כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
פרטנר הסכימה לפצות לקוחות ב-7.9 מיליון שקל
מירב קריסטל
פורסם: 18.10.09, 16:21
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 83 תגובות ב-64 דיונים
1. מי ...
אלוהים ,   חיפה   (18.10.09)
מי הלקוח שהסכים לשלם על תיקון מכשיר שהוא כבר משלם ביטוח - אורנג' פשוט גאונים!!!!
2. כל הכבוד! להמשיך לדרוש מכל המפלצות האלה את מה שמגיע לנו
הרב ,   תל-אביב   (18.10.09)
3. מצויין....
DrSuzuki ,   הרצליה   (18.10.09)
כל החברות בארץ עושות כרצונן... מעלות תעריפים ומשנות הסכמים...
4. שואו מי דה מאני
ג'וני ווקר   (18.10.09)

דונט אוור סטופ פאקינג מי

(משפט שאהבתי מהסרט , מה אני יכול לעשות)

5. אדיר ! עשיתם לי את היום !
עידו ,   מרכז   (18.10.09)
6. פראייר מי שקונה סלולר או מבטח את הסלולר בחברות הסלולר
א   (18.10.09)
מבחינת קניה - אתם משלמים מחירים מופקעים לעומת המחירים שאותו מכשיר
יעלה לכם בחנות פרטית (תבדקו באתר ZAP הפרשי מחירים על מכשירים חדשים
מול אותם מחירים בחנויות פרטיות,ההפרש יכול להגיע ל1000 שקל)

מבחינת ביטוח - יקחו ממכם כל חודש סכום מסויים,שבאותו זמן מחיר הטלפון
שלכם יורד,וברגע המכריע שבו הטלפון שלכם יתקלקל ידרשו ממכם לשלם
דמי השתתפות עצמית בזמן שעלות תיקון המכשיר בחנות פרטית נמוכה בהרבה
ממה ששלמתם עד עכשיו
7. היתכן שהסוף לשיטת המצליח נראה באופק?
יגאל ,   ק. אתא   (18.10.09)
8. כל הכבוד לתובעיפ. חברות הסלולאר מתמחות בגביה עודפת ללא הצדקה
מאיר גר   (18.10.09)
9. 500 אלף שקל לתובעים ??!!
דני   (18.10.09)

דרך קלה לעשות הרבה כסף ! למה צריך לשלם לתובעים ולעורכי הדין סכומים כאלה ?? צריך לשלם החזר הוצאות סביר ותו לא !

בתי המשפט שלנו יצאו לגמרי מדעתם !!

 

10. נשמע מאד מאד תמוה
אסף   (18.10.09)
11. > אין מצב שלפרטנר יש כמעט 8 מליון לקוחות
עמית ,   הוד השרון   (18.10.09)

כנראה שמדובר בטעות בכתבה או שאני לא מבין,

7.9 מליון לקוחות לחברת סלולר אחת?!?!

 

נמאס כבר שלכל אזרח יש יותר משני מכשירים סלולריים!!!

12. כרגיל לא קוראים בעיון
איציק ,   תל אביב -יפו   (18.10.09)
בירת מסך היא תקלה שנובעת משימוש לא תקין במכשיר (נפל או קיבל מכה).   אין שום הצדקה לתביעה.   את זה כותב לקוח אורנג' (רק לקוח, אין אינטרס בחברה) ששילם בעבר ולא פצה פיו, כי הצדק עם החברה.
13. ואני רכשתי מכשיר, ללא אחריות וביטוח תיקונים,
רותי   (18.10.09)

והמכשיר פשוט היה "בעל מום" חלקים בכפתורי ההפעלה שלו  נשברו מיידי

חודש בחודשו. הגיעתי לתקנם מספר פעמים וכל פעם , גבו 50 שקלים

מחקירה שביצעתי אצל טכניים העובדים במעבדות של פרטנר התברר לי שאסרו

מכירת הטלפונים דוגמאת שלי  כי יש "דפקט" בייצור.

למרות שכתבתי להם ובקשתי שיחליפו לי המכשיר למכשיר פשוט יותר וזול העיקר שיחליפו לי --- עד להיום --ועברו כבר 10 חודשים --- לא נעניתי. 

 

פניתי לפניות לציבור - אותה קופסא יפה העומדת בכניסה למעבדות פרטנר-

השארתי את המידע לעיל בתקוה שזה שאמור לקרוא לפחות יתקשר אלי

ואולי תגיע משם הישועה

אולי מאוחר אבל חבל שלא פניתי לערכות

 

 

14. שרות נהדר של אורנג
שוקי ,   הוד השרון   (18.10.09)
בתור לקוח של אורנג השרות שלהם נהדר
15. חצי שנה וכבר הכרעה? יפה
גל   (18.10.09)
16. התביעה שלי נגדם בדרך..
תביעה בטוחה...   (18.10.09)
17. אז בעצם הביטוח של פרטנר לא מבטח שום דבר
(18.10.09)

שהרי כשלים אלקטרוניים - או שהם קורים בשנה הראשונה לחיי המכשיר -

בתקופת אחריות היצרן, או - אם לא קרו בשנה הראשונה - סביר שלעולם לא יקרו.

 

אם הביטוח של פרטנר לא מכסה נזק פיסי -

הוא לא שווה אפילו שקל אחד.

18. עוד מעט התביעות בגין נזקע הקרינה הסלולרית
חיים   (18.10.09)

שקרינה מסרטנת הוכח במחקרים, יש כבר תביעות ברחבי העולם נגד חברות הסלולר על נזקי הקרינה.

19. אם לא ירויחו מהעניין אז למה שאנשים יתבעו חברות שסרחו
שלום   (18.10.09)

 

20. אני לקוח פלאפון עם ביטוח תיקונים ועדיין שילמתי על נזק
אלון ,   פתח-תקוה   (18.10.09)
21. עדיין מחכה לתביעה ייצוגית על הקליטה בים המלח
איתן   (18.10.09)

מי שנוסע עם נייד של אורנג' לים המלח מכיר את הבעיה

הנייד מתחבר לרשת של מפעיל ירדני וכל השיחות הנכנסות והיוצאות הופכות לשיחות חו"ל.

כאשר מקבלים חשבון מגלים מאות ואלפי שלקים על השהות בים המלח

כמובן שבסריקה ידנית ההתחברות לסלקום חסומה

 

22. עדיין יש פראיירים שמשלמים על אחריות?! לא יאומן.
elasticman   (18.10.09)
23. שיטת המצליח תמיד מנצחת.
א פ ,   תל אביב   (18.10.09)

אני התנתקתי מאורנג לפני חודשיים וביטלתי את הוראת הקבע מול אורנג.

היום התקשרתי לשלם חוב שנוצר של החשבונית האחרונה (כי ההוראה בוטלה).

 

ותוך כדי שיחה למדתי שאורנג מחייבים אותי יותר מ3 שנים על קו שאני לא מכיר 17 ש"ח כל חודש - עכשיו לך תוכיח...

 

24. הדרך הקלה להתעשרות דרך תביעות יצוגיות
מוצאים איזה קשקוש ,   והשופטים אוכלים הכל   (18.10.09)
25. פרטנר רק פרסומות יפות - מאחורי הקלעים הם רמאים !!!
לקוח פרטנר מאוכזב   (18.10.09)
איך שנגמרת לי ההתחייבות אני עוזב,שלום שלום עוד שנה וחצי
26. אורנג בראש מצעד הגנבים
גבי   (18.10.09)
גבו לי 857  שח יותר מהחשבון  ולא הסכימו להחזיר את הכסף אך ורק כנגד קיזוזים מחשבוניות עתידיות
27. סוף סוף!! כל הכבוד כמה שיותר לדפוק את אורנג'!
ירושלמית לשעבר   (18.10.09)

הצדק נעשה!!!נקודת זכות לאזרח הקטן (והעורך דין שלו) סוף סוף

מישהו פועל לטובת הפרט!!! הגיע הזמן שתיפסק רמיית ה ציבור והשימוש בכח של חברות הסלולר!!! מושחתים נמאסתם!!!

28. ייישר כח לתובעים...כנסו כנסו
דבורה   (18.10.09)

למדתי מכם שאולי כדי להפסיק להיות פראיירים לא לפחד מבעלי השליטה ששולטים בכסף שלנו.

מפרגנת, כל הכבוד.

29. כבוד לתובעים. זוהי אזרחות וצרכנות למופת
מיקלוש   (18.10.09)
30. תשדרגי תשדרגי
גילה ,   הרצליה   (18.10.09)

לכל בעיה, שאלה, תלונה, התשובה היא זהה: תשדרגי..........

חברה אורנג' לוקחת מכשירים שנשלחים לתיקון בתואנת קורוזיה, ומציעה לי לשדרג , רק חבל שכאשר פתחתי את המכשיר ה"האבוד" "עם הקורוזיה"  ,אחרי שתי בדיקות במעבדת אורנג'  ללא הועיל, בבית בנחת המכשיר עבד ופעל כמו שד.......

מעניין......

תגובות נוספות
חזרה לכתבה