יחסים  טורים  שרית פרקול
הסנוביות, הערסים, וכל מה שבאמצע
שרית פרקול
פורסם: 09.07.06, 12:25
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 163 תגובות ב-163 דיונים
1. פתחתם פה תיבת פנדורה ואתם עוד לא יודעים את זה
פיקסל   (09.07.06)
שרית, דבר ראשון - תודה רבה על העריכה ובחירת התגובות המתאימות. אכן, יש הרבה מה ללמוד, אבל לא לגבי זה אני מגיב. אני צופה שהכתבה הבאה שתתפרסם במדור, או בעקבות הכתבה הזו במדור, תהיה מחאה חברתית של "ערסים" כלשונכם. נכון, גם אני לא מת על "ערסים" אבל עם כל הכבוד (ואני לא יודע אם יש או אין כבוד) הם גם בני אדם. בסופו של דבר, גם הערסים וגם המחויטים וגם היו-גרנטים וג'ורג' קלונים למיניהם כמו גם ה-"זה כאב כשנפלת מגן-עדן"-ים זכאים לזוגיות כזו או אחרת. ואני מניח שהם ימצאו אותה. אז אני מבין שהנסיונות האלו של ה-"ערסים" כהגדרתכם לא מוצאים חן בעיני רוב הבנות האינטיליגנטיות שקוראות ב-YNET לא רק את מדור יחסים אלא גם אקטואליה, מחשבים וכלכלה, אבל אני בטוח שיש בנות שאוהבות גם את זה. אז קצת כבוד. ממש ממש קצת. פיקסל
2. צביעות אצל הצבועות
אחד שניסה ,   מרכז   (09.07.06)
לכל הצבועות למינהן בחנתי לפרטים את תגובתכן לנושא החיזור הגברי וגיליתי לצערי שאתן צבועות מתחסדות. יש לי באחד מאתרי ההכירויות מס' כרטיסים בשמות שונים, בשניים מהם יש אפילו תמונות שלי, בכרטיס אחד תמונות מלפני 10 שנים (חתיך אמיתי) ובשניה תמונות עדכניות (עדיין חתיך , לפחות בעיניי). מהתגובות שאני מקבל אני למד שנשים מתנהגות אחרת למאמצי החיזור שלי כאשר הפניה נעשית מהכרטיס עם התמונות ה"שוות" ושונה לחלוטין כאשר הן נעשות מהכרטיס השני. מתברר, שאני יכול לדבר בגסות, להיות בוטה, להשתחצן ולזלזל בצד השני כל עוד הפניה נעשית מהכרטיס עם התמונה ה"שווה", ברגע שאני משוחח עם אותה בחורה מהכרטיס עם התמונה העדכנית אני הופך להיות שחצן, "זבל", לא שווה התייחסות, מכוער, לא מעניין. ללמדכם שהכל עיניין של מראה בסופו של דבר וכל ניסיון להציג את הנשים כבעלות "עומק" הינו פאטטי.
3. "אם אתה מבוגר בהרבה [...] או סתם לא מלך היופי, אתה כנראה לא
(09.07.06)
בליגה שלהן" - זה בעצם הסיכום של כל הטור הזה. זה בסדר, אנחנו יודעים שלכל אחד מאיתנו יש משהו שהופך אותנו ללא ראויים.
4. וואו. הוצאת לי את המילים מהפה!
(09.07.06)
אחרי שקראתי את הכתבה של מאי לוין.. S.L.V
5. נכון. לא קל להם. לגברים.
הדס ,   ת"א   (09.07.06)
הם אלה שצריכים לשנס מותניים ולהתחיל. לפחות כך כתוב בספרי הנורמה. וזה לא כיף לקבל סירוב. בטח סירוב גס ולא נחמד שחלק מבנות ישראל החביבות פיתחו, אכן עקב עארס אחד יותר מידי, ובכלל, אנחנו הרי ידועים כעם בעל טאקט רב, נימוסין ודרך ארץ... (ישראלים בכלל, לא נשים). ואני בהחלט בעד להיות נחמדות יותר לגברים שמתחילים איתנו, (לא כולל האבא שלך גנן, כמובן) ובכלל, בנות, נסו אתן להתחיל פעם אחת עם גבר... אולי תבינו על מה כל הרעש... אבל. וזה אבל גדול... יש הבדל בין בהייה בהמתית, שמרגישה כאילו חדרו לך לפרטיות, לא משנה מה את לובשת, ולא משנה כמה חתיך הוא הבוהה. (ברור שכמה שתהיה לו יותר כרס ויותר שיערות על הגב זה יהיה יותר דוחה. ועדיין, גם חתיך בוהה בעיני עגל לא יתן לי הרגשה טובה). ויש הבדל בין גברבר שאת קולטת שמתחיל רק בשביל להתחיל, לבין בחור שבאמת בא, בכנות וברצון אמיתי לנסות להכיר אותך. ועם כל הכבוד לכולם, ניתן להבחין בין הסימפטומים השונים והמגמות השונות. כמו שגם גברים, אם היו מחכים דקותיים, היו יכולים כבר להבין מראש מה תהיה התגובה של אותה בחורה באם יפנו אליה או לא. ואם היו מחכים קצת וקולטים ממנה סימנים - כי אנחנו חופשי מעבירות סימנים - אם אנחנו מסתכלות חזרה, מחייכות, פונות לעברו ומנסות להיות נגישות יותר... וכו' או מהצד השני - מנסות להיכנס לתוך האדמה, שתבלע אותנו... קצת סבלנות וסובלנות והעולם יראה הרבה יותר טוב...
6. הבנות אינן מספקות את ההתחשבות שהן דורשות
חטיאר   (09.07.06)
1) אני לעולם לא אבוא "בהצעות של איך לעשות מה" לבעל מקצוע- כאשר אני לעולם לא ניסיתי לעשות את מה שהוא עושה!!! כיון שהבנות אינן מנוסות במשפטי פתיחה בשפת הים כלפי מי שמוצא חן בעיניהן- אז איך יש להן את החוצפה לבקר באופן מבטל וסרקסטי? אני כבר גבר מזדקן, ובעבר הייתי די מושך, וגם זכיתי לכמה חיזורים מצד המין הנשי. הנסיונות היו פטאטיים. נשים שמנסות ונדחות (בניגוד לכן- בשיא הרגישות והנימוס)- מאבדות את הבטחון לחלוטין. אז מי אתן שתגידו לנו איך להתחיל? להתחיל היא העבודה והפריוילגיה של הגבר- תעברו קורס לפני שאתן מטיפות לבעלי מקצוע. אני מבקש מהבחורות היותר רגישות ואינטילגנטיות שתחשובנה כמה אומץ צריך בחור לגשת לאישה שמרגשת אותו ושלא פגש מקודם "ולהמציא במקום משפט פתיחה" לא כולם שנונים במשפטי פתיחה. המסר הוא מעבר לתוכן המשפט (כולכן יודעות זאת). כותבת הכתבה צוחקת בביטול על משפט כמו :" אחר צהרים טוב חמודה" או על " אז מה חמודה, שחית?". האם היא רצתה שיגיד לה בשפת הים משהו כמו : " מה התוחלת של החיים האלו, אם אין אהבה?" או " לאן הולכת התרבות האנושית בעידן הגלובליזציה?" 2) מובן שיש זכות לאובייקט החיזור - לא לקבל את החיזור. אבל כאן נכנס גורם התרבות. את מוחמאת גם כאשר את לא רוצה- אז לפחות דחי אותו בעדינות- כאן מתגלה רמתך התרבותית. יש את אלו שנהנות מהשפלת הגבר המחזר- זה ניפוח אגו מהסוג העלוב ביותר! ראיתי בחיים גם הרבה כאלו שלא זכו לכך אחרי שנים- וגם נשארו רווקות זקנות.
7. תגידי משעמם לך???מנסה ליפות את האמת
ושלא תעבודנה עליכם   (09.07.06)
מזה השטויות האלה???? הרי היא אמרה את האמת!! והיא כואבת לנו אבל אחרי שקראתי את הכתבה, גרמתי ל-3 בחורות נחמדות ויפות ליפול לרשת האהבה. (אגב היה סקס נהדר) רק בגלל שזיהיתי אצלן את אותו הסימפטון של הסנוביות וראיתי אותן מנפנפות כמה גברים בחוצפה החלטתי לפעול וללמד אותן לקח קטן. הכח שנתנו לכן הוא הרסני וגורם לדם לעלות לכן לראש. ומה שמצחיק זה שאתן עוד נלחמות ונלחמות בשוויון רוצות עוד ועוד כח!! גם היטלר רצה כח עוד ועוד ותראו מה קרה!!! הרי אתן מנצלות את הכח להגשת תלונות שב על גברים חפים מפשע ועוד החוק אומר ככה "שעם הוכח שהמתלוננת המציאה את הסיפור אז אין אפשרות לעשות לה כלום" ואני שואל מה אתן עוד רוצות ?כמה אתן יכולות להיות לא מובנות ולא ברורות? הרי אתן אוהבות את החיזור לא???? ותחשבו על זה
8. סיפור אמיתי - לקרוא ולהמליץ!!!
אנונימי ,   תא   (09.07.06)
הנה דוגמה איך לבנות מותר מה שלגברים אסור - לאחי הקטן הייתה סטודנטית שנתנה לו שיעורים פרטיים במתמטיקה , פה ושם אמרי "היי" מתוך נימוס שחלפתי בסלון יום אחד באמצע השיעור היא עשתה הפסקה ובאה לחדר שלי ונתנה לי פתק שבוא היה רשום "בוא נעשה דברים מלוכלכים בכל הכוח" קראתי , הייתי בשוק והתחמקתי בנימוס כי הייתה לי חברה באותו זמן (והיא ניסתה לדבר ולתת מחמאות מפגרות כמו "אתה נראה אתלט" למרות שאינני נראה כמו איזה דוגמן ) היא דווקא הייתה חמודה ... אבל אם המצב היה הפוך וגבר שנותן שיעורים פרטיים היה נכנס לחדר של מישהי באותו בית ומביא פתק עם הצעות שכאלה היה מקבל דף בעיתון , מקבל תיק על הטרדה ומוגדר כסוטה שאינו שולט בעצמו ! ובטח היה גם מקבל כינויים כמו "המורה החרמן" וכותרות כמו "שיעור בחרמנות" ... כן אני יודע שהרבה גברים היו רוצים מישהי חמודה שתתן להם פתק כזה ... אבל הנקודה היא שזה ממש מעוות שלבנות מותר לתת הצעות שכאלה שנגד גברים שיעשו דברים דומים בצורה ישירה שכזו יוגדרו כסוטים חרמנים שלא מסוגלים לשלוט בעצמם או כאנשי מערות ? אפלייה מפגרת .
9. ל-5
(09.07.06)
יש מצב להכיר אותך?
10. תגובה ל-5
חטיאר   (09.07.06)
אני מסכים למהות של רוב דברייך, אבל ברצוני להגיב לחלק הבא: " יש הבדל בין בהייה בהמתית, שמרגישה כאילו חדרו לך לפרטיות............". לדעתי זו חוצפה מצד הנשים להגיד לנו גם איך להסתכל. בהייה בהמית יכולה להיות גם מבט סקסי ומחמיא (מבחינת המסתכל) שהוא "בהמי" רק בעיני הבהמה נשוא המבט. זה הכל עניין של אינטרפטציה שהיא פונקציה של הפסיכולוגיה של הנשוא כמו אופן המעשה. בקשר ל: " אם היו מחכים דקותיים, היו כבר יכולים ...." רואים שמעולם לא היית גבר. מדובר על בחורה פוסעת על החוף. אם יחכו דקותיים היא כבר לא תהיה שם.
11. ל - 6, סעיף -2
(09.07.06)
צודק לגמרי, אבל זה אמור להיות שקוף !!! לא מבין בכלל איך בן אדם מנפח אגו בצורה כזאת. וזה למה אני לא אוהב להתחיל עם בנות כמעט בכלל... אני שונא את הטפשות הרדודה הזאת - ושיקראו לי באיזה שם שבא להן. בן אדם טוב הוא בן אדם טוב - ולא משנה באיזה תרבות הוא גדל, אני מאמין שיהיה לו את הצניעות והשכל לסרב לחיזור בצורה נעימה - ראבק ברגע זה קיבלת מחמאה.. שכנראה את רגילה לקבל.
12. ההבדל בן הטרדה מינית להחלה מוצלחת ...
(09.07.06)
אם הבחור שווה - זו התחלה מוצלחת אם הוא ערס/ מכוער- זו הטרדה מינית
13. ל - 8 ...כל מילה שלך לצערי נכונה.
יעלה ,   ראשל"צ   (09.07.06)
זה פשוט כך עצוב מאוד, זה מתחיל ברשות הדיבור לבנות ואח"כ ממשיך בלמרר את החיים לאבא אומלל שכל פשעו זה רצונו לראות את הילדים ועוד.. אפליה מגעילה יש לתקן ומהר קצת עדינות שני המינים לא תזיק.. יעלה
14. מגיבים 2 ו-8 דיי ממצים. בנות לתשומת ליבכן.
פוינטר   (09.07.06)
15. לשרית פרקול.
פרופ' גאנג'ה ,   ת"א   (09.07.06)
מאי לוין שכתבה את אותה כתבה מדוברת היא כמו שכתבתי בתגובתי אליה "האמא של הסנוביות". אנחנו מוכנים לקבל ביקורת בונה שיש התחלות שהם מעבר לגבול הטעם הטוב, אנחנו מוכנים לקבל שנגיעות בהתחלה זה הרבה מעבר לאותו גבול אבל יש כאן כמה דברים שאתן לא מוכנות לקבל. א. אתן תמיד מתלוננות! יום אחד כתבה שגברים לא מתחילים אתכן וביום השני כתבה שגברים לא מפסיקים להתחיל איתכן. ב. ממתי המשפט "בוקר טוב חמודה" הפך למוקצה? הרי משפט זה הוא נימוסי להפליא פשוט אותו אדם שאמר אותו לא נראה לאותה מאי לוין ועל כן היא החליטה לרדת עליו בוואי נט. ג. אתן אוהבות להאשים אותנו בכל מה שלא נראה לכן. אם לא התחילו איתך אז זה כי הגברים של היום פחדנים, אם התחילו אז הם ערסים דפוקים, אתן (ואני מתייחס לכותבות במדור) כמעט אף פעם לא מפנות את האצבע המאשימה לעברכן כי אתן מושלמות, יפות, עדינות, טובות לב ואילו אנחנו הגברים מזוהמים, שעירים, בעלי כרס,חלאות אדם וכו' ומכן אנחנו (אותם חלאות אדם) מסיקים שאתן סנוביות. חשבת פעם כמה תגובות נזעמות היית מקבלת אם את חלק ממה שהכותבות במדור זה כותבות היה כותב גבר על נשים. הרבה פעמים יש פה כתבות שאם היו נכתבות בידי גבר הייתן כולכן מקימות מהפכה אבל הגמל כנראה לא רואה את דבשתו.
16. אך נשים, נשים
שווילי   (09.07.06)
אתן לא מבינות שכל המערכת המדינית על כל המוסדות שלה (בתי משפט, משטרה, מערכות חינוך, מערכות בריאות, צבא וכו') מראש נותנים לכם יתרון והעדפה ומפלים את הגברים בצורה מאוד אכזרית ברוח : לתת לגברים כמה שיותר חובות ולסכן את החיים שלהם, ולתת לנשים כמה שיותר זכויות ולהגן עליהן בכל מחיר. ואתן עוד מתבכיינות על כל מיני שטויות. ואם תפקידו של הגבר להתחיל ולחזר, מה בדיוק התפקיד שלכן? אם אתן רוצות שוויון אז צריך לבטל את המושג "תפקיד". תתחילו אתן, תחזרו אתן, ותשאירו לנו את התפקיד שלכן - לחשוב שכל העולם חייב לי משהו ואני לא חייבת לאף אחד כלום.
17. חבר'ה,לא להתחיל עם ישראליות
שמואל   (09.07.06)
במקרה הטוב היא תשפיל אותך, במקרה הגרוע תואשם באונס (וכולנו יודעים למי השופטים מאמינים בעיוורון מוחלט).
18. ההבדל בן ישראלית לכול העולם
מוטי   (09.07.06)
שאתה ניגש עם חיוך בכל מקום בעולם גם אם נניח שאתה לא נראה טוב, מחייכים אליך חזרה. כשאתה מתחיל שיחה מדברים איתך. במידה ולא מעוניינים אומרים לך אני לא מעוניינת, מה שלא מפריעה להיות נחמדה ולנהל שיחה תרבותית. בישראל אתה מחייך , היא מפנה מבט, אתה מתחיל שיחה היא מתעלמת. ובטעות אוי אם בטעות הגעת למקום שאתה לא מכיר ואתה רוצה לשאול איך מגיעים , אז היא פשוט הולכת. מדהים!!!!!! כמה אתן מטומטמות. דרך אגב בחור שנראה בסדר, לא קוף ולא בראד פיט אין לו מה לחפש בארץ הוא לא ימצא. הנשים כאן בטוחות שלהן מגיע יותר מחמוד מתחשב ובעל עניין. להן מגיע בראד פיט , זבל, שחקן ולא רציני. אבל זה בסדר בגיל 30+ אתן מתפשרות על שארית הפלטה ומקוות שיחזור אותו האחד שלא רציתן בגיל 25, אבל הוא כבר נשוי לאותה אחת שלא ניפנפה ביופיה. והתוצאה: תמיד כוסיות מתחתנות אחרונות בגיל 30+ אם איזה מכוער. ובסוף גם נזרקות לרחוב אחרי 2 המלטות וגוף שאיתו כבר לא הולכים לים.
19. חרם על הבנות - חודש עושים ביד , הן תבאנה אלינו על ארבע!!
דג   (09.07.06)
20. מגיב 8 - את האפליה יצרת בעצמך. למה לא התלוננת ?
א   (09.07.06)
כנראה, שלמרות שהיתה לך חברה, ההצעה נעמה לך, החמיאה לך, ואולי אפילו שקלת להיענות לה... הרי אתה לא בא לספר לנו שהמשטרה סירבה לקבל את תלונתך, או שהשופט זיכה אותה - רק שאתה החלטת לא להתייחס לכך כאל הטרדה. את האמת - איך היית מגיב אם מציע ההצעה היה גבר ? ועכשיו, מי אשם באפליה ?
21. אני לא רוצה!
(09.07.06)
לא רוצה שתשרקו לי מהאוטו/ תצפצפו לא רוצה שתגידו לי ברחוב "כפרה" או "איזו כוסית" לא רוצה שתגידו לי "הייתי עושה לך טובה" לא רוצה שבים תסתכלו לי על התחת ותחייכו כאילו ראיתם מליון דולר לא רוצה שבבאר תסתכלו לי על הציצים ולא על העיניים ולא רוצה לשמוע משפטים כמו "ב'ואנה יא מכוערת מי את בכלל" כשאני מסרבת לכם. בנימוס. פשוט לא רוצה!
22. הקמפוסים שלנו היו והינם שדכנים גדולים
סטודנט לשעבר ,   באוניברסיטה ההיא   (09.07.06)
שם בתור לספריה, בהפסקות שבין בשיעורים, בקפטריות ובמנזות, שם נרקמו האהבות הגדולות של דורינו! שם הכירו רבים- רבים מחברינו לספסל הלימודים, שם ראינו אתכן במלוא הדרכן, שם שוחחנו על הא ועל דא, שם גם ידענו את האכזבות הגדולות שלנו. שם ראינו את הזוגות נוצרים, שם קיבלנו הזמנות לנישואיהם, או שראינו אותן חוזרות עם טבעות גדולות על אצבעותיהן בשובן מירח הדבש-(מה? אתם כבר נשואים?- כן! - מזל טוב לכם!) עם ההיא שרקדת בנשף הסטודנטים ההוא אתה רוקד היום ביום כלולותיכם- ואוו! כבר חצינו את הכביש לחדר היולדות ההוא כדי לברך חברות לספסל הלימודים שהפכו בינתיים לאימהות- לא הכל היה ורוד כל כך, אבל כידוע, החוג השלישי של רבים וטובים מקרבינו היה החוג לחופולוגיה ורבים מאיתנו סיימו אותו "בהצטיינות"- לפחות כך היה בדור שלי, לפני המחשב, הסלולרי. אתרי ההכירויות באינטרנט ודומיהם.
23. מסכנים.. איזה מזל שאני כוסון !!
ניר אהטוב   (09.07.06)
24. הנה לך סיפור דומה אבל הפוך
רונן ,   ת"א   (09.07.06)
זה מכבר חציתי את ה - 45 ילד אני מזמן כבר לא. הסיפור שלי מתחיל כשהייתי בן 24 (הרבה לפני המצאת החוטיני). היא היתה לונדונית שנתנה שירותים במועדון הקאנטרי אליו נרשמתי (מאחורי הדלפק, לא משו מיני). לא העזתי לפנות אליה, ג'ינג'ית ירוקת עיניים כל יום מיקרו ביקיני שונה - שווה בהחלט. לא העזתי לפנות אליה כיון שתמיד הייתה מוקפת גברים חתיכים ושווים שאפילו אני הייתי מוכן שיתחילו איתי (אני לא הומו). תמיד פניתי אל הגבר שעבד ביחד איתה. יום אחד הוא לא נכח בעבודה ולא הייתה ברירה . זה הלך ככה: היא : (פונה אלי עם חיוך) כן ? מה אפשר לעזור? אני: הייתי רוצה לשכב איתך, זה הכל. ועצמתי את עיניי (מחכה לסתירה). היא: צוחקת , למה אתה עוצם עיניים? אני: כי מגיעה לי סתירה , לא? היא: אולי כן אבל בעצם לא. למה חיכית חודש כדיי לדבר איתי בכלל? אני: ראית את כל האחרים שפנו אלייך? אני לא יכול להבטיח לך יופי גברי כזה. היא: תתפלא , הם חלולים ,אותי מעניין מה יש בין האזניים. אולי נתחיל בארוחת ערב? אז באתי בגלל הארוחה נשארתי בגלל היופי המשכתי בגלל הסקס ונשארנו ככה 4 שנים יפות ומאושרות. ומה היא לימדה אותי? כמו שהגברים כאן במזרח התיכון לא בדיוק יודעים להפגין סוג של "ג'נטלמניות" יש לזכור שגם הבנות כאן גדלו באותו מזרח תיכון וגם הן חסרות נימוס מצודד בדיוק כמו הגברים. הסנוביות הזו שכולם מדברים עליה נובעת מכך שיש בנות שגדלו איתנו באותו המקום רק שהן משום מה חושבות שהן "אירופאיות?" הן פה איזה סוג של גזענות חבויה, בנות? ואני בהחלט מוציא מהמשוואה שלי את ה"ערסים" וה"פרחות". טוב שחציתי את ה - 45 , אני כבר אחריי כל זה, תודה לאל.
25. מה מנומס בלקרוא "חמודה" לאישה שאתה לא מכיר?
יפית   (09.07.06)
זה גם כינוי חיבה שאמור ליצור קירבה מזוייפת עם מישהו שהיא לא ראתה בחיים (וזה בהחלט סוג של חדירה לא רצויה למרחב האישי) וגם כינוי שכשהוא מגיע מאדם זר הוא מקטין כאילו אתה מדבר לילדה קטנה. זאת בדיוק הבעיה! אתם פשוט לא קולטים מה מנומס ומה לא. להגיד "בוקר טוב" ולחייך זה מנומס, כי אפשר לענות בוקר טוב ולחייך בנחמדות ובנימוס מבלי להמשיך את השיחה. כך אתה מאפשר לאישה שמולך *לבחור* אם היא רוצה ליצור איתך קשר או לא, וגם אם לא, לתת לה דרך לצאת מזה בעדינות ובטבעיות. כי "בוקר טוב" עם חיוך אתה יכול להגיד גם לאישה שאתה רוצה ליצור איתה קשר וגם לבעל המכולת שלך. כשאתה אומר "בוקר טוב חמודה" אתה יוצר *בכוח* קירבה או אינטימיות מזוייפת, וזה מעורר התנגדות רבה אם האישה לא מעוניינת. אם היא תענה לך במקרה כזה ב"בוקר טוב" וחיוך, יוצא שהיא משתפת פעולה עם האינטימיות הכפויה הזאת. אז לא נשארת לה ברירה אלא לא להגיב. הפתרון הוא די פשוט: אם עולה לכם משפט פתיחה בראש, שנייה לפני שתגידו אותו תמתנו אותו ותקחו צעד אחד אחורה. תורידו את כינויי החיבה הכפויים, תהפכו את השאלה מאישית וחודרנית ("שחית בים?") לכללית ומאפשרת שיחה ("המים נעימים", או "יש אחלה שמש היום"). יש לכם פי אלף יותר סיכוי לקבל ככה תגובה נעימה.
26. לשרית פרקול
תומר ,   ת"א   (09.07.06)
מה את רוצה שרית פרקול?את מודה שאת מזדהה עם מאי לוין,את מודה שגם את(כמו כמעט כל אשה)טורחת "להבליט נכסים טבעיים" ושאת רוצה שגברים "חתיכים" יעניקו לך תשומת לב.אני לא יודע מה גילך אבל את נשמעת לי מאד ילדותית בגישה ובחשיבה שלך,מה בכלל את אומרת? שאני צריך לדרג את עצמי בהתאם למראה החיצוני שלי וכך ללכת ברחוב ולדבר רק עם בחורות ש"בליגה" שלי? הרי בכל מקום בעולם תוכלי לראות נשים יפות עם גברים "רגילים" ולהיפך.אם את לא מסוגלת לסרב לגבר בנימוס ובלי ניסיון לרמוס אותו את בהמה וזה לא משנה איך את נראית-וכשאני כותב על סירוב אני לא מתכוון לגברים גסי הרוח הקיצוניים שבאים אליך ביציאות כמו:"בואי אני אחמם לך את המנוע מותק"-אני מתכוון לאלה שעושים את זה בצורה מנומסת.בסך הכל הראית שכמו הכותבת את עסוקה בעיקר ב"קקה" של החיים.ולסיום גברת פרקול,הצעה:בחרי לך מועד כלשהו,וערכי ניסוי-שבוע שלם,מהבוקר ועד הלילה תנסי להתחיל עם גברים שהם "שווים" בעינייך,ברחוב,במכולת,בית קפה, פאב,מועדון,בקיצור,בכל מקום-אבל באמת תשתדלי-מעניין יהיה לשמוע מה יש לך לומר לאחר התנסות מהסוג הזה בטור שתכתבי, אחרי שאיזה "בראד פיט" יגיד לך ללכת "לחפש מי ינענע אותך" או משהו יותר מעודן כמו "תודה ,אבל לא תודה".בקיצור, לכי תראי קצת "סקס והעיר....."-הרי מבחינתך זה העולם האמיתי.
27. גאנג'ה, אתה עושה זאת שוב
תגובה כדורבנות ,   יישר כח   (09.07.06)
28. ל25 - יפית , את קוראת "מותק" לבחורות שאת כלל לא מכירה . את !
(09.07.06)
29. חרם על הבנות -אני מסכים .
(09.07.06)
30. תגובה ל 20
Blaaaa   (09.07.06)
אולי זה כי הוא גבר ולא בחורה שרוצה צומת לב ורצה למשטרה ולעיתונות כדי לספר איזה פה נורא יש לגברים מסויימים ? אנחנו הגברים כנראה לא עושים עניין מדברים כאלה זניחים ... בחורה נתנה לו הצעה מגונה ושיהיה לבריאות כנראה יש לו דברים יותר מעניינים בחיים מלרוץ למשטרה ולקבל מטר של צחוקים על זה שהוא מתלונן על כך שבחורה הטרידה אותו מינית ... או שאוליי בעיניו זה לא משהו שצריך להיות תחת הקותרת הטרדה בכלל ... שבנות ילמדו ולא יעשו סרטים בראש שלהם על משפט חרמן פה ושם כל עוד שהגבר לא עושה משהו פיזי כנגד רצונן !
תגובות נוספות
חזרה לכתבה