כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
תקלה ב-012: קו טלפון אחד לשני משתמשים
מירב קריסטל
פורסם: 30.09.09, 13:58
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 91 תגובות ב-71 דיונים
1. שיילך לבית משפט
אבי ,   חיפה   (30.09.09)

לתביעות קטנות.

שיטען גם לעוגמת נפש, על זה שאשתו התקשרה וענתה אישה אחרת.

3000 ש"ח זה בזול בשבילם.

 

2. זה כלום
דרגו   (30.09.09)

אותי הם חיברו לאינטרנט ושכחו להגיד שאי אפשר לשחק באינטרנט שלהם - אחרי כמה ימים שהתמיכה שלהם לא הצליחו לפתור את הבעיה. הם גילו לי שאני צריך לעבור לשירות הגיימרים היקר. לא הסכמתי ורציתי להתנתק - אין בעיה תשלם את הקנס!!!!!!!

עברתי לספק נורמאלי ורדפתי אחריהם חודשיים כדי שינתקו אותי בלי קנס. בסוף סגרתי להם את כרטיס האשראי כמו שהסבירו בבלוג לנפגעי 012 שצריך לעשות ומאז הם רודפים אחריי ואני אדם מאושר וגולש (בחברה אחרת).

 

3. מי מזמין בעיניים פקוחות שירות VOIP כתחליף לנחושת של בזק? מי?
לא מתקרב לזבל הזה   (30.09.09)
4. שאלה- למה האדון נתן לאשתו להתקשר לבחורה ?
גשש בלש   (30.09.09)

וזה לפי הסיפור של הבחורה.

בעוד בסיפור של האדון הוא מספר שהוא התקשר לבחורה.

יכול להיות שהאדון נותן לאשתו לעשות את העבודה "השחורה"?

5. 012 ? - בכלל לא "נדיר"
משה ,   חיפה   (30.09.09)

ממש מפתיע....

012 החברה הכי גרועה בשוק התקשורת.

הן בטכנולוגיה אבל עיקר ברמת השירות המחפירה ללקוחות.

פשוט ביזיון!!!

 

6. דוד דוד לתשומת לבך לבחורה יש דיל טוב יותר משלך
בצד של המבצע השווה   (30.09.09)
7. חייבת להבין איך ימית הזאת לא משלמת על שיחות
ניצ   (30.09.09)

מה היא היתה צריכה לעשות כדי לקבל כזאת הטבה.

 

8. כשאני הצטרפתי אליהם לפני שנתיים גם לי הייתה בדיוק אותה תקלה
רן   (30.09.09)

וכשהתקשרתי למוקד שלהם הם סידרו את התקלה בתוך כמה דקות

והיה ניראה שהם מכירים כבר את התקלה...

אבל באמת לא יצא לי להסתכל על הפירוט שיחות .....

9. תקלות קורות - תודו בהם וזהו
אדם כל שהוא   (30.09.09)
אם לא תודו אתם תפסידו לקוחות ומגיע לכם.
אז מה ? תקלה נדירה רשמה שני קווים זהים ? תתקנו. תודו ותזכו ללא ויכוח !!!
פשוט חוצפנים, אין מילה אחרת.
לנפגעים, תתבעו בכל הסכום. מגיע לכם לזכות אמן.
10. jara
בשום צורה   (30.09.09)
http://www.youtube.com/watch?v=6WPOlxPvRwk&feature=related
11. לא סתם 012 smile,הם עושים צחוק מלקוחות שלהם.
אזרח ,   חיפה   (30.09.09)

לא סתם 012 smile,הם עושים צחוק מלקוחות שלהם.

אבל לצערי הרב, כול החברות היום בארץ (לא רק תקשורת) עם שירות לקוחות על הפנים, כולל בזק.

זה קורה בגלל שאין גוף מגן על הצרכנים ואין גם ענישה על השטויות של החברות, שעולות לנו כסף והרבה בריאות.

 

12. רק ב - 012 הכל אפשרי (גם מה שלא)
(30.09.09)
13. גם לנו זה קרה!!!
לקוחה מאוכזבת ,   עמק יזרעאל   (30.09.09)

היו לנו 4 קווים - 2 מהם היו "כפולים" !! והם רצו לחייב אותנו על שיחות שנעשו לחו"ל שעות על גבי שעות וגם חייבו אותנו בעבר על שיחות שלא נעשו מאצלנו ואי אפשר לדעת מי ביצע את השיחות... לכן שילמו כמו כלבים טובים!!! .. בגלל זה עברנו לטלפון של הוט. ובינתיים אנחנו מאוד מרוצים. 012 מזלזלים בלקוחות שלהם. מכפילים את הקו כמעט לכל בנאדם שני - הרוב לא יודעים בכלל שהם משלמים על שיחות של מישהו אחר.

 

(( נ.ב : האינטרנט שלי הוא עדיין 012.. אבל זה זמני.. מאוד זמני!! ))

14. עם ביבי זה לא היה קורה
יהונתן   (30.09.09)
היידה ביבי!!
15. 012 ידועים כחברה עם תודעת שירות של שומר בגולאג
איציק ,   מודיעין   (30.09.09)
אני בכלל סבור שכל מה שקרה מגיע לו על זה שמלכתחילה התפתה לפרסומת עם קיציס ונייד את הקו שלו אליהם. פעם הייתי לקוח שלהם בתחום האינטרנט ומאז לא אחזור אליהם גם אם אצטרך ללקות באלם!
16. שירות לקוחות מחפיר - חוסר אמון בסיסי
שביט   (30.09.09)
עוד כמה כתבות כאלה בבבקשה כדיש אנשים יבינו אילו אנשי שירות ירודים ישובים בחברות האלה. הם מקבלים הדרכה כדי להגיב לכל לקוח כאילו היה לא בן אנוש אלא אם מישהו רוצה פתאום שידרוג שירות ואז מלקקים לו עמוק בכל חור אפשרי
17. ה-ISPים בארץ הם בדיחה אחת גדולה שהתעצמה כאשר חלקן
החלו להציע שירותי ,   VoIP   (30.09.09)
18. 012 חברה מסריחה
אחד שאיכפת לו   (30.09.09)
012 חברה מסריחה שלא איכפת לה מהלקוחות שלה.
אם תרשמו בגוגל תלונות על חברת 012 תגיעו לאלפי תלונות של אנשים. אחרי שתיקראו את התלונות שם לא תתפלאו שקורים מקרים כאלה, המסקנה היא רק אחת והיא לעזוב את החברה ולתבוע אותם על פיצוי.

אני לא קשור לשום חברה אחרת ולא ל012 ואף פעם לא מגיב על כתבות פשוט המקרים של חברות שלא איכפת להם מהלקוחות שלהם ושמות עליהם ז... שניה אחרי שסגרו איתם עיסקה מרתיח אותי. וחבל שמי שאחראי על תלונות נגד חברות כאלה ופיקוח על שירותים מול לקוחות לא עושה כלום בנידון.
19. תמשיכו להתפתות ל"מבצעים"
מבצע סבתא   (30.09.09)
20. תתפלעו אבל עם חשבון SIP אפשר להתחבר עם המום התקנים במקביל !!
מקס ,   נתניה   (30.09.09)
כמובן שרק אחד יקבל שיחה נכנסת אבל כולם יוכלו להוציא שיחות....אז כשהתמיכה של 012 אומרים שאין כזה דבר.....זה רק מוכיח על רמה מאוד נמוכה של המוקד טכני.....נמוכה מאוד וירודה.....
21. עכשיו אני מבין למה 012 מציע קו ב- 8 ש"ח. אוקיי טעיתם טעות
אך למה לא התייחסתם ,   מיידית למתלונן? חרפה   (30.09.09)
22. לא להתחבר ל012. מה לא ברור
עמיקם ,   ראשל"צ   (30.09.09)

הנציגים לא אשמים , ההנהלה מפילה את הטעות על טכנאי חיצוני, בטח, הכי קל.

 

 

 

 

 

 

23. ביזיון
ירון   (30.09.09)

שירות של 012 הוא מתחת לכל ביקורת

לא להאמין לרמת השירות הנמוכה

הם מעליבים , לא מאמינים, ולא מקצועים

 

פשוט מעצבן!

24. תקשורת IP בעייתית והחיוב עוד יותר בעייתי
דוד   (30.09.09)
מעניין כמה אנשים משלמים פעמיים על השיחות
25. איזה יופי, צריך את הציטוט שלה כדי לדעת יותר על המבצע
אני-האחרת   (30.09.09)

עכשיו מצפים שתהיה נהירה המונית אל 012 בגלל המבצע של ימית?

 

האם לא היה מספיק להגיד שהחשבון הגיע אליו?

מה זה משנה כמה היא משלמת וכמה הוא צריך לשלם.

 

מה שבטוח זה שאני לא אתחבר אליהם גם עם הפרסום הסמוי לכאורה.

 

הדרך אל הגהנום רצופה בכוונות טובות ווינט, למה שלא תפרסמו על הדרך גם מה הוט ובזק מציעים, ככה בשביל ההוגנות?

 

(ולא, אני לא נציגה של אף אחד מהנ"ל פשוט מעצבן שבכל מקום מנסים לעשות כסף על גבי האזרח הפשוט)

 

בלי סינונים בבקשה, אל תשכחו את חופש הדיבור.

26. חוסר לקיחת אחריות - עד מתי?!
בולשיט   (30.09.09)

חלק נותני השרות הישראלים (חברות כמו חברות הסלולאר, אינטרנט, טלויזיה וכד') נוהגות באופן פושע בלקוחות.

 

המון טעוית גביה, ושאר טעויות, תמיד הלקוח אשם, מעולם לא נבדקת המערכת.

 

שימו לב כמה הלקוח תוזז, גם אחרי שאמר לחברה בדיוק מה הבעיה, עדיין היה צריך לעבוד בשלכנע אותה.

 

עד מתי הצרכנים יהיו אפר ועפר מול החברות האלו.

 

החברות הללו נוקטות בשיטת מצליח באופן ברור ובלי כל בושה או נסיון הסתרה, הם מתבלבלות, טועות, גובות בטעות ואין שום מנגנון אשר דואג לפקח.

 

כאשר עולים על הטעות, מתפקידו של הלקוח לעבוד ולשכנע את החברה הבריונית שלרוב נוהגת בו בחוסר כבוד, ובחוסר אחריות ובסופו של דבר ניאותה לזכות אותו בסכום שהגיע לו.

 

** זוהי לא לקיחת אחריות **

 

אם החברות לא יפגעו בכיס, אם ראשים לא יעופו, אם לא יפצו לקוחות באופן הולם - אין שום סיבה שהחברות האלו ישנו את דרכיהם.

 

יותר זול (או אפילו יותר רווחי) לא לתקן את הטעויות, על כל לקוח אחד שמתלונן יש לפחות 20 שלא מתלוננים, על כל 20 לקוחות שמתלוננים יש אולי אחד שהוא מספיק עקשן כדי לעמוד על שלו.

 

אתם - צרכנים טפשים שנותנים לחברות האלו לרסמוס אתכם.

ואתה - המחוקק, איך אתה לא קובע רמות שירות לכל חברות התשתיות האלו שלא מוכרות מוצר אלא שרות!

 

אשמח לשמוע מה אתם חושבים!

 

27. הגיע הזמן להתנתק מכל החברות הקקמאיקה האלה
בני ,   תל אביב   (30.09.09)
כולם גנבים!
28. תודה לאל על הכתבה הזאת, בדיוק שקלתי להצטרף ל 012
ניר י-ם   (30.09.09)
אין שום סיכוי בעולם שאני מצטרף כשהשירות כזה גרוע

012 - הלוואי וייקחו לכם את הרישיון, זבלות
29. 012 היו טובים עד האיחוד עם אנטרנט זהב
קורא ותיק   (30.09.09)

עד האיחוד עם אנטרנט זהב, 012 היו הטובים ביותר בשוק - גלשתי דרכם שנים.

הם היו הראשונים שהכניסו את קו ה VoIP לארץ ונכון היו "מחלות ילדות" בהתחלה.

אבל והתמיכה הטכנית שלהם ידעה לתמוך בקו.

לאחר האיחוד עם אנטרנט זהב וההדרדרות הטכנית של הגלישה ניסיתי חברה אחרת, חודש שלם גלשתי דרך 012 והחברה השניה ויכולתי להשוות בביצועים.

ופשוט לא היה מה להשוות 012 מבטיחים רוחב פס ולא מקיימים אפילו שליש ממנו.

אז עזבתי - וכיום יש לי עדיין קו של 012 אבל אני גולש דרך חברה אחרת.

(הייתי ממליץ גם עליה אבל בחודש האחרון היא התחילה ל"זייף" גם כן...)

30. 012 זבל של חברה.שישרפו!
a   (30.09.09)
012 זבל של חברה.שישרפו!
תגובות נוספות
חזרה לכתבה