רכב  חדשות  בארץ
"מיזם המכונית החשמלית? זה לא יעבוד"
שחר הזלקורן
פורסם: 19.11.07, 16:37
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 138 תגובות ב-138 דיונים
1. יופי שנותנים לאנשים מתעשיית הרכב להגיב
שחר   (19.11.07)
הם תמיד יתנגדו לרעיון... תראו את הסרט "מי הרג את המכונית החשמלית" ותבינו למה. עם הדלדלות משאבי הנפט ועליית המחירים המכונית החשמלית היא עובדה - השאלה היא רק תוך כמה שנים... 5? 10? 20? למדינת ישראל יש אינטרס אסטרטגי לדחוף את המכונית החשמלית ובכך לערער את בסיס הכוח של מדינות ערב (נפט)
2. איגוד יבואני הרכב
גיצ ,   תל אביב   (19.11.07)
זה באמת הרי גוף כל כך אובייקטיבי שלא דואג כלל לכיס של עצמו, אלא רק לטובת הסביבה והכלל.... אז ככה - למרבית תושבי הערים, רכב חשמלי הוא הפתרון האולטימטיבי לנסיעה. העלויות לשנה פחותות בהרבה מכל רכב סטנדרטי. והאמת, אם בשביל רכב חשמלי אצטרך לעצור באמצע הדרך מת"א לחיפה (מה שכלל לא נכון, שכן סוללת רכב ממוצעת אמורה להספיק לכ- 150 ק"מ) אז אעצור בשמחה. יבואני הרכב עוצרים את כולנו מלהתפתח ולהפסיק את התלות הנוראית הנפט של מדינות ערב, וברכבים של שאר העולם.... הרי הכל אינטרסים - אז אל תאמינו ל"איגוד יבואני הרכב"...
3. אין כסף למורים כי צריך לממן את משפחת עופר
(19.11.07)
4. מי הרג את מכונית החשמלית
רכב חשמלי   (19.11.07)
http://www.pbs.org/now/shows/223/ תראו מי הרג את המכונית החשמלית, ותבינו למה עד עכשיו אין כזו, כולם חוץ מהצרכנים היו נגד המכונית,הכל קשור לכסף , תעשית הנפט וקשר הון-שלטון
5. רגע, רגע...
אמנון ,   ארה"ב   (19.11.07)
אוטו חשמלי מצויין, אבל... הזיהום הוא לא 0 ותלות במקורות אנרגיה היא לא 0. החשמל בא מאיזה מקום... במקרה של ישראל, פחם, המזהם את הסביבה מאוד... עלות? בעייתית במקרה הטוב. להחליף סוללה כמו זו של Toyota Rav4 Electric שהיה נמכר בסביבות שנת 2000 בארה"ב עולה יותר מ-20,000 דולר והיא מתה תוך 5 שנים. להחליף סוללה של Prius, שהיא קטנה בהרבה (שהרי האוטו לא חשמלי אלא היברידי ורק נעזר במנוע חשמל) עולה כ-4000 דולר, ובהתבסס על האחריות של האוטו צריך להחליפה אחרי 8-10 שנים. יקח עוד שנים עד שיפתחו טכנולוגיה של סוללות קטנות מספיק ובטוחות מספיק (כולנו ראינו את הנזק של סוללות Li-Ion של מחשבים ניידים, תארו לכם את הנזק של סוללה כזו גדולה פי 100 ובתנאים הרבה יותר קשים (בחוץ, חשופה לחום של 80 מעלות בתוך אוטו חונה בקיץ או של מינוס 30 מעלות במקומות רבים בעולם). אז נכון שבעיר ועבור נסיעות קצרות שבסוף היום באים הבייתה מטעינים את האוטו זה נראה מצויין, אבל למי יש חנייה פרטית עם גישה לחשמל בישראל? ואם האוטו טוב רק לנסיעות קצרות בעיר אז זה אומר שצריך עוד אוטו. לכמה מכם יש 100-150 אלף ש"ח מתחת למזרון שאתם מחפשים בנרות איך להוציא? או אולי לשי אגסי או לכל התומכים יש את התשובה?
6. SAP
טולי ,   מרכז   (19.11.07)
נישא על גלי "הצלחה" של תוכנה קטסטרופה . אם המיזם הזה יראה כמו SAP אלהים ישמור.
7. יש מכונית שעוברת על לחץ אויר.. 400ק"מ הנה לינק
GREEN   (19.11.07)
http://www.motordeaire.com/coche.html משהו מגניב!!
8. צאו מהאופוריה,מכוניות חשמליות לא לפני הפעלת הכור הטרמוגרעיני
שזה 2050.   (19.11.07)
9. ברור שיבואני הרכב יתנגדו למהלך שיפגע בהם
(19.11.07)
כיום אין לאף יצרן רכב חשמלי ביצור סדרתי הם שומעים שררוצים להכניס רכב חשמלי ללא מיסים שיתחרה בהם מה נראה לכם שהם יגידו. רכב חשמלי זה העתיד נמאס כבר לממן את החמאס ואירן
10. אני מסכים עם 8, אבל למה 2050? בגלל sim city3 ?
מלך הסומסום   (19.11.07)
11. אין שום בעיה טכנולוגית
גילבוע ,   כפר סבא   (19.11.07)
מצברים יש וטווח של 150 וגם 200 ק"מ זה כאן ועכשיו. אם אגסי נותן את המצבר בליסינג, בתשלום עבור שימוש אזי גם בעיית המחיר נפתרה. המנוע החשמלי עצמו יעיל, חזק, שקט, ואינו דורש תחזוקה. יבואני רכב - אל תתדאגו. יצרני הרכב אותם אתם מייצגים יציגו אלטרנטיבות בקרוב כי אין להם ברירה אחרת.
12. כל הפרוייקט הטעיה מכוונת - קומבינה לעשיית הון
נועם ,   חיפה   (19.11.07)
חבורה של נוכלים הולכת להתעשר ממענקים למינהם ולסבך את כולנו באסון תחבורתי וכלכלי
13. מיזם תמוה שאין בו ממש
שמואל   (19.11.07)
14. אהבתי את הטיעון: אם היה פתרון חשמלי היו
חושבים עליו קודם...   (19.11.07)
זה כמו לטעון, למשל, שתורת היחסות היא שטויות, כי אם היא היתה נכונה, ניוטון היה כבר חושב עליה קודם. פנטסטי, יקי אנוך.
15. תגובה לנציג חברת ORACLE ממספר 6
(19.11.07)
כמה שהקנאה אוכלת אותך...קשה להיות במקום השני מסתכל מלמטה, לא?
16. כרגיל, דופקים ת'פלסטינים
שי אגסי ,   א-גזי   (19.11.07)
חשבתם מה יקרה אם עזה תהיה מלאה מכוניות חשמליות - אבל לא יהיה בה חשמל? המיזם של אגסי ללא ספק מזימה ימנית קיצונית. מצד שני, הפלסטינים בגדה לא ירגישו בהבדל בין בנזין לחשמל. ממילא הם עוצרים לחצי שעה בכל מחסום, אז אפשר להטעין בלי להרגיש.
17. קבלו את ה-טיפ לחיים:
(19.11.07)
"כשאתה חושב שאולי קצת קצת עובדים עליך - אז עובדים עליך" בדיוק כמו כשבא לך סוכן מכירות הביתה ואתה מריח משהו קטנטן לא כשר. אתה מתפתה - ואז ניזכר בכלל הנ"ל. אגסי : ניראה לי שאולי אתה קצת קצת עובד עלינו...
18. אפשר לקבל את שם משרד היחצנות של אגסי?
(19.11.07)
הם נפלאים. כל כך הרבה כיסוי על כל כך הרבה כלום.
19. Electric cars
Dan Alfred Silberste ,   Kiryat-Gat   (19.11.07)
there is enough know how in this country to build a super electric car it will go from TA to haifa without changing the battery
20. רכב חשמלי חובה,הרעיון של אגסי קומבינה עלובה
א   (19.11.07)
יהיה רכב חשמלי ,זה העתיד המיתחייב,לאגסי יש רק רעיון שיווקי לא מקורי,עמדןת החלפת מצברים\אין בעיה אבל הוא רוצה שמשלם המיסים יממן אותו,התשובה לא גם אים פרס וכלומניק הבטיחו סיוע.
21. לנבחרים שלנו יש אפס מעוף ויצירתיות -פשוט אפסים !
אשר ,   נתניה   (19.11.07)
22. שיעשה את זה על חשבונו!
אלי   (19.11.07)
למה אני צריך להשקיע כסף במיזם כושל? בשלב הבא זה יתקע ויידרשו כספים נוספים. יעלו את המכס על המכוניות כדי לעודד קניה של המכוניות הללו (כדי לא לזרוק את העובדים האומללים הביתה) וכו'.. מטומטמים, נמאסתם!
23. חוזרים לימי הביניים עוד מעט נשרוף מכשפות
דרור   (19.11.07)
זה לא יאומן, מאגרי האנרגיה הולכים ומידלדלים, המחירים מאמירים. מגיע יזפ בעל שיעור קומה ומנסה לקדם פתרון. אבל אצלנו אין פירגון, אין חזון. הכי קל זה לא לעשות כלום, לא מסתכנים, לא חוטפים ביקורת ומחכים ומתנוונים. מה קורה לנו??.
24. ל-6
יוחאי ,   רעננה   (19.11.07)
נראה לי שדי הרבה אנשים לא חושבים כמוך: http://finance.google.com/finance?client=ob&q=SAP זה לא נראה כ"כ רע...
25. עוד אחד מהסיפורים שנקרא בעתיד: חלמת ישראל דחתה והשאר הסטוריה
עופר ,   טלר   (19.11.07)
26. המכונית החשמלית מצויינת לנסיעות בעיר או קצרות - רעה לתאגידים
דמוסתנס   (19.11.07)
ובגלל זה אף אחד מבעלי-השררה והממון איננו מעוניין לייבא אותה לארץ. חסל סדר החלפת שמנים, דלקים, וזיהום אוויר. טיפול 10,000 פשוט קליל נקי וזול. *אף אחד* מבעלי הממון (קרי בעלי האינטרס) לא רוצה לראות את זה קורה. אבל אנחנו כן.
27. יבואני הרכב הם הנפגעים העיקריים, ברור שיתנגדו
יובל כהן ,   ראשון לציון   (19.11.07)
זה לא נכון מה שהם אומרים, בנסיעה מחיפה לת"א לא צריך להטעין את הרכב באמצע, צריך אולי להטעין את הרכב אחרי שמגיעים לת"א, וזה ממש לא בעייתי אם מתחשבים בעובדה שהרכב עומד גם ככה בחניה. אבל מה שחשוד בכל העניין הוא בקשתו של אגסי עצמו למנוע כניסה של התיקשורת - האם הדבר נובע משילוב מסוכן של הון ושילטון? או שהדבר נובע מפחדו של אגסי שיגנבו לו את הרעיונות ויפתחו אותן במדינות אחרות? בכל אופן, גם אם הדבר הזה יעשה, אף אחד לא טוען שזה יחליף כליל את כלי הרכב. זה רק יחליף את כלי הרכב שטווח נסיעתם הוא ברובו נסיעות עירוניות או בין-עירוניות קצרות, אבל נגיד לנסיעה לאילת או לחרמון היא לא מתאימה. קצת חשיבה פרקטית מטעם הממשלה ואף עידוד של הרעיון למען כולנו (בהנחה והוא אפשרי)
28. 8 שמעת על היתוך ?? שמעת על הליום 3 ....
יש פתרונות קיימים !! ,   בלי נפט ופחם ! בדוק.   (19.11.07)
די לזיין תשכל. הכל עבריינים טיפשים וכסף גדול ...כמו שכל חבר כנסת אוהב.
29. יצליח ובענק - זה יקח זמן, לא יהיה קל. עתה דרוש דבר אחד: חזון
RONIAL   (19.11.07)
יצליח ובענק - זה יקח זמן, לא יהיה קל. עתה בשלב זה דרוש דבר אחד: חזון וזה יש בשפע. ההצלחה של המיזם יותר מציאותית מהטיסה לחלל החיצון, הנחיתה על הירח או השייט בצוללת. הלוואי יכולתי להתשתלב בפרויקט... הייתי עושה זאת בכיף ואפילו בשכר מינימום, למרות היותי מנהל בעל ניסיון לא מבוטל בעולם המחשוב, בתחום מערכות מידע. בכל מקרה, בהצלחה! מיזם כזה מזכיר לי את דבריו של הרצל בשנת 1897 על כך שבעוד 50 שנה תהיה מדינה לעם היהודי ו... כולם צחקו. מה שבטוח שלחבר'ה האלה זה לא יקח 50 שנה.
30. אם זה כל כך טוב אז מדוע דיון בדלתיים סגורות ? למה החשאיות ?
אוהד ,   חולון   (19.11.07)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה