חדשות  דעות  מאמרים  גיל רונן
הפמיניזם מסכן אותנו
גיל רונן
פורסם: 09.12.07, 06:38
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 135 תגובות ב-135 דיונים
1. הבעיה עם גיל רונן היא שהוא תמיד הולך צעד אחד רחוק מידי.
ג'ו כלום ,   ת"א   (09.12.07)
גיל רונן תמיד לוקח צעד אחד יותר מידי, וחבל. יש לו קייס: תנועות נשים אכן תוקפות אישי ציבור לפני שנערך להם משפט, אכן תובעות הרשעה לפני שהתברר אם בכלל בוצע פשע, ואכן תוקפות גברים באשר הם רק כי הם גברים. אבל זה לא עושה את התנועה הפמיניסטית, שהיא, בואו נודה בזה, חלק חשוב בחיי הרבה נשים, לתנועה מאיימת, הרסנית, וטרוריסטית. השיוויון בין גברים ונשים עדיין לה קיים בצורה מספקת בחברה. עדיין ישנן הפליות שאסור לקבל. למרות שישנם פעילות פמיניסטיות שפועלות בצורה לא נכונה, ומאמינות בדברים לא נכונים, ומנצלות את התואר "פמיניסטית" כדי להלחם על דברים לא קשורים, התנועה הפמיניסטית כולה היא לא האויב. וחבל. כי אם רק הוא היה נשאר בתחום השפוי, ולא מתקדם לתוך תחום הקונספירציות הפרועות, היתה יכולה להיות לו תמיכה הרבה יותר גדולה.
2. כתבה פופוליסטית ומעוותת
אלי, לא מטריד מינית ,   בדרך כלל   (09.12.07)
הכותב מזמזל באינטליגנצית הקוראים, ללא ספק. הוא מעוות ומנפח לצרכיו את המקורות עליהם הוא כביכול מסתמך. הפעילה הראשונה שהזכיר לא מביאה נימוקים "פוליטיים" כפע שהוא מתאר, והשניה איננה קוראת להפרת סדר. גם הטענה כאילו הנשים גרמו לשינוי לרעה במוסר הלחימה איננה מבוססת. עיינו בקישור - כתבה מצויינת של רון בן ישי. הנשים אפילו לא מוזכרות שם! גם הקשקוש הקומוניסטי תלוש מהקרקע. בנוסף, הכותב מציין שבחזית המאבק עומדות נשים מבתים קומוניסטיים. יש כל כך הרבה נשים כאלו, שהכותב אפילו לא הביא שם אחד. אגב, חלק משמעותי בחברה הישראלית הם הקיבוצים והמושבים (כבוד!) שאפשר להאשים את כולם בקומוניזם, אבל אם ככה אז אפשר להאשים גם את חצי מצמרת צה"ל בקומוניזם. גבר. פמיניסט. מי שאשם - שישלם. מי שלא - לא.
3. " אני טרזן! את ג'יין"
אחת העם ,   תל אביב   (09.12.07)
קשקוש מצואיסטי מוצג כתזה חברתית.
4. גיל מספר הכי טוב את מה שכולנו מפחדים להגיד
אלקזאי   (09.12.07)
גיל מעלה את הבעיה בצורה הטובה ביותר. רק חבל שהמימדים והרשעות של אותם נשים הם הרבה יותר גדולים אפילו ממה שגיל רושם.
5. ל- 3 . כשג'ן תתגרש מטרזן היא תתלונן נגדו במשטרה
יניב   (09.12.07)
היא תגיש תלונות כוזבות במשטרה וטרזן יכלא. כנראה שמגיב מספר 3 לא מחובר למציאות ולא מודע מה עושים פה לגברים בהליכי גירושין. אחרת הוא לא היה מדבר כאלושטויות במיץ .
6. דברי הסתה והבל שצריך להעמיד לדין בגינם
אלת הצדק   (09.12.07)
7. סוף סוף קצת אמת בים של שקר
משהו שנמאס לו   (09.12.07)
8. העיוות חצה מכבר את הנסבל
יאיר ,   רחובות   (09.12.07)
כיום למעשה 99אחוז מהנאשמים בעבירות נגד נשים, שהראיה היחידה הקיימת היא עדות האישה, ושנגדה דברי החשוד,מוכרעים ע"י השופטים ובפרט ע"י השופטות באימון לגירסת האישה,ואוי להם שלא כך קידומם המשפטי יבלם,כבודם ירמס. לו נערוך בחינה וניסוי על פיו נקח מאה נשים שיתלוננו כנגד מאה גברים ויעלילו,כול מאה הגברים בניסוי זה יורשעו במשפט ע"י השופטים. מכבר חדלה מערכת המשפטית לתפקד לפי דיני ראיות . התא המשפחתי הפך הקורבן העקרי למדיניות זו. כיום לנשים אלימות יש שרשרת הגנות ורשתות הסוואה בדמות עובדות סוציאליות, שבולמות בכול כוחן העמדת נשים אלימות כנגד ילדיהן לדין, ומעקבות חקירות בסימביוזה שקיימת בין היחידה לטיפול באלימות במשפחה בתחנות המשטרה לבין עובדות סוציאליות, למעשה העובדות הסוציאליות הופכות הקובעות והמכריעות אם יוגש כתב אישום, ואם מוגש לבסוף בפרקליטות הפרקליטות בעיסקת טיעון מרוקנות את חומרות העבירות. בשעה שידוע על פי נתונים של אל"י כי 70 אחוזים מהאלימות המופנת כלפי קטינים מחוללת ע"י נשים. וראה איזה פלא הן לא מהוות ולו אחוז בין האסירים היושבים בכלא בגין עבירות כלפי קטינים חסרי ישע.
9. מס' 2: אתה מתקשה בהבנת הנקרא
יורגן אזולאי   (09.12.07)
המאמר הראשון כולו מאמר פוליטי בגנות זיכוי רמון, תוך רידוד המשפט לשחור ולבן, או נגד רמון או "נגד נשים, נגד זכויות האדם שלהן ומעמדן בחברה הישראלית". גברת בית הלחמי אינה משאירה תחום אפור ואף לא דרך אפשרית אחרת להבין את הפרשה, לדוגמא לאי-הבנה מצד רמון - שכגבר ממוצע אינו חושב שעליו לנשק בחורה רק לאחר שבדק את ההזמנה שקיבל ממנה כפי שבודקים צ'ק או חוזה טרום-נישואין. הכותרת של הכתבה השנייה היא "תיק רמון: ישועה תבוא רק מ>>>הפרת הסדר<<<" - רואה שם את המילים "הפרת סדר" ? בכותרת המשנה נכתב "היום ברור שרק אם יופרע השקט החוקי הישן, אולי נזכה ליותר ביטחון", ובגוף הכתבה "כשבג"ץ דחה את עתירותיהם של ארגוני הנשים נגד מינוי רמון לממשלה, הוא הכריע גם בדבר דחיית המחאה החוקית הרגילה של נשים ונפגעות אלימות מינית נגד התוקפן. ... היום הותר הרסן, כבר אין במה להיתלות. לא בג"ץ ולא בכירים מאליטה משפטית, ... כיום ניתן להסיק כי >>>אין די במחאה בתוך הסדר הקיים<<<." כל אילו הם קריאות ברורות להפרת סדר.
10. צודק
דניאל לב ,   באר שבע   (09.12.07)
חלק גדול מהאירגונים הפמניסטים (בעיקר בשנים האחרונות כי לפני זה זה לא היא) הפכו לאירגונים במילחמה בגברים ולא לאירוגונים שמטרתם להגן ולעזור לנשים.
11. מאמר מצויין!!!
גבר   (09.12.07)
12. גיל, אתה כל כך צודק
דינה   (09.12.07)
לצערי אתה צודק והתנועה הפמיניסטית כבר לא מייצגת אותי כאשה מאחר והיא מלאה צביעות ושתלטנות
13. גיל צודק
אביה גלס ,   חיפה   (09.12.07)
בסך הכול גיל צודק. התנועה הפיניסטית מטרתה קעקוע העם והמדינה. האמצעי הוא הצגת הגברים היהודים כחיות - כי לעולם הן לא יתעסקו עם החיתיות של הגברים הערביים שהם באמת חיות מסוכנות. האמת היא הפוכה בדיוק ממצג השוא שלהן.
14. הסתה פרועה וחולנית, שנאת נשים טהורה ומזוקקת
יוסי ,   נתניה   (09.12.07)
15. אילו שטויות, בחיי.
שירה   (09.12.07)
היה בא לי לכתוב תגובה ארוכה כזאת, אבל בחיי. בדיוק ראיתי את הטורים האחרונים של גיל רונן. ומכיוון שדיעותיו של הנ"ל כל כך מופרכות, אני לא רואה צורך להגיב עיליהן.
16. הציבור פשוט אינו מודע לפמיניזם,
(09.12.07)
אינו יודע מה זה פמיניזם. אנשים עדיין תקועים בהגדרה המקורית לפני כמאה ומשהו שנה. אבל אין כל קשר בין "תורת" הפמיניזם לפעילות פמיניסטית נפשעת של היום. היום זאת כבר לא תנועה לזכויות נשים, אלא תנועה להרס זכויות גברים ופריווילגיות יתר לנשים ללא כל חובה ולו מינימאלית ביותר.
17. צודק כותב המאמר!
קראתי והתרשמתי   (09.12.07)
נשים לא רק שלא פחות אלימות מגברים, אלא לפי ההתנהגות של המנהיגות הפמיניסטית ניתן להסיק כי אף יותר.
18. הציבור פשוט אינו מודע לפמיניזם,
(09.12.07)
אינו יודע מה זה פמיניזם. אנשים עדיין תקועים בהגדרה המקורית לפני כמאה ומשהו שנה. אבל אין כל קשר בין "תורת" הפמיניזם לפעילות פמיניסטית נפשעת של היום. היום זאת כבר לא תנועה לזכויות נשים, אלא תנועה להרס זכויות גברים ופריווילגיות יתר לנשים ללא כל חובה ולו מינימאלית ביותר.
19. הנה ממש לא מפתיע הסתבר שהתלונות נגד אדם שוב הן תלנות שווא!
יאיר תיבון ,   גדרה   (09.12.07)
הפמיניזם או יותר נכון ה"פסיכו-פמיניזם" משתולל וגורם בעיקר נזק לנשים אבל בדרך פוגע קשות בגברים ובאבות בהליכי גירושין. הפמיניזם בישראל מחובר לפטמות השלטון ושואב כספים ולמעשה פועל כתעשייה ענפה למשיכת תקציבים - מדובר במיליונים!!!! ולראיה כמעט כל פעילות ה"פסיכו-פמיניזם" מתפרנסות מפעילותן, מתקציבים ומתרומות ומפעילות יחצנים על מנת להמשיך לגייס כסף, מלעיטות ומלהיטות את הרוחות ע"י ניצול ציני של כל אירוע טרגי והופכות את התופעה השולית ביותר לנושא האקוטי בחברה (הידעתם שעל פי פרסומי האו"ם ישאל היא המדינה הבטוחה ביותר לנשים בעולם!!!!!!). מול כל אישה שנרצחת יש עשרות גברים שהתאבדו לאחר שנושלו ממשפחתם ונדרסו על ידי מערכות הממסד של ישראל המפלים את האבות עד חרפה בהליכי גירושין ואין איש מתייחס לתופעה - מספר הגברים בהליכי גירושין המתאבדים בשנה הפך לנתון אזוטרי (למעלה 300 – בדקו במשרד הבריאות ). והנה תלונות השווא החוזרות ונשנות ושוב לא מעמידים את המתלוננות לדין - האם אנחנו חיים במדינה שפויה???????? פרטים נוספים באתר "ילדינו": http://www.yeladeinu.info/ ...כי ילדים לא מתגרשים מאבא ולכל ילד הזכות לשני הורים מעורבים בחייו!!!!
20. אכן מדובר בקונטרה פמיניזם של הנשים
מרק ,   אשדוד   (09.12.07)
הפמיניזם קרא לשוויון, כך שדרכו של אדם בחייו תהיה חפשית מתיוג מיני. הכישרון וההתנהגות של האדם הם שיהיו בעדו או נגדו. הכאילו פמיניסטיות הנלעגות בישראל סבורות כי צריך לבחור בנשיאה כי היא אישה (קריאתה של הרצוג), למנוע מגברים לגדל את ילדיהם כי הם גברים, נשים ראויות לזכויות יתרות במשפט כיוון שאינן כאחד האדם ודיני אחריות אינם חלים עליהם (פיו של רמון נפער מרצונו ואילו הקצינה אינה אחראית על פיה), הן זקוקות למוסדות יחודיים המבחינים בינם לכלל האדם "הגוף למעמד האישה" והמחוקק האוויל המסרב להתעמק ולהבין כיצד הנשים האורווליניות הללו כורתות את הענף עליו הנשים יושבות, ומשתף עימן פעולה תמורת בקשיש. ואכן גם אבותיהם ואמותיהן אהבו עד טירוף את שמש העמים וגם כאשר העובדות סתרו בפרצופם הם המשיכו לטעון שהרוצח הגדול שה תמים וכחוטבים עצים עפים שבבים.
21. אמת ויציב
(09.12.07)
22. מאמר שמסכן נשים
חיים ,   אשדוד   (09.12.07)
לא ראוי שמאמר ששי בו משנאת נשים יפורסם.
23. ל-22 נמקי ופרטי היכן ראית שנאת נשים.
תהילה   (09.12.07)
לא יאה סתם לזרוק מילות הסתה לאוויר בלי לתמוך בהן. את זה הפמיניסטיות עצמן עושות בהצלחה רבה.
24. מאמר נכון
ניר   (09.12.07)
אני יודע שהפמיניסטיות תבקרנה אותי אבל לדעתי צודק גיל - התנועה הפמיניסטית שהשיגה מזמן את המטרות הראשוניות של שיוויון עובדת היום על ריק. היא דורשת זכויות יתר לנשים ללא חובות: המצב היום אבסורדי, למשל - אשה חיה יותר מגבר אבל גיל הפרישה שלה נמוך יותר מגבר אשה משרתת בצבא שנתיים בלבד (אם לא התחתנה או השתמטה), אשה לא עושה מילואים אשה מקבלת את הילדים אוטומטית במקרה גירושין. אשה שלא נותנת גט (וקיימות מאות כאלו) זכאית למזונות אשה מהבעל לכל חייה, לעומת בעל שלא נותן גט... יש יותר בוגרות רפואה ומשפטים מבוגרים אבל עדיין יטענו לאפליה אפליה מתקנת בכנסת ובהרבה מקומות אחרים - אפליה מטומטמת שמעדיפה מה שיש לאדם בין הרגליים לעומת בין האוזניים. יש פי 20 גברים בתהליכי גירושין המתאבדים לעומת נשים הנרצחות על ידי בני זוגן (בלי להזכיר גברים הנרצחים על ידי בנות זוגן), אבל שומעים רק על הנשים... אשה שמעלילה על גבר (הטרדה מינית למשל), אסור לפרסם את שמה וגם כשיתברר שזו האשמת שווא לא יעשו לה כלום (בדוק! הנחיות הפרקליטות 2.5 של עדנה ארבל). הגבר לעומת זאת, שמו ותמונתו ישר מופיעים במהדורות החדשות והעיתונים והכתם שנדבק לו עלול להרוס את כל מה שבנה בחייו, ולך תוכיח שאין לך אחות... מילה של גבר לעומת מילה של אשה - המשטרה , הפרקליטות, עובדות סוציאליות ובתי המשפט יאמינו לאשה. למה? כי היא אשה. בית הדין לענייני משפחה מתבסס בדרך כלל על מילה מול מילה (כי אין עדים למה שקורה בתוך הבית) - אז תבינו מה מצב הגברים... ועוד ועוד לצערי. אז גיל, זו רק טיפה בים!
25. ללא טעיות
דניאל ,   קרית אונו   (09.12.07)
לא התבלבלתן בנות יקרות. פשוט הכלי שאתן משתמשות בו הפך מזמן לנדוש. אין פינמניזים כלל יש בעצם רעיון להחליש את הגברים. זה היה כבר מזמן דור הולך ודור בא. כל עוד שזה בסטטוס של ניסיון שליטה אז באמת שאני רגוע לחלוטין. הפינמניזים היא אופנה ברת חלוף מקומן של הנשים הוא במטבחון שהוקצה בעבורן...וגידול הילדים.. ועיקר הבית לחכמות שבניהן. כמובן לא המטבחון הביטחוני...
26. לא הכל נכון אבל...
אנטי פמיניסט ,   ירושלים   (09.12.07)
לא מסכים עם כל מה שנכתב בכתבה אבל בסך הכל הפמיניזם באמת לא טוב לכולם וזה כולל את הנשים, הגברים, המשפחה וכ'ו.
27. מאמר שוביניסטי, שאינו מתבסס על נתונים סטיסטיים אמיתיים.
אנה מורוזוב ,   חולון   (09.12.07)
כיום הפמיניזם הוא רחוק מלהיות "התורה לשנאת גברים" והאמת המטרידה שיש עדיין הרבה יותר מקרי אלימות של גברים כלפי נשים מההיפך. זה שאנשים מכחישים את זה, מסכן את החברה שלנו. הרוב הגדול והמכריע של הנשים שעברו תקיפה, לצערנו הרב, לא מתלוננות במשטרה. הרבה מאוד כוח, אומץ וסבלנות דרושים לזה. הרוב חשות בושה, אשמה ופחד ולא מעיזות אפילו להעלות את הנושא. ולכן "תלונות שווא" נשמע לי כדבר מגוכך- זו הרי גם ככה השפלה בלתי נסבלת עבור האישה. עד היום תהליך הגשת התלונה והחקירה של אישה שעברה תקיפה כ"כ קשה ומייגע נפשית, שרבות מוותרות באמצע. וחבל. חבל שאנשים לא מכירים את הנתונים ואת המציאות כפי שהיא, ונוטים ללכת אחרי הד של כתבות קיצונית כגון זו.
28. לך לישון יא שובניסט מניפולטור בור
(09.12.07)
29. מר רונן, זאת הכתבה הכי מטומטמת שקראתי
דני ,   ירושלים   (09.12.07)
אתה רווי בפופוליזם זול, אין לך שום טיעון ופסקה טיפשית אחת רודפת אחרת. לך תלמד
30. ל-22 ושאר הגברים "המקופחים"
אסנת ,   מרכז   (09.12.07)
כל כך מגוכחת התגובה, נוטפת שנאת נשים ואי דיוקים. "אשה משרתת בצבא שנתיים בלבד (אם לא התחתנה או השתמטה), אשה לא עושה מילואים " -- רוצים להוריד גם לגברים את זמן השרות, בנוסף הרבה מאד נשים (כולל אותי) עושות מילואים. אשה מקבלת את הילדים אוטומטית במקרה גירושין. -- תלוי בגיל ובסיכומים של הזוג מול בית הדין. גם בהרבה מהמקרים הבעל מעדיף שהילדים יהיו אצל האישה... אשה שלא נותנת גט (וקיימות מאות כאלו) זכאית למזונות אשה מהבעל לכל חייה, לעומת בעל שלא נותן גט... -- אין דבר כזה אישה שלא נותנת גט כי אין מונח כזה "בעל עגון" אבל יש מונח שנקרא "אישה עגונה"- אישה מחוייבת לתת גט לעומת הבעל. "יש יותר בוגרות רפואה ומשפטים מבוגרים אבל עדיין יטענו לאפליה " -- מאיפה הבאת את הסטטיסטיקה? ועדיין השכר לא שווה לגברים ולנשים באותה עבודה (עפ"י עשרות מחקרים המתפרסמים חדשות לבקרים) "אפליה מתקנת בכנסת ובהרבה מקומות אחרים - אפליה מטומטמת שמעדיפה מה שיש לאדם בין הרגליים לעומת בין האוזניים." -- חברות כנסת יש? 17! זו אפליה מתקנת?! מתוך 120 כשיש יותר מ- 50% נשים באוכלוסיה הכללית "יש פי 20 גברים בתהליכי גירושין המתאבדים לעומת נשים הנרצחות על ידי בני זוגן (בלי להזכיר גברים הנרצחים על ידי בנות זוגן), אבל שומעים רק על הנשים..." בן אדם ב-ו-ח-ר להתאבד, רצח זה כשהורגים אותך בלי שתבחר בכך. (אם לא הבנת מה ההבדל בין רצח להתאבדות), ושוב מאיפה אתה שואב את הסטטיסטיקות ? כמה נשים רצחו את בני זוגן לעומת מ"ס הגברים שרוצחים את בנות זוגן? "אשה שמעלילה על גבר (הטרדה מינית למשל), אסור לפרסם את שמה וגם כשיתברר שזו האשמת שווא לא יעשו לה כלום (בדוק! הנחיות הפרקליטות 2.5 של עדנה ארבל). הגבר לעומת זאת, שמו ותמונתו ישר מופיעים במהדורות החדשות והעיתונים והכתם שנדבק לו עלול להרוס את כל מה שבנה בחייו, ולך תוכיח שאין לך אחות..." -- על משהו אחד אנחנון מסכימים. "מילה של גבר לעומת מילה של אשה - המשטרה , הפרקליטות, עובדות סוציאליות ובתי המשפט יאמינו לאשה. למה? כי היא אשה." -- זו לא אמונה עיוורת ובודקים את הדברים- בשביל זה עושים חקירות משטרתיות וכו'... "בית הדין לענייני משפחה מתבסס בדרך כלל על מילה מול מילה (כי אין עדים למה שקורה בתוך הבית) - אז תבינו מה מצב הגברים..." -- ילדים לא יכולים לשמש בתור עדות? שכנים? קרובי משפחה? חברים?
תגובות נוספות
חזרה לכתבה