צרכנות  תביעות קטנות
"אם הרכבת לא יכולה לדייק - מי יכול?"
PsakDin.co.il
פורסם: 01.04.08, 09:47
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות ב-56 דיונים
1. השבוע דיון בתביעה הייצוגית נגד הרכבת
חבר   (01.04.08)
ביום חמישי בבוקר דיון בפני השופט גדעון גינת בבית המשפט המחזוי בחיפה בענין אישור או אי אישור התביעה הייצוגית נגד הרכבת ע"ס 3.7 מליארד ש"ח (עקב איחוריה הבלתי פוסקים של הרכבת) שהוגשה ע"י ערן גורן באמצעות עו"ד אריה אבריאל
2. גם אני הייתי על רכבת התלאות ההיא
נוסע למוד סבל   (01.04.08)
אבל הרכבת היא עדיין הדרך השפוייה יותר להגיע מי-ם לת"א בבוקר ובחזרה בערב. והשבוע האחרון, בו לא הייתה רכבת כזו שימש לי ולשאר הנוסעים תזכורת לכך.
3. טוב מאוד!
(01.04.08)
כמה פעמים אחרתי לעבודה בגלל "תקלות" למינהן של רכבת ישראל. אגב, לא יזיק אם כסאות הרכבת יאבקו איך שהוא... קשה מאוד לאלרגנים.
4. מעולה!!! על הרכבת להשתפר כמעט בכל מימד שקיים!!!
א ,   תא   (01.04.08)
5. להפריט את הרכבת
(01.04.08)
כך אפשר יהיה לנסוע ולהגיע בזמן.
6. טננבאום. עם ישראל אוהב אותך על פסיקותיך.
אזרח   (01.04.08)
7. הנהלת הרכבת תחלק שעונים לעובדים?
מאוכזב מהפספוסים   (01.04.08)
8. הרכבת דוקא בסדר - התאריך לא כל כך
(01.04.08)
9. כן ירבו
(01.04.08)
10. יש גם איחורים של אגד בקו ת"א-ירושלים
משה ,   ירושלים   (01.04.08)
בתור נוסע קבוע בקו 405 של אגד מתל-אביב לירושלים, אני יכול להעיד על איחורים רבים של האוטובוס, בשעות הבוקר. לעתים מדובר לא רק באיחור כי אם באי-הגעה של האוטובוס בשעה היעודה. עקב כך הנוסעים צריכים לחכות לאוטובוס הבא. העוול שנגרם לנוסעים הוא כפול, שכן לא רק שהאוטובוס לא הגיע בשעה הייעודה, דבר שגורם לכך שיש הצטברות רבה יותר של נוסעים ממתינים, שחלקם לא עולים לאטובוס הבא, עקב התמלאות האוטובוס עד אפס מקום. דומה כי דבר לא נעשה בנדון - מאחר שמדובר באיחורים חוזרים ונשנים של אותו קו.
11. להחליף את כל הנהלת הרכבת ולהפריט אותה
אדיר   (01.04.08)
לא יאמן שבשנת 2008 רכבת במדינת ישראל אף פעם לא מגיעה בזמן. לא נסעתי פעם אחת ברכבת והיא יצאה או הגיעה במועד. זו בושה וחרפה.
12. מהרצליה לקריות, בשלוש וחצי שעות.
מאיר   (01.04.08)
חידה: כמה זמן לוקח להגיע מהרצליה לקריות? התשובה: תלוי. ברכב פרטי זה ייקח כשעה-שעה וחצי. ברכבת זה לקח לי שלוש וחצי שעות. שיא החוצפה היה שחיכינו בחנת ביניים (בינימינה), והכרוז חזר שוב ושוב "הרכבת לכיוון חיפה תיכנס לרציף בעוד כ-5 דקות", ולבסוף רכבת זו הגיעה לאחר שעה. אז שיהיו הוגנים וישירים, ויתנו לי את האפשרות לבחור האם אני מעדיף לחכות שעה או לחפש אלטרנטיבה.
13. לפחות בקו כפ"ס-ת"א הרכבת השתפרה
יואב ,   כפ"ס   (01.04.08)
ללא הכר. אם אני מאחר בדקה אני לרוב מפסיד אותה. צריך להסתכל גם על הצדדים החיוביים: היום נאלצתי לנסוע לעבודה ברכב ולקח לי זמן כפול.
14. שופט מצוין
(01.04.08)
עוסק בתעבורה ובתביעות קטנות ורואה בזה שליחות, מטפל בבעיות האזרח הקטן במלוא הרצינות ופוסק בצורה צודקת והגיונות - יישר כח
15. שופט חכם
נוסע מתמיד   (01.04.08)
הגיון בריא של שופט בריא. יישר כח!!
16. מה צריך תביעה יצוגית? זה כסף של אזרחי המדינה!
שיעלו מחר את מחיר ,   הכרטיסים ויתנו לך   (01.04.08)
יותר חשוב לעשות סדר ברכבת על ידי מינויים מקצועיים וכוח אדם איכותי. ולקבוע מדדים מדוייקים לשכר על פי ביצועים. אתם תראו איך פתאום הכל ישתפר.
17. רכבת זה לא באחריות שר התחבורה מופז? הוא יודע רק כותרות
אבל עבודה קשה ,   של סדר ברכבת   (01.04.08)
18. מוגזם לחלוטין !!!!
דנה - נוסעת מדי פעם ,   רמת גן   (01.04.08)
התבטאותו של שופט לא עניינית. מה זאת אומרת אם הרכבת לא תדייק מי ידייק? האם הרכבת מהווה שעון של אלהים ואיננה תלויה בגורמים חיצוניים??? בכל העולם יש איחורים בלוח הרכבות ואצלנו המצב לא יותר גרוע מאשר בשאר חלקי העולם. הצבור שלנו חסר סבלנות ותובעני להחריד. מה אתם רוצים? לגרום לפשיטת רגל של הרכבת ואז תשימו ותשמחו כשלא תהייה רכבת בכלל??
19. למרות הכל - לא להפריט את הרכבת!
(01.04.08)
הפרטה היא לא הפתרון להכל. ישנן מספר דוגמאות בעולם לנזקים חמורים שנגרמו לשירות הרכבות עקב הפרטה. באנגליה מספר תאונות הרכבת עלה בצורה משמעותית מאז ההפרטה, עקב נסיון לחסוך בעלויות התחזוקה, כמקובל במגזר הפרטי. יש להדק את הפיקוח על הרכבת, ולהטיל קנסות על איחורים. אין צורך למהר להפריט.
20. אם התובע לא הציג מסמכים המעידים על הנזק מדוע קיבל 2,000 ש"ח?
לא צודק   (01.04.08)
21. תמשיכו למנות גנרלים למשרות ציבוריות, תמשיכו לסבול
חורף   (01.04.08)
הרכבת צריכה מנהל שבא מתחום של שירות לקוחות, לא גנרל....
22. שורש הבעיה ברכבת הוא
לודאי בסוד העניינים   (01.04.08)
הכח הבלתי נתפס והבלתי מוגבל שניתן לועד העובדים שבראשו ומסביבו מכהנים תושבי עירי,שמחזיקים את ההתנהלות הקלוקלת הזו בביצים. ההסכם הגרוע שהם זכו בו לפני כ-7 שנים לאחר העיצומים ההם,הביאו לצמיחת קרטל הועד,שעומד אחר כל מעשי ההתעללות בציבור מצד עובדי הרכבת-נהגים,כוונים ועובדי תחנות,שמורכבים מחתך של אנשים לא מפותחים,גאוותנים שבזים ממרום מעמדם על תלאות הציבור שנגרמים על-ידם.
23. ל- 5, הפרטה זה לא תמיד הפתרון
סתם אחד   (01.04.08)
אני מזמין אותך לבוא לראות מה נהיה מהתחבורה הציבורית בפ"ת אחרי שהפריטו אותה לחברת קווים.
24. טננבוים: הרכבת היא חברה ממשלתית, לא פרטית!
ראו את הטעות ,   בס' 19 לפס"ד המלא   (01.04.08)
חמור מאוד ששופטים לא מבינים את החומר המשפטי לפני שנותנים פסק דין!
25. כנסו וראו מדוע פסק הדין שגוי ויבוטל בערעור
:) ,   מיהרת קצת, אה?   (01.04.08)
19. ועוד נציין כי הייתה הצדקת מה להגבלת הפיצויים בימים בהם הרכבת הייתה שייכת למדינה, ובימים בהם מחיר הנסיעה היה מסובסד ולא נקבע משיקולי רווח. אך כיום, כשמדובר בחברה פרטית, בוודאי הוא כי אין מקום לכך. כיום לאחר ההפרטה, המנהל נגוע בניגוד עניינים מובנה.
26. למנות את טננבוים לעליון ומהר!
פרידמן, לתשומת לבך!   (01.04.08)
27. הרכבת בישראל מאחרת תמיד
ארז ,   צפון   (01.04.08)
אין שום סיבה להשאיר אותה בידי המדינה. בנוסף צריך להקים מנגנון אשר יפקח על זמני ההגעה של הרכבת ובכל פעם שיגרם עיקוב של למעלה מ-15 דקות (ההפרש בין זמן הנסיעה באוטובוס לזמן הנסיעה ברכבת) יפוצו כל הנוסעים בסכום הכרטיס ששילמו.
28. מאז המנכל החדש הרכבת מאוד השתפרה
אלי   (01.04.08)
ויש לה עוד הרבה מה לשפר!
29. ל23- אגד היא חברה פרטית גם כן. מה שעשו שם זה "לשבור" את
(01.04.08)
המונופול.
30. ביטול רכבות לכמה ימים
אוולינה ,   ב"ש   (01.04.08)
כול הכבוד . כנירה שצריך לברר מה דעתו של בית משפת לגביי ביטול של רכבות ל3-4 ימים !!!! בזמן שרכבות מתען ממשיחות לנסוע .
תגובות נוספות
חזרה לכתבה