צרכנות  תביעות קטנות
התנור לא אופה? הקונה תפוצה ב-3,000 ש'
PsakDin.co.il
פורסם: 08.04.08, 11:57
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות ב-32 דיונים
1. כל הכבוד לבית המשפט
צדק   (08.04.08)
כל רשת למוצרי חשמל וכל עסק צריך לקרוא ולהפנים שאי אפשר לעבוד על לקוחות . לנו קרה סיפור עם תנור קלוריק ברשת מחסני חשמל . הביאו אותו בהתחלה שבור ואחר כך פגום וטירטרו אותנו טלפונים וריצות ומה לא עד שרכשנו תנור יותר יקר מהם פי 2 . אל תמהרו לשלם!!!!!!!!!!! היזהרו - בררו קודם את מדיניות החלפת המוצרים בחנות ושיחתמו עליה .
2. טוב מאוד! חנות חצופה.
(08.04.08)
3. הלואי והייתי טכנאי ויברטורים
(08.04.08)
4. ככה צריך!! שילמדו לא למכור לנו מוצרים לא טובים העיקר למכור!!
(08.04.08)
שילמנו - רוצים תוצאות!! מאי]פה הם יודעים אם היא יודעת לאפות או לא??? איך הם יכולים בכלל לטעון טענה שכזאת??? אני קניתי תנור לפני כמה חודשים, והוא לא מכין לי טוב את האוכל פשוט לא מבשל אותו כמו שצריך, או ששורף מידי ומבפנים לא מבושל מספיק!! וזה עלה לי כסף! לא גנבתי אותו,, אח"כ ללכת לשירות ולהתחנן אליהם שיתקנו והם אומרים בכלל שאין בעיה... אז לך תסביר דברים כאלה...
5. אישתי לא אופה למי אפשר ליפנות.?
אלמוני   (08.04.08)
6. לא לפחד ללכת למשפט
יוסיפון   (08.04.08)
אנשים מפחדים מבתי משפט, להפסיד ימי עבודה לעמוד בתור... אבל יותר ויותר אנשים שמתגברים על החשש הזה מרוויחים בחזרה את זכויותיהם האזרחיות ואת כספם. לא לפחד לתבוע!
7. אני כבר שנים אוכל עוגות לא אפויות....
יוסי ,   נשוי לפולניה   (08.04.08)
8. ל - 4 - החנות לא אשמה ולא נתבעה, זה היבואן
עדי ,   אילת   (08.04.08)
הבנת הנקרא זה דבר בסיסי.
9. 3 - הרגת אותי מצחוק :-)))))
איציק ,   חיפה   (08.04.08)
10. לא יודע מה איתכם אבל השורה הזאת:
חרמוני   (08.04.08)
"הגיע טכנאי לבית התובעת, כדי שיאפו יחדיו עוגה" מחרמנת בטרוף.
11. גם אני זכיתי לשירות גרוע ממיניליין
לקוח לא מרוצה ממיני ,   ת"א   (08.04.08)
קיבלנן תנור פגום. תאמנו החלפת החלק הפגום. התכנאי לא הגיע במועד שנקבע. המנהל נאחראי סרב לשוחח איתנו. רק לאחר התערבות החנות בה קנינו, ולאחר הבהרה מצידם שהתנור יוחזר למיני ליין, רק אז זכינו להתיחסות ולהחלפת החלק הפגום. מאז אנו לא רוכשים מוצרים המשווקים ואו נתמחים ע"י מיני ליין.
12. מאוד מוזר??????
יניב   (08.04.08)
איך בית המשפט הנכבד שולח טכנאי לבדוק את הבצק איך הוא יכול להוכיח אם הבצק הוא טוב או לא????האם הטכנאי הוא גם טבח??? הרי ידוע שגברים יכולים להרוס אפילו חביתה!!!!! החלטה מאוד מוזרה
13. באיזה דגם מדובר? (סמסונג?)
ש.ש   (08.04.08)
סמליין היא יבואנית סמסונג אבל תנור סמסונג עולה יותר מ-3000 ש"ח האם הם מיבאים גם תנורים אחרים ? אם מישהו יודע, אשמח לדעת באיזה תנור מדובר. (אגב בפסק הדין לא כתוב את שם או דגם התנור)
14. טכנאי - קונדיטור
nir   (08.04.08)
הטכנאי טען שהבצק לא מתאים לאפיה. ממתי טכנאי תנורים הוא מומחה לבצק, ואם הוא כזה מומחה, למה הוא טכנאי ולא אופה.
15. כל הכבוד
אורי ,   אאא   (08.04.08)
מגיע לנו תמורה עבור כספנו. איך כל החנויות הללו אחרי שמקבלים את הכסף לא איכפת להם מהלקוחות כאילו לא מצפים שיקנו מהם עוד מוצרים בעתיד...
16. כל הכבוד אבל הפיצוי מגוחך
מרתה סטיוארט   (08.04.08)
פיצוי של 3000 ש"ח לא שווה את הטירחה וההתרוצצויות שבהם כרוכה התביעה. פיצוי של 10000 ש"ח היה גורם ליותר אנשים לתבוע במקרים דומים. ייטב אם בתי המשפט יפסקו פיצויים גדולים יותר וכואבים יותר כנגד החברות שמנסות לתחמן את הקליינטים שלהם.
17. העיקר יש קרנבל בא.ל.מ
אלי ,   רמת גן   (08.04.08)
טוב שבית המשפט קלט את הענין -אלמ רשת שממש ממש לא אמינה!
18. אשתי לא יודעת לבשל
(08.04.08)
אפשר לתבוע את אמא שלה? זה מנוגד למה שציפיתי
19. איש אשכולות גם טכנאי גם אופה וגם אהבל...
לא קונים בחב' ,   שמתנערת מלקוחותיה   (08.04.08)
ימי הזילזול בלקוחות לאחר הקנייה מגיעים לקיצם.
20. א.ל.מ.
טיזיו   (08.04.08)
אם ל-א.ל.מ.אין את הכח לחייב ספק להחליף מוצר שהלקוח לא מרוצה ממנו, אז לא צריך לקנות אצלם דבר, אפילו לא מגהץ.
21. ל5: לאמא שלך!!!
ש ,   דרום   (08.04.08)
חצוף, היא אפתה לך משהו הרבה יותר טעים יקר וחשוב:את ילדך בתוך ביטנה זה לא מספיק???
22. איך קרה ששופט חרג לטובת לקוח,מוזר,מוזר ...
לא כדאי ליידע ,   מי היצרן הנכבד ???   (08.04.08)
תנור שעולה היום 3,000ש'ח זה לא סתם תנור , זכותנו לדעת מי היצרן !
23. ל-5: לעצמך! חסר לך? תפתח ספר, לך לאתרי מתכונים, ותתחיל לעבוד
יפה   (08.04.08)
24. מכת מדינה- הכי קל להטיל את האשמה על הלקוח
לולי ,   שרון   (08.04.08)
אני קניתי סריג יקר ברשת קסטרו. אחרי הכביסה הסריג התכווץ בצורה לא שווה. החזרתי אותה לחנות.... הם אמרו שהיא תשלח לבדיקה(כמובן בודק שלהם אם בכלל) כאשר חזרתי לחנות כדי לקבל חולצה חליפית או החזר כספי.. מה היתה התשובה.. שאני אשמה אני לא יודעת לכבס!!!!!!!!! נכון אחרי 30 שנות כביסה של כמעט כל סוגי האריגים אני לא יודעת לכבס!!!! הייתי צריכה לתבוע אותם אבל למי יש כוח לזה? אז זה בדיוק על מה שהם סומכים! אז כל הכבוד למי שלא נכנע ותובע אותם!!! תמשיכו ככה! ויקבלו גם קנסות גבוהים שיכאב להם ושיספיקו להתעלל בלקוחות שלהם.
25. באיזה תנור מדובר?
(08.04.08)
מישהו יודע אזו חברה ואיזה דגם?
26. פסק דין גרוע
אור ,   חיפה   (08.04.08)
על סמך מה שכתוב בכתבה פסק הדין לא מוצדק: הטכנאי היה בבית הלקוחה וצפה בה מכינה עוגה דיווח "התובעת הכינה בצק שאינו מתאים לאפיה". היתה כאן באמת רשלנות של הטכנאי שלא ניסה אחר כך לאפות עוגה עם בצק "מתאים" כדי להוכיח שהתנור תקין. בגלל שהטכנאי לא בדק עד הסוף שהתנור תקין או לא הרי שאנחנו עדיין במצב של אי ודאות מכאן שאי אפשר לטעון שהתנור מקולקל -> החנות אשמה. ל-4: אם מבחוץ שרוף/קשה ומבפנים לא מבושל/מוכן אתה/את עובדים בטמפ' גבוהה מדי מעט מדי זמן. תורידו טמפ' ותאריכו את הזמן. התנור שלכם כנראה תקין.
27. מה זה "בצק שאינו מתאים לאפיה"?! אין דבר כזה!
(08.04.08)
וחוץ מזה, למה לשלוח טכנאי? למה לא קונדיטור או אופה? הרי ברור שטכנאי מבין בבצקים כמו שקונדיטור מבין במכונאות תנורי אפיה....
28. ל21,23, במקום להגיד לגבר מה לעשות תשפרו את הבישול המגעיל .
ניר ,   חיפה   (09.04.08)
29. ל-26 אתה צודק 100% ! צרכנים סחטנים בגיבוי "שופט"
סמי בורקס ,   מדינת חלם   (10.04.08)
30. ל-6 אז למה אתה לא תובע את אמא שלך ?
אלישע ,   מיני זכויות   (10.04.08)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה