דיגיטל  טורים  שימוש הוגן / צרכנות דיגיטלית
בזק בינלאומי מסרבת לשחרר מנויי אקטקום
אדר שלו
פורסם: 19.08.07, 11:17
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 115 תגובות ב-115 דיונים
1. בזבל תנו להם לברוח
צרכן ממוצע   (19.08.07)
אני מבין כל אחד ואחד מהלקוחות הנ"ל
2. אני מרוצה ולא מבין מה רוצים מבזק בינלאומי
לקוח אקטקום לשעבר   (19.08.07)
התחברנו לאקטקום, אבל בזק בינלאומי המשיכה לתת לנו אותם התנאים ועכשיו היא החברה שאליה התקשרנו כביכול. אז אני לא רואה כל פסול בטענתה של בזק בינלאומי כי ההתחייבות תקפה. מה אם הייתם רוצים להתנתק מאקטקום לא הייתם משלמים קנס? אנו
3. אגב- כן מנתקים - רק כרוך בקנס- כמו כל הספקיות
משה. ד   (19.08.07)
4. יעל אונגר- את טועה ובענק!!!!
עו"ד מומחה למיזוגים   (19.08.07)
זה שזה סיפור אישי שלך אז זה טוב ויפה אבל זה לא סיבה מספקת ליצור רושם של כתבה אוביקטיבית עם חוות דעת מקצועית לכאורה כשאין בה ממש. מציע לך לבדוק שוב את משמעותו של מיזוג סטטוטורי.
5. "חברת בוטיק" ?! האם לאינטרנט היה טעם שונה באקטקום?!
ר   (19.08.07)
6. סתם בכיינים
לקוח בזק אינט   (19.08.07)
התחייבו לשנה, יקבלו את החיבור לאינטרנט עליו כבר שילמו, אבל בכל זאת מתבכיינים. עלאק התחברו כי זו "חברה משפחתית". התחברו כי זה היה זול ולמרות שהחיבור היה איטי פחד. מה כבר מפחיד אותם לקבל חיבור יותר אמין באותו הכסף? בטח יש איזה עו"ד מובטל מאחורי התלונות האלה, יש יותר מדי בוגרי מכללות שמחפשים תעסוקה.
7. אני לא יודע מי רצח את התוקי אבל עכשיו אני יודע למה רצחו אותו
אריאל   (19.08.07)
8. לא משלמים מראש
אמרתי לכם   (19.08.07)
9. אלה ששילמו מראש עשו זאת לפי מחירי "חבילה"
לוזון   (19.08.07)
אם מגיע להם זיכוי על חודשים שלא נוצלו ורוצים "לפרק" את החבילה, בוודאי יחוייבו על הזמן שעבר לפי מחיר רגיל, שהוא גבוה יותר ממחיר "חבילה", ואז לא יישאר מה להחזיר להם עבור התקופה שנותרה.
10. תגובה ל5 ו6
(19.08.07)
כן... זה חרא לחכות 20 דקות לתמיכה טכנית. זה מעצבן שבשביל שרות מכירות אתה ממתין 30 שניות ובשביל טיפול בבעיות 45 דקות. זה ההבדל בין אקטקום לבזק, בין מוסך של דוויד למוסך מרכזי. ואני הלכתי לאקטקום בגלל זה. הייתי מתנתק ונלחם על זה, אם היה לי לאן לעבור... הבעיה היא שכולם חרא... ואין עוד חברה קטנה בארץ...
11. 014 ואיכות שירות
Nando ,   ירושלים   (19.08.07)
אני לקוח רגיל (לא לקוח רשת) אינטרנט בחרת נטוזיון. חמותי הינה גם כן,לקוחה רגילה של 014. כשקניתי ראוטר ונזקקתי להגדרות ראשוניות נטויזיון עזרו ביד אוהבת ואף תמכו מעבר לזה כמו הגדרת DNS דינמי. לעומת זאת, כשפניתי בשמה של חמותי ל 014 כדי להגדיר את הראוטר שלה להגדרות ראשוניות רק כדי להתחבר, הם פשוט אמרו לי לא תומכים למי שאינו לקוח רשתות! את מסקנותיי ואת המלצתי למקורביי בעניין זה, אתם יכולים לנחש לבד..... וכדי להשמע כמו טוקבקיסט מצוי, אציין את ראשי התיבות של בזק בינלאומי : בזב"ל
12. ללהקת ה"מעודדות " של נזק בינלאומי
אורח   (19.08.07)
למרות כל היחצנות שלכם , בזק בינ"ל היתה ותישאר חברה של אנשי מכירות בלבד ! מאחורי אנשי המכירות אין שום גבוי ותמיכה טכניים או אנשי שירות . אני לקוח עסקי שלהם שבורח מהם אחרי חצי שנה , מכתב קצר מעו"ד טיפל בנושא ה"התחיבות " אליהם התוכי היחיד שאני מכיר זה הג'אקו שנמצא בכלוב אצלי בסלון ולא שום תוכי אחר !
13. ל-4, אתה סטטוטורי..
אמיר   (19.08.07)
14. אמיר ענבר
שחר2 ,   בת ים   (19.08.07)
"ולמרות שהמוצר שבזק בינלאומי מספק ללקוחות רחוק אלפי מונים מהמוצר אותו שיווקה אקטקום", הוא טוען. עבדתי בחברת מחשבים קטנה ואני מכיר כבר את המשפטים האלה מלאי הביטחון שמוכרים אנשים (וחברות מסויימות) ה"מוצר" של בזק בינלאומי וכל ספק אחר הוא אותו "מוצר" אתה מתייחס רק לתמיכה במוצר. ובתכלס... אני לא יודע מה איתך אבל אני לא פונה יותר מפעם בחודש לתמיכה הטכנית של ספק האינטרנט ואני לא חושב שהדבר כזה חשוב על מנת להבדיל בין ספק אחד לאחר
15. התוכי מת?
אהבתי את הערס הקטן   (19.08.07)
16. האם חברה שאני מנוי שלה יכולה למכור אותי לחברה אחרת?
שאלה   (19.08.07)
או במילים אחרות, אם אני שוכר דירה לשנה, האם בעל הדירה יכול למכור את הדירה כל עוד אני מתגורר בה?
17. מי מספר 1 בזלזול בלקוחות?
(19.08.07)
18. למגיב 14 - אני זה שלא רציתי לתמוך בך, וטוב שכך
עובד בב"ל לשעבר   (19.08.07)
19. אקטקום מעולם לא היתה זולה
איתי   (19.08.07)
אקטקום תמיד היתה קצת יותר יקרה, אבל היה יותר נעים לעבוד איתם, הקצב היה מהיר, השירות היה טוב ולא בילבלו לך את המוח. בשנים האחרונות זה השתנה, אני מכיר אישית כמה מקרים שבהם החברה העלתה את מחיר השירות באופן אישי למנוי מסוים בשל היותו משתמש כבד (מוריד הרבה חומר) על-מנת להיפטר ממנו. בקיצור, לא הפסד גדול, ולא ברור למה ירצה מישהו להתנתק מבזק בינלאומי (בסה"כ מדובר באותו מוצר).
20. תגובה למס' 10
עמוס ,   תל אביב   (19.08.07)
למס' 10, יש את חברת ארידור תקשורת, חברה קטנה, ניסית אותם?
21. נטויז'ן... תנסה להתנתק מהם ונדבר...
(19.08.07)
22. פשוט בכיינים!
שרון ,   מודיעין   (19.08.07)
דווקא העובדה שלקוחות אקטקום עוברים להיות לקוחות של בזק בינלאומי זה לטובתם. גם מבחינת המוצר-אין הגבלה בהורדת קבצים,אין חסימית אפורטים, איכות גלישה מצויינת,פחות ניתוקים וגם מבחינת שירות ,אני לקוחת אקטקום ואני מאוד מרוצה מהמעבר.
23. 20 דק' התחייבות
גל ,   רעננה   (19.08.07)
התחברתי לפני כשבועיים לבזק בינלאומי ואז גיליתי שיש לי התחייבות בחברה הקודמת שלי, התקשרתי לשירות לקוחות שלהם כעבור שעה על מנת לנתק או להקפיא עד שאני אסיים את תקופת ההתחייבות שלי ואז יחזור לגלוש איתם לתדהמתי הרבה נאמר לי שההתחייבות החלה 20 דק' מרגע פתיחתהמנוי (מיותר לציים שלא ציינו את זה בפניי) וזה לא בדיחה. ימים ולילות דיברתי איתם ללא הועיל היום אני משלם ל-2 ספקיות אינטרנט בעל כורחי פשוט ביזיון חוצפה וגועל נפש של שירות, מישהו נתקל בזה פעם? האם יש לכם פיתרון יעיל יותר בישבילי? אשמח לתגובות.
24. ברחתי מבזק לאקטקום ועלה לי בריאות לברוח מגנבים האלה שוב.
רפי ,   חיפה   (19.08.07)
25. בזק לא תומכת בחיבור אינטרנט דרך לינוקס - אקטקום בזמנו כן !!!
(19.08.07)
26. מה אתם רוצים מבזק, בכיינים???
תומר   (19.08.07)
א. התחייבתם לשנה. ב. אתם מקבלים את אותו שירות בדיוק אלא אם תוכיחו אחרת (פחות רוחב פס, הרעה בשירות, ניתוקים וכד') ג. קיבלתם מחיר מיוחד בהתחייבות - אחרת הייתם משלמים יותר כל חודש ד. בזק קנתה את אקטקום עם כל ההתחייבויות, בדיוק כמו בכל רכישה עסקית אחרת - זה לא אומר שמישהו יכול כעת להפר את התחייבויותיו. אם תוכיחו הרעה או פגיעה בשירות - זה משהו אחר, אבל סתם לברוח כדי להנות ממבצע למצטרפים חדשים אצל ספק אחר? מה קרה? ולא, אני ממש לא עובד של בזק או בזק בינ"ל ולא הייתי מעולם.... (אני כן מנוי של בזק בינ"ל כספק אינטרנט ואין לי תלונות, אבל אין קשר. חוק זה חוק)
27. ל- 16, חד משמעית, כן !
(19.08.07)
28. לאיזו ספקית אינטרנט כדאי להתחבר?
אפי ,   ראשל"צ   (19.08.07)
29. ל 16
(19.08.07)
כן, מןתר לו למכור את הדירה בעודך גר בה, וכן - הקונה מחוייב להמשיך את החוזה עמך עד תומו כמו שגם אתה חייב להמשיך את החוזה עת תומו. כמובן שישנה אפשרות ששניכם תהיו מרוצים מהפסקת החוזה ותסכימו לעשות זאת ללא כל קנסות וויכוחים (או תביעות משפטיות) אך החוזה מחייב. את שניכם.
30. כל המגיבים עובדים של בזק כי היא חברה גרועה כל כך אויייייי
אבי   (19.08.07)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה