רכב  חדשות  בארץ
הגשר חדש - הסכנות ישנות
רותם גרוזוביק
פורסם: 18.03.07, 11:43
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 150 תגובות ב-150 דיונים
61. יש רק בעיה אחת
אבי ,   נתניה   (18.03.07)
אין מספיק שיפוע לגשר, מישהו יבוא קצת קצת קצת יותר מהר מהמותר או אם יהה קצת מים על הכביש, הוא ימצא את עצמו חזרה על כביש החוף אחרי שעף מהגשר. מי שתכנן לא תכנן נכון לדעתי צריך היה יותר שיפוע!
62. בעיית השילוט בישראל!!
משה ,   מרכז   (18.03.07)
חברים - השילוט בכבישי ישראל מזעזע ומסוכן. למי שלא מכיר משהו אחר זה נראה סביר אך זה רחוק מהשילוט של העולם מערבי. כמובן שארה"ב/קנדה זה הטופ. בקיצור המטרה של השילוט היא שהוא אחיד וזהה בכל מקום, שהכיתוב תואם למפות והכי חשוב שמספיק מבט חטוף להבין לאן לנסוע ומספיק זמן לפני קבלת ההחלטה. !!!! אז שיפטו - אתם באמת חושבים שהשילוט בגלילות מספק !!! לדעתי הוא חסכני ומטעה וכנראה שיעלה בחיי מישהו בעתיד - שכמובן לא יוכל להיות מוכחבבית המשפט.
63. ל-43
אייל ,   ת"א   (18.03.07)
אני נוהג המון כבר 22 שנה ויש לי שתי עבירות מהירות ברקורד (פעמיים תפסו אותי על 110 במקום 90) אבל מעולם!! לא עלה על דעתי לעצור על אי תנועה ואז להיכנס לנתיב שנוסעים בו 100 (ואין בעיה להיכנס ב-100 ולהאט ל-60, ככה התנועה זורמת) כמו ה מ ט ו מ ט מ י ם שעושים את זה בסירטון וכמו שראיתי במו עיני אתמול בערב. אם נהגים לא יכבו את המוח כאשר מניעים את המנוע לכולנו יהיה יותר טוב!!
64. ל-2 ול-7... אין לכם מושג בנהיגה, הא?!
עידן   (18.03.07)
ואם במקום לסכן עשרות אנשים ה'טועים המסכנים' היו נוסעים בדרך הישנה???! מה יש?!?? זה שווה את זה?!
65. השילוט בסדר-הנהגים חארות. כשמדברים בפלאפון לא קוראים שילוט
חושחש הנחש ,   נהג מנוסה   (18.03.07)
אלא ברגע האחרון ואז חותכים מבנתיב השמאלי ביותר את כל 8 הנתיבים כדי להתחיל לטפס בגשר
66. יופי של כתבה. נו? ו.......
שרית   (18.03.07)
בשבוע שעבר פתח YNET מייל חדש לפניות בנושא מפגעים תעבורתיים במטרה למונ עאת התאונה הבאה והבטיח לטפל במהירות ובחומרה בפניות הציבור. אני, אישית, הייתי מפרסמת את הסרטון לאחר שפניתי ופעלתי בנושא ולא מפרסמת משהו ידוע ומוכר.
67. הבעיה שהסימון נתיבים לפני המחלף יכול לשגע פילים
גלית   (18.03.07)
68. הבעיה היא...
טיפשות שכזו... ,   מרכז   (18.03.07)
ששבוע לפני שפתחו את הגשר שינו את השילוט אבל לא את הסדרי התנועה. ומאז כל פעם משנים לאט לאט את הסדרי התנועה אבל השלטים נשארים כמו שהם. לדוגמא בהתחלה עדיין הייתה פנייה שמאלה עם שלושה נתיבים מתחת לגשר ולאט לאט צימצמו אותה למסלול אחד. הפואנטה היא שאנשים כבר לא סומכים על השילוט היא הוא נשאר אותו הדבר אבל המציאות משתנה כל הזמן....
69. כבר לפני כשבועיים התקשרתי לנתיבי איילון
איתן1 ,   הרצליה   (18.03.07)
בהתחלה למע"צ שהפנו אותי לנתיבי איילון שאחראים על הפשלות. בנתיבי איילון הופניתי לאלון מפניות הציבור. הבנאדם (שעושה רושם שמינוי פוליטי של מרכז הליכוד) באאוט לגמרי. ענה שהוא יודע שצריך לשנות את השילוט למעלה ושהסימונים הכתומים על הכביש הם זמניים. חבל שלא התקשרתי יום יום לבקש את לשכת המנכ"ל. אולי עכשיו כשערוותם של העלובים האלה מתפרסמת בראש חוצות ובוידאו יפעלו. טוב שלא נהרגו שם.
70. השלטים ברורים. זה הנהגים הישראלים שטיפשים
זה לא חדש   (18.03.07)
71. ניתן לפתירה כ"כ בקלות!!!
טל   (18.03.07)
שישימו עוד שלטים מבעוד מועד! קילומטר לפני, 500 מטר לפני, 200 מטר לפני, על מנת שהנהגים יידעו את הניתוב לפני שהם כבר נמצאים באמצע התסבוכת! מה אתם מצפים ממישהו שנוסע שם בפעם הראשונה!? יכולת חיזוי!?
72. כשהדוב רוצה לרקוד.....
ליאור   (18.03.07)
כן, הכי קל להאשים את הגשר החדש, את הכבישים, את כל העולם..... מדובר בנהיגה מסוכנת וחצופה של נהגים. רוצים הוכחה? קחו את המצלמה קילומטר מזרחית משם, בכיוון השני, איפה שיש את ההתפצלות בין איילון לנמיר, ותראו כמה מכונית עושות שם בדיוק את אותו הדבר...
73. פירוט הטעויות בשילוט
איתן1 ,   הרצליה   (18.03.07)
המשך, בתור מי שנוסע מהרצליה לתל אביב בדרך נמיר. השילוט הכחול לעליה לגשר בשני הנתיבים הימניים ברור. הבעיה היא עם השילוט הירוק המראה על 4 נתיבים לנסיעה ישר (דרומה). מה שמתברר ברגעים האחרונים זה שבעצם שני נתיבים בלבד ממשיכים ישר (משמאל לנתיבי העליה לגשר) ועוד שני נתיבים הכי שמאליים מאפשרים פניה שמאלה (כפי שהיה לפני שבנו את הגשר). המנהל לא צריך להיות גאון הדור. פשוט שיכנס למכונית יסע ויבדוק את השילוט והסימונים על הכביש ויעיף לכל הרוחות את הפשלונרים שאחראים על הביצוע העלוב.
74. זה הזילזול של הנהגים - העצירה באמצע הכביש
(18.03.07)
75. רבותי, השילוט לא בסדר!!
מאיר מיינר ,   חדרה   (18.03.07)
נהגים שהיו רגילים לנסוע לתל אביב בנתיבים הימניים, נושאים עיניים למעלה, ורואים שלט כחול מאיר עיניים שכתוב עליו "תל אביב-יפו" מעל הנתיבים הימניים, ובקטן קטן כתוב בסוגריים (דר' איילון). נו באמת... אולי מישהו פיכח היה יושב וכותב נכון את השלטים?! לכיוון הגשר החדש היה צריך לכתוב "נתיבי איילון וכביש מס' 5" בלי חוכמות ובלי שטויות. ואז מי שנוסע לת"א לא היה נוסע דרך שם, אלא אם כן הוא מכיר את נתיבי איילון ויודע שאפשר להכנס לת"א גם שם. הבנתם? אותי זה לא מפתיע, כי ממתי יודעים לכתוב שלטים במע"צ?
76. בנתב"ג הייתם? קחו סנדביצ'ים לדרך.
רעב   (18.03.07)
מי שמנסה להחזיר רכב שכור בנתב"ג רצוי שייצא מהבית שעה קודם. יש שני סוגי שלטים ורק אחד נכון. השילוט הראשון שנהג רואה וחושב שנסוע לפיו מכניס אותו ללופ אינסופי ובסוף לא מגיעים לטרמינל שם באמת מחזירים את הרכב. צריך להתעלם מכל השלטים בהתחלה ולנסוע לטרמינל 3 כאילו באים לאסוף נוסע ורק בשלט האחרון ממש לפני הטרמינל יש שילוט נכון. קחו סנדביצ'ים לדרך.
77. זה ממש לא נכון !! הנהגים (פושעים) בכתבה אשמים !
יוסי בריבוע   (18.03.07)
זה ממש לא נכון, השילוט מעולה. פשוט הנהגים לא מסתכלים על השילוט החדש, אלא נוסעים כמו שהיו רגילים בעבר - בנתיב השמאלי לאילון ובנתיב הימני לדרך נמיר. חברה, תפתחו את העיניים, יש שילוט חדש, יש שינויים בדרך, שימו לב !! ומי שטמבל מספיק לעצור באמצע הכביש צריך לקחת לו את הרשיון. אז נסעת בנתיב הלא נכון, לא נורא, לא קרה שום דבר. תמשיך ישר וכשתוכל לבצע פניית פרסה תחזור אחורה. הכי הרבה שתאבד זה 5-10 דקות מהחיים ולא את כל החיים.
78. הכל יהיה בסדר
הגר ,   תל אביב   (18.03.07)
תנו לאנשים להתרגל קצת. יש אנשים שנוהגים שם כבר שנים ורגילים לצומת הקודמת! בעוד מספר שבועות הרוב כבר לא יתבלבלו. מי שמתבלבל פעם אחת כבר פעם הבא לא יחזור על הטעות הזאת שוב. אין שם באמת בעיית שילוט זה פשוט משהו חדש שכמו כל הדברים החדשים צריך להתרגל אליהם.
79. מה לא ברור בשלטים?! תלמדו לתכנן את הנסיעה
גלי ,   תקראו שלטים   (18.03.07)
80. שילוט מטעה
מ.   (18.03.07)
אני מוכן לקבל את הערות המגיבים החכמים, ולהודות שאני נהג טיפש. הצרה היא ששלטים צריך לשים כך שגם הנהגים הטפשים יבינו, וזה לא המקרה לקראת הגשר. נסעתי שם כבר פעמיים, ולדאבוני גם בפעם השניה התבלבלתי מהשילוט. בנוסף לכך, בתקופה שלקח לבנות את הגשר יכלו לבנות מחלף עלי תלתן שלם שהיה פותר את כל הבעיות בצומת גלילות.
81. זה הרגל!!!!!
אני   (18.03.07)
זו בהחלט לא אשמתו של הנהג הישראלי או השילוט. הגשר הזה נבנה כל כך הרבה זמן שאנשים התרגלו שאיילון זה הנתיבים השמאליים וד' נמיר הנתיבים השמאליים. עכשיו הם הפכו זאת ואנשים שלא נוסעים יוםיום בכביש לא רגילים לשינוי החדש. ייקח קצת זמן אבל הם יתרגלו.
82. סיבה אחרת להדחפות נהגים-רשלנות פקקים
אורי   (18.03.07)
דיי להשלות את עצמכם.. רוב הנהגים הם חארות שפשוט עוקפים פקקים וככה נכנסים למחלף לפניי אחרים. זה קורה כל יום כל היום וחבל שהמשטרה לא מורידה אותם מהכביש בשלילה. שנהג עוקף אותי ליד רמזור אני חוסם אותו. אם אני עמדתי 15 דקות והתקדמתי לאט שגם הוא יעמוד! אני פשוט חוסם אותו ולא נותן לו לעבור. זה הכל.
83. למה הם קשים להבנה? כי כתוב ירושלים/אשדוד!!! ולא כתוב -
(18.03.07)
לא כתוב, לדוגמה, רמת השרון, אף על פי שזו הפנייה שצריך לבחור בה כדי להגיע ליישוב הגדול הזה, הסמוך כ"כ לגשר. וגם נתיבי איילון לא מצוינים בהדגשה מספקת בשילוט. הנהג רואה בעיקר את המילים "ירושלים" ו"אשדוד", אף על פי שרוב האנשים שנוסעים שם ממש לא צריכים להגיע לא לירושלים ולא לאשדוד!!! נוסף על כך, נוצרים פקקים מפני שמאות מטרים אחרי הגשר יש רמזור, שעוצר את התנועה לכיוון הכפר הירוק! אז איך שלא יהיו פקקים???
84. עצה לנהגים
(18.03.07)
עשיתם תאונה , לא לריב , לתבוע את האמא של מע"צ את האדריכל, את מעצב השלטים, את היזם , את שר התחבורה .אחד אחד ובאופן אישי . צילום של הצומת המסוכן ותאום גרסא בין 2 הנהגים.
85. גם אני טעיתי
(18.03.07)
עד היום היינו נוסעים שמאלה ועכשיו שינו את זה לימינה. השאירו את השלט תל אביב מעל הצד השמאלי וזה מה שבילבל.
86. תעשו פעולה זהה באיילון קיבוץ גלויות נתב"ג
יריב ,   מרכז   (18.03.07)
שילוט על הפנים. אף אחד לא מנער את האחראים לשילוטים המבלבלים במדינה הזאת. שנים מתריעים על בעייה בשילוט באיילון דרום והפיצול לנתב"ג. השלטים המבלבלים בכביש 2 גלילות לפני הגשר החדש הם עזות המצח של מי שאחראי על כך. שבוע לפני פתיחת הגשר השלטים החדשים נחשפו ונהגים נראו נוהגים כמו שיכורים ועוברים מנתיב לנתיב. לזה יקרה מדינה מתוקנת
87. YNET, מן הראוי גם שתדברו על מסך הפרסום הבוהק ששמו שם למעלה,
(18.03.07)
שהוא הוא אשר יגרום לתאונות כשהתנועה בגשר תזרום!
88. גם בירידה מהגשר נהגים מתברברים משום מה
גלי ,   מרכז   (18.03.07)
שימו מצלמה גם שם ותראו נהגים שלא מוצאים את הדרך. בין אם רצונם להכנס לנתיבי איילון ובין אם רצונם להמשיך מזרחה. נסעתי שם בפעם הראשונה ולא הבנתי מה הקושי??? כמה נהגים כמעט והתנגשו בגלל חוסר ההחלטיות שלהם, עצירות פתאום והחלפת נתיבים. לא ברור בכלל למה זה קורה.
89. השילוט בגלילות
inbala ,   ת"א   (18.03.07)
השילוט בגלילות מטעה למי שמגיע מכיוון צפון ורוצה להכנס לנמיר. השילוט על הגשר מעל מראה את הנתיבים מהם אפשר להמשיך ישר לנמיר אבל באמצע הדרך, מתחת לגשר זה מתפצל לישר לנמיר ושמאלה למורשה/איילון (כמו פעם) ללא התראה (הסימון על הכביש מאוד לא ברור - עמוס פרטים וסימונים) ואתה פתאום מוצא את עצמך בכביש הישן (טרם המחלף). כדי לעלות חזרה לאיילון צפון אתה נכנס לכביש מפותל וצר בבניה שיוצא ישר(!!!) לכביש המהיר ללא שלט של השתלבות בתנועה שלא לדבר על זה שמדובר השתלבות בכביש מהיר!!! מי שנסע שם יודע בדיוק על מה אני מדברת. אתה יוצא בפתאומיות מתוך כביש צר ומפותל לתוך כביש שלוקח לך שניה להבין שכבר מדובר באיילון וזה - מסוכן.
90. נהגים לא שמים לב וחסר נתיב + אירוניה
Vaga ,   ראשון   (18.03.07)
רוב הנהגים שצולמו ושעושים טעות כזאת, זה אלה שלא קראו את השילוט, שהוא די ברור. נתיב שלישי היה עוזר בשעות עמוסות. יש בעיה אחת בשילוט - אסור למשאיות להיכנס לגשר, אך השלט נמצא ממש ליד הגשר. צריך לשים אותו מעל הכביש על השלטים המכוונים. והאירוניה היא, שלצלם שם משפחה "גרוזוביק", שבתרגום מרוסית זה משאית.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה