צרכנות  קנייה נכונה
איך לקנות מקרר: צעד אחר צעד
מערכת WiseBuy
פורסם: 20.10.06, 09:41
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 135 תגובות ב-134 דיונים
1. רכשנו מקרר שתי דלתות של סמסונג.כנסו דחוף
ראו הוזהרתם   (20.10.06)
אחרי שנה וחודש [חודש לאחר תום האחריות] התקלקל לוח \ כרטיס המוח של המקרר ונאלצנו לשלם 800 ש' עבור כרטיס חדש.המקרר מחליד ומכיוון שתמה האחריות אין עם מי לדבר גם ככה תודעת השרות של אונליין היבואן מתחת לכל ביקורת.לא לקנות סמסונג!!!!!!!!!!!!!!
2. הבעיה זה הפילטר !
מ ,   צפון   (20.10.06)
הוא עולה 300 ש"ח לכל חצי שנה!!
3. רעש
עמוס   (20.10.06)
כיצד בודקים טרם הקניה באם המקרר רועש
4. שארפ מקרר מעולה
(20.10.06)
5. להיזהר מסם ליין יבואן סמסונג
אין שרות ואין אמינות   (20.10.06)
6. לא ברור כמה מרווח-איוורור צריך להשאיר. וחוץ מזה....
צריך לקחת בחשבון ,   מקרר גדול יותר בעתיד   (20.10.06)
7. ביקשתי מקרר LG- קיבלתי טרקטור
איתן ,   אשקלון   (20.10.06)
שים לב למידת הרעש שאתה מקבל , זכר אתה צריך מקרר לא טרקטור
8. מקררים דיגיטאליים
תשמעו לטכנאי ,   אתם תרוויחו.   (20.10.06)
כדאי לחשוב טוב לפני קניית מקרר עם כרטיס דיגיטאלי. עדיף לקנות מקררים ללא כרטיסים כאלה מהסיבה הפשוטה שמחירי התיקון (לאחר תום האחריות) יקרים במאות אחוזים מתיקון למקרר רגיל. דבר נוסף, מקררים ללא כרטיס וללא תיחכומים חיים יותר שנים ועולים פחות.
9. מספר עיצות
יוסי ,   תל אביב   (20.10.06)
המקררים הטובים ביותר הם האמריקאים המקוריים אמנה,ווסטינג האוס, ווירפול,גנרל אלקטריק אבל היבואנים מביאים את כל המקררים הפשוטים יש לי אמנה אמריקאי כבר 25 שנים ושום חלודה שום תקלה, המנוע עובד מעולה אמקור גם היו טובים אבל היום לא ידידים באירופה מספרים לי שהם עושים יבוא אישי של מקררים מאמריקה הם ברובם דרגה a
10. מקררי דלת ליד דלת אמנם מתהדרים בנפחים גבוהים א ב ל . . . .
הצרכן הנבון ,   פרקטיקה עילית   (20.10.06)
במקרה יש לי נסיון עם שלושת הסוגים (שהיו לי בדירות ששכרתי) אז שימו לב: דלת לצד דלת - בגלל הצורה שלהם התאים צרים ועמוקים, מה שאומר שסיר אחד ממוצע סותם מדף שלם ! (אפשר לשים מאחוריו דברים ואז להוציא אותו כל פעם שמחפשים משהו) או מקסימום לדחוס משהו לצידו. וזה ממש , אבל ממש לא נוח ! היה לנו מקרר עם מקפיא תחתון שהוא מגירה, כביכול פרקטי ונוח אבל זה היה ממש גרוע, בלגן תמידי במקפיא וניצול גרוע של מקום. כשעברנו לדירה משלנו לא היה ספק וקנינו מקרר עם מקפיא עליון (645 ליטר של אמנה) לא סתם הבחירה הטבעית כשהתחילו לייצר מקררים היתה לשים את המקפיא למעלה - וזה שהיצרנים מחפשים איך לחדש ולהרחיב את מגוון המוצרים שלהם לא אומר שזהו באמת מוצר עדיף עבורכם !!!
11. לרכוש רק באינטרנט, כנסו............
משה ,   מודיעין   (20.10.06)
אני רכשתי באינטרנט במיכרז מקרר סמסונג לפני חצי שנה בכל החנויות ביקשו בן 4500 ל 5700 שקל, ואני רכשתי אותו בדיוק אותו דגם שרציתי, חדש דנדש, באריזה ב 4000 שקל 10 תשלומים. מקרר מצויין!!!!!!!!! ממליץ במלוא מובן המילה. אם אתם יודעים בדיוק מה לקנות, ואיזה דגם מסויים, זה המקום יש הרבה מאוד אתרים שצריך רק למצוא אותם רווח של לפחות 1000 שקל שלא בא ברגל. נסו ותרוויחו.{ מי שחושש לקנות באינטרנט, יכול להגיש את ההצעה, ואת התשלומים, להסדיר עם הסוחר} אין פחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12. חלקי פלסטיק
ידידיה   (20.10.06)
הבעיה בחלקי פלסטיק מתכלים (שבירים) שמחיריהם מוגזמים !
13. אל תקנו Sharp
לילי ,   צפון צפון   (20.10.06)
\ה החוק הראשון בעת קניית מקרר
14. מקרר
ester ,   ramle   (20.10.06)
יש לי אמנה עם תא הקפאה תחתון ואני מאוד מרוצה....
15. לא התייחסתםליצרנים, מותגים וארץ הייצור - מרבית
חיים ,   י-ם   (20.10.06)
המקררים העממיים מיובאים מתורכיה. האם יש מידע על האיכות? יש לי אמנה SBS כבר 30 שנה ואני רוצה להחליפו כי אני רוצה קצת לחדש. נאמר לי כי החדשים סובלים מבעיית אמינות. יש למישהוא מידע?
16.  2 אל תחליף פילטר, פשוט תוציא את הישן ואל תשים חדש
אני מרוצה ,   sbs סמסונג   (20.10.06)
ככה יהיו לך מים טובים מהברז. ככה אני עשיתי בעצמי וזה מעולה. ואם בכל זאת אתה רוצה פילטר אז תתקין לך באופן עצמאי בית פילטר בצינור שמחוץ למקרר שמוביל למקרר.
17. מרעיש = בזבזן אנרגיה !! הנה רשימת מקררים מרעישים :
(20.10.06)
אתם מוזמנים להוסיף שמות (כולל דגם ושנת ייצור) של מקררים מרעשים : אמקור תדיראן ספקטרה
18. לא לקנות בקו- שירות בעייתי
רוני   (20.10.06)
למרות שהוא שקט יחסית האתר של WISEBUY לא תקין. ניסיתי לעשות בדיקה של מקררים והוא כתב שזה "יעלה בקרוב"..
19. =====>>>> להתרחק מכל האלקטרוניקה <<<<=====
מקרר ,   חיפה   (20.10.06)
אני ממליץ להתרחק מכל האלקטרוניקה, במחשב עושים reset אבל כשהמחשב של המקרר משתגע בדיוק שאתם בעבודה , אתם תחזרו למקרר חם ותצטרכו לזרוק את כל האוכל ( עניין של מאות עד אלף ש"ח הפסד). אני קניתי מקרר ישראלי (לדעתי הכי מותאם למזג האויר בארץ) אם פלסטיק נשבר עולה לי עשרות שקלים להחליף - קל להשיג גומיות. בחלק מהדגמים "המשוכללים" אי אפשר להחליף גומי צריך להחליף את כל הדלת...תשאלו בחנות. אל תיקנו דרך האינטרנט שם יותר זול כי מחליפים את מדפי הזכוכית במדפי רשת. בסופו של דבר מקרר זה מדחס ומאורר - חבל להסתכן עם כל האלקטרוניקה
20. LG שרות לאחר הקניה סכנה
אני אתבע אותם   (20.10.06)
קניתי LG שתי דלתות הכי משוכלל הכי יקר החברה שנותנת את השרות למקררי LG נקראת דיגיטל סרוויס. שימו לב ואל תגידו לא ידענו זוהי חברה של חלמאים ללא חלקי חילוף זמינים כל חלק שתצטרכו תחכו חודשים יעבירו אתכם למחסן שטפלו לבד בבעיה כאילו זה התפקיד שלכם אחרי חודשים של המתנה לחלק ואחי שסוף סוף הוא מגיע מתאמים לכם טכנאי לעוד שבועיים ואז בואתו יום מבטלים ואתם תשבו בבית ותחכו ואז הוא יבוא עם חלק לא נכון ושוב תחכו חודש וכן הלאה. מה שהכי מרגיז פה זה שאין אפילו עם מי לדבר עונה לכם טלפנית אנלפבתית שכל מה שיודעת להגיד זה מצטערת אין מה לעשות אין שרות לקוחות אין הנהלה אין משהו שיקח את הבעיה שלך אישית ויפתור אותה אחת ולתמיד מזלזלים בך כי אתה בידים שלהם פשוט בושה. שתדעו אני לא מקרה יחיד אני מכיר לפחות עוד ארבעה נפגעי החברה הזאת שבוכים על הבחירה בLG. אז אם אתם מתלבטים על מקרר תדעו שכל מה שכתוב בכתבה למעלה אכן חשוב אבל השרות אחרי הקניה הוא הכי חשוב כי כמעט כל המקררים יעשו לכם את העבודה כמו שצריך אבל במקרה של בעיה אם אין מי שיפתור אותה אז הכללא שווה כלום.
21. מקררי סמסונג
מומיק ,   ישראל המושחתת   (20.10.06)
לפני כשנה וחצי רכשנו מקרר סמסונג חדש!! כבר לאחר קבלתו, התברר כי חלקי הפלסטיק שבירים בצורה מזעזעת וכמובן האחריות אינה חלה עליהם!! אבל, גם מדפי הדלתות, שגם הם מפלסטיק, אינם מסוגלים להחזיק בקבוקים משפחתיים - המרווח בין המדפים אינו מאפשר להעמיד בקבוק של ליטר וחצי, מבלי שהפקק ילחץ את המדף מעליו כלפי מעלה, מרווחי תבניות הביצים אינם מתאימים לביצים מס' 1 כך שאין אפשרות להשתמש בשלושת השורות, אלא אם אתם מוכנים לשבור את הביצים כדי להכניסם בלחץ!! לא נתקלתי בבעיות קירור או תפעול, אבל המקררים לא ממש מתאימים למוצרים בשוק הישראלי!!
22. ל-1 היבואן זה של סמסונג זה סם-ליין
(20.10.06)
23. פתרון לפילטר מים היקר
בעל מקרר סמסונג   (20.10.06)
קונים פילטר מים רגיל כמו לרוב המקררים ב 45-50 ש"ח (בהום סנטר יקר יותר), וקונים גם 2 מחברים שמתאימים לפילטר, 6 ש"ח כל אחד. באים הבייתה,חותכים את 2 הצינוריות בדופן האחורית של המקרר שנכנסות לכיוון הפילטר המקורי ומחברים לצד השני של המחברים.מנסים למצוא פתרון מקורי איך לתפוס את הפילטר החדש על הדופן האחורית של המקרר.כך עשיתם BY-PASS על הפילטר היקר של של המקרר.
24. רק לא אמנה! תתרחקו מאמנה! כאילו מקרר יוקרה. רק בעיות
פריזר תחתון רק בעיות   (20.10.06)
קנינו את הדגם היוקרתי של אמנה עם הפריזר התחתון לאחר מס חודשים שמנו לב שהוא לא מקרר הגיע טכנאי שמיד ידע את מהות הבעיה. קרח נוצר בתעלה המעבירה אויר קר מהפריזר למטה כלפי מעלה. התחיל להפשיר לנו את הקרח עם פן של שיער! אחריי חודש חזרה הבעיה. במשך חצי שנה ביקרו אצלנו 7 טכנאים. אז הוחלט שיש לעשות שיפור במקרר ככה הם מגדירים זאת הגדילו את גוף החימום שמפשיר את הקרח ואת המאורר...המקרר לא עמד בעומס וחלק ממנו נשרף. לאחר איומים במשפטים פאקסים וטלפונים הסכימו להחליף לנו לחדש. שכבר עבר את "השיפור" בחול. הבעיה נותרה. נוצר קרח שחוסם את האויר הקר לעלות למעלה חרא מקרר מזל ששמרונו את האמקור הישן שלנו בו אנו שומרים את רוב המזון כדי שלא יתקלקל. בקיצור אנשים. אמנה לא מתאים לארץ וללחות של הארץ והשירות של קריסטל נוראי!
25. מחפשים מקרר. האם לקנות דלת ליד דלת של LG
ישראלי   (20.10.06)
26. האם המקררים ההפוכים של בוש וסימנס טובים ושקטים?
(20.10.06)
27. לא לקנות תוצרת ישראל - הם רועשים !
(20.10.06)
28. סכנה ממקררי LG - קראו ותינצלו !
אחת שאכלה אותה ,   חיפה   (20.10.06)
קנינו מקרר LG דיגיטלי, כעבור 5 חודשים החל המקרר ברצף של הקפאות , כשבכל פעם קפאה כל תכולת המזון ונאלצנו לזרוק הכל לפח ! פנינו לחברה שנותנת שירות, דיגיטל סרוויס, טענו שלא יעלה על הדעת שמקרר חדש דנדש יתקלקל, ודרשנו שיחליפו אותו. נציגת שירות לקוחות, בחורה אנטיפטית שאת שמה כבר הדחקתי ( ...) דיברה בגסות, הציעה לנו מקרר קטן יותר ובצבע אחר, שכלל לא התאים לצריכנו. מאחר ובארץ קיימת נורמת מתן שירות מתחת לכל ביקורת, ולצרכנים אין מי שיילחם עבורם, חרף כל הכעס הרמנו ידיים, ונשארנו עם המקרר הדפוק. לכל מי שמתלבט, תלמדו מנסיוננו, תתרחקו ממקררי LG ומחברת דיגיטל סרוויס, זו הדרך שלי להשיב להם על השירות והמוצר הגרוע שלהם !
29. ל 1 בשקיפות מלאה "סמסונג"
מוטי חיפה   (20.10.06)
לפני 4 שנים קנינו סמסונג 600 ליטר, חזית דמוי נירוסטה יופי של מקרר גם ויזואלי, מאז הקניה שום בעיה, את עוצמת הקירור ניתן לבציע מבחוץ סידור פנימי ראוי, רק חבל שאין מתקן היפוך ליצירת קרח בפריזר, מומלץ ואני לא מ"סמיליין"
30. AMANA דלת ליד דלת
שי ,   צפון   (20.10.06)
שלוש שנים המקרר אצלנו ועובד (טפו טפו) בצורה מושלמת... אין קרח, אין רעשים, אין חלודה ואין עוד כמה דברים שאנשים ציינו כאן אמריקאי אורגינל ועושה עבודה מצוינת
תגובות נוספות
חזרה לכתבה