני מגביל את עצמי רק לשיחות שאני באמת צריך ובעקבות זאת חשבון הסלולרי שלי פחת משמעותית!!
ואני מחייך כל הדרך אל הבנק..! :-)
עשו כמוני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
55. שוק חפשי. המטרה -למקסם את הרווחים !!!
כלכלן בכיר , |
ת"א |
|
(29.12.05) |
כל הבכי שלכם לא יעזור.
חברות הסלולרי מעלות את המחיר בהדרגה כדי שתתרגלו , ואז עושות בדיקה של ההכנסה הכללית. ברור שיש ירידה בכמות דקות הדיבור אך במכפלה של המחיר החדש יש בסה"כ עליה. השלב הבא חוזר על עצמו וכן הלאה - עד שהעלאת המחיר גורמת לסה"כ ירידה בהכנסות הכלליות.הפתרון הוא אחד ויחיד : לצרוך פחות !!! הרבה מהשיחות הן סתם קשקשת יקרה. תתרגלו לשלוח ס.מ.ס. זה הרבה יותר זול ויעיל.
דברו באמצעות האינטרנט - ללא תשלום.
דברו בקו רגיל ו/או בשעות מוזלות. וכו'. ראשית אתם אישית תחסכו , ושנית עליית המחירים תפסק ותתכן גם ירידה היות והחברות יווכחו לדעת כי עליית המחירים גורמת לירידה בהכנסות הכלליות. ותחשבו על זה...
|
|
|
|
|
57. חייבים תכנית חירום במלחמה בקרטלים !!!
כאשר חברה אחת מעלה מחירים ויתר 2 המתחרים היחידים שלה גם הן מעלות מחירים
יש כאן חשד כבד לקרטל דבר שהנו עבירה על חוק
אנחנו מוקפים בקרטלים כמעט בכל שירות שאנחנו צורכים, גם בבנקים לכולם בדיוק אותה עמלת שורה עמלת ניהול דמי חשבון קבועים בדיוק באותו סכום
גם חברת הכבלים וגם חברת הלווין מחייבות את הלקוחות שלהן לרכוש חבילת בסיס ובשני החברות מדובר כמעט באותה חבילה בסך 170-180 ש"ח מיותר לציין שהחבילות הללו היום כבר ריקות מתוכן וכדי להתחיל לראות באמת טלוויזיה איכותית אתה צריך לשלם בסביבות 250 ש"ח
קופות החולים מקבלות מאתנו מיליוני ש"ח בכל חודש והשירות שאנחנו מקבלים מחפיר
גם מעסיקים מתאמים בינהם את גובה השכר למקצועות מסויימים כל רשתות המזון למעשה היום שייכות ל 2 - 3 בעלים יחידים במדינה אחד מהם זה נוחי דנקנר והוא יקבע שכל הקופאיות ויתר נותני השירות בסופרים למינהם ישתכרו שכר מינימום כמעט ללא תנאים ללא פסניה וללא תנאים סוציאלים
איפה הממונה על ההגבלים העיסקיים
איפה המפקח על הבנקים
מה עושה משרד האוצר כדי לעצור את העושק הזה
כולם אוהבים לשנוא את המונופולים הממשלתיים דוגמת חברת החשמל אבל הרבה יותר גרוע מהם זה הקרטלים של חברות פרטיות שעושקות את הצרכן מכל הכיוונים
|
|
|
58. סלקום העלו הרבה יותר - כנסו!!!
בכתבה הוזכר רק שהמחירים של הטוקמן מועלים מהשבוע הבא. אבל בבירור עם שירות הלקוחות עולה כי דקת שיחה לכל המפעילים למי שבמסלול FIX עולה מ-58 אג' ל-76 אג'!!!
אתם מבינים את זה????? עליה של 31% !!!!!!!!
|
|
|
לפני 9(!) ימים הצטרפתי לתוכנית של צעירים (9.9 לחודש, 200 דקות חינם למכשיר נוסף, ו-58 אג' לדקה לכל הרשתות) וזה אחרי שכמובן ראיתי לגמרי במקרה שהסתיימה לי תוכנית קודמת והתעריפים קפצו בלי שום הודעה.
עכשיו דיברתי עם שירות הלקוחות ונאמר לי שהתוכנית משתנה ל-14.9 קבוע לחודש (עליה של כ-50 אחוז !!!) ו-67 אג' לדקה (עלייה של כ-15 אחוז !!!), והחוצפה הכי גדולה היא שעד ה-20/1 (תום מחזור החיוב שלי) אני לא יכול לעשות שום דבר בנידון (למעשה, אם היו רוצים, היו מעלים את התעריפים ב-1000 אחוז ולא היה באפשרותי לעשות דבר בנידון עד ה-20 לחודש).
אגב, באתר שלהם אין אף מילה לגבי העלאת המחירים.
|
|
|
|