יחסים  טורים  האמת העירומה
יש גבר שלא מוצא כאן כלה? על ייבוא נשים
האמת העירומה
פורסם: 04.07.08, 09:47
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 230 תגובות ב-229 דיונים
31. נחשים
(04.07.08)
אני חושבת שמי שמחפש בת זוג (וזה עובד גם לכיוון השני כמובן) צריך לתת לה להנות מהספק שאולי היא כן מתאימה לו - אבל כשהגישה הראשונית כל כך שלילית אני לא מכירה אפילו בחורה אחת שתנסה להישאר. אני בפירוש לא הייתי נשארת אפילו דקה - ואני ממש לא מחפשת מישהו מושלם - להיות עם מישהו ממורמר ועם גישה שלילית זה בלתי נסבל, הרבה יותר בלתי נסבל מאשר להיות עם מישהו שסובל ממגבלה פיזית כזו או אחרת. מי שבא בגישה כזו - ולא משנה מאיזו סיבה - לא צריך זוגיות, הוא צריך פסיכולוג. למה בת זוג פוטנציאלית צריכה לחשוב בכלל בשלבים הראשונים מאיפה צומח המרמור? מי שממורמר שיעשה שינוי בגישה שלו לפני שהוא מפיל את מרמורו על אחרים, וזה כבר בכלל לא קשור למגבלות פיזיות זה קשור לאופי. אני לא מזלזלת חלילה בקשיים שעוברים אנשים שקשה להם למצוא זוגיות (לא משנה מאיזו סיבה) - אבל לצפות מהצד השני שתסתדר עם שליליות בסיסית בתחילת קשר (או בכלל) זה לא רק דבילי זה פשוט חצוף. אגב, הנה הבעיה העיקרית במה שרשמת: "למדו לאהוב את בן זוגן" - ממש כמו אצל החרדים... קודם מתחתנים אחר כך בודקים אם זה מישהו שאוהבים או לא. ואם זה לא היה קורה?
32. איפה אפשר לקנות אישה מזרח אירופאית?
נואש   (04.07.08)
יש לי 120 אלף ש"ח.
33. הדס ותומר: אחדד את דבריכם
סולמות ונחשים   (04.07.08)
1: הדס, את בהחלט צודקת, ולכן אינני רואה בדברייך סתירה לטענתי אלא רק חיזוק להם. 2: תומר: אין שום הבדל בין נכה מלידה לנכה צה"ל בבואם להתמודד עם סטיגמות חברתיות, בורות מנטלית, חוסר גישה פיזי למקומות ציבוריים, וכו'. ייתכן שסטטיסטית נכים מלידה סובלים מסטיגמה חריפה יותר. זה איננו בבחינת פתרון לבעיה. להפך: כוחות הבטחון מגינים על כלל אזרחי המדינה, גם על אותו נכה שאין לו את הפציעה "ההירואית" אלא מנסה להשתלב בחברה כדי לא לחיות מחסדיה. 3: קורטז: תודה על החיזוקים. אמר המשורר האנגלי לורד ביירון:" שורשי האהבה גם בעומק גהנום יצמחו". לדעת חכמים כיוונת.
34.  אלכס חיממת את ליבי
ברוריה ,   תא   (04.07.08)
שבת שלום
35. ל-10: בת הים - אל תעזבי!
לייקה ,   ספוטניק 2   (04.07.08)
תשמעי לי, אני מכירה את הסיפור, זה נגמר בדמעות, בסוף תשארי בלי הזנב ובלי הנסיך, רק קצף על פני המים... נ.ב. תזהרי ממכשפות.
36. לסולמות ונחשים
תומר ,   רעננה   (04.07.08)
איפה ראית בתגובתי העדפה לנכה צהל מנכה אחר? רק צינתי את הסוגיה הזאת להסביר למה יש יותר נכים גברים מנכות נשים ולמה לכן לא כל גבר נכה גם אם ירצה יוכל למצוא אישה שהיא נכה
37. "וחטפתם לכם איש אשתו מבנות שילה" . ציטוט מהתנ"ך .
אריאל ,   שילה   (04.07.08)
זאת השיטה הכי טובה . פעם בשנה יוצאים לכרמים . הבחורים חוטפים את הבחורות שמוצאות חן בעיניהם וזהו ... בלי זכות וטו בלי בג"ץ בלי שטויות מי שואל אותן בכלל ממילא הן לא מבינות מה טוב בשבילן...
38. לקורטז, לא לגמרי מסכימה איתך
מור ,   ת"א   (04.07.08)
נכון שהמראה החיצוני אכן משפיע מאד על הצלחתו של דייט או כשלונו אבל מה שהאמת הערומה לא הזכירה בכתבתה הוא שהתופעה של יבוא כלות ממזרח אירופה בכלל וחבר העמים לשעבר בפרט היא תופעה ישנה שהתחילה עוד הרבה לםני שהתגלתה ע"י בחורים ישראלים. רב הבחורים שהולכים על צעד זה דווקא אינם מכוערים, נכים, עניים או טפשים הם מיבאים בגלל שהם מזהים בנשות ארצם את אותן תכונות מגעילות שקיימות גם בעצמם ורוצים להימנע מכך. לדוגמה, גברים ישראלים רבים חושבים שהישראליות גסות רוח לעומת האירופאיות העדינות הם כנראה בוחרים לשכוח שהנשים בארץ הן בסך הכל תוצר של החברה הישראלית הכוללת בתוכה גם את הגברים ולא ייתכן שהתכונה "גס" תהיה נכונה רק עבור הנשים ואם הנשים הישראליות כאלה אז כנראה שהגברים לא יותר טובים וכל מי שהיה במערב אירופה או ארה"ב מבין על מה אני מדברת (כמובן שכל מקרה לגופו אני סתם לקחתי את הישראלי הטיפובי שנימוס ודרך ארץ ממנו והלאה) דוגמה לטענתי היא תגובה 25 אתה באמת חושב שגבר אפילו אם הוא נכה או מכוער לא יכול למצוא אם באמת ישקיע מאמצים מישהי שתתאים לו ותמצא חן בעייניו?אני לא יש גברים וגם נשים ישראליות שהם באמת עדינים ולא מסתדרים עם האופי הגס של הישראלי המצוי אבל גם אם הולכים לחפש בניכר אפשר לעשות זאת בצורה יותר נורמטיבית כמו היכרות בחו"ל או דרך אתרים יהודים בעולם מי שפונה ליבוא רוצה לסגור עסקה בעצם. ברור לו שהכלה הגויה שתבוא לישראל מגיע כמעט ב-100% כדי לשדרג את חייה והוא בתורו מקבל מישהי שתהיה עבורו למעשה שפחה עד שאולי באמת תכיר מישהו אחר בישראל ותתאהב בו ותזרוק את בעלה. אגב, שים לב שהדבר פועל רק בכיוון אחד כלומר גברים מיבאים נשים ולא להפך למרות שרב הגברים אינם עשירים. הרוסיות נוסעות למדינות שהמצב הכלכלי בהן הרבה יותר טוב מברוסיה כי ייתכן שמטרתן להיפטר מהגבר לו נשיאו ולהמשיל את חייהן בארץ שתיתן להן יותר אפשרויות להתפתח. לעומת זאת נשים ממדינות עשירות שהו לא יותר עניות או מכוערות מגברים באותה מדינה לא נוקטות בשיטה זו הרי לך נקודה למחשבה
39. לתומר מרעננה
ענת   (04.07.08)
לא יודעת למה התכוונתך במשפט: "וכידוע המדינה שלנו לא עוזרת אז מה שנשאר זה בני משפחה וחברים" אבל אם התכוונת לנכי הצה"ל אז אתה טועה ומטעה! המדינה עוזרת המון(!) לנכי צה"ל - החל בנהג אישי שמסיע ממקום למקום וכלה בעוזרת אישית שאם צריך אפילו כותבת עבורם בהרצאה באוניברסיטה...אני מדברת מהכרות אישית עם בחורה ובחור שהם שניהם נכי צה"ל. אז נא לא להשמיץ ..
40. מנפלאות אתרי ההכריות
איש 57 ,   מרכז   (04.07.08)
אז אני 57 נראה טוב . יש לי שקל או 2 , ואני גרוש . מחפש ככה מישהי סביבות 50 . סביר לא ? . באתרים רוב הנשים בנות ה 50 מחפשות גבר בן 40-52 , אני חסום יקרות שלי . שלא לדבר ההגברבר צריך להיות עשיר משום מה , בעל יכולות פזיולוגיות בלתי נדלות . ורצון להתרוצץ בחו"ל כל חודש . הן קוראות לזה - לא קמצן . קיצור שווה לשלם 100.000 ולהביא גויה טובת לב . שלא מחפשת מעבר לפופיק
41. תגובה ל-3 וגם ל-6
חולדה עם בוקן בראש ,   מרכז   (04.07.08)
עם כל הכבוד לתגובתך המנומקת אני חושב שאתה יורה לכיוון הלא נכון. אני לא חושב שהכותבת מדברת על חתונה עם כלה זרה מתוך אהבה, אלא חתונה שנעשית מתוך רצון לסטטוס חברתי מסוים. אתה צודק שהחברה אשמה בזה, אבל החברה במקום כלשהו מודיעה לאנשים שזה לא בסדר שהם לא נשואים, כי נישואים זה כמו תוכנית פנסיה רגשית, אבל נישואים שלא קיימת בהם אהבה אינם שווים את הנייר שעליו הם נחתמו. בסך הכל תוכנית ייבוא הכלות מאוד מזכירה את נוהג המוהר של לפני אלף שנים. "אני אשלם כסף ואקנה לי אישה", אני חושב שזאת התחלה מאוד גרועה כי אין ממש הזדמנות להכיר לעומק את בן/בת הזוג. מדובר בשבועיים של הכרות ואחר כך הכנות לחתונה, האם אי פעם יצאת עם מישהי והחלטת להתחתן איתה במקום? מה עם לגור ביחד? לטייל ביחד? כל אלה הם מבחנים לא פחות חשובים שתוכנית ייבוא הכלות אינה מספקת, מה שהיא כן מספקת זה סטטוס אינסטנט. כמובן שיש חריגים בנושא, אבל אם ברוב המקרים הנישואים נגמרים בגירושים אז מי פה בעצם החריג? וג'ודי היקרה. כל תאוריה מתחילה בהנחת בסיס שניתן להפריך כי בעצם הדבר היחיד שאי אפשר להפריך אותו בעולם הזה הוא אלוהים. לכן, כאשר כותבים מאמר, לא משתמשים בצמד מילים "זאת עובדה" כי העובדות כל הזמן משתנות. סך הכל אחלה טור, מעורר מחשבה...
42. לכל המצדיקים את התופעה הזו...
(04.07.08)
שמתם לב לפי איזה קריטריון בוחרים אותם הנכים והמכוערים (לפי דיבריכם), אלה שנידחו ע"י הבחורות בגלל מראה חיצוני, את הבחורות המזרח אירופאיות? על-פי המראה החיצוני גרידא! לפי תמונה שהם רואים. ברור לכולם שהם לא יבחרו את השמנה והמכוערת, או הנכה, חלילה. הם יבחרו לעצמם את הבלונדינית, הגבוהה ודקת-הגיזרה. צביעות לשמה. ואחת הסיבות לכך היא שתהיה להם את האפשרות להסתובב עם אותה כלה כתכשיט שמעטר את צווארם. אהבה גדולה אין שם, שיוויון? בטוח שאין. למעשה ברגע שהוא "קנה" אותה במיטב כספו, היא שלו, בבעלותו. הוא קנה לעצמו שיפחה שתנקה את הבית, תבשל לו אוכל תכבס את בגדיו ותיתן לו סקס בלילה בעוד הוא יסתובב כמו "ראיס" בבית, ואם היא תעז לסרב לאחת המטלות שהוא יטיל עליה, היא עפה מכאן כמו טיל חזרה למדינה ממנה היא באה. במקרים אלה אין כאן יחסים בגובה העיניים, יש כאן מעביד ועובדת שסרה למרותו, ואוי לה אם לא!
43. נשים, מה איכפת לכן מה גברים עושים
שמואל   (04.07.08)
כל עוד זה לא קשור אליכן, מה אתן מתערבות ומתעסקות בזה. זה כמו שגברים יתחילו עכשיו להקריא לכן הרצאות על תרומת זרע, מחזור וכו'. אלא אם כן אתן בעצמכן זונות או כלות מאוקראינה, למה שזה עניין אתכן? כואב לכן שגברים נהנים? כואב לכן שהאישה המקומית איבדה את ערכה?
44. כלות מאוקריאנה נשואים כאלה מחזיקים
סשה   (04.07.08)
עד שבועיים. בסינימטק יש סרט של נילי טל "כלות מאוקריאנה " סרט דוקו אמיתי. האגדות בטמבלויזיה כמו אנה בערוץ 10 אינן מציאותיות.
45. מניסון אישי
פלוני ,   מרכז   (04.07.08)
אני בן 31, אקדמאי מבוסס עובד במשרה בכירה. סיימתי מערכת יחסים לפני שנתיים ומאז אני בעולם הדייטים. אני מנסה את מזלי וכל הזמן "זוכה" להכיר בנות אדם שרק יודעת לשלול ולא באמת להכיר. יתכן מאוד שאני נשלל בעיקר שאינני גבוהה (אני לא מכוער ואפילו נראה טוב, עובדה שחלק גדול מהדייטים נגמרים במיטה). אני "זוכה" אומנם לסטוצים בלבד אבל זה לא משאני מחפש. היות ותפקיד גורם לי להיות במזרח אירפה הכרתי דיילת אוויר. היינו סופ"ש ביחד אין מה לתאר איזה אופי נפלא, איזה כיך לשוחח עימה. כאן אני יוצא עם בנות שעובדות כקופאיות וחיות על חשבון אבא ואמא עם פוזה של מנכל טבע לפחות. היא ראתה שאני אדם טוב ומשכיל. היא גבוהה מנני בניגוד למה שחושבים היא רחוקה מלהיות מסכנה מבחינה כלכלית. בניגוד לישראליות שמחפשות משהוא להשוויץ בו (מראה מראה ושוב מראה, ראו דוגמא לנועם טור בחור יפה בלי שכל) היא מחפש אדם בעל אופי, יושר והשכלה ועשכיו אנחנו ביחד בודקים אפשרות של גיור. בנות ישראל תשארו עם בני 30+ שעדיין עובדים כשליחים ולא יודעים מה הן רוצים מהחיים שלהם...... זו הסיבה האמיתית שיש כאן המון בנות 30+ רווקות שחיות בסרט ולא מבינות שמתחתנים עם חבר ולא עם מאצו. קצת צניעות אתן לא מגיעות לקרסוליים של הלנה שלי לא בחוכמה ולא במראה. תשארו לבד ומתוסכלות אבלל פחות מקווה שהסרט שאתן חיות לא יגמר לעולם המציאות תשבור אותכן !!!!!!! דר"א זו דיעה של המון בחורים במצבי ובגילי, שנשללים ע"י בנות שאין להן כלום חוץ מחיצוניות, וגם על זה ניתן להתווכח !!!
46. ל30-המקרה שלך ממש יוצא דופן.הרוב קונים אישה
כמו בשוק ,   וזה מגעיל   (04.07.08)
47. מאסלו
אני ,   ת"א   (04.07.08)
זו טעות להתייחס לצורך בחתונה כשלב שלישי או רביעי בהכרח. דווקא מערכת יחסי כזו נובעת יותר מצורך בבטחון משני הצדדים - האשה שרוצה לצאת מהמדינה שלה ולהסתדר כלכלית והגבר שלא רוצה להיות לבד ומוכן לשלם עבור זה. בגלל זה מערכות היחסים האלו נראות לנו עצובות או נוראיות. זה לא נובע רק מהצורך להיות כמו כולם...
48. ל31 ולתומר(אני משתדל לא להציף)
סולמות ונחשים   (04.07.08)
31: טענתי הייתה שמומלץ לא להשתמש במרמור ככלי להדבקת סטיגמה. אם ידוע לך שאדם מסויים מתמודד עם הדחקת החברה אותו בשל סטיגמה"קודמת) כלשהי, האם את מצפה ממנו להיות מאושר לחלוטין ושמח בחלקו? אני בהחלט יכול להבין סיטואציה שבה המרמור מזיק למערכת יחסים מרגע שזו כבר הושגה וקיימת- אבל בשום אופן אינני יכול להסכים עם זה שקובעים עבור אדם אחר מה להרגיש, ועל אחת כמה וכמה כשידוע לנו שהוא מתמודד עם קשיים שלא הוא יזם אותם או אחראי להם. לכן עלה אצלי החשד, שהנה זה עוד מקרה של " אני אתן לך סטירה ואז אשאל למה אתה אומר שכואב". האם זו לדעתך הדרך הנכונה לומר לאדם אחר שקשה לו שיש דרך אחרת לחשוב? ע"י הצגתו כמשהו שלילי? בדיוק על רקע כזה נכתבה הכתבה הזו. גם אם את חושבת שמרמור הוא לא דבר מועיל, או שנכות היא לא השיקול- ביטאת את זה בדרך תמוהה. 2: תומר: לא טענתי שיש בדבריך העדפה, רק רציתי לחדד את שאמרת. כן ירבו אנשים ערכיים כמותך!
49. משהו ששכחתי ל31
סולמות ונחשים   (04.07.08)
במקרה הספציפי שתיארתי, מנין את כל כך משוכנעת שמדובר באנשים ממורמרים? את מכירה אותם? את יודעת עם מה הם מתמודדים או התמודדו בעברם? על זה בדיוק דיברתי: לפני ששופטים את האדם נסו להכיר אותו קצת. מדובר פה לא חלילה בפושעים, אלא באנשים שלא בחרו את גורלם ומנסים להיות חלק מהחברה! וכן, גם במצב של שידוך כמו בחברה החרדית אהבה יכולה להופיע עם הזמן. או שגם את זה צריך לשפוט? ובאמת שהשתדלתי לא להציף!
50. ל-10
מישהו ,   ראשון   (04.07.08)
חשבת פעם שלא הצלחת למצוא פה חתן כי את לא מבינה גברים בגרוש? כמעט ואין לי ספק שבחו"ל הסיכויים שלך לא יותר טובים. בהצלחה.
51. יש משהו שאני לחלוטין לא מבין:
איציק ,   חיפה   (04.07.08)
נניח שאני רוצה להזמין כלה באינטרנט כאילו אני מזמין מוצר. ונניח שאני אפילו משלם על השרות. אז מה, הכלה צריכה להסכים מרחוק כמו מוצר שאין לו דיעה, ולבוא להתחתן איתו רק על סמך ההזמנה???? או שמע לשלם כרטיס טיסה ולבוא לכאן רק כדי ללמוד ולהכיר את האיש, ואז אולי לא??? או שהוא משלם את הטיסה והשהייה?? מה בדיוק הולך כאן??? הרי זה לא כמו מוצר רגיל שאין לו דעה אם הוא רוצה להיקנות או לא!!! היא צריכה לרצות את האיש - אז רק על סמך היכרות מרחוק?? נשמע קצת מוזר, לא?!?!?
52. ל-16 יש הרבה גברים במצב שלך
אסי   (04.07.08)
חיזרתי אחרי מישהי והיא אמרה לי"אישתך תהיה מאושרת",כנראה שצריך להיות מניאק ולא בחור חמוד וטוב ולשחק את כל המשחק הזה. גם אני כבר התייאשתי ותאמין לי שיש הרבה יתרונות ללבד,להביא ולקנות מישהי לחתונה זה הכי אבוסרד שיש,קשר וחתונה צריך לבוא מחברות,אהבה וזוגיות טובה .
53. הנשים בארץ מאוד בעיתיות.
דניאל   (04.07.08)
הם מחפשות גברים חלקים , יפים, אנטילגנטים, עשירים, משפחה טובה, ואם אפשר עוד ועוד......ואז הן נשארות רווקות ואז הן גם מתלוננות. אולי תצאו מזה? גבר צריך להיות גבר ולא חצי נקבה תפנימו את זה.
54. ל 25 דורון
אישה ,   תושבת חוץ   (04.07.08)
איזה שטויות ואיזה שחצנות ! אכן בשביל גברים כמוך נוצר האתר לייבוא כלות או כפי שהגדרת את הייבוא עזר והרבה עזר !!!!!!!
55. מסכן ,נואש,32
רוסיה   (04.07.08)
אתה חושב ש 120,000 אלף שקל יספיקו ?נו באמת ! בשביל דמי כיס אני לא מתחתנת, אני רוצה כסף גדול והרבה ממנו ! רוצה וילה, רוצה וולוו, רוצה עוזרת והכי חשוב גנן !
56.  לך אלכס
רק לא רוסיות   (04.07.08)
הצליח עם הרוסיה ואותי היא לקחה לניקוי יבש ובגדה עם השכן !
57. הכי טוב לזיין זונות ולהביא מנקה רוסייה
איש אחד   (04.07.08)
למי יש כח לבחורות אתה הולך למישהי נהנה איתה חצי שעה משלם 100 שקל והולך
58. בנות כנסו ותבינו...
שרון ,   השרון   (04.07.08)
האמת שהגזמתן.אתן באמת חושבות שאתן מחפשות אהבה אמיתית והמזרח אירופאיות לא?בדיוק להפך.האמת שכל בחורה מחפשת איזשהוא ספונסר במרכאות או שלא.פשוט הישראליות מחפשות כזה אבל כבד...פלוס חתיך פלוס יפה וחכם.גנטלמן.שרמנטי.משכיל.נקי ומנקה עשיר.וגם שוטף כלים עושה כביסה מגהץ ולא לשכוח לעשות ספונגה.ולהוריד אשפה...וסקס טוב וכבוד לחמה.ותקנה לי ותביא לי ותיתן לי דייייייייי......אתם יודעות מה?בסדר גם זה אנו הגברים מוכנים להעניק.אבל מה מקבלים בתמורה?יחסית מעט או לפחות אנו לא מתלוננים.תאמינו לי אתן לא באמת רוצות אהבה.שאלה לי.שימו לב למה אין בחורה יפה ומשכילה עם גבר נחות ממנה בפרמטרים אלה.ועם כן יש.אז במקרה הוא עשיר.ועם היא עשירה בנוסף אז הוא פי כמה...ראה דוגמה מפורסמים או סלבים למינהם.אז אתן מלמדות אותנו על אהבה...לפחות על תשקרו תבדקו בעצמכן...
59. הנשים האלה לא ברמה גבוהה והגברים הם בעלי בעיה רצינית-מכוערים
טיפשים,מתוסבכים וגם ,   לא רצויים   (04.07.08)
60. מין מוצא את מינו.גבר דביל ולא מוצלח וחסר שארם מוצא אישה עם
שארם שנותנת לו אשליה ,   שהוא שווה משהו...   (04.07.08)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה