צרכנות  תביעות קטנות
המדיניות "הבלתי סבירה בעליל" של מלון פקיעין
PsakDin.co.il
פורסם: 24.02.08, 12:01
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות ב-31 דיונים
1. איזה פסק דין מטומטם!
(24.02.08)
למה הלקוח צריך לשלם על שירות שהוא לא קיבל?
2. פסק הדין שלנו - לא להגיע למלון פקיעין !!!
(24.02.08)
3. המלון מרויח 1200 ש"ח וגם יכול למכור את החדר
שיפוט מדהים ,   ארץ עוץ   (24.02.08)
לו אני בעל המלון הייתי הופך את זה למדיניות קבוע ביטלת עד חודש מראש- תשלם 25% ביטלת עד שבועיים מראש- תשלם 50% ביטלת ברגע האחרון תשלם 100% הגעת בכל זאת- תשלם 200% כי אנחנו לא יכולים למכור שוב את החדר שלך
4. במקום שהשופט יחנך את בתי המלון...
לוחם   (24.02.08)
הוא פוסק פסק דין פחדני. בתי העסק בארץ עושים כרצונם, מהפקעת מחירים, עד התנהגות דרקונית כמו זאת. הגיע הזמן שהשופטים יהיו קצת יותר קשוחים עם בעלי עסקים שלוקחים את הקליינט כבן ערובה שלהם. להחרים בתי עסק שמגלים התנהגות כזאת. על השופטים להעניש אותם.
5. אבסורד
צבי זהבי   (24.02.08)
לא רק שלא היתה כל התניה , ההודעה נשלחה שבוע!!! לפני ההגעה למלון. האבסורד הוא שהמלון תבע 30% וקיבל 50% .
6. למלון פקיעין, אחרי כל מה שעושים שם ליהודים??
קפיץ אקטיבי   (24.02.08)
עדיף להשכיר חדר במלון בדמשק ואפילו בטהרן.
7. למס. 1 - הוא כן קיבל שירות!
טיטאניום   (24.02.08)
המלון שמר עבורו את החדרים במשך 3 שבועות. לכל המלונות, כולל רשתות בינלאומיות יש מדיניות ביטול כזאת או אחרת. כך גם לקופ"ח, מגרשי טניס וכל מקום אחר שמוכר שירות תלוי מועד. הבעיה של המלון הזה שהוא לא יידע את הלקוח במדיניות הביטול שלו
8. מי נוסע למלון כזה?
גלי ,   רמת גן   (24.02.08)
בגליל- רק לצימר מפנק ורומטני!
9. התובע חצי צודק.
יוסי וולברג ,   ירושלים   (24.02.08)
מכיוון שרק לאחר שבועיים ,טען שאינו מעוניין,בית המשפט היה צריך לפסוק לו חצי מסכום התביעה. נניח תבע 3000 ש"ח (.מעבר לסכום זה,אין זה,אלא ניסיון עלוב מצד התובע לעשות שימוש לרעה בהליך משפטי על מנת לעשות קופה על חשבון בית המלון),מגיע לו 1500 ש"ח בתוספת הוצאות משפט.לא יותר מזה. כך שבמיקרה המדובר,פסק הדין סביר ביותר. http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1175079 עד כאן.
10. ל1.למה המלון צריך להיתקע עם חדרים ריקים שיכלו להמכר.
יש אחריות גם ללקוח   (24.02.08)
11. בושה לביהמ"ש, כנראה שאנו מתדרדרים
Sim1   (24.02.08)
ברמת השיפוט... בכל העולם ניתן לבטל הזמנת חדרים עד 48 שעות לפני יום ההגעה למלון, אך משום מה בארץ כל בית מלון קובע לעצמו תנאים, ולעיתים תנאים לא סבירים, ואף אינו מידע על אותם תנאים את המזמין. הפסיקה של השופטת, מצביעה על חוסר הבנה והתייחסות לציבור, שבוע ימים הינו מספיק זמן ארוך ומעבר למצופה בו הצרכן רשאי להודיע על ביטול, אם המלון לא יודע לכלכל צעדיו בהתאם, אזי שיחפש לו מנהלים אחרים...
12. השופט קרוב משפחה שלי
בעל המלון ,   פקיעין   (24.02.08)
מה רציתם שיעשה לי??????????? ככה זה בחיים
13. חופית שבי ציון - מלון ג'יפה, הכסף הוחזר .....
(24.02.08)
הזמנו, בגענו, התארחנו חלק מהחופשה (יותר עונש מחופש) ותוך כדי החלטנו שדי לסבול, עדיף לוותר , ולמרבה הפלא החזירו את הכסף עבור היום שלא נוצל . מלון ג'יפה אבללפחות הוגנים ללקוחות.
14. תגובה למשפט צודק
יוסי ,   ירושליים   (24.02.08)
כל מזמין חדר במלון צריך לדעת שיש קנס על ביטול הזמנה צריך לדעת שמלון או צימר מתכנן את צעדיו יחסית להזמנות ודוחה בקשות של מתעניינים אם הוא מלא לא יכול לעלות על הדעת שמלון יפסיד מתעניינים בגלל שמישהוא הזמין חדרים ולאחר מכן הוא מבטל פסק הדין צודק לחלוטין
15. הצילו את עצמכם אל תלכו לשם
בובי ,   אנה קפרי   (24.02.08)
היינו שם וזה אחד המקומות הגרועים ביותר לבלות בהם חופשה!!! נכנסתי להתקלח כשבחוץ היו 2 מעלות, לא היו מיים חמים בברז, כשבעלי התקשר לקבלה, אמר לו "פולטי" (כן כן זה כמו המלון של פולטי) אשתך לא יודעת לסובב את הברזים.. וזה לא בדיחה זה מה שהוא אמר. למחרת בבוקר פשוט ברחנו משם, לא שיש לאן אבל עשינו סיבוב ב"מעיין" שאין בו מיים בכלל. בקיצור מי שרוצה לצאת לחופש שיסע לאנטליה יותר זול ויותר מהנה. אפילו בחינם לא אשן במלון פקיעין.
16. תתביש לך
גמאל ,   פקיעין   (24.02.08)
הלואי שיכולתי להזמין חדר בדמשק אתה לא מתבייש לגיד מה שעושים שם ליהודים מי ששמר על היהודים בפקיעין זה תושבי פקיעין וזה לא היהודים . אנא תתאזר בסבלנות ותתביש לך
17. בעל המלון הרווחת 2000 ש"ח ושם גרוע שיעלה הון לתקנו
מטייל ישראלי ומשפחתו ,   ישראל   (24.02.08)
כל הכבוד, הרווחתם 2000 ש"ח ומעניין כמה תשלמו עכשיו לתקן את השם הדפוק שנוצר לכם ???? אתם חייבים עכשיו איש שיווק ומכירות מוצלח ולהחליף את המנכ"ל
18. תגובה זו שקרית לא מבעל המלון
גמאל חיר ,   פקיעין   (24.02.08)
תתביש לך תזדהה בשם שלך לא בשם אחרים
19. לעם ישראל הנכבד
ג'מאל חיר - מנהל המל ,   פקיעין   (24.02.08)
מלון פקיעין ימשיך לעבוד יאריח את אורחיו על הצד הטוב ביותר המלון מאריח מתארחים חוזרים ולעיתים קרובות זה אומר הכל על רמת השירות האוכל האווירה המקום והכפר הכסום שיש בו היסטוריה עשירה לארבע עדות אנו נמשיך לפעול ולאריח במלון כמו שאנחנו יודעים לאריח בקבלת פנים שמתאימה למאריח. למי שמעוניין להנות מוזמן לבקר בפקיעין בכלל ובמלון בפרט www.piqiin-hotel.co.il האתר שלנו בברכה ג'מאל חיר - מנהל המלון 0505-264389 04-9571777
20. מסתבר שלא חסר פראיירים בארץ
לולו   (24.02.08)
שבוע מראש זה הרבה זמן. אם היו קופצים על החדרים הם היו נחטפים גם יום מראש. היות ואין ביקוש אז המלון לא מכר את החדרים ולא בגלל ששמר את החדרים למזמינים. המלון ניזוק מהמצב ולא מהמזמינים שביטלו ואין הם צריכים להיות בני ערובה.
21. לגמאל 16, למה בכלל היה צורך לשמור על היהודים בפקיעין?
יו יו   (24.02.08)
22. מלון ואנשים מצויינים
רמי דמרי ,   תל אביב   (24.02.08)
בשנה שעברה שכרתי כ 20 חדרים במלון...צילמתי סרט קולנוע באיזור.... השירות היה מדהים!!!! כמו כן עובדי המלון והמנהל - גמאל בעיקר....:) אני חושב שלא צריכים להוציא דברים מפרופורציה.....סעו, בקרו ותהנו רמי
23. במקרה הזה המלון היה צריך להחזיר את מלא התשלום
א.א.   (24.02.08)
בהרבה מקומות מקובל שביטול הזמנה בסמוך למועד שבו אמורה ההזמנה להתממש מחייבת את הצרכן בדמי ביטול. ככל שהביטול מתבצע קרוב יותר למועד המימוש, דמי הביטול עולים ובמקרים מסויימים יכולים להגיע ל-100 אחוז מגובה ההזמנה (דהינו הכסף אינו מוחזר למרות שהשירות לא ניתן). במקרה האמור היתה מחובתו של בעל המלון לידע את הלקוח כי קיימים דמי ביטול מעין אלו וכן את גובהם של דמי הביטול (ללא קשר לשאלה האם יוכל המלון לשווק את החדרים שוב במקרה ביטול) במידה וההזמנה מבוטלת בשבועיים הקודמים למימוש ההזמנה. משלא עשה המלון כן, הרי שאין בעליו יכול להטיל את האחריות לאיחור בביטול על הלקוח ולכן היה מקום לפסוק את כל סכום התביעה לתובע.
24. שמירה על היהודים
גמאל ,   פקיעין   (24.02.08)
תושבי הכפר שמרו על היהודים בשנת 1938 ולא היום היום אין שום צורך בשמירה על היהודים היהודים הם תושבי המקום כמוני בדיוק
25. ג'מאל - רוצה לספר את זה ליהודים שנמלטו ונמלטים
קפיץ אקטיבי   (24.02.08)
מפקיעין בחודשים האחרונים לאחר שמציתים להם את הבתים/מכוניות/עסקים?? על מי אתה בא לעבוד??
26. מר קפיץ אקטיבי
ג'מאל חיר ,   פקיעין   (24.02.08)
אני לא מנשה לעבוד על אף אחד אנא תתקשר אלי ואני מבטיח שאשכניע אותך בצדקתי ג'מאל חיר 0505-264389
27. המבחן: קהילה יהודית בפקיעין
יוסי ,   תל אביב   (24.02.08)
שלא יספרו לנו סיפורים על שמירה על היהודים ועל ארבע דתות. במסקנות הוועדה המשטרתית לבדיקת ארועי פקיעין כתוב במפורש שהמניע לכל האירועים היה לאומני, ושכניסת המשטרה לכפר הייתה מוצדקת. כל הביקורת על המשטרה הייתה שהם לא עמדו במשימה לעצור את הפורעים. עד היום פורעים אלה מסתובבים חפשי בפקיעין, ואף אחד עדיין לא נעצר. מבחן הנאמנות של הדרוזים בפקיעין למדינת ישראל ולעם היהודי הוא לא פחות מקהילה יהודית בפקיעין. רק כשיהיו כעשרים משפחות יהודיות בכפר שמאז ומעולם גרים בו יהודים, רק אז נגיע לבקר ונשמח לפרנס גם את הדרוזים במקום. עד אז כף רגלינו לא תדרוך שם, ובטח שלא במלון.
28. אהלן חברים, אני פותח מלון חדש
ג'מל חור, בעל מלון ,   פקיעין   (25.02.08)
מלון פקיעין ונהנין 2 - יש לנו חומוס ומשאוואשה על הכיפ-כיפאקקקקקקקקקקקקקקקק
29. להיות הוגן והגון
שי ,   באר שבע   (02.03.08)
לפני כשנה וחצי התארחתי במלון פקיעין. אמנם המלון לא 5 כוכבים ויש מה לשפר. אולם הצוות היה הוגן ולדעתי אולי מגיע לו פיצוי אבל לא 50%
30. פסק דין לא צודק-המלון צודק
אבי מהגליל   (06.03.08)
לא יתכן שאני בעל בית מלון (אני לא) יקבל הזמנה,ישמור את החדר למזמין,לא אתן אותו לאחרים שרוצים אותו,והמזמין יבטל ללא פיצוי,הייתי שואל את השופטת הנכבדה,אילו המצב היה הפוך כלומר אני בעל בית המלון ימכור את החדר לאחר יומיים לפני שהאורח שהזמין מגיע,ומודיע לו מצטער אדוני לא אוכל לתת לך את החדר כי מכרתי אותו לאחר,מה אז הייתה פוסקת השופטת? אין לי ספק כי הייתה פוסקת לטובת האורח,בעל בית המלון בפקיעין היה הוגן עם הלקוח ,הוא אמר לו,אם אצליח למכור את החדר לאחר לא אחייב אותך בכלום,ואם לא אמכור תצטרך לשלם לי על הנזק שנגרם לי (הריי בעל בית המלון יכול היה למכור למישהו אחר) תארו לכם מצב שבעל בית מלון יש לו 20 חדרים הוא מוכר אותם נניח ב-20000 ש"ח יומיים לפני כן או מבטלים לו כולם,מה יביא הבייתה בעל הבית לאכול ? טופסי הזמנה מבוטלים? השופטת טועה ואולי החוק לא נכון
תגובות נוספות
חזרה לכתבה