חדשות  דעות  מאמרים  שאול אריאלי
הפסקת האש - לא לטובתנו
שאול אריאלי
פורסם: 18.06.08, 18:24
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 154 תגובות ב-154 דיונים
91. לא.ג. - 87 - קשקוש מחוסר הבנה
משה א ,   עמק יזרעאל   (24.06.08)
כמה אפשר לא להבין את הנקרא? הזכרת ה"מאסתי" לא באה כדי למצוא אצלך התבטאויות חריפות, הרי את אלה אתה מורח כאן שנתיים לפחות והפעם נתת עוד דוגמה. היא באה כדי להראות למי לא נוח, ומראה בבירור שלך לא נוח. "מאסתי, זאת התבכיינות של מי שלא נוח לו. זה הכל. וכל ההתלהמות שבאה אחר כך מעידה רק עליך ועל התסכול העמוק שלך מכישלונותיך בוויכוחים, שלרוב אתה זה שקופץ ומתחיל אותם. ויום נעים מהעמק.
92. לא.ג. - 88 - מה?
משה א ,   עמק יזרעאל   (24.06.08)
אני מעריך שאין כאן אפילו קורא בר דעת אחד שלא רואה מי כאן רגוע ומי זה שלא נרגע וברגע שחזר לתפקד אחרי הפסקה להכנת שיעורי בית שיגר מיד כמאה תגובות במאמרים שונים מרוב תסכול. אתה הלא רגוע ואל תנסה אפילו להכחיש את זה, כי זה יוצא החוצה מכל מילה ומהסגנון. 1. קשקוש. 2-3. יש חוקרים שאמרו כך ויש חוקרים שעסקו גם הם במורפולוגיה ואומרים את ההיפך. אין זכר להוכחה שהרוב בצד שלך, אבל יש התעלמות מתמדת שלך מהודאה בטעות במקום שמי הרוב הרבה יותר ברור. שיטתך לנסות לקבור את טעיותיך בהשתקה נחשפה ומעידה על פחדנותך ועליבותך. 4. קשקוש. 5. עוד קשקוש. רק לאחרונה חמקת הן מעניין הקשר בין המינים, הן מעניין שינוי דעתך על אריק שרון והן מעניין השימוש השגוי בביטוי "זנים". אני תמיד או עונה לך או מודה בטעות. אתה תמיד מנסה קודם כל להתחמק. 6. מעניין שאתה לא מפסיק להתווכח אתי למרות הטענה התמוהה הזאת. אתה רק רוצה שזה לא ייחשב כוויכוח כדי לא להודות במפלות. 7. שקר. כדי לצאת ממנו תצטרך עכשיו לתת פרשנות שקרית למושג "קשר". לא יתכן שלא היה "קשר" בין האוכלוסיות, כי ברור שהן נפגשו בתקופות מסוימות באותם אזורים גאוגרפיים. אתה רוצה לטעון שיש אפילו חוקר אחד שאומר שהחלפת הניאנדרתלים באירופה על ידי האדם המודרני נעשתה כך שקודם הניאנדרתלים נעלמו ואחר כך המודרניים נכנסו לשטח ריק בלי לראות אף פעם אף ניאנדרתל? 8. נהפוך הוא: אתה צריך להסביר מה ההבדל בין מה שאני כתבתי לסולו לבין מה שכתבו חוקרים שמתמצאים בנושא יותר ממך לאמור: at least as many still regard them as no more than a strange variant of our own species, Homo sapiens זה בדיוק אותו דבר, ואני לא צריך להסביר כלום, כי כתבתי דעה שמקובלת לפחות על אותו מספר של חוקרים כמו הדעה ההפוכה. 9. באמת, עכשיו אתה רוצה תחרות גם בנושא מגוון עיסוקים? יש לי לא פחות עיסוקים ממך ואולי אפילו יותר. 10. יש לך נוהג עלוב ומגונה להצהיר הצהרות חסרות בסיס. אם הייתי מוכר לך משהו הייתי דורש תשלום מראש במזומנים, כי אתה מרבה לפזר "צ'קים ללא כיסוי" (לא לקחת ליטרלית...). ההתחמקות המתמדת שלך מהבאת ראיות והוכחות מעידה על כך. ויום נעים מהעמק.
93. מוישה - (90) - רק אתה זקוק לשיעורי בית
א.ג ,   התנחלות בעמק יזרעאל   (24.06.08)
1. ורק בורותך יכולה לשלוף הצהרה כזו. 2. הסתבכת שוב בשקר. 3. אז מישהו מסביבתך תמך בך..(למרות שמזמן כבר הפסקתי להאמין לך...). 4. בכל הויכוחים הוכחת את בורותך. 5. לא תצליח לגרור אותי לויכוח וציטוטי נגד, גם ציטוט זה נמצא במיעוט - ויש לך תכונה להביא רק את הדברים הפחות מבוססים. 6. אמרת שאני לא מכיר אותך, הסברתי לך שאני מכיר אותך טוב מאוד ואפילו שמעתי אותך....למה אתה מיתמם ?
94. מוישה (91) אתה שם לב שכל הזמן אתה מדבר על ניצחונות וכשלנות ?
א.ג ,   התנחלות בעמק יזרעאל   (24.06.08)
עובדה המצביעה על כך כי אתה מתוסכל וחסר מנוח. והרי התברר כאן מעל לכל ספק שאתה שקרן, זגזגן ובור וזה הוכח מספיק פעמים. אלא מה ? מאסתי בזגזגנות, בסלפנות ובשקרים שלך. אתה חסר בושה לחלוטין
95. מוישה - (92) - תת רמה
א.ג ,   התנחלות בעמק יזרעאל   (24.06.08)
1. בדיחה שכמותך, בטח "שעורי בית" עשיתי כל יום ראשון וכל יום שני כשלא הייתי בבית – השטות הזו שלך מצביעה על כך שאין גבול לכמה שאתה יכול להיות עלוב נפש וטיפש. 2-3. אתה בור ואין לך מושג בנושא, אתה רק מחטט באינט' וקופץ עם מה שנוח לך. 4. יש לך בעייה אישיותית כנראה... 5. הבלים. 6. אתה הוא המנסה לגרור לויכוח בסגנון המוישיי העלוב שלך. 7. קשקושים, הכל ספקולציות. 8. הבאת דעת מיעוט שהיא רק השערה בלבד. 9. אני יודע בדיוק במה אתה עוסק – אתה די מתבטל. (ממליץ לך לא לחקור אותי בעניין זה) 10. אתה די שקוף בפני.
96. לא.ג. - 93 - הבלים
משה א ,   עמק יזרעאל   (24.06.08)
1. עוד הצהרה חסרת ערך. אתה זה שהמצאת את ההבל שהפסקות בדיון זה לצורך הכנת שיעורי בית, אז פתאום כשזה קורה לך זה לא? 2. דווקא לא. 3. איזה מין הבלים אתה מנסה לדחוף לתוך כל דיון? גם מה שנעשה או לא נעשה אצלי בביתי או בסביבתי יהיה נושא לספקולציות מטופשות שלך? באמת שמי שלא בר וויכוח זה אתה, כי על מה אתה מנסה להתווכח כאן? השאלה החשובה היחידה היא מה האמת, לא אם מישהו עזר למישהו אחר, לא כן? 4. בדיוק להיפך. ברוב הוויכוחים אתה קפצת פנימה רק כדי ליפול על האף. 5. בוודאי שלא אצליח לגרור אותך לוויכוח רציני וענייני, עם הוכחות ומראי מקום כמקובל. אתה הרי מפחד מוויכוחים כאלה. ומאיפה ההוכחה שגם הציטוט הזה נמצא במיעוט? הרי יכול להיות כך ויכול להיות אחרת. בלי הוכחות אין טעם להצהיר הצהרות. 6. ראשית, גם לזה עוד אין שום הוכחה, ועד שלא תספק הוכחה כזאת, אינני בטוח שאני יכול להאמין לך. שנית, אתה באמת עומד על כך שלשמוע פעם מישהו נקרא להכיר אותו "טוב מאד"? ויום נעים מהעמק.
97. לא.ג. - 94 - בדיוק להיפך
משה א ,   עמק יזרעאל   (24.06.08)
כל מי שיעקוב אחרי התפתחות הוויכוחים בינינו יראה שמי שהתחיל במגמה של הצגת ניצחונות וכישלונות מדומים והצהרת הצהרות לא מוכחות זה אתה. רק מה. כשאתה נופל, אז פתאום אני "עוסק בניצחונות וכישלונות"? פאתטי. ומה לעשות? "מאסתי" זה רק ביטוי של בכיינות של מי שלא נוח לו ורק רוצה לברוח. ויום נעים מהעמק.
98. לא.ג. - 95 - תת רמה שלך
משה א ,   עמק יזרעאל   (24.06.08)
1. מי הבדיחה? אתה המצאת את ה"תיאוריה" שכשיש הפסקה של חצי יום בין תגובות זה לצורך שיעורי בית, אז כשזה חוזר אליך כבומרנג פתאום יש קפיצה? הרי התרסקת לגמרי בסעיף הזה. 2-3. שוב הצהרה לא מוכחת. התברר שמי שלא יודע אפילו את הלקסיקון הבסיסי של השפה המדעית הרלוונטית ומדבר פתאום על "זנים" זה אתה. מי שעל פי הצהרתו שלו לא מתמצא בגנטיקה, שהיא אחרי הכל בלב הוויכוח הזה, זה אתה. מי ששחרר את ההצהרה ש"לא היה קשר בין האוכלוסיות" ועכשיו מנסה להסוות את טעותו בשינוי פתאומי של "קשר" ל"ערבוב" זה אתה. ל"חטט" באינטרנט הלכת גם אתה על פי עדותך שלך, ועוד התחלת להתרברב על מה שאתה יודע לעשות אתו, אז מה אתה מדבר בכלל? ומה ששייך ל"לקפוץ" אז אל תנסה להשכיח שאתה קפצת ראשון... 4. נו, דווקא גם לזה הסימנים הבולטים יותר הם אצלך. 5. הבלים שלך. 6. באמת? הסגנון המפואר שלך עם הסלפן, דמגוג, שקרן, וכן הלאה הוא לא עלוב? 7. למה הכוונה עם "הכל ספקולציות"? לא הבנתי. אתה מכחיש שרוב החוקרים כן חושבים שהיה קשר בין האוכלוסיות ושטעית באמירה הזאת? 8. עוד הצהרה חסרת כיסוי. אני כל הזמן שואל איפה ההוכחות, ומקבל במקום זה הצהרות. 9. אחר כך בטח תגיד שאני יורד לרמה האישית. אולי תספר לקוראים שאתה יודע עליי הכל בלי להשקיע זמן במחקרים אודותיי? נראה שלגבי איש שאפילו לא רוצה להתווכח אתי, אתה מגלה בי המון עניין. אני לא הלכתי לבדוק מי אתה, מה קורה אצלך בבית ומי עוזר לך, אלא משתדל להשאיר את כל הדיונים בינינו, כפי שראוי שיהיה, בתחום הדעות והאמונות. בושה וחרפה אמיתית. 10. לא מפריע לי בכלל "להיות שקוף". אין לי מה להסתיר מאף אחד. לך יש כנראה הרבה יותר... ויום נעים מהעמק.
99. מוישה - (96,97,98) - תת רמה (3)
א.ג ,   התנחלות בעמק יזרעאל   (25.06.08)
תמשיך להתפלש בהבליך וקשקושיך, הרי אתה משתעמם ומת להתווכח ובהיסטריה מוחלטת. אמרת שאני לא מכיר אותך ואמרתי לך שההיפך הוא הנכון, אל תגרור אותי בכוח לעניינים אישיים, ואם גררת, אל תיילל כמו עכשיו, לחצת, עניתי לך. "מחקרים אודותיך", "הלכתי לבדוק" מי אתה ? תתבייש עלוב שכמותך, אין בכלל מה לחקור, שמעך יצא בכל הקיבוץ ולא לטובה, ואני מכיר אותך מצוין ללא צורך בשום מחקרים טיפש שכמותך - תבדוק מה אומרים עליך החברים שלך אדוני האסטרונאוט , ומה שנאמר לא משקף משהו מרנין ביותר.....
100. לא.ג. - 99 - ובשאר המקומות - לא סתם תת רמה
משה א ,   עמק יזרעאל   (25.06.08)
אלא שקרנות עלובה בתכלית. אין דרך אחרת לתאר את מי שרק כדי לברוח מוויכוח ענייני טורח לפרסם שקרים עלובים ועוד כותב בציניות מדהימה ש"אל תגרור אותי בכוח לעניינים אישיים". הרי אתה לא מסוגל להוכיח את השקר הזה, כפי שלא היית מסוגל להוכיח את השקר הקודם שלך בפרשת ה"אני מאשים". אז אני קובע כאן חד משמעית, שבכל הנוגע ליחס חברי הקיבוץ שלי אליי אתה משקר כאן לציבור הקוראים שקר מגוחך. כל קורא בפורום שרוצה לבדוק את הדברים מוזמן לכתוב אליי במייל ל-achm@mh.org.il ולקבל כל אינפורמציה שירצה כדי שיוכל לבדוק איזה שקרן זה אדון א.ג. ולאיזה מדרגה של עליבות ונחיתות הוא ירד הפעם. הרי אם יתבקש להוכיח את השקר שלו, הוא יסתתר מאחרי זה שהוא לא מוכן לחשוף את חברי הקיבוץ שאתם הוא דיבר כביכול. אז אני אאפשר בהחלט לכל המעוניין לקבל רשימה של חברי הקיבוץ, שממנה יוכל ללכת לספר הטלפונים, לדבר אתם בטלפון ולבדוק מה באמת דעתם עליי. שימו לב, קוראים יקרים, שמדובר באדם שבגלל וויכוחים באינטרנט הלך על פי הודאתו הוא לעשות בירורים (שלא לומר פעילות מודיעינית) על מגיב אחר, ולפי טענתו (אף שהיא שקרית כמובן) משתמש במידע שאסף כאיזשהו סוג של נימוק בוויכוח על אמונות ודעות. לפי מה שאני מכיר, רק מאפיונרים כותבים סוג של תגובות כמו "תיזהר, אני יודע איפה אתה גר ואיפה לומדים הילדים שלך" ומשתמשים בזה כסוג כלשהו של "נימוק משכנע". כדאי שתשימו לב שלפעמים מתברר שוויכוח עירני עם מישהו באינטרנט יכול להידרדר לפעילות פתולוגית, וזה לאן שהגיע מר א.ג. ויום נעים מהעמק.
101. לא.ג. - 99 כאן ובשאר המאמרים - פתולוגי
משה א ,   עמק יזרעאל   (25.06.08)
אין מילה אחרת לתאר את השקר העלוב הזה. כדי שהקוראים יבינו במי מדובר ולאן הוא הידרדר, הם מוזמנים לקחת את ספר הטלפונים (אפשר גם באינטרנט), להרים באקראי טלפונים לחברי קיבוץ משמר-העמק (כן, שם אני חי וחבר) ולשאול מה דעתם עליי. הרי אם הייתי אומר למר א.ג. להוכיח את השקר שלו, הוא היה מסתתר מאחרי זה שהוא לא מוכן לחשוף את החברים שלטענתו סיפרו לו עליי (וכמובן שהוא דיבר עם מספר חברים מספיק כדי לשמש כמדגם מייצג במסגרת פעילותו הברוכה, והוא עוד אומר שזה "ללא שום מחקרים"...). אז בבקשה, כל אחד יכול לבדוק בעצמו. ושימו לב לעוד דבר קטן, וזה לאן אפשר להידרדר מוויכוחים באינטרנט כשמסתובבים בו טיפוסים עם נטיות פתולוגיות. לפי כל מה שאני מכיר, רק מאפיונרים משתמשים ב"נימוק משכנע" מהסוג של "תיזהר, אני מכיר אותך, יודע איפה אתה גר ואיפה לומדים הילדים שלך". ואיפה? בדיון שאמור בכלל להיות על אמונות ודעות. אז נראה שכדאי שהקוראים ישימו לב לא עם מי יש לך עסק, אלא עם מי יש לי עסק. ויום נעים מהעמק.
102. לא.ג. - 99 - ולשאר הקוראים, עוד כמה דברים קטנים
משה א ,   עמק יזרעאל   (25.06.08)
1. התפרסמו שתי תגובות שלי מפני שחשבתי שהראשונה לא נשלחה בגלל תקלה טכנית. אחת הייתה מספיקה. 2. הואיל ולפנינו בן אדם שכבר ברור לכם שחרג מכל מסגרת של וויכוח לגיטימי ומסוגל לכל שקר, אז אם תראו מגיבים ש"יאשרו" לכאורה את דבריו עליי ויגידו ש"שוחחו" עם חברי הקיבוץ וזה מה שהם חושבים עליי, אבל לא יציינו את שמות חברי הקיבוץ שאתם הם דיברו, תדעו שזה פיברוק של מר א.ג. השקרן. ויום נעים מהעמק.
103. לא.ג. - 99 - והנה עוד שקר קטן
משה א ,   עמק יזרעאל   (25.06.08)
מעניין כמה קל לגלות אצלך שקרים. הנה כתבת עליי "אמרת שאני לא מכיר אותך". אבל אם נבדוק מה באמת כתבתי אז מה שכתבתי (תגובה 75) "אנחנו קצת מכירים אולי אבל לא עד כדי כך...". זה אותו דבר? לא, אתה סילפת ושיקרת. ויום נעים מהעמק.
104. תגובות 100, 101, פאשיזם בולשביקי טוטליטרי במירעו
לומסה   (25.06.08)
כל כך מזכיר את המשמידן אחמדיניג'אד שמתלונן חדשות לבקרים על שישראל העזה להצהיר שתגן על עצמה. למרבה הצער משה לומד מהמוסלמים רק את הדברים הלא נכונים שהם שקרים וכזבים, צביעות ותוקפנות והכי גרוע התעלמות מהמציאות ומהאחר והעמדת פני קוזק נגזל.
105. מוישה - שיאים חדשים של דמגוגיה?!
אלכס ,   נס ציונה   (25.06.08)
ההפניה שלך לספר הטלפונים היא בבחינת שיא חדש של דמגוגיה (גם השיא הנוכחי וגם הקודם הם שלך, כך שאתה לא צריך להרגיש מובס...). א. אתה יודע היטב שאף אחד לא יעשה את המשאל הזה, רק בשביל לתקף את מה שניתן לראות בבירור מקריאת תגובותיך. (גם לא צריך לחפש יותר מדי את תגובותיך. האתר הזה מופצץ בזבל שאתה מפיץ כבר 6 שנים ואני מייחל ליום שמישהו ימצא דרך להפוך את הזבל הזה למקור אנרגיה חלופי...). ב. אם אכן אתה דמות מוערכת בקיבוצך כמו שאתה טוען, אזי יש בכך יותר כדי להעיד על החברה שבה אתה חי מאשר עליך... (במיוחד אם נזכור שצלילות מחשבה וחיבור למציאות לא מהווים מזמן מרכיב חיוני באידיאולוגיה הקיבוצית, או במילים אחרות - הראה לי מי חברך, ואומר לך מי אתה). ג. גם אילו אני חבר בקיבוץ שלך והיו מתקשרים אלי לשמוע חוות דעת עליך, אני מניח שמידת הרחמים (עליך) וגאוות היחידה הקיבוצניקית, היו מונעים ממני לגלות את כל האמת, על מי שהוא לכאורה בשר מבשרנו ושותף לדרך ולאידיאולוגיה... ד. יש יסוד סביר להניח, שאם קימות דמויות חיוביות ופרקטיות אצלך בקיבוץ, הם מזמן הגיעו למסקנה המתבקשת, שעדיף לאפשר לך להתפרע על מקלדת, מאשר לעשות דברים אחרים, שם פוטנציאל הנזק גדול יותר... ה. לאיש כאן אין ספק (גם ללא משאל) שככל שקיימת בעיה פתולוגית אצל מישהו, היא ככל הנראה שוכנת אצל זה שמצד אחד מחזיק פאסון כידען, משכיל ואיש אשכולות ומהצד השני ניתן לראות בבירור, שכמו אחרון הפושטקים, הוא אינו מחמיץ שום הזדמנות לתגרת תגובות מזדמנת (וגם כשהוא יוצא פצוע ומרוט, אין לא בעיה להכריז שניצח...). בקיצור מוישה, למה לא תעשה טובה לעצמך ותפרוש לכתיבת זכרונות? (איך תפסת טילי אס-איי 6 ביום כיפור למשל?!). יום נעים ונטול בושות
106. אהלן אלכס - 105 - מה בעצם אמרת?
משה א ,   עמק יזרעאל   (25.06.08)
כרגיל, חוץ מהצטרפות לקבוצת התמיכה המסורתית של הימננים, לא היה שם כלום. כי מה בעצם אמרת, שאין לעובדות או לניסיון לברר אותן שום ערך, ושלמי שכמוך כבר קבע את דעתו, אז שלא יבלבלו אותו עם העובדות, כי הוא כבר בלע את השקר ונוח לו אתו. אבל אם היית אדם ישר כפי שאתה מתיימר להיות, היית בכל זאת שואל כמה שאלות על "החברה שבה אני חי", מנסה לדעת מה מצבה, ומנסה גם לברר איזה תפקידים אני ממלא בתוכה בהווה ואיזה מילאתי בעבר, ואולי היית מבין שמאכילים אותך לוקשים. אבל יושר אינטלקטואלי ואתה זה לא בדיוק ברים שהולכים ביחד. אתה מוזמן להישאר ממעריציו של השקרן ולאכול את השקרים בהם הוא מאכיל אותך. ממש לא מפתיע וגם לא מעורר התרגשות. כפי שגם רצונך הלא מוכחש שאפסיק להגיד את האמת שלי כאן בולט מכל מילה שנייה. חוששני שאתה צפוי לאכזבה כלשהי. ויום נעים מהעמק.
107. למוישה 106 - אם לא הבנת, אז על מה בעצם ענית?...
אלכס ,   נס-ציונה   (25.06.08)
בא תתקרב....אני אגלה לך סוד קטן...: ממש לא משנה לי מה חברי הקיבוץ שלך חושבים עליך! כמובן שאם היו שואלים אותי מה אמורה להיות דעתם עליך, הייתי משיב שזו כנראה דעה דומה לזו של כל אדם סביר, כלפי אישיות שמקפלת בתוכה (במינון קיצוני) אובססיביות, ווכחנות, טרחנות, ילדותיות וכישרון דמגוגי השמור רק למפאי"ניקים גזעיים עם תעודות... הייתי גם מהמר שהנוכחות שלך כאן, עם כל התכונות "הטובות" שלך שמניתי, בוודאי גורמת לרבים מחברי קיבוצך בושה ואי נוחות רבה והם היו מעדיפים שלא תזדהה כחבר הקיבוץ. (אבל הם לא יודו בזה, כי הילד הבעייתי הזה הוא אחרי הכל שלהם...). ונחזור לשיעור בהבנת הנקרא: תקרא שוב ותראה שבתגובה הקודמת לא הבעתי שום רצון שתחדל להגיד איזושהי "אמת". הצעתי לך בידידות ש"תעשה טובה לעצמך" (ואם חושבים על זה, זו תהיה תשורה יפה גם לחברי הקיבוץ). לי אישית לא מפריע שתמשיך לזבל. כמו שאמרתי, אני מאמין שמתישהו הזבל הזה יומר לאנרגיה ואתה תוכרז באופן רשמי פרפטום מובילה של התנועה הקיבוצית...אם זה לא יקרה, אני מודה שאתאכזב. ערב טוב!
108. מוישה - הנה דעתם של אלה שהגיבו מולך בעבר
א.ג ,   התנחלות בעמק יזרעאל   (25.06.08)
ואם יש ספק למישהו כי אולי הגזמתי או סילפתי משהו כלפיך, הנה חוות דעתם של מספר מגיבים שהגיבו מולך ממושכות, וכיצד הם סיימו אתך, הדיאגנוזה שלהם חריפה יותר : 1. קפריקורן כתב לך : "...משה א. גסי - רוח לא חסרים כאן אבל ברשעות אתה מוביל בפער גדול לעצם הענין אתה הוא שנאחז בקש להוכיח את קיומו של עם פלשתיני באופן טיפוסי לשמאל הישראלי. אילו היה בך יושר בסיסי הייתי מראה לך זאת הלכה למעשה, אבל ידוע לי שזאת ברכה לבטלה. גם ההתחזות שלך לאיש מרכז - תוך הסתמכות על כך שאתה מתווכח עם שמאלנים קצונים ממך לא עושה רושם עלי ועל מגיבים נוספים מימין ומהמרכז, שמשום מה רואים בך שמאלן מובהק. היא רק מחזקת את תדמית חוסר היושר המובנה בך. מסבות אלה בין השאר אין לי ענין רב בך ובדעותיך חוץ מהנזק שאתה גורם במסריך המעוותים לצעירים ובורים המגיבים כאן, אבל לא אגזים בערכו ואסיים כאן. .. 2. אטינגר כותב לך : "...כלומר הטלת תוויות היא זכות בלעדית שלך – הגישה הפשיסטית הזאת היא אבן יסוד בנפש שמאלן..." ועוד הוסיף : "...לגבי נושא שבמחלוקת – הסגנון. אתה נוהג להטיף לזולתך באיזה סגנון לכתוב, ולהאשימו דרך קבע על ביטוייו בעוד אתה מרשה לעצמך להטיל בו שמות ותארים לאינספור לצד תוויות פוליטיות וחלוקת ציונים בהתנהגות. אם זה קורה פעם אחת זאת חוצפה אבל לא נורא. אם זה ממשיך הלאה יש בכך התנשאות של אדם שמרשה לעצמו להוריד פקודות לזולתו וזאת כבר התנהגות בעייתית. למשל אני ציינתי שאני איש מרכז ואתה ממשיך להתייחס אלי כאיש ימין. (לא מזיז לי) אבל אינך משלים שאני רואה בך איש שמאל מובהק. זאת דוגמא רכה יחסית ותגובותיך מלאות בדוגמאות פחות נעימות. אבל כשהתופעה הזאת לנזוף בזולת על סגנונו בעוד אתה מרשה לעצמך להמשיך להתבטא באותה בדרך מדובר כבר בסינדרום נפשי שדורש התייחסות הולמת כי הוא מעלה צחנה לא נעימה של פשיזם. ההסבר הזה מתחזק לאור העובדה שהפשיזם הוא יסוד מובנה בשמאל המודרני. לסכום עניין זה לא אמרתי שאתה פשיסט אלא הבעתי חשד להתנהגות פשיסטית במישור המטה-לנגואג' בדיון זה ולא רק בו, כדי לנער אותך שתיטיב את התנהגותך, ותו לא. ספק אם זה יועיל אך בוודאי לא יזיק..." מגיב בשם דיויד שהתכתב אתך כותב לך: "... בתגובתך האולטרה מתלהמת רק חיזקת בדיעבד את האבחנה שלי שהינך חסר בטחון: אחרי שקבעתי שהמנומסות שלך גובלת בבינוניות פתאום החלטת במפתיע להיהפך לאדם אלים, אגרסיווי, מתלהם וגס רוח - כאילו שברצונך להוכיח לעולם שאתה "גבר". השקיפות הזו מביכה, תהיה לי בריא ושלום..." שאול למשה - משה תהיה לי בריא, אבל באמת אין לי יותר כוח לוויכוחים עמך. אחרי הדיון הקודם על אוסלו והדיון הנוכחי הגעתי למסקנה שאני פשוט מבזבז את זמני בוויכוחים עמך. שאול היה עדין כלפיך וכתב לך : - משה תהיה לי בריא, אבל באמת אין לי יותר כוח לוויכוחים עמך. אחרי הדיון הקודם על אוסלו והדיון הנוכחי הגעתי למסקנה שאני פשוט מבזבז את זמני בוויכוחים עמך. איני מעוניין לעלוב בך, ולפיכך לא אומר מה דעתי על תגובה 221 שלך. סוף ציטוטים. מוישה, כלל ידוע הוא שאם מספר אנשים אומרים לך שאתה שיכור, אז דבר ראשון - לך לישון .במקרה שלנו – תשנה את סגנונך הרע.
109. מוישה - (100-103) - דמעות תנין
א.ג ,   התנחלות בעמק יזרעאל   (25.06.08)
1. לפתיחה, אציין שכאשר אתה בפאניקה, נשלפים לך פתאום "ציטוטים" לכאורה מדברי, שלא היו ולא נבראו. לדוגמה, לפני כשנה טענת כי אמרתי כאילו ש"אחשוף אותך" בקשתי ממך שתראה לי כתבתי דבר כזה לא הצלחת להראות והתברר ששיקרת. – אז שוב, תראה לי היכן כתבתי כי "אחשוף אותך" - או שתודה כי שיקרת אז. .2. כעת הגדלת בשקרים שלך והכנסת בתגובה – 100 את המשפט : " "תיזהר, אני יודע איפה אתה גר ואיפה לומדים הילדים שלך" – במרכאות כציטוט וברור שהתכוונת להטעות את הקוראים כאילו אני כתבתי משפט זה. אז שוב, תראה לי היכן כתבתי את המשפט ש - "תיזהר, אני יודע איפה אתה גר ואיפה לומדים הילדים שלך" - או שתודה כי שיקרת כאן שוב וזו שיטת השקר הקבועה שלך כאשר אתה בפאניקה נוראית כמו שזה קורה לך עכשיו. 3. מתחילת חילופי התגובות אתך, אתה נקטת בלשון גסה ומכוערת ושילבת בה את הביטויים הללו : "בור, טפיל, נביחות, מעלה גירה,נער שליחויות,קצין ק.ג.ב, מסכן ועוד. 4. לפני כשנתיים עברת להתקפות אישיות כשכתבת עלי באופן הבא : " יותר מפעם אחת נתקלתי בצירוף לא סימפטי של תכונות כשלך מצד אנשי צבא הקבע, ומשום מה בדיוק בתחום הדרגות שלך", ועוד הוספת במקום אחר : " והתגובה נעשית לא שקולה ,מזכיר לי עוד כמה, ולכן אני לא מתפלא שאתה איש צבא הקבע בעברך". ועוד הוספת לאחר מכן : " הכשל המקצועי האמתי של צבא הקבע אכן מתאים לצבא שאתה היית מוחבא בו באיזה בועה שנים רבות." בקיצור מוישה, אתה ניסית להדביק תוויות מטופשות לי ולהיותי איש צבא הקבע בעברי. באותו מעמד ההתפרקות שלך, הודעתי לך שם שתזהר מריקושטים על התקפתך האישית אותי, וכי אני עדיין אני ממליץ לך לא לגלוש בוויכוחים כאן לפסים אישיים ולא לנבור בשוליים - בבחינת : מי שגר בבית של זכוכית וכו' וכו'... 5. כבר אז כשהשתוללת והמשכת לתקוף אותי, רמזתי לך שלא מדובר על מחמאות שהורעפו עליך -: "...כעת אתה מילל ואין לך מנוח כשנודע לך כי מישהו מהקיבוץ שלך נידב לי אינפורמציה עליך (במקרה ורק מעצם העלאת שמך ואם היא מחמיאה לך או לא, אני משאיר לך לנחש) ולכן התברר לך כי יש לי אפשרות להחזיר לך כגמולך ( ולא על דעותיך מוישה, אלא על התנהגותך, מה שבעצם לא עשיתי) אז מה קפצת כעת ? 5. העניין הזה של התקפות אישיות ועיסוק בזמני הפנאי שלי ודברים דומים, חזר על עצמו לפני מספר כשנה ושוב פעם ביקשתי ממך שלא תגרור אותי לעניינים אישיים כשהתמדת, מפעם לפעם החזרתי לך כגמולך. 6. במאמר זה כשאמרתי לך שאני מכיר אותך היטב (כן, אפילו פעם שמעתי אותך...) כשהתחממו הדברים בינינו, ואמרתי לך בתגובה 78 : "...הנח לנושא ואל תיאלץ אותי להיכנס לפרטים אישיים – אני ממש ממש נמנע מזה..." ובתגובה 86- חזרתי על כך שאיני רוצה לפרט ואיני רוצה לתת "סימנים".. כשהיתממת ב- 90 שלך חזרתי והסברתי לך ב- 93 שלי. וכשמשכת את העניין ב- 96 שלך והסברתי לך שוב, ב- 98 נכנסת לפאניקה והתפרקת סופית עם הזיות על "מחקרים" ו"שהלכתי לבדוק" אותך ומי אתה... כעת שהסבתי למה אני מתכוון - וכי אלה פשוט הדיבורים כששמך עולה, – ההתפרקות וההיסטריה שלך הם טוטאליים. באמת פרץ התגובות מוזר, היסטרי, וביזארי – אבל אשאל אותך שאלה, מהיכן אתה יודע מה אומרים עליך מאחורי הגב ? הסביר את תכונתך זו אטינגר לפני מספר שנים, עוד לפני שאני הייתי בתמונה : "...אתה נוהג להטיף לזולתך באיזה סגנון לכתוב, ולהאשימו דרך קבע על ביטוייו בעוד אתה מרשה לעצמך להטיל בו שמות ותארים לאינספור לצד תוויות פוליטיות וחלוקת ציונים בהתנהגות. אם זה קורה פעם אחת זאת חוצפה אבל לא נורא. אם זה ממשיך הלאה יש בכך התנשאות של אדם שמרשה לעצמו להוריד פקודות לזולתו וזאת כבר התנהגות בעייתית. למשל אני ציינתי שאני איש מרכז ואתה ממשיך להתייחס אלי כאיש ימין. (לא מזיז לי) אבל אינך משלים שאני רואה בך איש שמאל מובהק. זאת דוגמא רכה יחסית ותגובותיך מלאות בדוגמאות פחות נעימות. אבל כשהתופעה הזאת לנזוף בזולת על סגנונו בעוד אתה מרשה לעצמך להמשיך להתבטא באותה בדרך מדובר כבר בסינדרום נפשי שדורש התייחסות הולמת כי הוא מעלה צחנה לא נעימה של פשיזם. ההסבר הזה מתחזק לאור העובדה שהפשיזם הוא יסוד מובנה בשמאל המודרני. לסכום עניין זה לא אמרתי שאתה פשיסט אלא הבעתי חשד להתנהגות פשיסטית במישור המטה-לנגואג' בדיון זה ולא רק בו, כדי לנער אותך שתיטיב את התנהגותך, ותו לא. ספק אם זה יועיל אך בוודאי לא יזיק..." אכן אין חדש אתך מוישה.
110. לאלכס - 107 - לא "עניתי". הבהרתי
משה א ,   עמק יזרעאל   (26.06.08)
הבהרתי שכרגיל, לתגובותיך חסר תמיד אלמנט התוכן. הבהרתי שאתה חסיר שוטה של שקרן, שמוכן לקנות כל הבל ולא יטרח לברר בעצמו את האמת. והבהרתי שאתה מדבר שטויות. וכל זה נשאר נכון גם לגבי התגובה הנוכחית. ויום נעים מהעמק.
111. לא.ג. - 108 - זה הכל?
משה א ,   עמק יזרעאל   (26.06.08)
אחרי שטענת בשמם של כ-7 מגיבים, אתה יכול לצטט רק שלושה שמתאוננים על הסגנון? אין לי ספק שאם היית ישר היית יכול לחפש לאחור ולמצוא דווקא יותר מגיבים כמו פייר, נתן ואחרים, שדווקא שיבחו אותי הן על הסבלנות שגיליתי בוויכוחים עם ימננים כמוך ווהן על הסגנון המתון שבו היגבתי יחסית למה שהופנה כלפיי. לכן אני לא מרגיש בכלל רע בעניין הזה, אלא רק שזה היה למפלטם הקבוע של אותם ימננים שנכשלו בדיון הענייני, כולל אותך. ויום נעים מהעמק.
112. א.ג. 109, שוב אתה מוכיח את טיעוני שמויישה לוקה באלצהיימר קשה
לומסה   (26.06.08)
שולח אותך בקביעות לברר את דעתי על אנשי קבע כשבעצם דעתו על אנשי קבע גרועה מדעתי. באמת, ה"קייזר" משה יצא מדעתו. או שמא סתם התחקיין אבל ברשלנות כצפוי מחולה אלצהיימר. אין מה לעשות, התופעה פשוט לא חיה במציאות. דרך אגב, אתה יכול לצטט מסיכומי עליו. הרבה לפני כל האחרים כבר איפינתי וקטלתי את הפוסל במומיו. מסכנים חבריו לקיבוץ משמר העמק, אפשר רק לרחם על מי שנמצא יותר מדי זמן במחיצתו הנפחנית.
113. מוישה - (100-103) - תגובות ביזאריות
א.ג ,   התנחלות בעמק יזרעאל   (25.06.08)
1. לפתיחה, אציין שכאשר אתה בפאניקה, נשלפים לך פתאום "ציטוטים" לכאורה מדברי, שלא היו ולא נבראו. לדוגמה, לפני כשנה טענת כי אמרתי כאילו ש"אחשוף אותך" בקשתי ממך שתראה לי כתבתי דבר כזה לא הצלחת להראות והתברר ששיקרת. – אז שוב, תראה לי היכן כתבתי כי "אחשוף אותך" - או שתודה כי שיקרת אז. .2. כעת הגדלת בשקרים שלך והכנסת בתגובה – 100 את המשפט : " "תיזהר, אני יודע איפה אתה גר ואיפה לומדים הילדים שלך" – במרכאות כציטוט וברור שהתכוונת להטעות את הקוראים כאילו אני כתבתי משפט זה. אז שוב, תראה לי היכן כתבתי את המשפט ש - "תיזהר, אני יודע איפה אתה גר ואיפה לומדים הילדים שלך" - או שתודה כי שיקרת כאן שוב וזו שיטת השקר הקבועה שלך כאשר אתה בפאניקה נוראית כמו שזה קורה לך עכשיו. 3. מתחילת חילופי התגובות אתך, אתה נקטת בלשון גסה ומכוערת ושילבת בה את הביטויים הללו : "בור, טפיל, נביחות, מעלה גירה,נער שליחויות,קצין ק.ג.ב, מסכן ועוד. 4. לפני כשנתיים עברת להתקפות אישיות כשכתבת עלי באופן הבא : " יותר מפעם אחת נתקלתי בצירוף לא סימפטי של תכונות כשלך מצד אנשי צבא הקבע, ומשום מה בדיוק בתחום הדרגות שלך", ועוד הוספת במקום אחר : " והתגובה נעשית לא שקולה ,מזכיר לי עוד כמה, ולכן אני לא מתפלא שאתה איש צבא הקבע בעברך". ועוד הוספת לאחר מכן : " הכשל המקצועי האמתי של צבא הקבע אכן מתאים לצבא שאתה היית מוחבא בו באיזה בועה שנים רבות." בקיצור מוישה, אתה ניסית להדביק תוויות מטופשות לי ולהיותי איש צבא הקבע בעברי. באותו מעמד ההתפרקות שלך, הודעתי לך שם שתזהר מריקושטים על התקפתך האישית אותי, וכי אני עדיין אני ממליץ לך לא לגלוש בוויכוחים כאן לפסים אישיים ולא לנבור בשוליים - בבחינת : מי שגר בבית של זכוכית וכו' וכו'... 5. כבר אז כשהשתוללת והמשכת לתקוף אותי, רמזתי לך שלא מדובר על מחמאות שהורעפו עליך -: "...כעת אתה מילל ואין לך מנוח כשנודע לך כי מישהו מהקיבוץ שלך נידב לי אינפורמציה עליך (במקרה ורק מעצם העלאת שמך ואם היא מחמיאה לך או לא, אני משאיר לך לנחש) ולכן התברר לך כי יש לי אפשרות להחזיר לך כגמולך ( ולא על דעותיך מוישה, אלא על התנהגותך, מה שבעצם לא עשיתי) אז מה קפצת כעת ? 5. העניין הזה של התקפות אישיות ועיסוק בזמני הפנאי שלי ודברים דומים, חזר על עצמו לפני מספר כשנה ושוב פעם ביקשתי ממך שלא תגרור אותי לעניינים אישיים כשהתמדת, מפעם לפעם החזרתי לך כגמולך. 6. במאמר זה כשאמרתי לך שאני מכיר אותך היטב (כן, אפילו פעם שמעתי אותך...) כשהתחממו הדברים בינינו, ואמרתי לך בתגובה 78 : "...הנח לנושא ואל תיאלץ אותי להיכנס לפרטים אישיים – אני ממש ממש נמנע מזה..." ובתגובה 86- חזרתי על כך שאיני רוצה לפרט ואיני רוצה לתת "סימנים".. כשהיתממת ב- 90 שלך חזרתי והסברתי לך ב- 93 שלי. וכשמשכת את העניין ב- 96 שלך והסברתי לך שוב, ב- 98 נכנסת לפאניקה והתפרקת סופית עם הזיות על "מחקרים" ו"שהלכתי לבדוק" אותך ומי אתה... כעת שהסבתי למה אני מתכוון - וכי אלה פשוט הדיבורים כששמך עולה, – ההתפרקות וההיסטריה שלך הם טוטאליים. באמת פרץ התגובות מוזר, היסטרי, וביזארי – אבל אשאל אותך שאלה, מהיכן אתה יודע מה אומרים עליך מאחורי הגב ? הסביר את תכונתך זו אטינגר לפני מספר שנים, עוד לפני שאני הייתי בתמונה : "...אתה נוהג להטיף לזולתך באיזה סגנון לכתוב, ולהאשימו דרך קבע על ביטוייו בעוד אתה מרשה לעצמך להטיל בו שמות ותארים לאינספור לצד תוויות פוליטיות וחלוקת ציונים בהתנהגות. אם זה קורה פעם אחת זאת חוצפה אבל לא נורא. אם זה ממשיך הלאה יש בכך התנשאות של אדם שמרשה לעצמו להוריד פקודות לזולתו וזאת כבר התנהגות בעייתית. למשל אני ציינתי שאני איש מרכז ואתה ממשיך להתייחס אלי כאיש ימין. (לא מזיז לי) אבל אינך משלים שאני רואה בך איש שמאל מובהק. זאת דוגמא רכה יחסית ותגובותיך מלאות בדוגמאות פחות נעימות. אבל כשהתופעה הזאת לנזוף בזולת על סגנונו בעוד אתה מרשה לעצמך להמשיך להתבטא באותה בדרך מדובר כבר בסינדרום נפשי שדורש התייחסות הולמת כי הוא מעלה צחנה לא נעימה של פשיזם. ההסבר הזה מתחזק לאור העובדה שהפשיזם הוא יסוד מובנה בשמאל המודרני. לסכום עניין זה לא אמרתי שאתה פשיסט אלא הבעתי חשד להתנהגות פשיסטית במישור המטה-לנגואג' בדיון זה ולא רק בו, כדי לנער אותך שתיטיב את התנהגותך, ותו לא. ספק אם זה יועיל אך בוודאי לא יזיק..." אכן אין חדש אתך מוישה.
114. מוישה - (111) - לא, יש עוד
א.ג ,   התנחלות בעמק יזרעאל   (26.06.08)
ואפילו רבות, אבל הדוגמאות הללו מספיקות בהחלט.
115. למוישה 110, - מי שמתעניין יכול לבדוק.
אלכס ,   נס-ציונה   (26.06.08)
לקורא הבוגר, המתעניין והאינטיליגנט (כן, אני יודע שלא לקבוצה הזו אתה מכוון... ולכן אתה כל כך לא אוהב את א.ג..) תמיד נתונה הזכות והיכולת לנבור בארכיונים ולהתרשם ממה שנמצא שם וכמה תוכן נמצא, באילו תגובות. שנתיים פלוס (מבוזבזות) של נסיונות אינטנסיביים לקיים איתך דיון ענייני, הספיקו לי כדי לעמוד על האופי הקלוקל שלך. (אתה ילד נפוח, כלוא בגוף של מבוגר וכל "האידיאולוגיה" שלך נשענת על אהבות ושנאות, על מחנאות ועל דוגמות וכמובן שאנחנו לא שוכחים מאיזה ישבן בעמק זורחת השמש...). אין כאן שום אמת שצריך לברר ושום סקופ עיתונאי. What you see is what you get. ואני לא צריך שום חיזוק מחברי הקיבוץ שלך, לדברים שכל בר דעת רואה ומבין. דווקא הרגישות שלך לעניין דעתם של חברי הקיבוץ עליך, וההיסטריה שאחזה בך לנוכח האפשרות (המאוד סבירה) שהם לא ממש אוהבים את "חלון הראווה לקיבוץ" שבנית להם כאן, - מלמדת הרבה עליך ועל הצורך האינפנטילי שלך בחיזוקים. (אולי זה יעבור לך, ביחד עם פצעי הבגרות..). יום נעים של התבגרות והכרה במציאות!.
116. לא.ג. - 109 - לא דמעות ולא נעליים
משה א ,   עמק יזרעאל   (26.06.08)
רק אחת התגובות המוזרות ביותר שראיתי: 1. כאשר זה שהפך למפיץ שקרים כעיסוק ראשי מתחיל לבקש שאני אוכיח אם דבר כזה או אחר נאמר, זה מוזר וציני ביותר. קודם תוכיח אתה את השקר שלך על התגובות כביכול שיצאו מהמחשב שלי, או את השקר שלך על דעתם של חברי הקיבוץ שלי עליי. אלה שקרים שהם בסדר גודל יותר חמורים ממה שאתה מאשים אותי בו. 2. כמובן שלגבי מה שכתבתי בתגובה אתה מכניס פרשנות מעוותת כדרכך. הרי ברור לגמרי שלא טענתי שזה מה שאתה כתבת, וההכנזה למרכאות לא נועדה להטעות אף אחד, אלא כאמצעי להדגשה. מה שעשיתי הוא שהסברתי למה שקול מה שכתבת ומי הם האנשים שמשתמשים בשיטות דומות, ועד כמה אלה דברים וסוג פעילות שאין להם שום מקום בפורום הזה. 3. אדרבא, הוכח את טענתך. הבא את הקישורים הרלוונטיים לכל ביטוי כזה, ונראה אם הם "מתחילת חילופי התגובות אתי", ומה בדיוק הלשון שבה אתה נקטת בכל אחד מהמקרים. אגב, לא הייתי אומר על אף אחד מהביטויים האלה שהוא נורא כל כך, אלא הוא רק בגדר לשון ציורית לתאר בה מצב נתון. אתה השתמשת ראשון בביטויי זלזול והכפשה גרועים בהרבה, ואתה ממשיך בזה עד עכשיו. כדי להזים את הטענה שמדובר מ"ראשית חילופי התגובות", אני מביא בזה קישור שהוא דוגמה לרוח ששררה בעת "ראשית חילופי התגובות (הוא מבערך חודש אחרי שהם התחילו) ואפשר לראות שהרוח הייתה טובה למדי. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3215567,00.html כך שאפילו לגבי זה אפשר לראות ששיקרת. 4. נהפוך הוא. מי שהתחיל ראשון בירידה כזאת לפסים האישיים היית אתה כאשר דיברת על משהו כמו (אני לא מתחייב על הנוסח המדויק, אבל כשיהיה לי זמן אמצא גם אותו) "ראיתי כבר קציני מילואים חפיפניקים כמוך". זה נאמר לפני מה שאני אמרתי על קציני הקבע, ותסכים אתי שזאת אמירה חמורה לא פחות מזאת שאתה מאשים בה אותי.. קרוב לוודאי שמה שאתה מצטט ממני, נכתב כשאותה אמירה שלך הייתה כבר ברקע הדברים. אתה הראשון שירד לרמה האישית, וזאת עובדה. 5. שוב אתה משקר. כבר אז (בדיון שממנו אתה מצטט) אמרתי לך שזה נוסח של רמזים שמתאים למאפיונרים, ויכול להיות שבגלל זה ירדת מרמזים מהסוג הזה לדי הרבה זמן. אגב, האם זה לא גם שקר שעד היום לא הוכחת? בתקופה ההיא לחצתי עליך פחות לגבי רמזים כאלה, אבל מאז שהבנתי שזאת שיטת עבודה, אני באמת לוחץ להוציא את הדברים החוצה עד הסוף, רק כדי להבהיר לכל מי אתה ובאיזה שיטות אתה עובד. 6. אני אולי לא יודע מה אומרים עליי מאחרי הגב, אבל אתה יודע שאתה משקר כאן וכמו בשקר הקודם, גם לזה אין לך הוכחות. לכן סיפקתי לקוראים אפשרות לבדיקה של השקר שלך. אני יודע טוב מאד מה חושבים עליי חברי הקיבוץ שלי ברובם המכריע, אחרת הם לא היו בוחרים בי מספר פעמים לתפקידי מפתח בקיבוץ. 7. למה אתה מסתפק בזה? הרי אמרו עליי כאן דברים הרבה יותר גרועים שיכולת גם כן לצטט (וגם דברים הרבה יותר טובים...). מה לעשות, והטחת בוץ היא מפלט די קבוע של אלה שלא מחזיקים מעמד בוויכוח ענייני. ויום נעים מהעמק.
117. לא.ג. - 113 - שאתחיל לדאוג?
משה א ,   עמק יזרעאל   (26.06.08)
שוב אותה תגובה פעמיים? זה היה בכוונה או בטעות? ויום נעים מהעמק.
118. לא.ג. - 114 - אז תביא עוד
משה א ,   עמק יזרעאל   (26.06.08)
בהחלט, למה לא? הרי אתה רק מראה מי אתה בדרך הזאת. הרי כבר זמן רב שאתה לא אומר שום דבר לעניין, אלא מביא דוגמאות חסרות ערך מארכיון שכמוהו יכול להחזיק רק מי שאחזה בו אובססיה לדבר אחד. בבקשה. הרי אין דבר שמסב לך יותר עונג מפעולות "העתק והדבק" רבות ככל הניתן, ומי אני שאעמוד בדרכך ליהנות? ויום נעים מהעמק.
119. מויישה 116, בקשר למאמר המצוטט שהבאת
לאו ,   מדינת ישראל פלשתינה   (26.06.08)
הוא רק מוכיח שאתה פרובוקטור גדול. ניסית להתכתש ו א.ג. התעלם. אל תזקוף זאת לזכותך מר דמגוג פוסל במומיו.
120. מוישה - (117) - כן, אתה צריך באמת לדאוג...
א.ג ,   התנחלות בעמק יזרעאל   (26.06.08)
מה שקרה לך בתגובות 100 ו-101 , קרה גם לי, (תגובה מאוחרת יותר שלי פורסמה והקודמת לה לא, חששתי מיד הצנזור, אבל בכ"ז שידרתי אותה שוב) אלא שאני : 1. לא קפצתי כמוך כאן בצורה תינוקית על בעיה טכנית כפי שאתה עושה תמיד כשאתה במצוקה נוראית. 2. לא שיניתי את נוסח התגובה שלי כדי למצוא חן בעיני הצנזור כמו שאתה עשית,(בתגובה השנייה שלך, הורדת את עניין המאפיונרים וכו'... ) אלא ללא היסוס שלחתי את אותה תגובה כלשונה ללא כל שינוי בתוכנה. (אגב, קבל טיפ, מניסיון, ישנם צנזורים שמחמירים וישנם שמקילים, אם לא הלך לך פעם אחת, חכה קצת ונסה שנית, הצנזור התורן הבא עשוי להיות פחות קפדן...) לכן לשאלתך, כן, יש לך בהחלט מה לדאוג ממצבך העגום.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה