רכב  חדשות  בארץ
הגשר חדש - הסכנות ישנות
רותם גרוזוביק
פורסם: 18.03.07, 11:43
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 150 תגובות ב-150 דיונים
1. מערכת הכבישים היא בושה
(18.03.07)
לשלול את התואר לאלתר למי שתכנן אותם
2. אפשר לחשוב מה כבר רואים...
אייל   (18.03.07)
כמה נהגים מבולבלים...אז מה? העיקר להשמיץ
3. תכנון שמביא ויביא תאונות
(18.03.07)
אני נוסע שם פעמיים ביום, ובהתחלה גם אני התבלבלתי. בכלל לא מובן למה את הפניה לירושלים עשו מהנתיבים הימניים דווקא בעוד שההגיון מחייב שתהיה מהנתיבים השמאליים. כנראה העסיקו מתכנן שמומחה בלסבך דברים, כבר ראיתי שם כמה תאונות ואני בטוח כי לאור התכנון הקלוקל שההגיון ממנו והלאה, שיהיו עוד הרבה. (ההשערה שלי היא שתכננו ככה כי זה היה קצת יותר זול). גם השילוט לא טוב.
4. גשר גלילות
איציק ,   השרון   (18.03.07)
אני פשוט לא מבין. אני בן אדם רגיל מן הישוב ונוהג הרבה מאד. אני לא מצליח להבין מה לא ברור בשילוט !? אנשים פשוט לא מתכננים את הנסיעה שלהם, חושבים על דברים אחרים או מדברים בנייד ואז, ברגע אחרון, מופתעים. כשנוהגים צריכים רק לנהוג. כך, הכל יהיה בסדר
5. אני בהלם.
(18.03.07)
זה רק עניין של שבוע לפני תאונה קטלנית.
6. לאף עובד במע"צ כנראה אין אוטו ורשיון נהיגה
(18.03.07)
אין להם מושג בתכנון כבישים ובעיקר בתמרורים. וזה לא מהיום. זה מתמיד ככה
7. 2 צודק...איפה עבירות התנועה בסירטון?
יוסי   (18.03.07)
8. מגיבים כמו 2- ו-7 הם בדיוק הבעייה!
אייל ,   ת"א   (18.03.07)
נהגים מטומטמים שלא מבינים שאסור להיכנס לנתיב שנוסעים בו 100 קמ"ש במהירות 0 ואז "להאיץ" שם בניחותא ולסכן את עצמם ואת הנהגים האחרים בכביש. לדעתי פלא שאין יותר תאונות בארץ לפי רמת הכבישים והנהגים.
9. מזל שאני גר באנגליה.....
(18.03.07)
המדינה ממש נמצאת במצב נורא....
10. בישראל עושים ואח"כ חושבים!!!! בושה!!!
car   (18.03.07)
11. 4 צודק ב-100%. הבעיה היא אחרת...
דימה ,   ת"א   (18.03.07)
אבל למה הם בנו רק 2 נתיבים??? זה יגרום ליצירת "צוואר בקבוק" בעתיד קרוב מאוד. הבעיה היא שגשר מהסוג הזה - אי אפשר להרחיבו במידת הצורך, אלא לבנות אחד נוסף. מיותר לציין כמה זה יעלה לנהגים בכל המובנים.
12. 7, למה אתה חושב שקוראים לשטח המסומן "אי-תנועה"? בגלל הדקלים?
(18.03.07)
13. הפכתם לרודפי סנסציות?
(18.03.07)
הגשר החדש מקטין את העומסים בצומת בצורה משמעותית. הוא גם מקטין את העומס ביציאה מתל-אביב לכיוון צפון. אז נכון, לא הכל הולך חלק בהתחלה, אבל למה לחפש תלונות בזכוכית מגדלת? סצינות כמו שצילמתם נראות גם במקומות אחרים.
14. 9-מזל שאתה גר באנגליה,כי נמאס מיפי נפש כמוך
אוטו ,   ביאנקי   (18.03.07)
15. כל כל קשה לשים שלט פשוט במרחק סביר?
יוחזר בילדד   (18.03.07)
אפילו לגנוב את הניסוח של הנוויגיטור: לכביש 5 ונתיבי איילון הצמד לימין שני שלטים כאילו, במרחק של 1000 ו 500 מטר לפני הצומת ימנעו את התאונות והבלגןץ
16. יש שם שני שלטים ענקיים - קילומטר לפני!!!
נהג שלא חולם בהקיץ ,   מאחורי ההגה   (18.03.07)
ועוד אחד 750 מטר לפני. אנשים מתבלבלים כי הם לא קוראים שלטים, כי הם מעופפים, כי הם מתעסקים בדברים אחרים. המחלף שם בסדר גמור!!! (ואני כועס כי ההתנהגות חסרת האחריות הזו היא היא הגורם לתאונות!)
17. פתאום יש פקקים גם לתושבי ת"א שנכנסים לדרך נמיר מכיוון צפון
תומר   (18.03.07)
עד עכשיו, בסוף יום העבודה, מי שחזר מכיוון נתניה, היה עומס של דקה-שתיים לפני צומת גלילות, איפה שהנתיבים מהרצליה מצטרפים לכביש מימין. ואחרי זה כביש ריק לתוך דרך נמיר ולתוך תל אביב. עכשיו עם הגשר, העומס הקטן הזה נמשך כמעט 10 דקות, רק כדי לגלות בסוף שבנתיבים שנכנסים לדרך נמיר יש בקושי שלוש מכוניות, ובעצם 95% מהתנועה לקחו ימינה יותר, לנתיבים של הגשר, או שמאלה יותר לנתיבים של הרמזור הישן שעדיין קיים. אז למה אנחנו צריכים לעמוד?
18. 16 צודק ב100%
נהג מרוכז בנהיגה ,   תל אביב   (18.03.07)
שילוט יותר גדול וברור מזה לא יכול להיות. כוחו של הרגל (להצמד לשמאל בכדי לפנות לנתיבי איילון.) או אולי כוחו של טימטום הנהג הישראלי
19. חשוב מאוד
נהג שנמאס לו   (18.03.07)
צריך לעשות כמו בארה"ב לאסור באופן מוחלט וגורף עצירה בצידי הדרך בכביש בין ערוני ולא משנה מה הסיבה. רק תקלה שלא מאפשר לאוטו לנסוע תחייב את הנהג לעצור וסים משולש באופן ברור ולא מסוכן. אחרת תמשיך החגיגה של לעצור בשוליים ולשוב לכביש מהיר במהירות איטית כמו שעושים כל הישראלים.
20. הצרה האמיתית זו הטלויזית חוצות שתקעו באמצע המחלף
(18.03.07)
כדי להיות בטוחים שהנהגים הנוסעים בו יראו את התוכן. מתכון מצוין לתאונות דרכים. מי שהגה את הרעיון לשים את המסך הזה צריך ללכת לכלא...
21. תלמדו מגרמנים איך בונים כבישים.
(18.03.07)
22. הראש המעוות של מ.ע.צ.
פז ,   בשרון   (18.03.07)
מבלי להכנס לעומקו של מאמר ברור לי כנהג מנוסה הנוהג שנים רבות שה"ראש של מ.ע.צ." מעורב בבלבול הזה. זה לא מקרה ראשון וכניראה גם לא האחרון. צריך להחליף להם את הראש ! צריך להביא צוות נורמאלי משוויץ או אפילו מדרום אפריקה. אין ספק שהראש הזה גם הוא תורם לרמת התאונות בארץ.
23. נסעתי שם אתמול בפעם הראשונה
יריב   (18.03.07)
אין שום בעיה עם השילוט. מה שרואים בסרט אלו נהגים מהסוג שלצערי נפוץ מאד בארצנו, כאלה שמוטב שלא היו על הכביש בכלל..
24. צילמתם נהגים שלא יודעים לנהוג. זה הכל.
(18.03.07)
2 ק"מ לפני כבר יש שלטי ענק. מי שלא חולם, לא טועה.
25. אין שום בעייה
דני   (18.03.07)
נכון השילוט בארץ הוא קטסטרופה אבל במחלף הזה אין שום בעייה להתמצא. נסעתי שם כאשר בכלל לא ידעתי שפתחו את המחלף, ולא הייתה לי שום בעייה להגיע למחוז חפצי. הנהגים שצולמו הם רוצחים בפוטנציה ועל הנמשטרה להשתמש בצילומים הנ"ל על מנת להורידם מהכביש. טעית בדרך? תמשיך בנתיב ותחזור בחזרה. לא מדובר בכבישי ארה"ב ששם כל טעות עולה לך במאות ק"מ.
26. שילוט מטעה - אין כניסה - עבודות בכביש
דליה ,   השרון   (18.03.07)
זה מפני שמי שצריך להגיע לכביש 5 מזרחה, אמור להכנס לנתיב שבו עדיין מוצבים שלטי אין כניסה ועבודות בכביש ועל כן אינו יודע לאן עליו לנסוע.
27. זה לא רק העצירה אלא גם ההשתלבות המחודשת בכביש
(18.03.07)
אם תשימו לב, כמה מכוניות נכנסו בצורה לא אחראית לכביש אחרי שכבר נעצרו, ומכונית שבאה אחריהם לא האטה או כמעט נכנסה בהן...
28. סו"ס מדברים על זה
חושם ,   חלם   (18.03.07)
התשתיות המבישות הן הגורם לתאונות והן המשחיתות את הנהג הישראלי כל ממשלות ישראל זלזלו בחיי אדם ובכבודו
29. ל9 אתה נימצא באנגליה בכל פינה מוסלמים ואתה מבסוט
(18.03.07)
30. איילון דרום, קיבוץ גלויות, לפני כמה שנים
מאיר ,   קיסריה   (18.03.07)
כשפתחו את איילון לכיוון חולון בת-ים ושינו סדרי עולם במחלף קיבוץ גלויות (לי-ם צריך לנסוע בנתיבים הימניים דווקא - אחרי ששנים היינו רגילים אחרת) - כולם זעקו חמס - ואח''כ התרגלו. תנו לעסק כמה שבועות וגם כאן הכל יסתדר. האשם במקרה זה (בניגוד להרבה מקרים אחרים) אינו במע''צ.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה