הבעיה בענף קידום אתרים היא שהוא נתון ברובו בידיהם של אנשי מחשבים. וזו טעות חמורה. אנשי מחשבים אינם מתמצאים בקידום אתרים. הם יודעים לטפל ב"מנוע" של האתר, אבל אין להם קצה מושג בניהול תוכן.
קידום אתרים = ניהול תוכן. נקודה.
תנו לאיש מחשבים לבנות לכם אתר שיעבוד טוב. צריך ידע בשביל זה שקשור לשפות המחשב. אבל חוץ מזה- שום דבר.
תכנון אתר אינטרנט תלוי רק במילות החיפוש ובנושאים בהם יעסוק האתר. זה מתחיל בניהול תוכן , ממשיך עם ניהול תוכן יום יומי, ונגמר בניהול תוכן. אין שום דבר אחר שמתקרב לחשיבות של ניהול תוכן.
קידום אתרים לומדים בגוגל. קראו מה גוגל אומר שעליכם לעשות ועשו רק את זה. חוץ מזה הכל שטויות. אלפי דעות ואלפי "מומחים", רובם המוחלט לא מבינים על מה הם מדברים. כי רק גוגל יודע וכל השאר רק מנחשים.
יש לי 2 אתרים שאני מנהל בעצמי ומביס אתם את כל הענקים. כל יום. למה ? כי הענקים לא מנהלים תוכן נכון. הם חושבים שזה ענין לאנשי מחשב, אבל לאנשי מחשב אין מושג בתוכן שבו עוסק האתר.
קחו את הנושא שאתם מומחים בו ובנו אתר על פי מה שגוגל אומר. לא שום דבר אחר. הדרך מאוד ארוכה, אבל בסופה אתם תשתלטו על אותה נישה בה אתם עוסקים. ואל תאמינו לאף דעה של אף מומחה. תאמינו רק למה שגוגל אומר.
בהצלחה
קחו נושא