כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
פרטנר פיצתה בכ-300 אלף שקל על גביית יתר
מירב קריסטל
פורסם: 31.05.09, 10:57
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות ב-20 דיונים
1. תבדקו
bibi ,   טבריה   (31.05.09)
ממליץ לכל אחד לבדוק פרטנר , עובדים בשיטת מצליח  מגיע להם פסק דין ולא הסדר
2. שווה להיות עו"ד
חמי ,   ירושלים   (31.05.09)
האחים פוצו ב-20 אלף ש"ח. עו"ד קיבלו 45.

עכשיו תגיד - למי יש אינטרס לייצר סכסוכים משפטיים?
3. פרטנר-שיטה ולא טעות אנוש
הצדיק ,   ירושלים   (31.05.09)

אל תיתממו חברים יקרים.אצלכם זו שיטה,שעובדת נהדר.

זו הסיבה שנטשתי אתכם לחברה מתחרה.

מידי חודש לבדוק את סך כל החיובים,לכל המנויים שלי,נהיה עול.

כל חודש מחדש "טעות אנוש"-איזה יופי של ססמא..........

אתם פשוט גונבים את לקוחותיכם ! הלקוח,בסופו של דבר,צריך לרדוף אחרי זיכויים המגיעים לו עקב גבייה "שגוייה" שלכם.

4. החברה הכי יקרה שיש
לי ,   ת"א   (31.05.09)
התעריפים של אורנג' הכי יקרים..........
5. איך זה שתמיד כל ה"טעויות" הן לטובת החברה
גם אצלי תיקנו "טעות"   (31.05.09)
6. מעולה!
שילמתי קנס וברחתי ,   מפרט-לא-פרטנר   (31.05.09)
אבל הייתי רוצה שמבקר המדינה יבדוק למה לקוחות רבים העדיפו לשלם קנס ולעזוב את החברח-(:
7. חיובי היתר - אינם טעות -- !!
doron schnap ,   haiha   (31.05.09)
בתור לקוח שעוזב בימים אלה את חברת אונר'ג אחרי 7 -8 שנים ברציפות
בגלל להסיבה הזאת
- התערבות בחשבון הבנק ללא סמכות
גבייה של דברים שלא היו מעולם חיוב חודשי של תוכניות SMS למיניהם - זהירות !! אם חס וחלילה פעם אחת שלחתם אתם מנויים ללא ידיעתכם לכל החיים כי אף אחד לא שולח לכם בכלל דיווח - רק 30- 20 ש"ח בחודש ...... לאורך זמן וכמות לקוחות זה מיליונים לחב' אורנג לטענתם אין נגיעה ..... ( הם רק שותפים מלאים ) לעניין .
בדקו כל חודש את החשבון - אין חודש אחד שלא מצאתי חיוב שלא קשור לענין
תמיד זה ,טעות אנוש " זהו שזה לא !!! זה מכוון
לפי חוק המספרים הגדולים רק מי שמתקשר ומבטל מזכים אותו את כל השאר הם משאירים בכיס " הלא קטן שלהם " !!
אם הצלתי עוד חיוב מיותר - דיינו !!
שמי המלא וכתובתי נמצאים למרימי כפפה ניתן לעשות משהוא ביחד להילחם בעניין .

8. אתה תותח
חזי ,   פתח תקוה   (31.05.09)
חיים רובין אתה תותח תפדוק אותם כמה שרק תוכל.........
9. בזק גם גבו ולאחר בירור הסכימו להחזיר בתשלומים
משה ,   אשדוד   (31.05.09)
מה שמסתמן כהלוואה ??? 
10. כסף קטן
jay ,   tlv   (31.05.09)

כל תביעה כנגד המפעילות הסלולריות תגלה קן צרעות. אם כבר גילו את התקלה מינואר 08, ו"זיכו" את הלקוחות מדוע שילמו עוד?

קן צרעות אמרתי?

למי שיש קייס ויתבע, יגרוף.......

11. פרטנר כולה תקלה, וטעות אנוש להתחבר אליה.
נפגע פרטנר   (31.05.09)
12. מגיע לפרטנר!
ראשמור ,   מרכז   (31.05.09)
טעויות אחרי טעויות אחרי טעויות,פרטנר מקווה שהלקוח לא ישים לב לטעות ואם הוא שם לב אז עדיין פרטנר יוצאת מורווחת אולי קצת פחות,אבל מורווחת.חברה נוראית שהולכת ומתקלקלת עם השנים ונעשיית יותר ויותר תאוות בצע לכסף מאשר לתת שירות טוב ללקוחותיה,לתת מחירים הוגנים ומכשירים זולים.אני אישית מאוכזב מאוד מפרטנר ואני בטוח כי רבים יגידו כמוני
13. אני שונא את אורנג
אלון   (31.05.09)
אני מנוי שם כבר חצי שנה ואני מצטער על כל רגע ורגע לעולם לא ליוהות מנוי שלהם
14. קרה לי אותו מקרה החודש
אבי ,   מרכז   (31.05.09)
עם אורנג' בשיחות בארץ , מה עושים ?
15. כדאי להיות עורך דין
(31.05.09)
מקבלים פי 2 מהתובעים...
16. מעניין שכל התקלות יוצאות לטובתם, הם אף פעם לא
לירון   (31.05.09)
יטעו בחשבון לטובת הלקוח....
17. חיוב יתר גס גם בנושא הצבעות sms
שמעון ,   באר שבע   (31.05.09)

דרך חברות חיצוניות (כמו יוניסל),באלפי שקלים !

אם משהו נתקל בבעיה דומה נא להגיב !

18. שיטת "מצליח" כבר אמרו?
(31.05.09)

תפסתי את פרטנר מיליון פעם על דבריםכ אלו, אבל זה לא רק הם, זה גם בזק, בנקים (!!! החתול ששומר על השמנת!!), הוט ומי לא????

 

תבדקו את החשבונות טוב טוב!!!

19. לקוחות אורנג' -בטלו את הוראת הקבע -ראו הוזהרתם !
פגוע אורנג' ,   חיפה   (31.05.09)
בידקו כל חשבון עד הפרט האחרון ליפני התשלום. תנו להם לרדוף אחריכם עם הכסף ותראו ששיטת "מצליח" תכה אותם בפרצוף.כך קיבלתי החזר של אלפי שקלים שדודים.!
20. אורנג=אמינות
יפית ,   ירושלים   (31.05.09)
אחד כערכים הכי חשובים באורנג זה א מ י נ ו ת והגדולה של החברה זה להודות בטעות ועובדה שהיא הוכיחה שזיכתה עוד לפני התביעה את הנפגעים , נסו חברות אחרות ותראו מה הולך שם.
חזרה לכתבה