סביבה ומדע  מדע  אסטרונומיה
נמצא גז מתאן מחוץ למערכת השמש
AFP
פורסם: 20.03.08, 11:47
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 58 תגובות ב-58 דיונים
1. מרקורי
צחי א   (20.03.08)
נקרא בעברית כוכב חמה.
2. אופס
ארתור בי סמארק ,   אי שם   (20.03.08)
איזה פאדיחה.... אני מקווה שכל המדענים לא מתחילים לבנות תיאוריות מוזרות עכשיו בגלל המתאן הזה. הסיפור הוא שלפני חודשיים, כששוטטנו בחלל, הייתה תקלה באחד מתנורי חימום האוכל. במקום להוציא סושי טעים כמו שאני אוהב הוא הוציא צ'ולנט פולני שסתבי עליה השלום הזינה את המתכון למחשב טרם מותה. בקיצור, אחרי שעתיים מייגעות כשכבר לא יכולתי, פתחתי את פתח החירום של החחלית ושחררתי קצת.... אני יודע, זה לא מוסרי ולא יפה לזהם ככה את החלל, אבל תעשו לי טובה. מול צ'ולנט כזה אפילו אתם לא יכולים לעמוד.
3. אין סיכוי למצוא חיים בכוכב אחר.הכנסו להסבר לוגי
sub-nero ,   תל אביב   (20.03.08)
באדם מורכבות בעלת כמה חלקים בעלי תלות ביניהם,ממש כמו רובוט\שעון\מכונית. אם נוציא חלק המערכת תחדל מלתפקד ולכן לא יכלה הייתה להווצר בהדרגה.כי הכל נדרש כאחד.דבר זה מעיד ,כי מישהו תכנן את האדם ויצרו בבת אחת.אם נמצא מחר רובוט על מאדים,ודאי לא נטען כי נוצר מעצמו מחתיכת חומר דומם(גם אם תהיה לו יכולת השכפול ומוטציות כמו במנגנוני החיים).לכן גם האדם לא נוצר מעצמו.
4. ל-3: המפתח הוא הזמן
מהנדס   (20.03.08)
אתה צודק שקשה לתפוס את הווצרות החיים, אבל אתה שוכח כמה זמן זה לקח. תחשוב כמה קרה ב2000 השנים האחרונות ואז תחשוב שזה זמן זניח מבחינה אבולוציונית. החיים התפתחו במאות מליוני שנים ובזמן כלכך ארוך תהליכים איטיים כאילו יכולים לעבוד. בנוסף, תשים לב איך שהמערכות שלנו קיימות בכל מני בעלי חיים בשלבי תחכום שונים.
5. למס' 3 ממש אבל ממש לא נכון. כנסו
(20.03.08)
האדם לא הונדס/נוצר/נברא בבת אחת הוא רק שלב בהתפתחות האבולציוניות ומאחוריו שרשרת ענפה של יצורים דמויי אדם. הוא נוצר בהדרגה. בלי שום קשר חיים במקום אחר לא חייבים לקבל את הצורה שאנחנו מכירים, על אף ההנחה שכל החוקים בייקום זהים.
6. זה לא מדויק
ל - 3   (20.03.08)
יש אנשים שאצלם החלק החושב לא פועל ואפשר להוציא אותו בלי שמשהו ייפגע. מעבר לזה הטיעון שלך כל כך רדוד ובאמת אין טעם לבטל בייטים על הפרכתו שוב ושוב.
7. תפיסה טיפשית ומופרכת.......
איציק ,   ראשל"צ   (20.03.08)
האדם מורכב מתאים ויש בטבע הרבה צורות חיים חד תאיות ורב תאיות שהן התפתחות של יצור חד תאי שחבר לעוד אחד וכך לאט לאט התפתחו יצורים בעלי תאים רבים............. אבל לשיטתך......אם כך מי ברא את אלוהים כי הוא הרי יצור מורכב...ובטוח שהוא לא ברא את עצמו ולשיטתך מי ברא את מי שברא את אלוהים שהוא היה צריך להיות יותר מתוחכם מאלוהים או לפחות כמוהו וכך הלאה........אז היות וזה לא הגיוני אז התאוריה שלך נופלת מאליה.
8. 3, אתה קשקשן...
ליאור   (20.03.08)
אולי ההסבר הנכון הוא שמוטציות מסויימות בגנים משתמרות אם ורק אם הם תורמות ליצור הנושא אותן. אחרת, הן חסרות תועלת ונעלמות בתוך כמה דורות.
9. ל-3.. אין סתירה
אביב ,   ראשון לציון   (20.03.08)
בורא עולם ברא את העולם בחכמה רבה שהמדע חושף לאט לאט ואנו רק מתפאמים מהתחכום. מי אמר שהאבולוציה היא לא מנגון שגם הוגדר בכוונת תחילה על מנת ליצור את כל החיים על פני כדה"א ובהצלחה
10. למספר 7...
ronen   (20.03.08)
טענתך לגבי אלהים היא ילדותית, מבחינה מדעית אין שום הוכחה שאלהים קיים כלל והוא לא אחראי לחיים כלשהם אלה הטבע והיקום אחראים לכך בזכות עצמם בלבד אלהים הוא אמונה וזה לא במקום לערבב זאת כאן.
11. אוהווו עוד פעם ה"הסבר לוגי" של חשוכי מוח כמו 3...
שי   (20.03.08)
יום יבוא וימצאו חיים מחוץ לכדוה"א, ואתם תצטרכו לאכול הרבה מאוד כובעים... אין שום "הסבר לוגי" לכך שאין חיים מחוץ לכדור הארץ בגלל שלא יעזור כלום - אנחנו (וזה כולל אותך) לא יכולים לדעת זאת חד משמעית. ולא משנה כמה "הסברים לוגיים" תמציא - אלא אם ביקרת בכל היקום ובדקת כוכב-כוכב וראית שאין שם חיים, לא תוכל לומר שאתה צודק, מס' 3 ה"מלומד"...
12. 3 - אלוהים הוא "כל יכול", נכון? אז למה להניח שהוא יצר רק פה
ולא בעוד מקומות?בכלל ,   איפה זה גן עדן?   (20.03.08)
נו, איך ה"לוגיקה" שלך נראית עכשיו?
13. אלוהים כבר לא צעיר
סבר פלוצ-קר   (20.03.08)
אחרי אלפי שנים של תזונה מקולקלת המבוססת בעיקר על בשר שרוף שבני אדם מקריבים, מסתבר שהטבע עושה את שלו. GOD IS FARTING
14. חב"ד תמיד ראשונים !
חב"דניק גאה   (20.03.08)
מסתבר שחלוצי חב"ד כבר הצליחו להגיע למקומות מרוחקים עוד הרבה לפני המדענים, לגייר את התושבים וללמד אותם להכין חמין. זכרו: אין עשן בלי אש ואין פלוץ בלי חמין
15. 3 - נו, זה ברור!
דוס ,   ירושלים   (20.03.08)
הרי נאמר מפורשות בתורתנו הקדושה "מלוא כל הארץ והשמיים כבודו". אם כן, ברור שימצאו מתאן בכל מקום! זה מהנפיחה האלוקית הקדושה!
16. "אזור זהבה"-ע"ש זהבה גלאון?
(20.03.08)
אני לא חושב שיתכנו חיים בסביבתה של זהבה גלאון.קולה הצווחני מונע מראש כל אפשרות כזו
17. מספר 3 - אתה 0x00000000 127.0.0.1
גרביל איזוטכי   (20.03.08)
18. אם יש גז מתאן זה מצביע על נוכחותם של פלצנים
(20.03.08)
19. ל3-הסבר פשוט
(20.03.08)
האדם לא נוצר מעצמו הוא נוצר מצורות חיים קדומות יותר התהליך האבולוציוני נמשך מליוני שנים ובעצם לא הסתיים עד היום וצורות החיים הקדומות נוצרו מצורות חיים קדומות עוד יותר,וכך הלאה. מניין הגיעו או איך נוצרו צורות החיים הראשוניות(כאלו שלא היו קדומות להם)-זוהי שאלה אחרת לגמרי
20. תגובה ל - 3
דרור ,   רעננה   (20.03.08)
עם כאלה טיעונים אולי כדאי שתשנה את השם שלך מ sub-nero ל sub-zero
21. ל-3
(20.03.08)
ידוע שהכל תוכנן ע"י flying spaghetti monster. אלוהים זה פיקציה.
22. ל-3 - ההסבר ה"לוגי" היחידי פה הוא שיש ביקום
גיא ,   מרכז   (20.03.08)
טריליונים על טריליונים של כוכבים, גלקסיות, מערכות שמש ושאר ירקות. מבחינה סטטיסטית זה כמעט ולא יתכן שאנחנו היחידים ביקום. מי שחושב שאנחנו לבד אוכל סרט קשה מאוד. מבחינתי זו לא שאלה בכלל. זה ברור כשמש. אגב, "חיים" לא חייבים להראות לנו מוכרים... חיים במקום אחר יכולים להראות שונה לגמרי ממה שאתה מכיר... כ"כ שונים שאתה בכלל לא תדע שזה בעצם חיי... מה זה חיי בכלל...?? אנחנו לאיודעים כלום!!1 יש לנו טכנולוגיה 200 שנה בלחץ... זה פחות מהרף עין בזמנים של היקום... כל פלוץ יוצא מנקודת הנחה שהוא יצור עליון שיודע הכל.
23. היצירה של היקום זה הכוכבים שייצרו את הטבע
מייק ,   הרצליה   (20.03.08)
24. כל האלה שמסבירים איך קרה תהליך האבולוציה ל-3
(20.03.08)
לא מספיק שאתם אומרים שזה ככה קרה צריך איזשהן הוכחות אבל אין מה לחפור בזה ולכן אני אשתמש בטיעון אחר: מי יודע כמה כוכבים יש ומה גודלו של הייקום... אם נוצרו חיים בכדור הארץ נראה לי הגיוני שיווצרו חיים בעוד כמה כוכבים אחרים לא יודע כמה רחוקים. היצורים בכדור הארץ כפי הנראה מתפתחים לא משנה מהם התנאים, משמע הם יכולים להתפתח גם בכל מיני תנאים אחרים...
25. אוי, גם שם הפרות מפליצות???
עבדול   (20.03.08)
26. ל-3 חצי מהתגובות פה של חוצנים התיאוריה שלך לא נכונה !!!!!!!!
תן גז ,   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~   (20.03.08)
27. ל21
גיא ,   מרכז   (20.03.08)
ראמן! D: טוב לראות עוד פסטהפריאנים בישראל :) תצטרפו היום ותילכו לגן העדן עם מפעל לייצור חשפניות והרי געש שמוציאים בירה! http://www.venganza.org
28. תומך ב 3, כנסו ותבינו...
אליהו ,   תל אביב   (20.03.08)
לשיטתך (שאני לא מסכים איתה) אלוהים שיצר את הכל, למה לו להסתפק בעולם אחד? הרי כמו שברא עולם אחד, יכול היה לברוא עולמות רבים, לכן הסיכוי שישנם הרבה עולמות נשואי חיים הוא גדול הרבה יותר. וכמו שאתה לא יכול לתפוס את מחשבת האלוהים, אתה לא יכול לשלול את הרעיון שהוא/היא ברא/ה עולמות רבים אחרים..
29. האבולוציה זהו שקר של יצר הרע שנועד להוליך אותנו שולל
דוס ,   ירושלים   (20.03.08)
אל תאמינו למדענים הרשעים של הגויים ימח שמם וזכרם
30. ל29, אתה צודק!
גיא ,   מרכז   (20.03.08)
ימח שמם של המדענים! ממציאים דברים כמו כוח קיטור, אנרגיה אטומית, תרופות ומרפא לחולים, מחשבים המסוגלים לבצע פעולות שלוקח לאלפי מוחות אנושיים לעשות, לתת יכולת דפוס שמדפיסה היום אפילו את התנ"ך, בידור כמו טלוויזיה, עיתונות, הרכבת מערכות המידע העצומות, מי צריך את כל זה כשיש אלוהים?! D: ... \: ... -_-
תגובות נוספות
חזרה לכתבה