רכב  תחבורה ציבורית
מהפכת קווי האוטובוס יוצאת לדרך
שחר הזלקורן
פורסם: 04.09.07, 10:31
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 229 תגובות ב-229 דיונים
1. רוצו מהר מהר לקנות רכב פרטי שלישי לכל משפחה בארץ
משרד התחבורה מפציץ   (04.09.07)
זהו משרד התחבורה סוגר את התחבורה הציבורית במדינה. רוצו מהר לקנות רכב פרטי שלישי למשפחה שלכם. מחירי הרכב הפרטי יעלו בצורה דרסטית עקב ההתנפלות ההמונית של הציבור.
2. OMG, איזה בלאגן הם הולכים לעשות. אני לוקחת כמה ימי חופש
חופשית חודשית   (04.09.07)
3. ורק קונקס במודיעין לא שמים עלינו בדיוק כמו משרד התחבורה
בן   (04.09.07)
4. פירושו של עניין שכמעט תמיד יהיה צורך להחליף אוטובוסים
נוסע מתמיד   (04.09.07)
נוסעים בראשי ומחליפים למאסף. לא חיסכון בזמן ולא בטיח. צריך להמתין פעמיים לאוטובוס, צריך ללכת פעמיים עד התחנה, בגשם או בשמש הקופחת, להיתקע בפקקים פעמיים, ועדיין לא ברור עניין התשלום הכפול. ניסו לעשות כאן לוגיקה של רכבת תחתית, אבל מעל הקרקע. כמה מתאים לחשיבה ההגיונית של קברניטי המדינה הזו.
5. אלמנטרי: אין אוטובוס מאונ' תא למרכז רמת גן
סטודנט ,   רמת גן   (04.09.07)
אלו הם מיקומים מרכזיים וקרובים, אבל מי שרוצה להגיע למרכז רמת גן-איזור ז'בוטינסקי,ביאליק, אבא-הילל צריך לקחת לפחות שני אוטובוסים (יש רק קו 94 של דן פעם בכמה שעות...), חבל! דן תרימו את הכפפה למצב הבלתי נסבל הזה
6. הרכבת העמוסה
האזרח הנוסע ,   חיפה   (04.09.07)
מתי יבינו במשרד התחבורה, שלא יכול להיות שהרכבות כל-כך עמוסות, מה מסובך בלהוסיף עוד כמה קרונות?? מדוע כל נסיעה ברכבת הופכת להיות סיוט מיוזע בעמידה???
7. רק לא קונקס!
מודיעינית   (04.09.07)
8. רק את הפריפריה כרגיל מזניחים...
אחד ,   צפון   (04.09.07)
אוטובוס פעם בשעה...
9. אפשר לטפל גם בריח זעה של זה שיושב במושב ליד?
אם כבר אז כבר ,   ראשון לציון   (04.09.07)
10. שהתחבורה הציבורית תהיה נוחה ויעילה ומהירה
רהב.   (04.09.07)
האנשים יצביעו ברגליים נקודה. במצב היום כאשר ברכב לוקח לי להגיע לעבודה בממוצע 25 דקות, באוטובוס לוקח לי כולל המתנה התחנה לאוטובוס, שברוב המיקרים מאחר כ 120 דקות אז תסיקו את המסקנות לבד. מדינת עולם שלישי
11. האם מישהו ראה באיזה אוטובוס נוסעים מטבריה לת"א
שרית ,   צפון הארץ   (04.09.07)
פשוט מזעזע, האוטובוס כולו בלוי והכסאות מוכתמים, כל החלונות מזוהמים שלדעתי זמן רב לא נשטפו. הגיע הזמן שמישהו יתן את הדעת
12. ועכשו בטוח שלא נמצא ידיים ורגליים=מגיב 1 צודק
מוקי   (04.09.07)
13. רוצים לראות ח"כים נוסעים בתחברוה ציבורית. מי מסכים איתי ??
דג   (04.09.07)
תמליצו !![ אולי YNET ישאל את הח"כים - אם הם יסעו כמו כולנו - ויהוו דוגמא..
14. רכבת
דורון   (04.09.07)
שבכלל לא יזכירו את הרכבת. שם לא דרוש פרוייקט, שם דרושה מהפכה. רכבות שמאחרות לא הצדקה (פקק על המסילה אולי), צפיפות נוראית בימי א' ו-ה' ברכבות שאין בהן אוורור במעברים (איש לא חשב לפעור חור בתקרה על-מנת שהמיזוג שעובד בקרונות ינשוב גם במעברים), מחיר נסיעה גבוה. והשבוע היה השיא: רכבת שהייתה אמורה להגיע לחדרה ונעצרה בנתניה בגלל, שבו טוב, מחסור בדלק. הנוסעים נסעו ברכבת לא ממוזגת כיוון שאיזה פקיד סוג ז' שכח למלא ברכבת דלק. עד כאן 'עובדה' להיום, שעסקה בנושא רכבת ישראל-שנת 2007. אני כרתתי גט כריתות עם הרכבת. משום מה, עם כל הקשיים היחסיים, אני מרגיש שבאוטובוסים פחות מזלזלים בי.
15. חוסר התיכנון בזמני יציאה בקווים מגבילים יוצר המתנה מרובה
אהרן ,   אלעד   (04.09.07)
נקח לדוגמה את קווי דן 82, 66, 51, על ציר ז'בוטינסקי זמני יציאה מתחנה המרכזית הם בהפרשים של 2 דקות, וזמן יציאה של הקו הבא הוא בממוצע הפרש של 15 דקות, והנוסעים הרבים שרוצים להגיע מפ"ת לאזור הבורסה או על ציר ז'בוטינסקי נאלצים להמתין פרקי זמן ארוך ואז כל הקווים מגיעים ביחד במקום לחלק את הנטל בין הקווים ביתכנון מחדש זמני היציאה מתחנה מרכזית,
16. מה עם להאריך את שעות פעילות התחבורה הציבורית?
חייל אמיץ   (04.09.07)
בתור אחד שכן משתמש בתחבורה ציבורית, הייתי שמח אם הקווים היו ממשיכים מעבר ל12 בלילה.. אם הם היו, למשל, ממשיכים כל הלילה- הייתי משתמש בהם כמעט ללא הפסקה, ולא צריך להוציא אוטו בשביל לבלות בלילה.. וברגע שאתה מוציא אוטו בשביל לבלות בלילה, אתה גם נוטה להשתמש בו בבוקר.. ובהמשך היום.. וכו'. מה שמוריד את השימוש שלי בתחבורה ציבורית.
17. תשפרו בפריפריה. פ"ת-ת"א למשל. *** תחבורה ציבורית.
(04.09.07)
18. במקום זה פשוט תנו לשוק החופשי לעשות את שלו
אלון   (04.09.07)
כל מי שרוצה יפעיל קו אוטובוס איפה שהוא רוצה ובאיזה מחיר שהוא רוצה. זה יוריד את המחירים, ישפר את השרות יגדיל את התדירות ויחסוך למדינה הון עתק בסובסידיות ופיקוח
19. מה עם מודיעין ???
  (04.09.07)
שיפור התחבורה מיידית! קונקס זוועה !
20. צוחקים עלינו
נהג ,   מרכז   (04.09.07)
אני אבלע את הכובע עם זה יתגשם.קודם כל שיאכפו את החוקים ,רכבים נוסעים חופשי בנתבים של תחבורה ציבורית,(תעמדו ברחוב אלנבי בת"א)רכבים חונים בתחנות אוטובוסים כאילו זאת חניה פרטית תתגברו על אלה ותראה שתנעת האוטובוסים זורמת להפליא
21. "רק בישראל" קודם רצים לספר לחברה ואח"כ מבצעים...
קליאו   (04.09.07)
כל שני וחמישי יוצאים עם כותרות"ענק" על פרוייקטים ש"יוצאים לדרך" אבל משום מה תמיד אבל תמיד "נתקעים" באותה דרך... ראה מצב הרכבות בארץ (על הפנים...), הרכבת הקלה בת"א (הלכה לאיבוד בדרך...) וכנ"ל לגבי התחבורה הציבורית עד עכשיו כל החברות הפרטיות רק הוכיחו עד כמה הן יותר גרועות ממה שהיה לתושבים קודם ולראיה אף אחד לא מרוצה מקווים אלה... אז אולי הגיע הזמן שקודם תוכיחו את עצמכם ואח"כ תרוצו לספר לחברה...
22. לא יעזור
אני   (04.09.07)
כל עוד אין תחבורה ציבורית בשבת ובשעות הערב המאוחרות (כן, גם בלילה)- אנשים יקנו רכבים- ואם כבר יש רכבים- הם ייסעו גם בימים רגילים עליהם.
23. קישקוש מתוצרת מופז. בלי תשתית תחבורתית רחבה
איזופוס   (04.09.07)
שום דבר לא ישתפר. מופאז, תשתית תחבורתית פירושה כבישים בטוים, רחבים, מוארים בשעות שצריך. מופאז לא הייתה רמטכ"ל מבריק גם לא שר שחולל פלאות. אולי תצא לפנסיה ותכתוב זכרונות של גנרל?
24. מספיק עם השטויות!!! מה עם רכבת תחתית?????
ע'   (04.09.07)
25. לגבות אגרת נסיעה ברכב פרטי במרכזי הערים!!!
כמו באירופה   (04.09.07)
26. בתוכנית "המשופרת" ראיתי שקו 17 בת"א ירד
נלך ברגל ?   (04.09.07)
שיפור נוסח הממשלה הקפיטליסטית אומר: צימצום קוים וחיסכון בעלויות ועל הדרך אנחנו ניפגע, ירדו כמה קויום שלטעמם לא היו ריווחיים ואנחנו נחליף 2 אוטובוסים ל 4 קילומטר או נלך יותר ברגל.
27. נהגים
אריק ,   מרכז   (04.09.07)
בחברות האוטובוסים קיים חוסר נהגים משמעותי שרק הולך וגדל . הצעירים אינם באים לעבוד בסוג עבודה זה . באם לא יפתרו את בעית הנהגים כל תוכנית מיותרת. הסיבה העיקרית לאיחורים זה חוסר הנהגים.
28. מה עם אוטובוסים ירוקים ולא מזהמים? מישהו חושב על זה?
שירה   (04.09.07)
נשבר ה--- לאכול את כל ה*** של האטובוסים שהורגים אותנו ואת הילדים
29. במיוחד השתפר במודיעין! היום חיכתי לאוטובוס שעה וחצי לתלאביב
אנונימי   (04.09.07)
כי לא היה מקום באוטובוס.ותודה למשרד התחבורה ולחברת קונקס.
30. ברור גלוי ושקוף
לילי ,   צפון צפון   (04.09.07)
הפריפריה בתחתית ההתעניינות של מובילי המדיניות. אף מוביל לא מתנדב וגם לא מאלצים אותו להגיע לנקודות מרוחקות מהאזור שבין חדרה לגדרה. מזל שהביאו איזה רעיון לאזור חיפה. גם כשהיתה לאגד בלעדיות לא היה יותר טוב מזה. ככה גם נראים הכבישים בגליל ובנגב. אז מה אני מתפלאה?
תגובות נוספות
חזרה לכתבה