רכב  חדשות  בארץ
פקק המיליונים
בני ברק
פורסם: 14.12.06, 10:06
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 91 תגובות ב-91 דיונים
1. גלו רגישות ונחישות
וגם צ'מפיון ,   יתפנו   (14.12.06)
2. חלם כבר אמרנו? חוץ מזה מתגלגלת תאוריית קונספירציה שאומרת
יואב ,   דרום   (14.12.06)
שהמצב הזה של "חצי גמור" הוא מצוין לחברת נתיבי איילון אחרת יסגרו את החברה...תבדקו מה קורה בנציבי איילון עצמם: משנת 79 כל הזמן עובדים בנתיבי איילון!! זה בדוק.
3. זה מה שקורה אם מעסיקים חברים של אולמרט
\   (14.12.06)
ופרץ אשר לא קיבלו תעודת בגרות בתכנון ובבניית גשרים. העסקת מהנדסים אמיתיים תעלה פחות (לחברים של פרץ יש דרישות מאוד גבוהות- הם הרי סיימו הכיתה ט'!! תנו כבוד!), אבל מהנדסים הם לא החברים של אולמרט ופרץ :(.
4. מס' 2 צודק! כנסו!
תומר ,   תל אביב   (14.12.06)
אני כבר למעלה מ-10 שנים נוסע בנתיבי איילון כל יום מדרך השלום להרצליה וחזרה. במהלך 10 שנים אלו, לא היתה פעם אחת שלא נאלצתי לעבור לכביש מגורד בנתיב נסיעתי. לפני כ-7 שנים התחלתי להבין שמדובר בתופעה ומאז יום יום אני משתעשע שאולי היום יהיה זה היום בו נתיבי איילון יהיו חלקים... לשווא.... אולי זו בכלל קומבינה עם מוסכים? אתם יודעים מה גורמות הקפיצות האלו ב-100 קמ"ש לצמיגים ולמתלים של הרכב....
5. להדיח את ההנהלה והדירקטויון--בושה!
יובל לוי ,   רמת גן   (14.12.06)
תת רמה של ניהול פרויקט,
6. טמטום זה כאן. אין ספק. בכל תחום.
aa   (14.12.06)
7. בקרוב אני אפרסם מסקנותי לגבי הדרך להפסקת הפקקים בישראל !!
זרובבל6   (14.12.06)
בקרוב.. חכו וראו. במקביל אני קורא למגיבים לתת עצות משלהם .
8. תבדקו כמה שכר משכו המנכ"ל וסמנכליו מן הקופה הציבורית
mik   (14.12.06)
להאשים את צ'מפיון זו בדיחה אומללה. לפני שהניחו את האבן הראשונה בפרוייקט היה צריך להיות הסכם חתום עם צ'מפיון "לדבריו לפני כשנתיים החל מו"מ עם צ'מפיון לפינוי מבנה" מה זה החל מו"מ ? האם מנכ"ל נתיבי איילון היה משלם כסף למי שהיה במו"מ למכור לו דירה? או שאולי בכסף שלו הוא היה מבקש שיהיה קודם הסכם חתום? נתיבי איילון זוללים תקציבי עתק ומגיעים לתוצאות מדאיגות בגלל טיפול חובבני ורשלני - עכשיו הם "חוסכים" 8 מיליון שקל. זה נקרא בנתיבי איילון "חיסכון" - זרקו 180 מיליון ש"ח והביאו להרעה במצב התחבורה אבל "חסכו" 8 מיליון. לא הבנו ממלא המקום למה לא נחתם חוזה לפני שנתיים ??????????????? כמה שכר משכה ההנהלה המבריקה הזו בשנתיים אלו ????????
9. חלם!!!
צפוני   (14.12.06)
כספי ציבור מנוהלים בצורה שלומיאלית והתוצאות מראות שכך קורה . והמחיר משולם ע"י הציבור!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10. בניית הגשר וצ'מפיון
אלמונימי   (14.12.06)
מאחר ואני קצת יודע מה קורה שם תרשו לי לחדש לכם כי העבודות הופסקו ע"י אלייד כי הם לא התכוננו בזמן להעברת הפעילות מהמבנה שאמור להיהרס מה גם שאחד מקבלני המשנה הוא אשטרום לא?(בבעלות אלייד)
11. זה שבנתיבי איילון לא עובדים מוחות גאונים ידענו כבר מזמן
צביקה ,   ת"א   (14.12.06)
חברה גרועה שאחראית על הפרוייקט המגלומני הכי בזבזני וכושל בהיסטוריה של התשתיות הישראלית - נתיבי איילון! 5 מיליארד שקל שפכו על כביש שמעולם לא הושלם (ראו ערך דברי מגיב 2). לאף אחד לא היה שכל לראות שככל שמושכים את הפרוייקט קצב עליית הרכבים בארץ עולה גם. אז מה עשו, כל כמה שנים המשיכו עם הפארטצ' מימין, הוסיפו תלאי משמאל ועדיין יש פקקים באיילון. איך לעזאזל יש פקקים בפרוייקט התחבורה הגדול ביותר בתולדות המדינה? התשובה כנראה תמונה בפקקים שכביש 6 מספק לנו בתדירות גבוה, עלק כביש חוצה ישראל. אין חשיבה קדימה לא רואים יותר ממחר מחרתיים. כל זה למה? כי אם יושלם אי פעם ה"פרוייקט" תסגר חברת נתיבי איילון (מישהו אמר מע"צ?). נתיבי איילון צריכים אתכם בפקק כי זה מצדיק את המשך עבודות "הפיתוח" אז תהיו סבלניים, עשור שניים והם מסיימים (-:
12. יש להעמיד לדין את האחראי על המחדל
aviהרצליה ,   גשר המכביה 2   (14.12.06)
סכנת נפשות למי שנוסע כיום באזור הקניון פסי הרכבת בבני ברק רמת גן, כזו סכנה וביזיון תיכנוני לא ניראו עדיין בארצנו . זה מזכיר לי את סיפור גשר המכביה נקווה שיחזיק מעמד,בינתיים המלצה לא להגיע לאזור, סכנה + פקקי ענק,
13. total stupidity
david   (14.12.06)
Wow couldn't believe how stupid people can be, the whole project is a massive waste of money and people will now stay away from here
14. בחלם כמו בחלם
עדי ,   תל אביב   (14.12.06)
הויכוח מי אשם מיותר ומגוחך, אין קשר לרמפה הנוספת - כל מי שהתנסה בנסיעה על הגשר יאשר - והפקק הוא גם על הגשר עצמו במיוחד מדרום לצפון, והכל בגלל שהירידה מהגשר קרובה מדי לצומת משה סנה / שיטרית, מה שלא מאפשר לנוסעים על הגשר פניה ימינה לראול ואלנברג, לבאים מרחוב הלחי לט מאפשר פניה שמאלה לשיטרית, הנוסעים על הגשר ורוצים להמשיך צפונה למשה סנה חסומים ע"י אלה העומדים וממתינים לירוק בפניה שמאלה וכו,... בקיצור, חלם חלם, חלם - או כמו שאומר גידי גוב: טימטום או שיגעון... ואנחנו כרגיל, משלמים גם את העלויות הפיננסיות וגם את מחיר השימוש - שמן, דלק, ולפעמים, לצערי גם בדמים.
15. עבור מי שעובד ברמת החיל, הגשר הוא ברכה.
י   (14.12.06)
אך יש להודות שכל התכנון מסביב לגשר הוא חלם אחד גדול. הגשר הזה הוא דוגמא קלאסית להעברת הפקק למקום אחר ויצירת צואר בקבוק.
16. בתמונה שמו נראה לי את הכניסה לעזה
נטלי   (14.12.06)
שלא יחשבו שכך נראה אזור קניון איילון... :)
17. רק במדינת חלם יש כאלה בעיות
הכי טוב אופניים   (14.12.06)
18. צ'מפיון מוטורס אשמים
יוגב   (14.12.06)
ולא רק בגלל כל הביוב המוטורי שהם מנקזים למדינה הקטנה שלנו
19. חלם משנת 48
EC   (14.12.06)
אולי אני צעיר - 26 אבל אני יודע כבר לזהות בנייה טובה ובנייה ממש ממש גרועה... אני רק רוצה להבין - מי שם את האדיוטים במע"צ או בגוף שאינני יודע את שמו, האחראי על בנייה הכבישים בארץ. הצורה הקלוקלת בה מתנהלת בניית התשתיות במדינתינו הקטנה נעשיית כבר שנים ואף שינוי משמעותי לא נראה באופק. כולם מדברים על חוסר תקציב. תחשבו רק כמה כסף היה נחסך אילו זמן ההמתנה בדרך ל\מ העבודה היה מתורגם לתפוקה. קצת חומר למחשבה... עד השינוי - אני וכולכם נהיה בפקק ארוך :)
20. חלם זה ....
אורי   (14.12.06)
חלם זה לכתוב כתבה על רחובות ותנועה מבלי להציג מפה של האזור. נראה לכם שכל הקוראים באמת מכירים את כל הרחובות וכיווני התנועה.
21. אין מה לעשות אנחנו גרים בארץ...
איתי   (14.12.06)
הפיתרון של כל גשר זה לבנות אותו ואז לשים רמזור בסופו, כמו בדוגמא עכשיו וכמו במחלף הקריות... בשביל מה עושים גשר? בשביל לחסוך את הרמזור וברגע ששמים רמזור בסופו אז למה בנו גשר? סתם לבזבז מליון? למה רק אצלנו זה קורה? למה? אי אפשר לבנות משהו טוב? משהו שבאמת עובד?
22. למה לא לבנות גשר לרכבת?
לימור   (14.12.06)
האם היה חכם לשנות את הסדרי התנועה בכל האיזור במקום פשוט לבנות גשר לרכבת?! לא ברור הרציונל שעומד מאחרי ההחלטות של "נתיבי איילון" ראינו זאת קודם בפרוייקט נתיבי איילון בת"א!!
23. יש פתגם מצוין ברוסית
אלכסיי03 ,   נתניה   (14.12.06)
שאומר שלא מראים חצי עבודה לטיפש. החובבנות העלובה של כותב המאמר אומנם לא מפתיעה, כי ככה זה כמעט תמיד בויי נט בנושאי התשתיות והתחבורה, אבל בכל זאת יש גבול. מי שכותב שההשקעה ירדה לטמיון פשוט לא מבין, לא יודע או משקר ובכל מקרה עדיף שישתוק. הרי הגשר כמו שהוא היום זה רק חלק מהפתרון הכולל שעליו עובדים. בעתיד הקרוב יתווספו לגשר רמפות נוספות ורוב הבעיות של היום ייפתרו. בנוסף, מי שמבקר את הגשר פשוט מתעלם מכך שבלעדיו הוספת רכבות בקו לכפר סבא אשר מתוכננת לחודשים הקרובים היתה משתקת את האזור כולו. בקיצור, חובבנות שטחית ומגעילה
24. הצמתים בסבביבת קניון אילון סכנת חיים
ע.פ ,   ת"א   (14.12.06)
מי שתכנן את הצמתים האלה אשם לפחות ברשלנות חמורה
25. נא לא להתלהם. קישור למפה של הגשר
רון ,   תל אביב   (14.12.06)
לא הכתב ולא הקוראים. פיוז קצר יש לכולם. פקקים היו גם קודם והגשר רק נפתח לתנועה עם הסדרים זמניים. הנה קישורים למפה מפורטת של הגשר מחברת נתיבי איילון שמצאתי באתר שלהם: http://www.ayalonhw.co.il/download/news_pictures/a1044ayalon-mp2.jpg http://www.ayalonhw.co.il/news/news.asp?id=1044 http://www.ayalonhw.co.il/download/news/1542mkadesh_a4_v2.pdf יום טוב ורגוע.
26. זה לא חלם, בנתיבי איילון מסבירים שהעבודה לא הסתיימה עדיין
האזרח שרון   (14.12.06)
די עם העליהום הזה, העבודה לא הסתיימה בכלל אי הסכמה משפטית וכלכלית. בינתיים עשו מה שאפשר לעשות. לכל הנהגים שתקועים בפקקים יש לי מה לומר: 1. יש פתרונות למצב. 2. לא כל פתרון הוא לצאת מהבית ישירות למאזדה 3 הנוצצת שקיבלנו בהסדר ליסינג מהעבודה. 3. יש תחבורה ציבורית 4. יש רכב דו גלגלי 5. גם עם אופניים אפשר להגיע לעבודה 6. רצוי אפשרי וניתן לדרוש מהמעסיק לארגן הסעות. ממשרד התחבורה ההיתי מצפה שיחייב כל מעסיק גדול לארגן אחוז מסויים של הסעות לעובדיו ע"מ להתמודד עם הפקקים ברמה לאומית עכשיו אחרי שכל הנהגים בכביש מתעלמים מהפתרונות שהעלתי לעיל ומעדיפים לנסוע באוטו לעבודה וממנה אפשר בהחלט לומר, חלם זה כאן !!!!!
27. ל-11 - מסכים שנתיבי איילון לא גאונים אבל
אסטריקס   (14.12.06)
זה שפרוייקט נתיבי איילון הינו הגדול בתולדות המדינה לא אומר שהוא מהווה פתרון לבעיית התחבורה הכל כך חמורה של העולם המערבי. אולי יצא לך להזדחל פעם בפריפריק, כביש הטבעה הענקי סביב פאריס. זוועה. 24 שעות ביממה בערך נוסעים 20 קמ"ש בממוצע. הגדלת נפח כביש אינה פתרון ולא תהיה - היא רק הופכת את הכביש למגרש חנייה ענק. אלא שבפאריס יש אלטרנטיבות ציבוריות מעולות, ואצלנו לא, מאז ביטול שיירות הגמלים ורכבת הקיטור התורכית.
28. פרנסה לכולם
הנוסע המתמיד ,   רמת החיל   (14.12.06)
צודקים מגיבים 14 ו 15 ואם מגיב 20 לא מבין בלי מפה אז הוא לא בעסק כי למעט בעלי עניין (אנשי מע"ץ והקבלנים ) כולם סובלים. מי מעלה בדעתו להציב תחנות אוטובוסים על גשר ולגרור נוסעים במורד מדרגות לוליניות ? האם יש סיכוי לנוהג צפונה על הגשר ומנסה לפנות לרח' וולנברג לא להתנגש בתנועה הזורמת צפונה בכביש השרות של צ'מפיון? הפתרון יהיה בשלט כמו בפנייה ימינה בדרך "על פרשת דרכים" (רכבת צפון) -מסלול אחד בכניסה ראשית לעיר- השתלב בחוכמה- ואז גם מכין השלטים ירוויח. נמשיך לשלוח את מהנדסי העיר ללמוד בעולם. אנשי משרד התחבורה יטוסו לכנסים בחו"ל לראות פתרונות. המשטרה תמשיך להגדיל את הכנסות המדינה מקנסות. העיקר שיש מחזור. שבת שלום וסעו בזהירות כי עוד מעט גם ח"כ גלעד ארדן יצטרף לחגיגה ואם הוא אז גם רוחמה אברהם תוסיף עוד שטות. הצילו !!!!!
29. לרון הרגוע מס' 25
הנוסע המתמיד ,   רמת החייל   (14.12.06)
תעשה טובה ותמשיך לנהוג על המפה בבית.!!!!!!!!
30. ל 23 ו 26 או שאתם טפשים או שאתם אטומים
יובל   (14.12.06)
(או גם וגם) נכון - הגשר לא הושלם. הוא לא הושלם כי נתיבי איילון לא סגרו חוזה עם צ'מפיון ופתחו את הגשר = ניהול כושל. פתרון הבעייה יקח שנה במקרה הכי טוב (אני מהמר על מינימום 3 שנים). בינתיים מה צריכים לעשות כל העובדים והעסקים ברח' הלח"י - שאפילו שליחים וחברות הובלה לא מוכנות להכניס / לקחת סחורה מהם? - בגלל שלוקח שעה לצאת מהרחוב? יסגרו את העסק? יפטרו עובדים? מה יעשה הסופרמרקט בקצה הרחוב כשאף אחד לא מוכן להכנס ולקנות ולעמוד בפקק שעה כדי לצאת? (ואל תגידו לי שיסע באופניים - תסחבו אתם באופניים קניות מהסופר). על זה לא חשבתם - הא?
תגובות נוספות
חזרה לכתבה