רכב  תחבורה ציבורית
מופז החליט: יוקם קו הרכבת לאילת
שחר הזלקורן
פורסם: 17.03.08, 15:37
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 268 תגובות ב-268 דיונים
61. כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!1
מיכל ,   אילת   (17.03.08)
62. יוזמה ברוכה
ל. אילת ,   אילת :-)   (17.03.08)
הגיע הזמן לקיים את ההבטחה הזו שנגררת כבר מזה 10 שנים (אם לא יותר). אנו תושבי אילת מרגישים "כלואים" כאן, כאשר אמצעי התחבורה היחידים הם טיסות שהם כמעט מונופול וזה יקר מאד! או אוטובוסים שזה לא חוויה נחמדה במיוחד. אין ספק שרכבת תפתח צואר לתושבי אילת וחלון הזדמנויות לא רק כאמצעי תחבורה אלא גם אמצעי פרנסה ופיתוח. עלה והצלח!
63. אחלה רעיון
ברק ,   י-ם   (17.03.08)
64. המתנגדים הם רק בעלי חברות ההובלה שיפסידו מהרכבת!!!
(17.03.08)
כולנו רק נרוויח מזה.. אוייש.. כמה הרוגים יחסכו לנו מכך שכמות הרכבים על הכביש לאילת תרד באופן דרסטי.. פתאום הרבה יותר אנשים יוכלו להרשות לעצמם את הנסיעה שאין להם כסף לטיסה..
65. סוף סוף אחד שעושה ולא רק מדבר
מלי ,   הר שמואל   (17.03.08)
66. מנוע צמיחה אדיר לפיתוח העיר אילת.
חן לבון ,   אילת   (17.03.08)
אני בן אילת , מגיל 4 אני שומע את ההבטחות הנ"ל. יש לאזור אילת פוטנצאל והגיע העת . יישר כח לעוסקים במלאכה.
67. אסור לתת לזה לקרות! תל-אביב תוצף אילתים!
אריאל ש   (17.03.08)
68. באופן די חריג -הפעם כל הכבוד למופז
דידי ,   מרכז   (17.03.08)
69. מה עם שדה תעופה בינלאומי?
מתי ,   אילת   (17.03.08)
לא פחות הכרחי.
70. איזה כיףףףףףףףףףףףףףף!!!!!
מזל ,   גבעת זאב   (17.03.08)
71. הדרמטיות הורגת אותי, מופז גם הקים ועדה ל..
ציפורה ,   אי שם בחלם   (17.03.08)
בדיקת העתקת שדה התעופה - נו? לא מספיק כל הועדות שקמו והלכו, האם הועדה שלו תחדש לו משהו שעד עכשו אף ועדה קודמת לא ידעה? בולשיט, למה לעקבה יש קו רכבת? האם הוא ריווחי? אצלנו בחלם ככה מדברים מה לעשות.
72. מצויין-בהתחלה פקידי האוצר התנגדו לכל קו רכבת
יוסי ,   ירושלים   (17.03.08)
כי בישראל זה לא כלכלי את הבדיחה הזו הם מנסים שוב אבל טוב שיש מי שחושב אחרת אגב, גם הרכבת למערב ארה"ב לא היתה ממש כלכלית....
73. מיותר לחלוטין.
Eldad   (17.03.08)
74. רכבת זה מצוין - אבל מה עם עפולה?
נוסעת פוטנציאלית ,   תא   (17.03.08)
מופז ביטל את התוכניות לרכבת שתגיע לעפולה. קו קצר הרבה יותר ורווחי הרבה יותר שישרת נפח אוכלוסיה גדול במיוחד. אז למה דוקא לאילת? מנסה לשבור את חברות התעופה? אני בעד רכבות לכל מקום בארץ אבל קודם צריך לקדם את הפריפריה שיש לה סיכוי באמת לנסוע לעבוד במרכז.
75. רכבת לעמק יזרעאל והכנרת
כנרת ,   לפתח את הצפון   (17.03.08)
אני עובדת בת"א ונאלצת לגור בגוש דן, כדי להיות כמה שפחות בפקקים האיומים. הלוואי והיתה רכבת טובה כך שבחצי שעה לערך הייתי יכולה להגיע מעמק ירעאל לת"א. אילו זה היה, מחר הייתי עוברת לשם, אולי אפילו צפונה יותר. עם כל הכבוד לאילת, ולדרום - הוא הרבה פחות אטרקטיבי. במקום לשפוך כספים במקום הלא נכון, כמו שעשו בשטחים במשך שנים - הגיע הזמן להשקיע באמת בצפון.
76. סוף כל סוף! אחת ההחלטות החכמות של השנה האירונה
כרמל ,   צפון   (17.03.08)
כל הכבוד למופז, ישר כוח. באמת שהחלטה טובה. הרכבת היא רכיב חשוב בהפחתת שימוש במכוניות ופיתוח כזה הוא צעד מפתח בקידום השימוש ברכבות.
77. הבעיה שמופז "לא חכם" ולא יצליח לעשות שום דבר טוב.
trh ,   רעננה   (17.03.08)
78. וואו!!! סוף סוף הוא החליט משהו חשבתי שהוא פרש עוד 30שנה נחכה
שרון קרן ,   נתניה   (17.03.08)
79. לפני זה צריך שר אוצר עם ביצים, או להעיף כמה נערי אוצר טיפשים
(17.03.08)
80. עכשיו נשאר להקים ועדות ואוטוטו תוך 20-30 שנה
מופז אתה בדיחה ,   על חשבוננו.   (17.03.08)
תהיה רכבת
81. ממש זה יקרה
אייל ,   תל אביב   (17.03.08)
82. קו רכבת? בישראל?
עומר   (17.03.08)
אהיה קצת סקפטי ואחזה את הבאות: 1. הקו יוקם באיחור של כמה (עשרות) שנים. 2. הוא יעלה פי 3 ממה שתיכננו להשקיע בו. 3. נסיעה בו תעלה בערך כמו טיסה. 4. להגיע מתל אביב לאילת, מה שלוקח ברכב 4-5 שעות, יקח ברכבת 7 שעות, פשוט כי היא תיסע לאט ותעצור בכל חור אפשרי. 5. למרות שהתחזית היא שיקח 7 שעות להגיע, בפועל יקח 9 שעות, פשוט כי הרכבת תהיה באיחור מתמיד. בסופו של יום - אנשים יבחרו לא להשתמש בקו והוא יהפוך להיות פיל לבן. פסימי? לא. פשוט מסתכל על הקו לירושלים ומסיק מסקנות.
83. מתה על מופז! ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל
מרין   (17.03.08)
84. אלטרנטיבה לתעלת סואץ ???
(17.03.08)
זו רמת המומחים שלנו?? כיצד מסילת ברזל יכולה להוות אלטרנטיבה אנית מכולה אחת של 10000 מכולות = רכבת באורך 60 ק"מ, זמן פריקת אניה כזאת באילת - הסעת המכולות ברכבת והטענה באשדוד = 5 ימים, מעבר בתעלה = 12 שעות
85. עוד פוליטיקאי שקרן!!!
גיא   (17.03.08)
86. פקידי האוצר לא יביאו ילדים לעולם
דיקרט ,   ת"א   (17.03.08)
עד שלא יוכח שזה כלכלי
87. מטומטם מי שמנע את פיתוח הקו בעבר
א   (17.03.08)
ערך כלכלי? אים בערבה ביגלל קו הרכבת יגורו 60 אלף תושבים בימקום 6 אלפים כיום,זו התועלת הכלכלית האמיתית. המפסידים והמכשילים הם חברות התעופה ואגד ,להערכתי מחצית הנוסעים יעדיפו לקחת הרכבת מחיפה או מארלוזורוב כשהמחיר שווה למחיר אוטובוס ונמוך בהשוואה למחיר טיסה.
88. לכאורה מעשה חכם ומוצלח
עמוס   (17.03.08)
לא בדקתי לעומק את הגורמים אבל לכאורה זה צעד חכם וטוב
89. האיש הזה מוצא חן בעיני, גבר גבר אמיתי
דוד ,   נתניה   (17.03.08)
90. נמל בבאר שבע
צ'רלי   (17.03.08)
כמה שטויות יכולים הפוליטיקטים הקטנים להמציא. בשביל כותרת, מוכנים למכור את האמא, ואם אין אמא (יתום המסכן) אז רכבת לאילת, שדה תעופה בינלאומי בגליל, נמל ימי בבאר שבע, הכל הולך
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה