כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
מה מבטיחות לנו החברות לקראת השנה החדשה?
מירב קריסטל
פורסם: 18.09.09, 16:04
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 165 תגובות ב-104 דיונים
1. לא יפה!!! סלקום ואורנג' סירבו לקחת חלק בכתבה!
המבין עניין ,   י-ם   (18.09.09)
כנראה שהם לא מתכוונים לשפר דברים, אלא להעלות מחירים.
2. את האמת, אם 15 אחוז יתקיים זה נקרא נס גלוי!!
בעל ניסיון   (18.09.09)
3. מהם שמות 2 היועצים הבטיחותיים שהרכבת גייסה?
חוקר פרטי רכבתי ,   תל-אביב   (18.09.09)
אני מעוניין לדעת את שמותייהם המלאים כדי לבצע מחקר אודות השכלתם והכשרתם המדוייקת ומידת התאמתם לתפקיד. האם עברו מבחנים מקצועיים בחו"ל. אם כן, באילו ציונים והיכן (שם אוניברסיטה ומחלקה בבקשה)? כל זה מידע שהציבור זכאי לדעת ! בבקשה לפרסם את שמותייהם של שני יועצי הבטיחות החדשים ברכבת כדי שאוכל להתחיל בבדיקה המעמיקה. תודה רבה ושנה טובה.
4. בנק דיסקונט מבטיח "הטבות" לסטודנטים,אני לא נותנת אימון בהם.
(19.09.09)
5. אגד
גדעון ,   מרכז   (19.09.09)

אגד  זה  חברה  לא  זכרת  את  קוי  שלקוח  לא  דגמה  עים  תחנה  מרכזית בתל

איביב  זה  קו  נוסע  לבאר שבע  או  רמלה  או  מקום  אחר  לא  מוסר את  חברה

6. משום שילווה במערכת כריזה שתכריז על התחנה הבאה לחרשים
ליאור ,   חיפה   (19.09.09)
אחלה המצאה
7. אגד משקרים, יש מאגר מידע שנותן את כל החברות יחד
אלון   (19.09.09)
www.otobusim.co.il
8. שרות לקוחות של אגד
חיים כהן ,   ראשלצ   (19.09.09)

משהו יודע האם ניתן לבדוק מתי מגיע אוטובוס מונגש לתחנה דרך שרות לקוחות 

9. אני מקווה ש-Ynet ישפרו את הקוד הלקוי שלהם
R2D2-2.5 ,   צפון   (19.09.09)
כי בלינקים של הרכבת אף אחד לא עובד בפיירפוקס.
10. גם ככה מירס חברנ זבל-ומכשירם זבל איך ישתפרו
שימי   (19.09.09)
11. בגדול הכי חשוב זה תחרות -בסלולר ובבנקים זה יותר משירות
שאול   (19.09.09)
12. אין שום תחרות בארץ
שרות לציבור ,   tel aviv   (19.09.09)
לא בדלק
לא בחשמל
לא באינטרנט
לא בסללורי
ולא בעוד מאות מוצרים
הכל זה הצגה שכאילו יש פה שוק חופשי

וגם שום דבר לא ישתנה פה לעולם
תפנימו
13. מאמין לכולם פרט לפלאפון
מוטי אד ,   תל אביב   (19.09.09)
14. כל המחברות מבטיחות לעשוק את הלקוח, לגבות יותר, ולא לספק!!!
(19.09.09)
15. אגד לא מבינים שדבר ראשון זה איך הם נראים: אם אוטובוסי אגד,,,
עידן ,   מרכז   (19.09.09)
אם אוטובוסי אגד חותכים אותי על הכביש כל פעם שאני שם עם אוטו, איך אני אפתח סימפטיה כלפיהם?!
הם שוכחים שהנהגים האחרים על הכביש הם לא מתחרים שלהם אלא קליינטים פוטנציאליים. כשנהגי אגד מנסים להרוג אותי כל יום מחדש, בעזרת ה"כוח" שניתן להם בכלי הרכב העצומים והחזקים שלהם - מה פתאום שאני אסע איתם כשאני צריך?! שלא לדבר על מה פתאום לאהוב אותם......
16. חובה לקרוא את התגובה על הוט
(19.09.09)
תשאלו את הוט על המחלקת גבייה שלהם שגובים כסף מתי שבא להם וכמה שבא ולהם ולא דואגים להודיע ללקוחות ונותנים להם לגלות בעצמם ולא מחזירים לבסוף
17. למה הוט גובים 50 שח עבור שלט החלפת שלט משומש??
רחל ,   טבריה   (19.09.09)
הלכתי להחליף שלט מקולקל, ביקשו  ממני בסניף הדואר 50 שח, שאלתי למה? הרי אתם רק מחליפים שלט ולמה 50 שקל. בקבלה כתוב שאפשר להחליף רק תוך 14 יום, ואני כבר ביום שני אלך להחליף כי הוא לא בסדר, והוא גם משומש -רואים, למרות שהוא בא בשקית ניילון. איפה אחריות לשנה כמו שאמרתם לי בטלפון שיש?
18. אסור להאמין למלה אחת של נציגי הוט
אליהו ,   ירושלים   (19.09.09)
19. כל כך הרבה שקרים בכתבה אחת-שברתם את השיא
(19.09.09)
20. לרכבת ישראל זה פשוט : תחליפו את ספק הפחם!
דני   (19.09.09)
21. סלקום ואורנג: "לא סופרים אתכם, רק את הכסף שלכם"
שיק   (19.09.09)

לא מעוניינים לקחת חלק בכתבה ?

זה פשוט "חיקק טפוו" על הלקוחות שלכם.

22. אל תאמינו ל YES !!!!!!!
לקוח נגזל.   (19.09.09)

בחודש הבא, לאחר שעו"ד מטעמה כיקר את ההוצל"פ בנוגע ל"חוב" הנובע מנקמנותה בשל עזיבתי, מתוכנן דיון שלאחריו אעדכן כאן ובכל במה אחרת.

 

זילות החברה בבתי המשפט ונסיונותיה להופכם לחותמת גומי בגבייה ביתר שלטעמי פלילית בעליל חמורה לא פחות מחובה ללקוחותיה.

 

אל תוותרו ותטריחו את נציגיה לבתי המשפט במידה ונעשה לכם עוול - מדיניות YES לכל אורך ההתקשרות, אף אם מדובר בגזל של מאות שקלים.

23. מזל שמכשירים נהגים באגד
נטע   (19.09.09)
"הדרכה בנושא שירות ללקוח" עלק..

נהגי אגד חבורת בהמות.

מאפיה אחת גדולה החברה המגעילה הזאת.

"מחלקת פניות הציבור" שלהם זה המצאה. לא קיים. נהג השפיל אותך? נבח עליך? לך חפש אותם. זה לא מעניין שם אף אחד.
24. ראו הוזהרתם מנסיעה לאילת באגד!
נוסעת ,   מרכז   (19.09.09)
ראו הוזהרתם - אגד השקרנים גובים פעמיים נסיעה לאילת. כשאתה תקוע שם הם טוענים שכבר השתמשת בכרטיס שלך וצריך לשלם שוב כדי לחזור לתל אביב.

כרטיסים שהוזמנו מראש בכרטיס אשראי - המכונה שלהם אומרת שהכרטיסים נפדו. ואם המכונה אומרת אז הלקוח משקר. הורידו נוסע מהאוטובוס תוך איומים שיפוצצו אותו במכות. ככה מדבר מנהל תחנה? זה שירות לקוחות??

נבלות.
25. אוסף שקרנים שיגידו הכל למען כספנו! כנסו...
אורניום ,   דרום   (19.09.09)
אם רק 10% יתבצע בשטח אני יהיה שמח.על הוט אין מה לבנות.חברה הכי גרועה במשק חבורה של פרחות ושקרנים זה אירגון פשע שעושק את כספך בכח. ברכבת צריך לרענן ולהעיף את כל המנהלים וכל עובד פרזיט.אין לי כח להרחיב על השאר רק אומר לכם לקרוא טוב טוב את החוזים ולא להתבייש להתעמת וללכת ראש בראש! לא לוותר הם צריכים אותנו יותר ממה שאנחנו צריכים אותם!!!
26. רכבת ישראל- לפטר את כו---לם ולהתחיל מהתחלה
יוגב ,   בנימינה   (19.09.09)

אני חושב שרכבת ישראל היא השירות הרע ביותר שקיים במדינה עם התנהלות דבילית במיוחד.

במקום לפתור בעיות הם מחמירים

 יש תאונה מאיטים את הרכבות ( כבר יותר מהר ללכת ברגל )

איחורים בלתי פוסקים

מיזוג לא עובד

נותני שירות גסי רוח - כרטיסנים מסרחים פיזית ( שיעשו להם מקלחות...)

בקיצור- להעיף את המנכ"ל הלא מוכשר בעליל ולהביא מישהו נורמלי

משפצים כל הזמן והשירות רע יותר ויותר

 

27. אי אפשר להתנתק מ-HOT. פשוט אי אפשר.
מתוסכל ,   תל אביב   (19.09.09)

אף נציג אינו מוכן שההתנתקות של הלקוח תהיה על שמו, ולכן מעבירים אותך מאחד לשני ולעתים אף מנתקים לך את השיחה.

פשוט בלתי אפשרי להתנתק מהם. לפיכך, המלצתי היא לא להתחבר מלכתחילה.

אין לי מושג איך זה מתנהל אצל YES, אבל אני ממש לא מתכוון לקחת את הסיכון (כלומר, בהנחה שבאמת אצליח להתנתק מהוט אי פעם).

28. ממש חידושים....
Mya ,   Deutschland   (19.09.09)
מסכי המידע באוטובוסים קיימים כבר שנים באירופה. אולי לכבוד השנה החדשה תעמידו מסכים בכל תחנה שיראו כמה זמן יעבור עד האוטובוס הבא, או לחילופין טבלה המפרטת זמני הגעת אוטובוסים (אחת מודפסת, לא משהו מתוחכם). מי ייתן!
29. חבל שלא ראיינתם את סלקום
צחי   (19.09.09)

הם היו מספרים לכם אילו תוכניות יש להם השנה וכיצד לרשום אנשים לתוכניות מחייבות בלי להשיג את אישור הלקוחות לכך.

וכיצד להסתיר זאת מהם ככל האפשר ואיך להילחם מהם כשהם יגלו זאת וינסו להתנתק מהתוכנית.

 

30. הבטחות חלולות ללא התחיבות
גדעון 13   (19.09.09)

כל עוד החברות לא מוכנות לקחת אחריות על הבטחותיהם יש להתייחס  אליהם   כמו להבטחות פוליטיקאים .

 

הסכם בין צדדים קובע סקנציות למפר  סעיפים בהסכם  לחברות יש הסכם עם הצרכנים  מכאן שבהעדר סנקציות  לכשלים הרבים להם הם אחראים לרבות הסתירות בהבטחותיהם אין ערך פרט  זהות כוונות בין רצונם להתפרסם  לרתון הכתב למלא את טוריו .

תגובות נוספות
חזרה לכתבה