דיגיטל  אינטרנט
קידום אתרים ב-10 ימים: תשתית האתר
שוקי גלילי
פורסם: 25.05.09, 09:47
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות ב-15 דיונים
1. האם GOOGLE יודע לאנדקס אתר שמשתמש ב AJAJAX?
מישו   (25.05.09)
אשמח לתשובה ממי שיודע
2. גוגל יודע היום גם לקרוא טקסט מתוך פלאש
כדאי שתתעדכנו   (25.05.09)
כל זמן שהפלאש משתמש בטקסט ולא בתמונות של טקסט, כמובן.
3. לא לסכן את האתר - שכרו איש מקצוע....
עוזי תפוזי ,   תל אביב   (25.05.09)

שאף אחד לא יהיה גיבור על האתר שלו

תמצאו מקדם אתרים שמציע חבילת קידום טובה ותשכרו אותו.

אחרת תמצאו את עצמכם בפורוםשל מקדמים שואלים לאן נעלם האתר ולמה אין כניסות.....כל ההדרכות אינסטנט הללו רק מזיקות אבל מספקות תוכן לאתר ...

Y NET גלו אחריות!!!!

4. יש לי הרגשה, אולי אני טועה ... אבל שלא התעדכנו כאן.
אלי אלפסי   (25.05.09)
גוגל כבר מזמן קורא תכנים בפלאש !
הוא יודע לגלוש פנימה ולדלות את המידע הדרוש ואף נכתבו על כך מאמרים החל משנת 2005 .
בהצלחה:
http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2008/06/improved-flash-indexing.html

אני כרגע איני בונה אתרים מקצועי, אך אני מתעדכן מפעם לפעם.
נכון שפלאש לא קל למיפוי כמו טקסט, אבל אתר תדמית צריך להראות יפה וגם להיות קריא בחיפוש. גוגל משתפרים.

יום טוב.
5. נמאסתם עלי כולכם! טוב שלום.
snaget   (25.05.09)
אני בכלל לא עובד פה.
6. לא נותנים למכונאי רכב להיות הנהג.
גדעון   (25.05.09)

הבעיה בענף קידום אתרים היא שהוא נתון ברובו בידיהם של אנשי מחשבים. וזו טעות חמורה. אנשי מחשבים אינם מתמצאים בקידום אתרים. הם יודעים לטפל ב"מנוע" של האתר, אבל אין להם קצה מושג בניהול תוכן.

 

קידום אתרים = ניהול תוכן.   נקודה.

 

תנו לאיש מחשבים לבנות לכם אתר שיעבוד טוב. צריך ידע בשביל זה שקשור לשפות המחשב. אבל חוץ מזה- שום דבר.

 

תכנון אתר אינטרנט תלוי רק במילות החיפוש ובנושאים בהם יעסוק האתר. זה מתחיל בניהול תוכן , ממשיך עם ניהול תוכן יום יומי, ונגמר בניהול תוכן.  אין שום דבר אחר שמתקרב לחשיבות של ניהול תוכן.

 

קידום אתרים לומדים בגוגל.  קראו מה גוגל אומר שעליכם לעשות ועשו רק את זה. חוץ מזה הכל שטויות. אלפי דעות ואלפי "מומחים", רובם המוחלט לא מבינים על מה הם מדברים. כי רק גוגל יודע וכל השאר רק מנחשים.

 

יש לי 2 אתרים שאני מנהל בעצמי ומביס אתם את כל הענקים. כל יום.  למה ? כי הענקים לא מנהלים תוכן נכון. הם חושבים שזה ענין לאנשי מחשב, אבל לאנשי מחשב אין מושג בתוכן שבו עוסק האתר.

 

קחו את הנושא שאתם מומחים בו ובנו אתר על פי מה שגוגל אומר. לא שום דבר אחר.   הדרך מאוד ארוכה, אבל בסופה אתם תשתלטו על אותה נישה בה אתם עוסקים.  ואל תאמינו לאף דעה של אף מומחה. תאמינו רק למה שגוגל אומר.

 

בהצלחה

 

 

 

קחו נושא

 

 

7. פשוט לא יאמן שכל העולם מעוות את תיכנות האתר כדי שיתאים לגוגל
ליידי מריאן ,   נוטינגהאם   (25.05.09)
גם לנו יש SEO וכמות הזמן שהושחתה על עיצוב מחדש ותכנות מחדש פשוט מדהימה ומרגיזה. שלא לדבר על עלות ה SEO והריטיינר החודשי. בכל פעם שרוצים לשנות משהו צריך לוודא שחס וחלילה לא נפגע באינדוקס הקדוש, אפילו אם זה על חשבון נוחות השיטוט באתר או ההגיון הפנימי. גוגל היא דיקטטורה קיברנטית והגיע הזמן שמישהו ישבור אותם. היא הייתה רובין הוד בזמנו (ומיקרוסופט היו השריף מרדמונד), אך כיום היא חדרה לכל תחום באופן מסוכן ולי אישית נשבר מהם.
8. פלאש
שוקי   (25.05.09)
לא כתוב שטקסט בתוך פלאש הוא בלתי-נראה לגוגל. כתוב שבכל דף צריך להיות טקסט רגיל שגוגל יודע לקרוא. אתרים טהרת הפלאש מתפקדים פחות טוב, נקודה. גם אחרי השינויים שגוגל עשו בשנים האחרונות. לכן, מלבד פלאש, כדאי תמיד שיהיה טקסט רגיל.
9. AJAX? מה הבעיה? הHTML הראשוני לפחות תמיד מגיע.
tmit ,   bvrli hls   (25.05.09)

לא להיסחף.

 

גוגל זה לא הכל בחיים.

10. גוגל שמוגל....
גני ,   אוסטרליה   (26.05.09)
אם הכל צריך להיות פשוט בשביל גוגל אז גוגל דפקה למעצבים את החיים ואת האתרים לאתרים משעממים. אני חושב שגוגל תתצטרך לשנות את הדרך שהיא ממקמת אתרים כי בסוף היא תשאר עם אתרים שמשלמים כסף כדי להיות ראשונים או עם אתרים "טובים לגוגל" אבל מכוערים או בנאליים.
אני חושב שהרבה אנשים שרוצים אתר טוב ואיכותי צריכים קצת לרדת מהעץ הגבוהה שנקרא גוגל והתמקד בתכנים של האתר ובתחזוקה שוטפת שלהם.
11. כנס לגוגל
גדעון   (27.05.09)

וחפש

googel guidelines for webmsters.

 

זה הכל תוכן תכון תוכן. תאמין לי. 4 שנות נסיון יש לי, של 14 שעות ביום על המחשב מול האתרים שלי. עם התוכן שאני מוסיף כל יום אף אחד בכלל לא יכול להתחרות איתי. מנסים טריקים, בונים מליון לינקים, בונים רשתות של אתרים, מבזבזים כסף על מומחים- הכל חארטה בארטה. לגמרי. את אותן השעות שהשקעתי, אם הייתי מבזבז על טריקים, לא הייתי מגיע לשום מקום !   יוצא שכיום יש לי אתר עם 8500 עמודים. בכל יום טיפה. אבל תמיד להתרכז בתוכן ומה באמת צריך לעשות באתר על מנת לשפר אותו עבור המבקר. לא עבור שום דבר אחר. המתחרים שלי בזבזו מאות אלפי שקלים ואין להם שום סיכוי להששיג אותי, כי אני פשוט כבר 4 שנים לפניהם. וכל מאמר שהם יוסיפו (אם בכלל יוסיפו), אני אוסיף עוד 4 באותו הנושא.    זה כל ה"טריק". תן שרות למבקרים באתר.

12. שאלה לגבי שם דף קצר וקליט
שי   (27.05.09)

האם ניתן לשלב עברית בשם?

האם בין המילים לחבר בקו תחתון?

אם לא מומלץ, האם כדאי לרשום מספרים?

 

בקיצור - איך עושים זאת בישראל.....?

 

האם מישהו מכיר פורום בו ניתן לקרוא עצות וטיפים ל-SEO?

 

תודה.

13. נכון ולא נכון
גילה בן אברהם   (28.05.09)

אני איתך בליבי לגבי הטענות שאת מעלה.

כמישהי שעוסקת בבניית אתרים וקידום עסקים באינטרנט גם אני חושבת שהטירוף ההולך וגדל סביב גוגל בשנים האחרונות נופח מעבר לכל פרופורציה.

אם כי, ישנה חשיבות לעסק, במיוחד בשנתו הראשונה להיות מפורסם ומקודם במנועי חיפוש במילות מפתח רלוונטיות עבורו.

מה שרבים לא יודעים, או אוהבים לשכוח, הוא שכניסות מייצרות כניסות. במילים אחרות: וואינט למשל ממש לא צריכים קידום אתרים כדי להיות בין הראשונים בגוגל

 

אם תשאלי אותי, קידום נכון של עסק באינטרנט יהווה תמהיל של 3-4 שיטות שונות (לאו דווקא מילות חיפוש) על פי נוסחה שמתאימה לאופי העסק ועיסוקו.

אם תרצי פרטים נוספים אשמח אם תיצרי איתי קשר.

 

גילה

14. ישנם מרכיבים נוספים
jondoo ,   הרצליה   (23.06.09)
היי

אמת אמר גדעון את דבריו בנוגע לתוכן אך,
מניסיון, אני יכול לומר לכם שינם מרכיבים נוספים שעליכם להטמיע באתר כגון: מבנה נכון של היררכיה, קישורים, HTML תקני ועוד בכדי לגרום לאתר שלכם לצוף למעלה. אל לנו לשכוח את אלמנט הותק שמהותי לגוגל.

דומיינים בעברית עם סיומת .com לא מומלץ ! עדיף דומיין באנגלית עם הסיומת co.il לאתר בעברית
בהצלחה בגוגל
15. קידום אתרים
גיא   (31.08.10)
לגבי קידום אתרים כדאי לבדוק באמצעות הדפדפן האם הטקסט המופיע באתר נקרא ע"י מנועי חיפוש. באקספולרר 8 לכו לתצוגה - > מקור הדף וחפשו (ctrl+f) את הטקסט שאתם לא בטוחים לגביו. מלאכת קידום אתרים היא מלאכה ארוכה ולאחר תכנון ניתן להגיע לתוצאות. כדאי להיות עקביים ולהשאיר את כתובת האתר (דומיין), להשאיר את הדפים כמו שהם עם הכתובות url הקיימות במצב שרוצים לחדש את האתר אפשר לתכנת אותו מחדש על גבי אותם כתובות ולשמור על רצף הקידום. מנוע חיפוש גוגל מייחס חשיבות לוותק ויציבות האתר ברשת. דפים נוספים לאתר כדאי להוסיף תמיד. אחת האפשרויות הנוספות היא לבנות בנוסף לאתר המקצועי בלוג אתר עם תכנים נוספים ולכוון ממנו לאתר.    
חזרה לכתבה