חדשות  חדשות בארץ  כללי
הקטל בכבישים: 8 הרוגים ב-48 שעות
כתבי ynet
פורסם: 24.02.08, 07:19
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 82 תגובות ב-82 דיונים
31. בואו להתנדב למשטרת התנועה !!!!!!
מתנדב   (24.02.08)
32. כוכבי בטיחות מגנים על האנשים שבאוטו. כאן 7 מתוך 8 היו הולכי
תומר   (24.02.08)
רגל שנפגעו מרכבים. אולי כדאי לנו להשקיע את המאמצים במקום אחר? לא רק בקנית מכוניות בטוחות יותר?
33. מס' 3 מה לא הבנת?
שלא נדע   (24.02.08)
הם גרושים והאמא מגדלת אותו לבדה = אם חד הורית. יהי זכרו ברוך.
34. יו יו יו יו יווווווווווו- נימאס
תמי-חד הורית ,   שרון   (24.02.08)
35. יש להגביר אכיפה וענישה!
מדינת קומבינה, קומי   (24.02.08)
36. 25 - על איזה מחקר אתה מתבסס?
סקרנותי בוערת   (24.02.08)
37. אלו הם חיינו..
דו7ון   (24.02.08)
ממש לא חייב להיות ככה, אבל אלו הם חיינו... לעת עתה. עד שאנשים יבינו שניתן למנוע את תאונות הדרכים ותאונות נוספות..(מעלית ברעננה).
38. מפקד אגף התנועה במקום להריח את "המשרד"
שואל היכן מופז   (24.02.08)
תצא בחוץ המלחמה בכביש- ל ה י ות ב כ ב י ש!
39. ממש מזעזע צריך לחנך לנהיגה זהירה מכתה א
יורי   (24.02.08)
40. ל 31 אין קשר בין המשטרה והתאונות
(24.02.08)
תוריד את המשטרה מהכבישים או תוסיף עוד אלפי ניידות,מספר התאונות ישאר בתוך הנתונים הסטטיסטים שהיו. שווה ניסוי במשך שנה.
41. ל-31 : נתנדב ומה נעשה? נמדוד מהירות?
(24.02.08)
הרי המהירות בכבישים הנאכפים, הלא הם הכבישים האיכותיים (וזה מוכח בכתבה) לא גורמת לתאונות הללו. ובכלל - אתם השוטרים מדבירם על "תחושת שליחות" כלשהי. מהי?? הרי אתם נכשלים שנה אחרי שנה. שליחות קטלנית אולי
42. 5, יש לך טעות קלה וגם צדק בדבריך.....
(24.02.08)
2 תאונות בכתבה הן איבוד שליטה, סביר להניח כתוצאה ממהירות. גם כל הולכי הרגל שנדרסו יכלו אולי להינצל אם הנהגים היו נוהגים לאט יותר. נהיגה מהירה דורשת מקצועיות ומסלול מיוחד. 99% מנהגי המדינה אינם מקצועיים והכביש הינו ציבורי. יש לאכוף מהירות אבל גם להפעיל ניידות סמויות לאתר עבירות קשות יותר כמו אי שמירת מרחק, סטייה מנתיב וכדומה. הבעיה היא לא ממש במשטרה. המשטרה תופסת את הנהגים אבל השופטים השיכורים בישראל פוטרים אותם בעונשים מגוכחים. אם היו מעיפים מהכביש את כל אלו, למשטרה היה פחות עבריינים להתמודד עימם.
43. ל-20 : לא נכון!!
(24.02.08)
(בד"כ) כנהג נוהג מהר, הוא כניראה שם לב יותר לנהיגתו. אבל כשהוא מזדחל על 70-80, מדבר בסלולארי ואוכל בננה - הוא סוטה מנתיבו. תאונה ב-80 או תאונה ב-130 חזיתית : תוצאה אחת להן - קטלנית. אבל נח להאשים את המהירות, לא? שיהיה.
44. למס' 3- קבל הסבר
גם לי ,   לקח זמן להבין   (24.02.08)
האב הוא של ילד אחר, ילד שהוא חבר של נמרוד (שבמקרה גם הוא ילד - בן 9)... נמרוד הצטרף לחבר שלו ולמשפחתו לטיול...
45. מי צריך עצים ?
moti   (24.02.08)
צמרמורת! שיורידו את כל העצים,מעקות, מכוניות שבאות ממול,דוכני פירות...הכביש הוא לנסיעה. עצים תשתלו בגינה...ופירות לקנות בחנות לא בכביש!
46. ל 31
גילי   (24.02.08)
בואו להתנדב אההה? אני רוצה לראות אותך חלילה אם יקרה לך משהו איך המשטרה תיהיה לצידך
47. הנהגים בישראל נוהגים כמו משוגעים
(24.02.08)
אין שבוע שאני לא רואה נהגים נוסעים באדום! אין מספיק אכיפה! מה יהיה?!
48. ל-3
Hפעת ,   מודיעין   (24.02.08)
דבר ראשון הבנת הנקרא. אבי המשפחה מתייחס לאבי משפםחת החברים אליו הצטרף הילד...
49. ל-36 : על מחקר של 60 שנה
(24.02.08)
60 שנה של החמרה מתמדת באכיפת המהירות והגבלת מהנמוכות באירופה, ועדיין מספר ההרוגים לא יורד משמעותית. המחקר הארוך הזה, אגב, בוצע בישראל.
50. ל-5 אתה צודק- המהירות זו ההכנסה הכספית...
אליעזר ,   תל-אביב   (24.02.08)
הטובה ביותר עבור משטרת-ישראל. למרות שאני נוהג ב audi בכביש החוף במהירות של 110-120 אינני מרגיש כלל שאני עובר על החוק ,ובכלל כל המכוניות החדשות היום עם רמות בטיחות שלא היו פעם יכולים בקלות לעבור את ה 120 ובביטחה, אז פה בדיוק נכנסת קופתה המדלדלת של משטרת-ישראל כדי לחלוב את הנהג הסביר.
51. תשובה ל- 3
(24.02.08)
הילד שנהרג הוא לא בן אותה משפחה....... הוא הצטרף לטיול של משפחת חברו!!!
52. סעו בזהירות.....
שמרית   (24.02.08)
יהי זכרם ברוך!
53. ל-42: נהגים מקצועיים
אורן   (24.02.08)
לא בטוח בנהג לא מקצועי עושה יותר תאונות, ואולי ההפך הוא הנכון. לא עשיתי סטטיסטיקה, אבל נראה שתאונות רבות מאוד (ובטוח קטלניות יותר) נגרמות על ידי נהגי משאיות (נראה שיותר מחלקם היחסי באוכלוסייה), ואחת התאונות המוזכרות בכתבה זו נגרמה ע"י נהג מונית. לדעתי נהגים מקצועיים מרגישים יותר מדי בבית כשהם על הכביש (בלי לגרוע מתרומתם של נהגים אחרים, בעיקר צעירים, שיכורים, וצעירים-שיכורים גם יחד). אז מה עושים? מענישים בחומרה את מי שהוכח מעל לכל ספק שהתנהג (ונהג) תוך התעלמות מכוונת מחיי יתר משתמשי הדרך. אולי יש להתקין חיישנים ברכבים שיתרמו לחקירות תאונות דרכים. ולגבי הולכי רגל: למעט זקנים, ילדים ונכים (כולל לקויי ראייה ושמיעה), כל הולך רגל שנפגע בתאונה היה יכול למנוע את הפגיעה ע"י שימת לב למתרחש סביבו (כן, אפילו לאחור).
54. להחזיר את "דובי דוברמן" ומהר -
(24.02.08)
זה שהולכי רגל נפגעים, ולא משנה אם זה ילדים או מבוגרים, זה רק בגלל שבמקום להסתכל לצדדים ואח"כ לעבור-- האנשים קודם קופצים לכביש ואח"כ מסתכלים...- מאוחר מידי ...יחי ההבדל
55. חכמה בגוים תאמין
יוסף ,   ירושלים   (24.02.08)
אנא למד מהאירופאים. האיחוד האירופי מחייב בדירקטיבה, כל נהג לבצע הדרכת נהיגה בטוחה במתקנים מיוחדים שהוקמו באוסטריה, לוכסמבורג, שויץ (אינה חברה), גרמניה ועוד. שם הוכח כי תרגולי נהיגה במצבים משתנים מפחיתה בתורה משמעותית את התאונות וחומרתן. אדוני שר התחבורה, לא בשמים היא. פשוט צריך לעבוד ומהר להכין תשתית של מתקנים כאלו ולא להיות חריג ביחס לאיחוד האירופי. כך נוכל בע"ה להפחית התאונות כבר בשנים הראשונות בכ-30-50% אמן כן יהי רצון
56. ככה מלמדים לנהוג בארץ.....אין מה לעשות...................:-(
מקס ,   נתניה   (24.02.08)
57. אולי יסגרו כבר את דוכני פירות בצידי הכביש
(24.02.08)
58. לאסור נסיעה באופניים בכביש בינעירוני
(24.02.08)
אם אין נתיב שמיוחד לכך. הפרש מהירויות בין מכוניות לאופניים הוא מתכון בטוח לתאונות.
59. זהו?
אמיר ,   ירושלים   (24.02.08)
אני מתפלא שנהרגו כל כך מעט! אני כל היום בכבישים ובכל כמה דקות צופה ב"כמעט תאונה" . חוסר תרבות הנהיגה בארץ וחוסר התרבות הכללי הם הגורם העיקרי. כל מומחי התשתיות עובדים עלינו! אנחנו חרא של עם ! כדי להשתלב בתנועה עלי להילחם ולעשות פרצוף של עבריין עצבני, אחרת אשאר בצומת עד הבוקר! רק אכיפה וענישה יתקנו את המצב! איפה החרמת המכוניות? איפה החרמת הרשיונות? נמאסתם!!
60. משרד התחבורה לא באמת רוצה להילחם בתאונות
מוטי ,   ירושלים   (24.02.08)
עסוקים בשטויות של פוליטיקה, כמו לדוגמא שניסו לטרפד את החוק על סלילת שבילים לאופניים בגלל סיבה פוליטית וכולי. בצרפת גם הייתה קטסטרופה של תאונות והחליטו להילחם באמת בתאונות והורידו את מס' התאונות בשני שליש!!! התשתיות על הפנים,השילוט וכמובן לימוד הנהיגה שנועד רק ללמד לעבור את הטסט. כמו כן, מספר 55 צודק. סעו בזהירות
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה