צרכנות  שיווק ופרסום  חדשות השיווק
לאחר 42 שנים: מטבחי רגבה מבצעת מיתוג מחדש
אורנה יפת
פורסם: 07.03.06, 15:57
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 52 תגובות ב-52 דיונים
31. רגבה מעולה !
מאיה גינת   (07.03.06)
מטבחים מעולים, יפיפיים ושירות נפלא!!!!
32. ל-23
שרה   (07.03.06)
כיוונת לדעתי. אני מתגוררת באזור השרון (רעננה). התגובה של אורי שיר בנוגע לתלונתי היתה מנומנמת למדי. (הדלתות נפלו מאחר ולא הכניסו את צירי הדלת בתוך דיבלים). למזלי, בפעם השניה לא הייתי ליד הכיור כדי לספוג את הפגיעה. כמובן שהחנות ברעננה ניסתה לגלגל עלי את האחריות: שימוש לא נכון בדלתות ... חייתי במקומות רבים בעולם, האמינו לי, אף פעם לא ניתקה דלת ארון מטבח ממקומה ונפלה. לקינוח: בדלתות הארון בחדר האמבטיה התקינו ידיות בצבעים שונים. החנות טענה שלא מסרתי החלטה סופית בקשר לצבע... בקיצור, רגבה הוכיחה שאפשר להוציא את הנשמה ללקוח. אני הוכחתי שלא תמיד יש כוח ורצון להמשיך להתלונן ולתבוע . אבל בהזדמנות ראשונה - כשהרחבנו את המטבח - התקנתי מטבח מחברה אחרת - תוצרת חוץ - ואני מרוצה. תמיד תמכתי בקנייה מחברה מקומית בארץ. צר לי שרגבה הוכיחה לי שזו שגיאה.
33. פשוט לפרסם ! www.shaldag.biz
אייל   (08.03.06)
34. הלוגו החדש
אביבה ,   שרון   (08.03.06)
הלוגו החדש לא יפה. לא מספיק יפה כדי לעשות את השינוי.
35. רגבה - חוות דעת ממבין !
גולד ,   מרכז   (08.03.06)
אני מכיר מתחום המכונות את העוסקים במלאכת יצור מטבחים בארץ,הסתובבתי והתקנתי ותיקנתי מכונות בכל הנגריות בארץ,ואני חייב להגיד לכם,שרגבה היא מספר 1 ,אפילו בקנה מידה אירופאי,בתחום של מיכונות,ידע,גימור המוצר,האנשים שם פשוט בארבע רמות מכל המתחרים שלהם. אני ראיתי מטבחים שלהם,והם ברמה מדהימה.
36. למנהל השירות והמנכ"ל
איילון ,   רעננה   (08.03.06)
מנהל השירות חייב וחייב לנסות לאתר כמה שיותר את הלוקוחות שכתבו תגובות ולשפר כמה שיותר את התדמית גם לתקן את התקלות, לחברה זה יותר זול מהנזק העתידי.כיועץ ארגוני בהיי-טק יש לי מספר דוגמאות של חברות שקרסו בנסיבות שכאלו. אני המום מכמות התגובות של לקוחות מאוכזים וזה רק בגלל כתבה שאמורה לפרסם ולההדיר את החברה. בקיצור לטפל כמה שיותר מהר בלקוחות שחשופים למדיה דיגיטלית(פורומים ואינטרנט) כי שם נמצאים לקוחות היעד(סוציואקונומי).
37. עובד בחברה אחרת
גלמבוצקי אריה ,   ראשל"צ   (09.03.06)
אני קורא את התגובות ואיני מאמין למראה עיניי. אני מכיר ויודע על החברה הזו מאז נכנסתי לתחום הזה לפני חמש עשרה שנים. זו חברה שאין לה מתחרים פרט למחיר בכל תחום שהוא. זו חברה שנותנת מוצר מעולה, שווה ערך לכסף המשולם להם. זו חברה שנותנת שרות מצויין ללקוחותיה בניגוד למשתמע מחלק מהתגובות שלא אתפלא אם חלקן מגמתיות ואפילו גרוע מכך, מושתלות על ידי בעלי עניין. כנראה שיש למישהו ממה לחשוש. זו חברה שהספקים לה, מתלוננים על כך שבקרת הטיב הנדרשת על ידה, גבוהה עד כדי פסילת משלוחים. (מעניין מי כן מסכים לקבל את המשלוחים שנפסלים על ידה). זו חברה שמתחריה שמחים לאמץ אליהם כל עובד שנפלט ממנה בגלל אי התאמה. זו חברה שרבים מהעובדים בענף היו שמחים לעבוד בשרותה, ואני ביניהם לו רק יכולתי. לוגו במיתוג מחדש, זה לא העיקר, העיקר זה מה שמלווה את המיתוג. ההשתלחויות הללו לדעתי ולידיעתי אינן במקומן. אני מתחרה בהם יום יום ומכבד את היריב. והלוואי שרק בכאלה אפגוש בארץ הזו, גם בתור מתחריי.
38. קשה לפרגן????
חיה ,   נהריה   (09.03.06)
אני עובדת בחברה מספר שנים כך שנתקלתי גם באין ספור לקוחות נראה כי אין בסיס ושחר לדברים רגבה זו חברה,סמל ומותג למטבחים בארצנו. מי ייתן ויהיו לנו חברת רגבה, עוד הרבה שנים עם אותם לקוחות שיש עד כה, מרוצים ,תומכים ומפרגנים!!! נראה כי התגובות המובאות הן של חברות מתחרות שמתקשות לפרגן וזה חבל!!!
39. משום מה קשה לי להאמין
M ,   מרכז הארץ   (09.03.06)
כמישהי שעובדת בחברה גדולה, ועוסקת בשירות, קשה לי להאמין שחברה כמו רגבה, אשר כבר שלחה איש שירות ללקוח תסרב לתקן את הבעיה. אני מאמינה שיש דברים מעבר לסיפור החד צדדי הנ"ל. לי באופן אישי יש מטבח של רגבה ואני מרוצה מעל ומעבר.
40. אני מרוצה
משה ח. ,   צפון   (09.03.06)
צריך להכנס לסניף שנמצא במושב רגבה . אמנם עדיין לא רכשתי וקצת יקר לי , אך רמת השירות , המטבחים היפים ו המקצוענות כנראה יובילו אותנו להחלטה לרכוש שם . גם קיבלנו כל כך הרבה המלצות ממכרים שרכשו . מוריד את הכובע בפני חברה כזאת !!!
41. אין עשן בלי אש
דוד ,   רמת-גן   (09.03.06)
מעניין שכל מי שמצודד לרגבה בתגובות מתפרנס מהם בדרך כל שהיא לכן חשוב לו. הפרסומת בטלויזיה יפה. רגבה היו טובים לפני 20 שנה היום יש יבוא יותר גדול ומחירים הרבה יותר טובים לכן הלוגו הוא באנגלית כדי לבלבל את הצרכן. לאחותי יש מטבח של רגבה היו לה בעיות עם חלק מצירי הדלתות, בשיחת הטלפון הראשונה האשימו אותה בתחזוקה לא נכונה אמרו לה הגזים והכימיכלים מתחת לכיור גורמים לכך אבל זה קרה גם בארונות שהיא החסנה רק מפות שולחן עם שרות ויחס שכזה לשם אנו לא חוזרים. לעומת זאת קניתי ארון אמבטיה מיבוא באחת הדלתות הופיע כתם קטן שבקושי רואים התקשרתי לחברה כעבור 3 ימים הגיעו אלינו עם שלוש דלתות חדשות. למה שלוש ולא אחת שאלתי, הסבירו לי שיש שינוי בגוון של כל צביעה,זה שרות.
42. תגובה אמיתית
אדריכלית ,   צפון   (09.03.06)
אינני יודעת מה מקור התלונות שמופיעות בחלק מהתגובות.אני כן יודעת על מפעל וחברה מאורגן להפליא,אני יודעת על אנשים מקסימים,מקצוענים ברמה בין-לאומית,אני יודעת לספר לכם,שהחברה משקיעה מאמצים אדירים לטובת איכות,שירות ושביעות רצון מלאה לטובת הלקוחות. אני יודעת שברגבה האנשים אוהבים את החברה,נאמנים לה,ובאים באהבה לעבודה. אני יודעת שכל תקלה שמידי פעם מופיעה,מטופלת במהירות ע"י איש שירות הלקוחות,ונעשים כל המאמצים להביא את הלקוח לשביעות רצון מלאה. הספקים של רגבה, ממש מתלוננים על ביקורת הטיב המטורפת שלהם,וטוענים שרגבה מגזימים,כי לטענתם (של הספקים)הלקוח בארץ "לא מבין כלום". אני יודעת מניסיון בעבודה עם רגבה,שעבורם הלקוח הוא הכי הכי חשוב !
43. חחחח
איילת ,   נהריה   (10.03.06)
למה החלפת 4 מטבחים???
44. תגובה ל-23
חבר של מיכאל ,   צפון   (11.03.06)
אדון יחיאל היקר מ -23 תקרא שוב משפט משפט שכתבת,ותבין לבד כמה נזק והשמצות מיותרות אתה גורם. אני לא בטוח שתצליח להבין,כי ניראה לי שאתה טיפש ! אני לא מאמין שאתה עובד בחברה,כי ברגבה עובדים רק אנשים על רמה,וברור שאתה לא ! אין לי ספק שאתה מתחרה שביקר במפעל או בחנויות ופשוט מתפוצץ מקנאה !
45. מיתוג חדש
דודו ,   חיפה   (12.03.06)
קשקוש בלבוש
46. רגבה הכי טובה
יעל קורן   (15.03.06)
הנגר הפרטי נמצא היום אך מחר לך תחפש אותו ורגבה כבר 40 שנה ותהיה עוד הרבה שנים
47. טופז מעולה וגם רגבה
לקוחה של טופז ,   רמת גן   (08.12.06)
קניתי מטבח לא מזמן ולא ברגבה עשיתי סקר רחב ובחרתי מטופז בגלל הערך הגבוה יחסית למחיר ולא הצתערתי כלל , במהלך הסקר ומשיחות עם חברים שמעתי הרבה דברים טובים על רגבה למרות שלא בחרתי בהם.
48. הכי גרועים שיש
(12.02.07)
49. רגבה
מודיעין   (22.07.13)
חברת רגבה במודיעין איכזבה אותנו מאוד, הבטיחה הבטחות שיקריות, האיכות שלהם לא טובה יותר מהמתחרים הם פשוט יקרים יותר!!!
50. שרות רגבה בב.ש
שמואל ,   דרום   (16.01.16)
מוצר טוב ! שרות בבאר -שבע גרוע מזלזל יקר בטרןף ! בגדול אני עם רגבה סימיתי לצמיתות ולא המליץ לאף אחד להתעסק איתם ! מחזיקים מעצמם אבל לא שווים את זה !
51. מטבחי רגבה -ושות שלהם.
זיו רחל   (02.03.16)
52. אני לקוחה לא מרוצה
אור ,   מרכז   (04.09.17)
סיוט של שירות קיבלתי מרגבה
תגובות קודמות
חזרה לכתבה