חדשות  דעות  מאמרים  שולי דיכטר
לשנוא ערבים יותר ממה שצריך
שולי דיכטר
פורסם: 15.05.06, 05:55
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 233 תגובות ב-233 דיונים
1. צודק לחלוטין-חוץ מדבר אחד: אזרחי ישראל הערבים יהיו מיעוט....
Ehad Haam-Zionist   (15.05.06)
הרבה הרבה מאות שנים...... התחזית הדמוגרפית המבוססת-(על ידי פרופסור סרגיו דלהפרגולה, הדמוגרף מספר אחד במדינה), קובעת שבשנת המאה לישראל יהיו בגבולות הקו הירוק 20.5% ערבים..... כולם יודעים כי כוונת הוראת השעה שהופכת עכשו לחוק היא לאומנית, ואצל חלק מלווה גם בריח גזעני (ההגדרה טובה לליברמן-אך גם לרבים אחרים). הכוונה היא ל"הנדס" חוקים דמוגרפיים-ולעזאזל הפגיעה בזכויות האזרח. אבל המדינה באה והציגה נימוק "קריצתי: זה לא גזעני אלא השב"כ לא יכול להבדיל בין אלו שבאים ביושר וללא טרור בברית הנישואים-ובין אלו שעושים זאת למטרות טרור-ולכן צריך לפגוע בזכות היסוד של כלל האזרחים המתחתנים. הנימוק הזה הוא בפני עצמו חשוד ונותן עדיפות לאימפוטנציה כביכול של השב"כ על פני זכויות האזרח וחוקי יסוד. -למה להכיל זאת על נישואין של ערביי ישראל עם פלשתינאים מהשטחים, ולא להוסיף מגבלות אזרחיות על ערביי ישראל(עד גירוש "הומני".....שמאלניים התומכים בזכויות האזרח......מרכזניים התומכים בעקרונות דמוקרטיים..... -למה להעצר בצד הבטחון ולא להכיל חוק דומה על כל ישראלי הנישא ללא יהודית(אולי המטרה אינה גיור אלא מהלך המטמא את העם הקדוש הזה)....
2. מסכים לכל מילה
(15.05.06)
3. איסורי דת השמאל.
פייר ,   פריז   (15.05.06)
אם אני מבין את השמאל הקיצוני מה שהותר ומותר לכל מדינות ערב והאיסלם , אסור לישראל. 1. יהודי ערב היגרו לישראל אך אסור לערבי להגר מישראל. 2. מותר לערבים להנות מ2 עולמות.להיות לצד אחיהם הערבים עד לחיצת ידי החמס וכל הנחשים הארסיים ביותר ולקבל את זכויות האזרח הישראלי. לישראלי אסור להתרעם או לחטוף גועל מזה. 3. מותר לערבים להפוך את מדינותיהם כמעט '' נקיות'' מקבוצות אתניות אחרות. ישראל הופכת לאם כל חטאת באם תהין לחשוב שזה לא צודק. 4. נסיון , כמעט מאוחר מדי , לשמור על מדינה יהודית לא כשר. '' נזילה '' של אלפי ואלפי ערבים למדינת ישראל דרך נישואים ואיחודי משפחות , היא הדמוקרטיה במהותה. אפשר להמשיך ברשימה כזו אך כדאי לעצור ולשאול :מה מותר ליהודים? שום דבר? טוב הבנו.
4. די לבלבולי הביצים, קבלו הפסד בשקט.
A.Lasry   (15.05.06)
עכשיו תדברו חודש שלם על ההחלטה הנכונה הזאת? למה לא קראתי ולו דעה אחת שהבאתם כאן בעד הכרעת בג"ץ? למה החד צדדיות הזאת? לא הספיקה כל ההסתה נגד הימין בהתנתקות ובבחירות, אתם תמשיכו לרדוף אותנו עד שנמות? עד שמה?
5. דמוקרטיה בת*ת מר שלי, מדובר בעתיד בנינו אם עדיין לא הבנת
יהודה   (15.05.06)
ואם אתה כבר מדבר על היסטריה דמוגרפית, אז למה אנשים כמוך זועקים על בעיית הדמוגרפיה שתיווצר עם סיפוח יהודה ושומרון ? או אולי לך יש היסטריה מממדינה יהודית?
6. אז מה ששולי דיכטר אומר זה -
(15.05.06)
הבעיה הדומגרפית היא לא של הדור הזה, אלא של הבאים, אז בוא נפיל עליהם את הבעיה. אבל אם היית מקשיב למומחים, הייתה מגלה שהנכדים שלך כבר היו חיים במדינה שבא היהודים הם לא רוב, או שלפחות המדינה כבר אינה יהודית בגלל שהחלק הערבי הוא חלק מרכזי וגדול באוכלוסיה. אבל ממה שאני מבין מדברים שהוא כתב הוא גם רוצה מדינה יהודית, אז צריך לדאוג לבעיה כעת לפני שהיא מתפשטת, אולי לך לא אכפת באיזה מדינה הנכדים שלך יחיו, לאנשים אחרים כן אכפת. חוץ מזה, תחכה שהפלסתינאים יקימו מדינה, או זכות השיבה וכדומה, ומלא פלסתינאים וערבים ינהרו לפה. אם אתה רוצה לשמור על צביון יהודי של המדינה חייבים לעשות חוקים גזעניים (למרות שזה לא גזע, יהדות זה לא גזע, זו דת, מי שרוצה יכול להתגייר). אם אתה רוצה מדינת כל אזרחיה פשוט תגיד בלי להתפלסף, כי אם אתה רוצה מדינה כזו זה נוגד את מה שרוצה רוב האוכלוסיה, ואתה יכול תמיד לעבור לגור במדינת אירופה או ארה"ב שם זה המודל.
7. יהודים בכלל לא רק על הכתבה הזות אלה כללי
מחמוד ,   טייבה   (15.05.06)
נמאסתם אתם בוכים תמיד עם בכין יבו היום והסיפור יהיה בדיוק הפוך נחיה ונראה כמעט כול יהודי בארץ הוא לא נולד בישראל אלה מחולקים ואתם באים ואומרים זות האדמה שלנו יש אצלנו מסגד ובתים מלפני כמעט 500 שנה ואתם רק אולי 50 שנה בו לא צריך להוסיף הרבה כול העולם שונא אותכם חוץ מגורג בוש תחפשו מקום אחר כי אחרת יקרה באמת מה שאתם אומרים לא היה אבל אתם אומרים תמיד אתם אומרים ותמיד זה שקר זה כמו בסרטים בסוף אנחנו המוסלמים ננננננציח אותכם ונשחרר את ירושלים ואתם יודעים את זה אבל זה לא מתוך שנאה אלה זות האמת עם עם הרבה דמים על הידים
8. היהוד חייבים לשמור על המולדת, גם מפני מתקפת הרחם הערבית.
סולו   (15.05.06)
דמוקרטיה זה דבר יפה, אבל ללא ארץ מולדת בשליטת היהוד, הדמוקרטיה במולדת היהוד ריקה מתוכן. לכן קודם, אנו היהוד נשמור על המולדת בשליטתינו, ורק לאחר מכן נקיים בהתאמה את הדמוקרטיה במולדת. ושלא יסבנו אותנו הסמולנים האובדניים, לא ניתן שהרחם הערבית תגזול מאתנו היהוד, את ארץ מולדתנו במלחמה או בטירור או בשיטה הדמוקרטית דרך הרחם. אנו היהוד, לא כולנו פרייארים סמולנים מסוממים. ---------------------------------------- היהוד עלו דווקא ארצה מסיבה אחת ויחידה, שזאת ארץ המולדת העתיקה של לאום היהוד, ולב ארץ המולדת העתיקה של היהוד, הוא ארץ יהודה ושומרון. (יו"ש). וכל אחד מהיהוד שלא מוכן להתעקש על ריבונות בחבלי ארץ אלה, אין לו מה לעשות כאן, שיקח את מטלטליו ובני משפחתו, ויעקור לגולה לעוד 2000 שנה. ---------------------------------- יש לנו ליהוד, לאחר 2000 שנות גלות, מדינה משלנו. בארץ מולדתנו העתיקה. ועל מדינה זאת נשמור בכל מאודנו ובכל נפשנו. מפני הרוצים להכריתה. שהם האיסלמים ובני בריתם הסמולנים המסוממים. ואם יהיה באחרית הימים שלום, מה טוב, ואם לא יהיה שלום, אז מה ?. נחזיק נשק ביד, ונשכים ונחסל כל איסלמי או אחר, הבא עלינו לכלותינו.
9. הבג"צ בגד בערביי ישראל וגרם לעוינות ולשנאה :(
אורן מרקובלב   (15.05.06)
10. היה מצמרר לשמוע את החדשות על האפלייה דווקא כאן בנירנברג
מרק ,   נירנברג - גרמניה   (15.05.06)
החלטה מזעזעת בחוסר אנושיותה ואכזריותה. קשה לי להאמין שיהודים שמטפחים את זכרון השואה יקבלו כאלה החלטות. אבל כנראה שהיהודים עשויים מאותם החומרים שמהם עשויים שונאינו הגדולים ביותר.
11. לא שונאת אותם, אין לי מקום אחר - כנסו !
aviva   (15.05.06)
אינני צינית, אני סבורה שאי אפשר גם לשפוט כל החלטה שהיא בעד היהודים אוטומטית כגזענית ונגד הערבים. שולי תתעוררי! זה המקום היחידי שיש לך. אין לך עוד מדינות יהודיות. אין מה לעשות - תמיד יהיה ניגוד אינטרסים בינינו לבין הערבים ויש לשמור על מה שיש לנו. הרבה דם נשפך כדי שאת תוכלי לפרסם את הטור שלך במדינת ישראל. תחשבי על זה. אז תשמרי על מה שיש לך, תמימה אחת...
12. איך אתה משווה נישואים בין יהודי ליהודי
(15.05.06)
לבין נישואים לערבי שגר בישראל ולפלסטיני שהוא בעצם אויב..לא קשור בכלל...אךךך כמה שכואב לכם להפסיד
13. שמח שעוד נשאר שפוי אחד ויחיד במדינה
דני ,   השרון   (15.05.06)
14. פייר "דלה שמטה" כמו שהעדת על עצמך בכתבה אחרת-אוי אוי אוי....
Ehad Haam-Zionist   (15.05.06)
1-בוודאי שמותר לערבי (וליהודי) להגר מישראל-מדינה דמוקרטית, לא רוסיה 2-בוודאי שמותר להתרעם מלחיצת יד החאמס-מדינה דמוקרטית(ואם עברו על החוק ואפשר להוכיח בגידה-צריך להעמידם למשפט) 3-בוודאי שאסור לישראל לגרש את אזרחיה הערבים-מדינה דמוקרטית כבר אמרנו??? 4-בוודאי שצריך לעודד עליה(או חזרה למדינה)-אך אסור לפעול באופן אנטי דמוקרטי ובחוקים דרקוניים נגד קבוצת אזרחית בשל מוצאם האתני-מדינה דמוקרטית אמרנו??? 5- מי שסיפח שליש מליון (333000) פלשתינאים ירושלמיים לישראל-ונתן לעוד מאה אלף שבחים לפחות(ומאות טרוריסטים) לעבור לישראל באין גדר-שלא יתאונן על כי שלוש עשרה אלף (13000) נישאו בגבולות הקו הירוק מאז הסכם אוסלו. מה מותר ליהודים? -להפריח את ישראל הדמוקרטית -לבנות חברה הוגנת יותר לכולם -לחתור לשלום עם כל שכיננו -להגן על עצמנו במלחמה מה עוד? כל דבר דמוקרטי והוגן
15. 100 אלף פלסטינים מתאחדים והחמאס בכנסת
עידן   (15.05.06)
מאה אלף יתאחדו בישראל ועוד עשרים שנה החמאס בכנסת.
16. יש לשאוף לשוויון וצדק
מסכים   (15.05.06)
ולא להתעסק במספר ערביי ישראל! בושה לכל מוסד דמוקרטי במדינה שלא שם מטרות כגון צדק ושוויון לנגד עינייו.
17. הקו הציוני
(15.05.06)
"על פי הערכות ממעיטות, מאז קום המדינה ועד הסכם אוסלו "קלטה" המדינה בתחומה הריבוני כ 62,000 פלשתינאים במסגרת "איחוד משפחות". מאז הסכם אוסלו נכנסו 30,000 נוספים (סה"כ 92,000 פלשתינאים מימשו את תביעת השיבה בצורה חוקית). מעבר למה שמתרחש באופן "לגיטימי" נכנסו בדרכים לא חוקיות, שוב- עפ"י הערכות ממעיטות כ 60,000 פלשתינאים לנגב הצפוני, כ 50,000 "שבו" לגליל, 120,000 נכנסו לירושלים וכ 10,000 "חזרו" לכפרי המשולש. עד לפרוץ האינתיפדה הנוכחית ניתנו אישורי הכניסה לישראל במסגרת "איחוד המשפחות" באופן הרבה יותר חופשי ממה שנדרש במדינות אירופאיות שונות. "איחוד המשפחות" הוא שם כיסוי למימוש תביעת השיבה של הפלשתינאים לישראל." המשך... ב www.hakav.org
18. מר שולי אני מסכים איתך כאן אין צדק ודמוקרטיה
אורי   (15.05.06)
שם יקבלו אותך בסבר פנים יפות ובברכה שם לא ישחטו אותך שם יש צדק שם יתנו לך לגור בשכם רמלה יריחו שם תוכל לכתוב בעיתונים מה שאתה רוצה בלי פחד אני מסכים איתך אין כאן צדק ודמוקרטיה צודקת בוא עיתוני יקר בו נעבור לגור בגנין שם הצדק והיושר והדמוקרטה יותר מישראל מה אתה עושה במדינה גזענית כזו תעזוב מהר
19. שולי היקר אתה מבין את המשמעות אם אתה היתה השופט
אורי   (15.05.06)
אני רוצה לתאר לך מה היה קורא אילו אתה היתה השופט שפסק ההפך הערבים נהורים בהמונם אל ישראל מקבלים ביטוח לאומי לא משרתים בצבא כי הם לא אוהבים את ישראל את תהלוכות "יום הנקבע" ממנים ע"י ערית ת"א דגלי ירשאל נשרפים חופשי מחלפים את התיקוה בבילדי בלדי חוקי האיסלם ממושים יותר ויותר כי יש בארץ רוב מוסלמי אישתך חייבת לשים רעלה שחורה בכדי לצאת מהבית משמרות הצנעות האיסלמי עם נשק ברחובות אתה מחייב כל יום שישי להיתפלל במיסגד (תגיד אתה בכלל יודע להיתפלל ועוד בערבית)
20. האפליה צריכה להיות לא על בסיס גזע אלא על בסיס כלכלי
אלון   (15.05.06)
מי שבא ממדינה עשירה - מבורך. מי שבא ממדינה עניה כדי לחיות על חשבון הביטוח הלאומי של ישראל - לא מבורך. זה בכלל לא משנה מה הלאום שלו.
21. מספיק לשנוא ערבים כפי שהם שונאים אותנו, לא צריך יותר.
מומחה לשנאת חינם   (15.05.06)
להחלטת בג"צ כמה נימוקים: א. זוג ישראלי-פלסטיני יכול להגשים את חלומו הזוגי בפלסטין לא פחות מאשר בישראל. ב. במלחמה מדינה שנאבקת על קיומה איננה צריכה לסייע לאויביה. ג. מדינת ישראל היא קודם כל יהודית, רק אחר כך דמוקרטית. אם היא לא תהיה מדינה יהודית, גם לא יהיה טעם לדמוקרטיה... בכל מקרה, אם ערביי ישראל כל כך חפצים בדמוקרטיה, הם יכולים לפנות לעשרות מדינות ערב השכנות ולמחות שם על היעדר דמוקרטיה. ד. נישואי תערובת הם כלי ידוע למימוש זכות השיבה בדלת האחורית. זכות השיבה משמעותה חד משמעית: השמדת ישראל. מדינה שפויה איננה צריכה לתרום להשמדתה. הספיק לנו פעם אחת. אם יש שאלות לא להתבייש.
22. הם רואים את עצמם פלשתינים,שיעברו לגור בשטחים,מה אתה לא מבין!
שמאלן סתום נמאסת   (15.05.06)
23. דמוגרפיה=גזענות.
שקר הבטחון ,   מתקתק אסון   (15.05.06)
רוע מכובס הוא פאשיזם גם הגרמנים היו בטוחים שהם צודקים שאין להם ברירה ושהם הקורבנות האמיתיים וזה בדיוק הלקח שמדינת ישראל ועם ישראל לא למד מהשואה וגם לא רוצה ללמוד פאשיזם ודמוקרטייה הם הפכים ואין חצי דמוקרטייה כשמתחילים בשקר מסתממים למנות יתר והפאשיזם מטבעו אינו עוצר רק באחרים מה שעשו לערבי מחר אחי זה אתה ואני כל חלש נירמס לתדלק את השקר ומה זה הקפיטליזם החזירי אם לא ביטוי לפאשיזם הישראלי לאותה חמדנות ושטלתנות כוחנית שמתחבאת בצדקנות קדושה הכיבוש הניב פאשיזם וזה הירעיל את כל המדינה ולא יעזרו אלף מכבסות של דמוגרפיה וציונות בלי דמוקרטייה אין סיכוי לישות הציונית זה הסיכוי היחיד שלה לשרוד באזור
24. זמן צהוב
זהר ,   חדרה   (15.05.06)
מאוד מסוכן , וטוב שיצאה החלטה כזאת ולא אחרת, אולי מתי שהוא יבוא זמן ירוק, בינתים עדיף לחסום כל פרצה, כי הסיכוי לבסס המדינה , לסמן את גבולותיה הפיסים, את גבולותיה האזרחיים, ליצור מסגרת חיים הוגנת וראויה לתושביה, לאלה הרואים בה את מדינתם, לעצור את הפסיכים משני צידי הגבול,לא לתת להם כל הזדמנות .לכן טוב שכך החליטו.
25. בהמשך לדברי פייר-3
שריד ופליט ,   ממדינה ערבית   (15.05.06)
כאן מזילים דמעות תנין על פגיעה בזכות של איחוד משפחות (האיחוד תמיד בישראל- אף פעם לא בשכם), ולעולם לא מתקיפים את אי מתן אזרחות לאנשים המכונים "פליטים" פלסטינים זה הדור השלישי בירדן, לבנון, סוריה, ואפילו ברשות. אדם שנולד בארץ ערבית, שבה נולד גם אביו, לא מקבל אזרחות בשביל ללחוץ על ישראל לאפשר "זכות" השיבה. מר דיכטר, האם כתבת פעם מאמר על הרשע שבמנהג זה?
26. תגובה ל-7
גלינק   (15.05.06)
אז כמה דברים שצריך לזכור: 1. עלייה הראשונה לארץ החלה בשנת 1882, שזה לפני 124 שנה. זה שהמדינה קמה רשמית לפני 58 שנים, זה משהו אחר. ואם אתה כבר מתעקש ללכת אחורה, לנו יש פה מבנים מלפני 3000 שנה (והמבין יבין). 2. רוב היהודים בארץ היום, אכן נולדו בארץ. המספרים מדברים על משהו כמו 70%. כדאי שתבדוק את המספרים לפני שאתה מתפרץ. 3. אני לא אגיד לך מי מתבכיין יותר. היה טוב יותר אילו האוכלוסיה הערבית המקופחת על ידי האנשים המתיימרים לשלוט עליה (עיין ערך: ערפאת, אבו-מאזן, חמאס וכיו"ב) תתחיל להתעסק בלהרים את קולה כנגד הנהגתה הקלוקלת ותבין שאם המצב יימשך, יהיה רע לשני הצדדים. 4. ולגבי שנאה, אולי באמת שונאים אותנו בכל העולם, אבל זה כי אנחנו טובים, איכותיים, ומצליחים להתברג לכל מקום בזכות היכולת שלנו, הרצון שלנו להצליח וכן, גם קצת חוצפה. אתכם שונאים כי אתם מתפוצצים על כל גבעה ותחת כל עץ רענן ולוקחים איתכם, בכוונה תחילה, נשים, זקנים וטף. גלינק
27. חוק הוא דמוגרפי...אבל מה רע בכך?
מציאותי ,   כאן   (15.05.06)
גם ה"גזענות" הזו היא רק על מנת להבטיח שיהיה כאן רוב יהודי,ושהכדינו לא ייצטרכו לחיות במדינה חצי הודית חצי ערבית. רוצים איחוד?אחלה,שיתאחדו בפלסטין שתי מדינות-לשתי עמים. וצר לי ידידיי ,אך גזענות היא דבר טבעי. רק אסור לנתב אותה לשנאה סתמית.
28. הוציאו את המטריות
שמוטי   (15.05.06)
כנראה אין מנוס מזרם עכור של מאמרים שמאלנים מתלהמים בימים הקרובים. מחיר סביר בהתחשב שהחלטת בג"ץ היא בעלת חשיבות היסטורית לעתידה של מדינת ישראל. אז נעבור בשלום את כל חבורות עוכרי ישראל שיטיפו לנו מוסר וימשיכו לבלבל את המוח בזבל "הומניסטי" שגם באירופה וארה"ב כבר אין לו הרבה קונים. אירופה מחמירה כל שבוע את חוקי ההגירה, ארה"ב לא העניקה 3 שנים אזרחות למכרה שלי שנישאה לאמריקאי ושוקלת לבטל את זכויות הנישאים לאזרחים אמריקאים. אפילו קנדים יזדקקו לויזה כדי לעבור את הגבול לארה"ב, אנגליה החמירה את חוקי ההגירה ובעיקר את אכיפתם לאחר הפיגועים בלונדון. במערב כבר מבינים שמתעצמת כאן מלחמת תרבויות אשר צוברת תאוצה, ונערכים אליה לאט אך ביסודיות. אבל השמאל הישראלי זחוח הדעת ורווי הטמטום מנסה להטיף לנו משלי מוסר להושיט את צווארינו לשחיטה לאיסלם הרצחני ש-300 אלף מאנשיו כבר מימשו את זכות השיבה בשנים האחרונות במסגרת תחזיתו של אחמד יאסין להרס מדינת ישראל. הערבים לא מסתירים זאת, ואפילו הישראלים הבינו זאת - אבל התקשורת שייכת לשמאל אז אנא הכינו מטריות עד שיעברו-יחלפו להם גשמי המדמנה של השמאל הישראלי. השמש לא תאחר לזרוח.
29. ניתן לקבל אזרחות ערבית? לא ולא
ישראל   (15.05.06)
האם ערבי ישראלי יכול לקבל אזרחות במדינה ערבית כתוצאה מנישואין? לא ולא. אז למה שמדינת ישראל תעניק אזרחות לאזרח מדינה ערבית? למרות זאת, פרט למישהו מהרשות הפלשתינאית, מדינת ישראל כן מעניקה אזרחות בכוח הנישואין. בשום מקום בעולם לא ניתנה אזרחות למדינת אוייב. אין כאן גזענות, יש כאן יצר קיום.
30. מדינת ישראל היא של היהודים ולא של הערבים ולא של השמאלנים
א ,   ירושלים   (15.05.06)
מדינת ישראל היא מדינת היהודים, כל יהודיה שתרצה לבוא לארץ, בין שהיא רוצה להתחתן עם בחור יהודי ובין שהיא 'סתם' רוצה לעלות, זכותה לבוא לפה. ערביה שגרה ביהודה ושומרון צריכה להישאר שם, לכל הפחות אנחנו צריכים להגביל את מי שנכנס לקו הירוק. אם האזרח הערבי הנחמד רוצה להתחתן עם ערביה מיו"ש שיתכבד לגור שם הוא ואשתו ועשרת ילדיהם.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה