יחסים  טורים  אורחים
ענוד טבעת שחורה וחכה עם החתונה
גיל רונן
פורסם: 20.06.06, 15:54
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 279 תגובות ב-277 דיונים
61. 21 - אני מקווה שאמא שלך היא לא ישראלית
דרור   (20.06.06)
אחרי זה אומר שאתה בן של זונה.....
62. אתה טועה ומטעה!
שחר   (20.06.06)
זוג שחי ביחד כידועים בציבור - זכויותיו של כ.א מבני הזוג שווים לחלוטין לאילו של זוג נשוי.
63. Hatuna lo horeset - Hatuna teima nora
Another Canadian   (20.06.06)
64. יש לי הצעה לגברים כמוך
יוליה ,   לוד   (20.06.06)
תעשו חשבון כמה זה יעלה לאמץ את הילד לבד (אם זה בכלל אפשרי) או לשכור שירותים של אמא פונדקאית + ביציות (אם זה אפשרי). לגדל את הילד הזה לבד + שירותים של עוזרת בית + שירותי מין. אם זה יוצא יותר זול מאשר להתגרש, לכו על האופציה הזאת. זאת בתנאי שאתם רוצים ילדים, אחרת זה יכול לצאת עוד יותר זול, אבל בלי שום אהבה בחיים.
65. טעות - הנשים מופלות בגרושין
אין עליה במזון   (20.06.06)
בד"כ הגברים רצים להתגרש בבית דין רבני. מעלילים עלילות על נשותיהן ועושקים אותן. הן מושלכות לרחוב ללא כל זכויות.
66. חתיכת חוצפן - ומה עם הנשים שאכלו מכם קש?????
(20.06.06)
67. ל-41. בארץ אין לך אופציה אחרת...
(20.06.06)
או כמעט אין...
68. ההיפך. להקדים להתחתן ולבנות ביחד תא משפחתי להבדיל מ
(20.06.06)
חתונה בגיל 30+ שכל אחד בא עם המטען שלו, האישיות שלו החפצים שלו וכו' ואז הרבה יותר פשוט לפרק את החבילה. חתונה מוקדמת משמעותה שבני הזוג נבנים ביחד. ועוד לא דיברנו על היתרונות של הורים צעירים ושל גיל 40+ בו הילדים כבר מספיק עצמאיים שאבאמא יסעו לטייל בעולם למספר שבועות ואל בגיל הפנסיה.
69. הכותב הוא כנראה ... ->
מישהו ,   אי שם   (20.06.06)
אדם מסכן באמת, שגורלו לא שפר עליו במציאת זיווג, ולכן כנראה הוא היה רוצה שכמותו כולם יחיו בבדידות ובשנאה הדדית של גברים כלפי נשים, ולהיפך. חסרים זוגות מאושרים ??? משפחות מאושרות ??? כאדם שעשה טעות גורלית בבחירה הזוגית שלו, מי שמך לתת עצות לאנשים אחרים ???
70. גיל רונן
(20.06.06)
גיל רונן ממורמר, למה? כי כל העולם נגדו. ליתר דיוק כל הנשים הנקמניות תאוות הדם והבצע נגדו, ולהשקפתו אלה בערך... כולן. אולי בגלל שבמקום להבין איפה טעיתם ומה אפשר לתקן ולשפר, במקום לבנות את חייך ולעסוק במשהו בונה בעבור עצמך ובעבור הסביבה, אתה עסוק במסעות צלב כנגד יצירי דמיונך.
71. הכל אמת
יוני   (20.06.06)
הכל אמת ועד שאנחנו הגברים לא נעשה משהו המצב ישאר ככה
72. לדעתי, הבעיה היא לא בנישואין
קורא   (20.06.06)
ראשית, מאמר מעניין וחשוב. שנית, אני מסכים כנראה (לא מניסיון אישי, אני עדיין רווק "זקן" לצערי/מזלי?..) שיש מקרים כמו שתוארו. לכן חשוב לדבר על זה, מבחינה זו המאמר חשוב. שלישית, ברמה האישית, אני משתדל להיות מאד בררן (אפילו שאני רווק "זקן") בכל מה שקשור בבחירת בת-זוג, זו אכן אחריות גדולה. אני שואף לא להגיע לגירושים, למרות שברור שזה יכול לקרות. לי חשוב מעבר למשיכה החיצונית והאישיותית וכד' שתהא הסכמה על העמדות בזוגיות, למשל איך לגדל את ילדים שיהיו וכו'. איך פותרים מחלוקות עכשיו(!) וכד'. וכמובן כשיגיע הרגע ואמצא סוף סוף את בחירת ליבי, אברר את עניין הסכם הממון לפני החתונה שתבוא אי"ה ואקפיד בזה. עדיין מוסד המשפחה/התא-משפחתי הוא, לעניות דעתי, אבן יסוד בתרבות האנושית, מסיבות רבות שלא ארחיב עליהן כאן, לכן חשוב לשמור עליו, אני לא רואה אלטרנטיבה טובה יותר...
73. ועל כתבה אחרת כולם הגיבו שזה "טבעי" שגבר ואישה יחיו ביחד...
בני   (20.06.06)
74. איזו כתבה מהממת ונכונה. סחתיין עליך
קורא המום   (20.06.06)
75. וואו ---כמה שאני מרחמת עליך!
אשה נשואה שלא רוצה ל   (20.06.06)
עם מטען כזה של שנאה אתה הרי תרחיק כל אשה מעליך... הדבר שיש להמליץ לכל אדם הקושר חייו עם בן/בת זוג גרושים - בידקו היטב מה הסיבה לגירושין מה יחס הפרטנר לילדיו. זה יעזור לכם/ן לנבא את הצלחת הסיבוב הבא. ולנ שים - התרחקו מרונן ודומיו.
76. מחזק את ידך...
עידן ,   חיפה   (20.06.06)
אני מסכים איתך במאה אחוז,היום הכוח שיש לנשים הוא רב והקטע שהן עוד מתלוננות שיש אפליה. הןן קרות דרמטיות וחסרות שליטה אני לא אומר שלהתחתן זה רע או דבר שלילי אבל צריך לבחור את האישה טוב טוב ולחשוב על העניין 100 פעם לפני. נשים=סיכון
77. שאלה על גברים, לגברים
ג.   (20.06.06)
אם כל כך הרבה נשים יוזמות גירושים, אולי יש להן סיבות אמיתיות ומוצדקות? ואם זה כך, למה לבוא בטענות כשהן נאבקות,גם בבית המשפט? האם יתכן שנישואים זו עיסקה מצויינת לגברים ולא כל כך מוצלחת לנשים?
78. תגובה של אישה ,מספיק כבר !!!!!
גלית   (20.06.06)
אפרופו חוסר שיווין.....חשבתם על זה שהגבר יוצא לחופשי והאישה נותרת לכלכל את הילדים,לטפל בהם שהם חולים,העידרות מהעבודה ....בעוד שהגבר רואה אותם במקרה הטוב בסופי שבוע .וגם אז זוכה לבלות איתם זמן "איכות". חשבתם אולי שהכסף מהמזונות ומהבית הם בשביל הילדים די להתמם ולעוות את המציאות בחיי ,לשחק אותה קורבנות. מלחמת המינים הזאת מובילה רק להחרפת המצב.
79. החברה המרעילה גם יכולה להיות החותנת...
(20.06.06)
80. ישראליות נמאסתן
איציק ,   רעננה   (20.06.06)
לכל אותן הבחורות שהאמת כואבת להן תנסו להכחיש את כמות המתגרשים ,האהבה אכן פורחת אבל פורחת מן הקן. גברים משלמים מזונות שיראו לי אישה אחת שמשלמת מזונות ,יחי השיויון.
81. כל הכבוד , הגיע הזמן שיהיה גוף שייצג את הגברים...
גג ,   שרון   (20.06.06)
82. יש גברים שמביאים את זה על עצמם
גרושה ,   מרכז   (20.06.06)
גם נשים יכולות לגלות שאותו גבר מקסים ורגיש איתו נישאו יכול להפוך ליצור גועלי לאחר הנישואין. האקס שלי צרח כי חזרתי רבע שעה לפניו הביתה והכנתי לעצמי סנדוויץ' והכנתי שיעורים במקום לבשל לו ארוחה בת 3 מנות וקינוח, וזרק עלי ספל כי ישבתי 10 דקות עם השכן שלנו בזמן שהוא תיקן לנו את המשיבון, בעוד אני מפרגנת לו את כל ה"חוגים" שהלך אליהם בשעות הערב שהתגלו בדיעבד כמאהבת... אז אמנם אני לא הייתי נקמנית, לקחתי את הדברים שלי ועזבתי ולא חיפשתי לפשוט את עורו אלא רק לקבל את החופש שלי בחזרה, אבל אני יכולה להבין גם נשים שהגברים שלהן דחקו אותן לפינה והביאו על עצמם התנהגות שכזו. נכון שיש גם נשים שסתם מתנהגות מגעיל אבל גם גברים כאלו לא חסר!
83. המאמר הזה- שוביניסטי!
נשואה באושר   (20.06.06)
אם כותב המאמר היה עוצר וחושב לרגע למה הגברים נקלעים לסיכסוכי גירושים שתוארו על ידו - הוא היה מבין שלא רק הגבר נופל פה קורבן, אלא גם האישה. אסביר: מאז שיציאתה של האשה לעבוד הפכה למקובלת יותר - גם המצב בבית ובגידול המשפחה היה אמור להשתנות. הרי אף אחד לא מצפה שהאשה תעבוד משרה מלאה בעבודה, ואז תחזור ותעשה עוד משרה מלאה נוספת בבית (וזו כוללת את הטיפול בילדים, בבישולים, כביסות, נקיון הבית וכו'). אמרתי, אף אחד לא מצפה? - אולי טעיתי... יש גברים שכאשר הם מקימים את המשפחה שלהם - זה בדיוק למה שהם מצפים - שהיא תעבוד כמו פרד, והוא - יהיה "המפרנס" ותוא לא. לדעתי, כשהגברים לא מוכנים לקחת חלק בטיפול היומיומי בילדים ובבית - גם זה מוביל לגירושים, מעצם העובדה שהאשה העייפה לא מסוגלת לחוש שום דבר אחר חוץ מהתמרמרות על בעלה ועל גורלה העצוב. משם הדרך לגירושין, מרירות, שנאה ושאר הדברים שהוזכרו בכתבה - קצרה. לכן, אל תציגו את הנשים כמכשפות - ברוב המקרים הן פשוט התעייפו מדי מהרוטינה היומיומית מכדי לראות בבעלים שלהן אהובים משכבר ימים. ולכן, מי ששרוצה להאריך את חיי הנישואים שלו - כדאי לו להשקיע יותר בעזרה לבת זוגתו ובחיזור אחריה - הרבה בעיות יימנעו ע"י כך! אני באמת נשואה באושר - והכל הודות לכך שבעלי לא מקבל אותי כמובן מאליו : גם הוא עוזר בבית בדיוק כמוני, מטפל בילדים מ-א עד-ת וגם יודע מדי פעם להפתיע אותי בכל מיני דברים. לגבר כזה - אף אחת לא תעשה את הדברים שעליהם דובר במאמר! גברים אחרים - תסיקו מסקנות!
84. שאלה- איך זה עוזר בדיוק? אין הבדל
צחי ,   תל אביב   (20.06.06)
אין הבדל בין אם מתחתנים ובין אם לא. בכל מקרה במידה ויהיו ילדים והזוג ייפרד, האבא יחוייב לשלם מזונות והאשה תקבל חצי מהרכוש כ"ידועה בציבור".
85. כמה שינאה, לא נמאס לך?
נורית   (20.06.06)
מחקרים כבר הוכיחו שנישואים טובים לגברים ורעים לנשים, בכל בחינה - כולל בריאותית ונפשית! אבל שהעובדות לא יפריעו למר רונן הנכבד, שכבר ירק כאן קצף ושנאה לא אחת, עד כדי גאווה בכך שהוא "איש מערות שוביניסטי" במילותיו הוא. ברור שוואינט רוצה רייטינג ואוהב לשים פרובוקציות אבל כמה ? למה שלא יתנו במה גם לתומכי חמאס? לאנשי ימין קיצוני? לסוחרי נשים?
86. צבוע! "לילדים יש גם אבא וגם אמא"?
גלית   (20.06.06)
אתה זה שתמיד זורק את הילדים על האישה ונזכר בהם רק בעת גרושין! אתה זה שטוען שוב ושוב שהאישה היא זו שצריכה לטפל בילדים כי "היא נולדה לכך" וכי הנשים בעצם רוצות איזה איש מערות שילך לצוד בזמן שהן תקועות עם חיתולים צואים. אז מאיזה בחינה זה "גם אבא"? זה שמגיע בערב לחמש דקות? מי שלא קם בלילה, מי שלא נשאר עם ילד חולה, מי שלא הולך לגני שעשועים ולאספות הורים, לא ראוי להקרא "אבא"! והדבר הכי עצוב - הרבה אבות מבלים עם ילדיהם הרבה יותר אחרי שהתגרשו מאשר לפני כן!
87. ל-25
רונן ,   פלורידה   (20.06.06)
אתה לא אחד עם נסיון כי עוד לא התגרשת ועוד אף אחת לא התהפכה עליך. Give ME a break
88. תגובה להדס מ - 6
שרון   (20.06.06)
הייתי שמח להכיר לך את האקסית שלי, בגדה בי ולמרות זאת נתתי לה בלי בעיות כל מה שביקשה לאחר שעזבה את הבית והשאירה אצלי את הילדים עד שהתארגנה עם בחיר ליבה. היום היא מסיתה את הילדים נגדי בצורה המכוערת ביותר (לא שזה עוזר לה אבל הניסיון קיים) ומתעלקת על כל גרוש למרות שהיא מבוססת ואני מובטל כבר קרוב לשנה. למרות שאין לי עבודה אני מקפיד לשלם את כל חובותי, שברתי כבר את כל תוכניות החסכון בשביל זה. אבח לצערי זה המצב בארץ. עד גיל 15 האב מחויב לשאת בלעדית בהוצאות גידול הילדים ללא קשר למצבו הכלכלי של מי מהצדדים. יש גם גברים חארות, ראיתי, שמעתי... אבל בהחלט אין שיוויון ונשים רבות מנצלות זאת לטובתן. השנאה מתפתחת עם הזמן, עם האוכל בא התיאבון.... עוד ועוד ועוד...
89. מאמר חובה - שפתיים ישקו
אזרח מהשורה   (20.06.06)
90. סוף סוף יעשה צדק עים גברים לכודים
משה מרכז   (20.06.06)
כול המאמין לדמעות אישה כאילו זרע בים וקצר ביבשה דמעות אישה דמעות תנין
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה