דיגיטל  אינטרנט
תעריפי האינטרנט יעלו ב-15-20 אחוז
נופר סיני
פורסם: 30.10.08, 14:17
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 272 תגובות ב-272 דיונים
61. יאללה יאללה...ללמד אותם לקח
חונק פסים רחבים ,   סייבר לנד   (30.10.08)
תביעה יצוגית על זה שהם לוקחים 100% כסף אבל נותנים שירות 80% בתמורה לכסף...
62. הטכנולוגיה מתקדמת וככה הצריכה..
ליאור ,   חיפה   (30.10.08)
אז תשדרגו את התשתית שתעמוד בזה שיש מורידי סרטים,יש כאלה שמשחקים אונליין יש כאלה שעושים שיחות וידאו ויש כאלה שרואים האח הגדול...
63. ואתם הורגים לנו את הארנק
ר. ציני ,   נגב   (30.10.08)
וכל ספקיי האינטרנט והסללור הורגים לנו את הארנק.
64. == אז בשביל מה לעזזאל מוחרים לי 10MB?! ==
שפוי   (30.10.08)
כדי שאני אשלם על 10, אבל בפועל יגלוש רק על 1? חוצפנים! גנבים!
65. אינטרנט "המהיר" הוא ממש איטי, על מה לעלות, זונות
R   (30.10.08)
66. סליחה שהשתמשתי בפילנטרופיות שלכן. חוצפנים!
@#$%   (30.10.08)
67. אפסים!, הם מפרסמים את עצמם באמצעות הצעה לצפיה בוידאו אונלין
אני ולא אתה   (30.10.08)
ואז מתלוננים? המדינה היחידה בעולם שבה "הלקוח תמיד אשם !" - להאשים את הצרכנים ברצון להעלות מחירים... מי שמע? YNET ציינו שמות חברות שנוכל לגמול להם. עולם של תאגידים.
68. שיעשו חבילות גלישה
תומר ,   מרכז   (30.10.08)
לפי נפח הורדה. אם פעם התשלום היה לפי שעות גלישה,היום צריך לעשות לפי נפח גלישה. חבילות ל15 ג'יגה ו25 וכן הלאה. ולכל מי שיתקוף אותי שיסתכל על עצמו,הוא מוריד משחקי מחשב וסרטים ובעצם גונב(אין מילה יותר יפה מזה,חאלס להתיפיף) אז שישלם בהתאם. ובינינו 15 גיגה מספיקים לגלישה באינטרנט והורדה פה ושם,די להתחסדות,מצד אחד רוצים מחיר זול ומצד שני רוצים למצוץ עד טיפת הדם האחרונה מתשתית האינטרנט,דבר שגורם לעומסים חמורים,אי אפשר לאכול תעוגה ולהשאיר אותה שלמה! ואני לא עובד עובד בחברת אינטרנט,אני בז לשירות של כולן,אבל מצד אחד אני יכול להבין אותם גם,לא תמיד הלקוח צודק...
69. חרם צרכנים המוני...ועכשיו !
לא לתת לזה יד ,   חיפה   (30.10.08)
לא יכול להיות שבכל העולם גולשים במהירויות גבוהות בהרבה מהממוצע בארץ ומשלמים מחירים הגיוניים ורק בארץ שלנו מעלים מחירים בגלל שיש ביקוש ועוד ב20 אחוז... איפה נשמע הדבר ?! אם כבר המחירים שיש היום הם גם לא מציאה אבל זה מה יש..עד שהצרכן הישראלי לא ילמד לא לעשות עסקים עם מי שמנצל אותו..אז החברות ימשיכו לצפצף על כל אחד ואחד... ושר התקשורת מר אטיאס צריך להתעורר ולבדוק את הקרטל הזה שנוצר פה שכולם מעלים מחירים ביחד.
70. אם יעלו מחירים, אני משנמך חבילת גלישה
נוב ,   ירושלים   (30.10.08)
אני לא מנצל את מלוא רוחב הפס בחבילת הגלישה הנוכחית שלי, שהיא 2.5 מגהביט. אם יעלו מחירים, אעבור חזרה ל-1.5 מגהביט.
71. צריך לבטל את שיטת המנוי
cnte ,   באר שבע   (30.10.08)
אם חברותISP רוצות לגבות תשלום לפי גלישה הן צריכות לבטל את דמי המנוי גם משתמש כבד לא מוריד כל הזמן ולמה הוא צריך לשלם על זמן מת ?? אם ספקיות האינטרנט רטצות לעבוד בשיטה האמריקאית שיעברו לנהל את העסקים שלהם בארהב שם יש תחרות גם על התשתית וגם על המחיר לצרכן ןבכלל אני עדיין לא מבין מדוע לא ניתן לבחור בכל רגע נתון ממי ואיך שרותי אינטרנט ולהיות מחויב בהתאם
72. בושה
שימי ,   ראש העין   (30.10.08)
לא מתביישים עוד לעלות את המחירים ב20 או 30 אחוז? אנחנו לא משלמים מספיק? לא ברור שהמעמד הביינוני הפך לנמוך? אין כסף במדינה הזו עוברים לאמריקה
73. Gentlemen"
אחד שגולש   (30.10.08)
I've recently noticed that our big piles of cash have gotten smaller" תעשו לי טובה... אתם מקבלים הכנסה חודשית קבועה מעשרות ומאות אלפי משתמשים... תמצאו תירוץ טוב יותר אם אתם הולכים לדחוף לנו צינור כזה. אתם מחויבים לתת למשתמש את החבילה שעליה שילם, ויש עליה הגבלה. המשתמש לא יכול לעבור אותה. אתם לא יכולים להגיד שהעומס גדל - אתם פשוט לא בניתם תשתית לעומס המקסימלי האפשרי. וחלאס עם השטויות על הוידאו - שידור רציף באיכות יוטיוב ממש לא אוכל רוחב פס. מה שכן אוכל זה הורדות טורנט ורפידשר. בנוסף - אני לא צריך לשלם את רוחב הפס המטורף שאתם מאפשרים לעובדים שלכם, שמחברים הרדיסק 1TB ישירות לשרת וממלאים אותו ביומיים. ואני מכיר אישית כמה כאלה. אנחנו לפני מיתון, תפסיקו להיות חזירים.
74. לבכיר בתחום, אנחנו נחנך אותך לתת לנו אינטרנט בסכום נמוך יותר
הצרכנים   (30.10.08)
75. לחנך את הלקוח?
אני ,   שם   (30.10.08)
האם הבנתי נכון את הכתוב? הם צריכים לחנך את הלקוחות שלהם? כנראה שמספר מנהלי ISP צריכים לעבור חינוך מחדש!
76. רוצה 100% כל הזמן !!!
(30.10.08)
מזה השטויות האלה, קניתי 1.5 ואני יעשה איתו מה שאני רוצה, מתי שאני רוצה. אם בא לי רק להוריד כל היום וכל הזמן, ואם בא לי שהמחשב יהי כבוי. חוצפה של החברות.................
77. מה עם תשתית הדור הבא עם חיבור סימטרי של 50 מגה?
ישראל ביתנו   (30.10.08)
לא אמרתם שתשפרו את התשתית ותאפשרו קצב הורדה והעלאה של 50 מגה? אולי במקום לבכות שהתשתית הענתיקה שלכם לא עומדת בעומס תעברו לתשתית מתקדמת יותר?
78. == אני יודע מי אשם!!! האמאמה של הבכירים אשמה!!! ==
שפוי   (30.10.08)
79. טריק שיווקי אך לא חכם מספיק
אזרח   (30.10.08)
איפה הUP LOAD שהם סוגרים ואיפה כל הכסף ששלמנו עד היום . פתאום במכה אחת אין להם קשה להם
80. אם יש לכם עומס אז כנראה....
חיים   (30.10.08)
אם יש לכם עומס ולכן מהירות הגלישה יורדת מגלל זה אז כנראה הבעיה היא איתכם ולא איתנו הגולשים. מצד אחד את כל הזמן מנסים לצרף עוד ועוד לקוחות שזה יוצר עוד ועוד עומס ומצד שני אתם מאשימים אותנו? פשוט חוצפה אם ריבוי הלקוחות יוצר עומס אז פשוט תפסיקו לנסות לצרף עוד לקוחות
81. "הורגים לכם את הפס"?
IdoL   (30.10.08)
אני משלם על 5 מגה ואני יכול להשתמש מצידי ב-5 מגה 24/7. זה מה שמכרתם לי וזה מה שאני לוקח. ואני לא באמת משתמש בכל רוחב הפס לפרקי זמן ממושכים. למה שאני אשלם יותר בעצם?
82. חוצפנים, קודם כל שיתנו את מה שמבטיחים!
מאוכזב מתשתית ,   האינטרנט בישראל   (30.10.08)
בדיוק היום היתה (ועדיין, אני גולש מהמודם הסלולרי) תקלה טכנית בכל אזור ירושלים (ADSL, לא יודע על HOT...) והם עוד רוצים להעלות את המחירים?? שיקפצו לי בזיג זג! זה יוצא יותר משתלם לגלוש דרך הסלולארי (יש היום חבילות ללא הגבלה במחירים מקביליים למחירי ADSL + ספק, אבל יש לך יתרון של ניידות! + קצב עולה גבוהה בהרבה, אם כי יש קצת עכבה אבל זה לא משמעותי)
83. חרם צרכנים
(30.10.08)
אי אפשר ככה יותר פשוט אי אפשר. הם עושים מה שמתחשק להם ואנחנו פשוט שותקים! זה חייב להפסק!!
84. אני דווקא בעד !! תקראו ותבינו
ספק בזק בינלאומי ,   עם תשתית של בזק   (30.10.08)
אין לי בעיה בכלל לשלם 110 ש"ח במקום השמונים שאני משלם עכשיו לבזק ובזק בינלאומי יחד בשביל החבילה של 5 מגה שלי... אני כל כך מרוצה מהשרות של בזק בינלאומי במיוחד כספקית אינטרנט (מי שבאמת עובד בתחום מבין למה) אני לא מגיב בתשלום פשוט לקוח מרוצה שיהיה ממש שמח לראות את החברה שנותנת לו שרות כזה טוב גודלת ופורחת ובעתיד אני בטוח שישתלם לי בתור לקוח להשקיע בהם חזרה !
85. איזה תגובות !! מה זה צריך להיות ? ילדים קטנים!
אני מתבייש בכם, ,   איך אתם לא מתביישים   (30.10.08)
מה זה כל התגובות האלו ? יש שתי נושאים שבאמת מהווים בעיה : 1. נושא upload. 2. נושא חסימות למיניהם של תכנים אפילו אם הם חוקיים !!! מרגיז מאוד ויש רק ספק אחד בארת שלא עושה את זה וכולם יודעים מי. אבל !! ואני מדגיש אבל !!! חשבתם על מה היה פה לפני 10 שנים ? הסתכלם פעם איך האינטרנט עובד וכמה הוא עולה בירדן או מצרים ? מישהו ממכם היה פעם באפריקה וגלש במהירות 3KB לשנייה תמורת 2000 דולר בחודש כי זה מה שיש שם ? תגידו תודה על מה שנותנים לכם בכיינים ! אנחנו במצב טוב אתם פשוט עם מפונק שלא יודע לפרגן לחברות גם הטובות ובמקום לתרום במעגל לא נגמר בין הצרכן לחברה אתם מוצצים להם את הדם ומתפלאים שאין להם כסף לשכור אנשים באיכות גבוהה יותר לתת שירות... משה אמר עם קשה עורף והוא ידע על מה הוא גמגם... אולי אנחנו לא ביפן אבל בחייכם תשמח עם מה שיש פעם אחת !
86. נדרש פה חוק דחוף!!! (מי שרוצה לדעת תאמת שיכנס...)
אני ,   ורקאני   (30.10.08)
נמאס כבר שבמדינה שלנו משלמים על חצי שירות!!! זה לא בעיה של הצרכן שספקית האינטרנט לא עומדת בחבילה. בתכלס מוכרים חתול בשק של 5 מגה, שתלוי בכמות המשתמשים שמורידים באותו הזמן. מה שקורה זה שספקית האינטרנט מוכרת רוחב פס גדול בהרבה ממה שהיא יכולה לספק, דבר שמזכיר את הסיבה למשבר האשראי הגדול. לכן, שכל המשתמשים מנצלים את כל רוחב הפס ששילמו עליו טיבין ותקילין הבלוף נחשף ומקבלים חצי שירות. לא יודע מה איתכם, לי נמאס כבר מתרבות הבלופים הגדולה הזו, אנחנו זקוקים לחוק תעשייתי המגביל את השירות לפי רוחב הפס האמיתי, או לפחות לפי נתונים סטטיסטיים קונקרטים. אם הספקיות רוצות לעלות את מחירי רוחב הפס, זו זכותן...במקרה כזה יש להתאגד לתביעה ציבורית שתחייב אותן לשלם לנו על הבלוף שהאכילו אותנו כל השנים.
87. חברים,תקטינו את החבילות למחיר זול מהמחיר ששילמתם לפני ההעלאה
מחאה צרכנית ,   שתלמד אותם לקח   (30.10.08)
ואיפה הממונה על ההגבלים?! איפה מפרקי הקרטלים ותיאומי מחירים?! הכול נעשה בגלוי ולאור יום! ממשלה? בייניש ("השומרת על זכויותינו")?!
88. רוחב הפס שלכם מעפן בגלל זה
הצרכנים הורגים אותו   (30.10.08)
הגיע הזמן לתת לנו חבילות של 10-20 מגה עם קצב העלאה גדול יותר, במחירים טובים כמו בחו''ל, 5 מגה כבר לא מספיק לנו!!!
89. 10 חטאים של חברות התשתית והאינטרנט
(30.10.08)
ברשימה הזו יש מקום של כבוד הן לספקיות והן לחברות התשתית. 1. מבטיחים קצב מסויים ולא עומדים בו. חברה צריכה להתחייב שלפחות ב 90% מהזמן הם יעמדו בקצב, ולא שרק יעשו מאמץ התלוי ברצונם הטוב. צריך להיות מנגנון פיצוי אוטומטי על כל דקה שלא היתה שירות ברמה המוגדרת לפי החבילה. 2. מגבילים בצורה מלאכותית פורטים "גבוהים". זה מפריע במיוחד לגיימרים, או לכל מיני תוכנות מקצועיות שעושות שימוש בפרוטוקולים יעודיים. 3. קצב אחזור מידע מזעזע. מה שקרוי "פינג" הוא מהעלובים שיש בעולם המערבי. מפריע במיוחד לגיימרים ולשיחות טלפוניה או ווידאו VOP (דוגמת סקייפ וכו'). 4. יחס העלאה/הורדה של בערך 1 ל 10 שהוא מהנמוכים בעולם. לקצב ההעלאה שיש פה קשה לקרוא "אינטרנט מהיר". 5. אי תאימות בין הקושי להתחבר ולהתנתק. בשביל להתחבר מספיקה שיחת טלפון 24 שעות ביממה, בשביל להתנתק צריך להתקשר רק בשעות היום, לקבל אישור ממחלקת שימור, לשלוח פקסים ובעיקר להתחנן. במקרה של חברות התשתית - החזרה של המודם צריכה להיות בנקודות זמינות ולא לסוע לעיר אחרת לשעת קבלה צרה של בין 14:00 ל 16:00 פעם בשבוע. 6. מאפשרים תשלום רק בכרטיס אשראי ולא בהוראת קבע. ההבדל הוא שבעקרון הוראת קבע הלקוח יכול לבטל חד צדדית בפניה לבנק שלו, כרטיס אשראי מבוטל רק בהסכמת החברה. מרגע שנתתם את כרטיס האשראי אתם בחסדי החברה. 7. התחייבויות נצחיות שמונעות תחרות. אין שום סיבה כלכלית להתחייבויות של כל כך הרבה חודשים. השירות צריך להיות חודש בחודשו. זה לא שהם מניחים פה תשתית פר לקוח - חיבור וניתוק זה בסה"כ הגדרה במחשב שלהם. במקרה של חברות התשתית הן בכל מקרה גובות תשלום על ביקור של הטכנאי. 8. התנערות מתמיכה ממוצרים משלימים שהם עצמם מוכרים, ובמיוחד ראוטרים וכרטיסי רשת אלחוטיים. דוחפים ללקוח מוצר שאחר כך אין לו איך להשתמש בו, אלא אם הוא עצמו מבין או משלם למישהו נוסף על תמיכה. 9. מוקדי שירות שמזלזלים בלקוח. אני בדר"כ לא מציין את הידע שיש לי, ושומע לפעמים תירוצים והסברים שלא נופלים מהבדיחה הידועה של "אבקת חשמל". זה אולי עובד על חלק מהאנשים, אבל ממש לא מוסיף כבוד לחברה. 10. חוסר תמיכה במערכות הפעלה מאק ולינוקס. לא מצפה שכל תומך ידע, אבל אם יש כ 5% לקוחות עם מערכות הפעלה כאלו, אז אני מצפה ש 5% מהתומכים יהיו עם ידע רלוונטי. לא הגיוני לקבל תשובה שאין תמיכה. מבחינתי שהתקליט בהתחלה ישאר לא רק האם אני רוצה תומך בעברית או ברוסית אלא שגם ישאל איזו מערכת הפעלה יש לי ושיפנה אל תומך רלוונטי. יש עוד ?
90. משתמש בחיר אומר:"החברות הורגות לי את רוחב הפס"
עופר ,   טרה   (30.10.08)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה