כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
מעשה ב-3 לקוחות אורנג' וחיובי סלולרי מסתוריים
מירב קריסטל
פורסם: 21.10.09, 20:41
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 410 תגובות ב-281 דיונים
1. תבדקו את החשבון כל שבוע ב222* זה מה שאני עושה
שווה בדיקה   (21.10.09)

אל תחכו לחשבון בסוף  החודש! גם אני לא סומך על החשבון  ומברר מידיי פעם והשיחה חינם!

 

2. תיזהרו מאורנג כשהם מציעים לכם...
רון   (21.10.09)

 

לקבל בדוא"ל את הדוח החודשי.....ולקבל בתמורה כמה SMS...

 

כי אז הם מתחילים ברמאות.,...

 

רק בדואר !!

 

שקרנים !

3. אני מצטערת אבל הלקוח לא תמיד צודק
אור   (21.10.09)

אני יודעת שאוהבים להלין ולהתרעם על חברות הסלולרי, ואני אבהיר כבר בתחילת תגובתי שאין לי קשר לאף אחת מהחברות, אבל... הלקוח לא תמיד צודק.

לדוגמא במקרה של הלקוחה ששלחה סמסים למיי פייינגולד, אנשים לפעמים שולחים הודעות ללא הכרה, ואז כשהם מקבלים חשבון הם פתאום מיתממים... אני שלחתי? מה פתאום? אולי שלחתי 20 30 אבל לא 90... נו באמת, לקוחה שמודה ששלחה 30 הודעות לכוכב נולד, לא מן הנמנע שהיא שלחה גם את יתר ההודעות עליהן חוייבה.

במקרה הזה מדובר במחשב שפשוט סופר כל הודעה שיוצאת מהמכשיר, אף אחד לא יושב בחברות הסלולר וחושב איך לנפח לנו את החשבון על ידי הכפלת כמות הסמסים ששלחנו.

מה שכן בהרבה מקרים יש טעויות בחיוב שירותים, וכל מיני חבילות למינהם שהם מתקינים ללא רשות, וזה באמת לא בסדר.

אז כן חשוב לבדוק את החשבונית טוב טוב, במיוחד לבדוק מה השירותים שאתם משלמים עליהם.

 

אבל לטחון את הטלפון כל החדש ואז לשאול למה קיבלתי 700 שקל חשבון? זה חוצפה כבר.

4. מה נסגר איתך?
נטע ,   ירושלים   (21.10.09)
פאנטון לא קשור למכשיר שאתה משתמש בו!
5. ואצלי הופיע שיחת חו"ל שלא ביצעתי
לקוחה של אורנג'   (21.10.09)
אבל בגלל שהסכום היה נמוך התעצלתי להתקשר אליהם
6. עם חברים כאלה לא צריכים אויבים
פרטנר   (21.10.09)

פרטנר איבדה מזמן את המוניטין, חברה שבתחילת שנותיה הכפילה את המכירות

מחפשת עכשיו אפיקי הכנסות חדשים ולא תמיד במחשבה ארוכת טווח.

 

שיטת "המצליח" זו שיטה ידועה וטריגר לחפש חברה רעבה שמוכנה לתת יותר בפחות.

7. אורנג' סוגרת את הרשימה
יהודה   (21.10.09)

רבותי,

כנראה שחילופי הבעלות עשו את העבודה.

מדובר בחברה אנטי שירותית ממדרגה ראשונה. קרי: נגד לקוחותיה.

בסקר לא מדעי שערכתי - אורנג' מספקת את השירות הגרוע ביותר ובפער גדול.

כדאי לנסות מתחרים!

8. גם לי זה קרה! היום!!!
(21.10.09)
זה פשוט בלתי נסבל. גל לי קרה שהיום גיליתי שגבו ממני 150 ש"ח נוספים על צפייה בסדרות דרך האינטרנט מהפלאפון גם כן של חברת אורנג!!!! כאשר מעולם(!!!) לא פתחתי את האינטרנט ומעולם לא עלה בראשי הרעיון לצפות בסדרת טלויזיה על ס"מ מרובע של המסך של הפלאפון!!!
9. שיטת מצליח של חברות העושק - חייבים למצוא עונש מרתיע שימנע -
ד"ר אש אש אש   (21.10.09)
מהם "טעויות" חוזרות ונישנות כמו אלו ואחרות שגם אני הייתי קורבן להם...נמאס מהגנבים האלו - הם חייבים לשלם על זה !!!
10. אורנג יקרנים מידי עדיף פלאפון
שיקה ,   פ"ת   (21.10.09)
11. גם לי זה קרה
מיכאל   (21.10.09)
גם לי היו מקרים כאלו,רק לאחר פניתי למחלקת תלונות של משרד התקשורת בוטלו החיובים
12. כמה דברים
שירן   (21.10.09)
1. מה בחורה בת 32 שולחת סמסים לכוכב נולד? מה את חסרת חיים?
2. ספקי השירות החיצוניים של כל חברות הסלולר זה עושק בחסות חברות הסלולר, הם מרוויחות אחוזים מכל מנוי של חברות התוכן ולכן מעלימות עין מההסכמים העוקצניים שהחברות האלו עושות - מצידן שהחברות האלו ימשיכו לעקוץ את הציבור, העיקר שאורנג' לא אשמה אבל בסוף רואה מזה גם כסף
3. ללקוחות בכתבה לא חסר בכלל...
13. גנבים ורמאים ! פשוט !
לקוח אורנג   (21.10.09)

 

בכל פעם שאני מגיע לחברה שלי, אני מתקשר מבחוץ כדי שהיא תדע שהגעתי ותפתח, היא לא מרימה, ועדיין על שיחות שהיא לא ענתה לי קיבלתי חיובים !

 

גם את שירות המוזיקה פן טון ביקשתי לא לקבל ודפקו לי

 

14. פיצויים!!
ניר   (21.10.09)

משרד התקשורת חייב לקבוע סכומי מינימום לפיצויים ללקוח , עבור טעויות של חברות התקשורת.

 

שהפיצויי יהיה באופן יחסי לגובה הטעות של חברות התקשורת , כך אולי אותן חברות ישקיעו יותר בבדיקה של עצמם ולא יגלגלו את הטעויות על הלקוח ועל כיסו ובנוסף חובת ההוכחה והעירנות עליו בלבד.

15. אותי חייבו 3 פעמים על רכישת מכשיר
אסי   (21.10.09)

חייבו אותי 3 פעמים על רכישת מכשיר אחד לפני כחודש,

עד היום אורנג בבירור לגבי ההחזר

להתרחק מהחברה שרות לקוחות גרוע,

16. תגובת פרטנר:
(21.10.09)

"בדקו את החשבונית ונשיב לכל טענותיכם"

תגובתי:

"בדקו את כמות הלקוחות ותראו איך אני ורבים כמוני עוזבים אתכם אחרי עשור

עדיף לקבל ניתוקים מאשר לשלם לגנבים"

17. זה ככה אצל 3 חברות הסלולר והפתרון..
שישקו ,   מרכז   (21.10.09)

פשוט מאוד :

1.לעקוב כל חודש על מה חויבתם בחשבונית

2.אין כזה דבר בחינם ,אם מציעים לכם משהו בחינם יש פה ק'טש וצריך להיזהר.

3.כשמתקשרים אליכם ומציעים לכם כל מיני שדרוגים ובלה בלה בלה ,תסרבו .

כשתרצו לשדרג אתם כבר תתקשרו אליהם .

4.חבל מאוד שלא קמה פה חברת סלולר נורמלית שדואגת ללקוח שלה ,ולא מחפשת כל הזמן איך לתחמן אותו  .

 

18. אל תתלוננו, כולכם נותנים יד לרמאות ולשחיתות
מאוכזב   (21.10.09)
אתם עובדי הבנקים עובדי חברות התקשורת עובדי המדינה עובדיהמשטרה ולמעשה כל הציבור בארץ לא משרת את הלקוח אלא דואג רק לאינרסים שלו ולאינטרס הארגוני שבו הוא עובד כנל גם עובדי קופות החולים. בקיצור אנחנו חברה דפוקה ואל לנו להתלונן כי כולנו משחילים את האחר. שרי אריסון צדקה שאמרה שהשינוי מתחיל בנו.
19. פרטנר רחוקה מלהיות פרטנר .
נפגע אורנג'   (21.10.09)
20. אורנג'
יפים ,   חיפה   (21.10.09)
אם מצאתם טעות והוכחתם שמגיע לכם החזר,אורנג' אכן תחזיר,אך היא לא מדייקת.ההחזר לא מתבצע באותו חודש,אלא חודש לאחר מכן.טנו הלקוחות משמשים כבנק למשך חודש.
21. שולחים לי ללא הפסקה הודעות למרות שביקשתי להפסיק עם זה!
גם אותי אורנג' דפקו   (21.10.09)
אולי הגיע הזמן באמת להתנתק!!!
22. פרטנר זה לא מה שהיה פעם
גיא ,   תל אביב   (21.10.09)

אנ לקוח של פרטנר מאז היווסדה. במשך שנים שיבחתי אותם על הקידמה והשירות. בשנה האחרונה השירות החל להיות בלתי סביר בעליל ואני מוצא את עצמי מתקשר לשירות הלקוחות הרבה מאוד עבור בעיות שהולכות ונערמות (כולל חבילת התוכן המיסתורית שדובר עליה בכתבה). הטיפול שלהם ממושך ומסורבל וברוב הפעמים הם משמיטים חלק מההערות שלי כך שעלי להסביר שוב ושוב את היסטורית הבעיות שיש לי בחשבון. לדעתי פרטנר הרחיבה מאוד את השירותים שהיא נותנת והיא אינה מצליחה לתת שירות יעיל ללקוחותיה.

אני מציע לפרטנר לעשות בדק בית דחוף לפני נטישת הלקוחות. 

23. מעניין ש...
אלמונית ,   תל אביב   (21.10.09)
כל חודש אני מקבלת חיובים מסתוריים של חבילות תוכן סלולרי! ועוד אחרי שאני מבקשת לבטל ולהזדכות עליהן רטרואקטיבית ומדגישה שאינני רוצה להיות רשומה לשום חבילה כזו - ראו איזה פלא! בחודש הבא...חבילות תוכן חדשות!! ככה חצי שנה אני כבר כל חודש עושה את השיחה הקבועה כדי לקבל החזר כספי. מעצבן ועוד שנייה אני עוזבת את אורנג'.
24. מי שולח 30 הודעות למיי פינגולד?
אודי ,   נתניה   (21.10.09)

אנשים ששולחים 30 הדעות לריאליטי מתפלאים שהם שוכחים לאיזה שירותים הם רשומים..

25. בזמן הצבא היו תקופות שהתקשרתי אליהם יותר מלחברה
לירן ,   באר שבע   (21.10.09)
התחרפנתי מהם ! תמיד היה משהו חדש, לא היה משעמם....

לזכותם יאמר שהם אכן החזירו לי את כל החיובים ההזויים אבל למה לכל הרוחות הייתי צריך לדבר אתם כל כך הרבה ?! ואם לא היה לי זמן לא מוגבל בפילבוקס לשיחות איתם ?

בנוסף, היו לי שני מכשירים שהתרוצצתי איתם כל כך הרבה, כל מכשיר בתורו, הם שגעו אותי לגמרי ! K610i ו-N95.... אחרי 5 ביקורים הם ראו לנכון לעשות לי טובה או כפי שהם הגדירו "לפנים משורת הדין, אני רואה שאתה לקוח וותיק אצלנו..." ולהחליף את ה"מוח" של המכשיר, אחרי שעשו זאת, המכשירים עבדו בסדר. אבל למה להריץ אותי ככה ? הייתי חייל וזמן בבית לא היה לי הרבה.

חברים, ההצעה שלי היא אכן לבדוק טוב את החיובים (אני לא יודע איך זה בחברות אחרות אבל אני משער שגם שם לא חפים משגיאות) ולא (!!) לקנות מכשיר מחברות הסלולאר, תקנו באופן פרטי, זה זול בהרבה.
26. פשוט גרועים
איתי ,   קריות   (21.10.09)
בתחילת דרכם הם היו אחלה חברה,עם שרות מעולה.רק שבשנה האחרונה הם פשוט זוועה ואני כותב זאת מניסיוני האישי!
27. תכנית של 300 דקות...??? הצחקתם אותם...!!!
חבייר ,   חדרה   (21.10.09)

לפני חודש ביקשתי מאורנג' הסבר על חיוב מהדקה ה-272 במקום הדקה ה-301 מאחר ויש לי תכנית של 300 דקות, ושלחו לי בדואר רגיל את הפירוט של השיחות, למרות שהסברתי שאת החישוב עשיתי בקובץ אקסל מאותו פירוט שמופיע באתר, ומה יש לי לעשות בכלל עם מכתב בעל 8 עמודים בעידן של אינטרנט...?

נראה לי שמה שאני רואה כ-272 דקות, בשבילם הם 300 כי הם מעגלים את השיחות, לכן שיחה של  דקה ו-35 שניות הופכת לשיחה של 2 דקות, לא בפירוט השיחות, אלא בחישוב הכללי...

 

מישהו יודע משהו מזה? שלחתי לאורנג' את הקובץ במייל, מקווה שיהיה להם הסבר טוב.

 

למי שחושש שגם לו זה קורה, שיבדוק את פירוט השיחות ויעביר אותו לאקסל.

 

ואם אני טועה, שיסבירו לי איפה אני טועה, דבר שהם עדיין לא עשו.

 

בהצלחה!!!

28. ואוווו כמה שזה לא חדש
לקוחה עצבנית   (21.10.09)

אני לקוחה של אורנג' כבר 10 שנים .

בחצי שנה האחרונה , השירות שלהם זה המקום שאני מתקשרת אליו הכי הרבה בחודש , אני מוצאת את עצמי צועקת שוב ושוב ושוב על נציגים שהם בני גילי אני מניחה , 22 , שלרובם אין מושג בכלל מה הם אומרים ולא מבינים מה נאמר להם.

החוסר מקצועיות, אמינות, זילזול, והתנשאות , חרגו מכל מה שאפשר להגיד שירות "סביר".

גם אני קיבלתי חיובים של חברת טלכל-טלמסר , על סך של 25 ש"ח בחודש ספיציפי , ורק אחרי צעקות על מספר נציגים זיכו אותי, מה שלא קורה רק אצלי, זוהי חברה חיצונית שמגיעה ללקוחות בדרך לא חוקית וכל פעם מחייבת אותה על סכומים כאלו , זה קרה גם אצל אמא שלי וגם מכרים אחרים.

מעבר לכך , שהפלאפון שהוא מגע- משמע שהוא לא יכול לעבוד אם המסך מגע שלו לא עובד , מגיע לתיקון , וחוזר תקין וכעבור שבוע שוב לא עובד, הוא נשלח שוב, ככה 7 פעמים! ולבסוף אני מקבלת חיובים בחשבון , על תיקון מכשיר, מה שלא ברור כי , אני מבוטחת מלא על הכל כולל הכל! כן יש כזה דבר.

ומה שנאמר לי בתשובה זה " חויבת על תיקון מגעים" , אז התרעמתי על הנציגה שאמורה לראות איך אני מבוטחת , אמורה לדעת שעל מכשיר שהוא מגע אין היגיון בלחייב על תיקון מגעים שהוא נמצא בתיקון פעם שביעית.

אלו 2 דוגמאות בסיסיות מאוד בנוגע לשירות הלוקה בחוסר שירות ואיכות השירות.

חבל מאוד חבל מאוד.

עצתי היא - לבדוק כל חודש את החשבוניות. וגם שאני מתקשרת בתחילת חודש לוודא שלא יהיו חיובים כאלה ואחרים ואומרים לי לא לדאוג שלא יהיו , ובסוף חודש כמובן שהם יהיו , אז הסימן הוא , שהנציגים פשוט לאי ודעים מה הם עושים .

פרטנר- תעשו ריענון.

29. לפחות מבחינת השירות אורנג' הוגנים
(21.10.09)
30. orange??? they r worse then the grey market
beni ,   tel aviv   (21.10.09)
the worst celular company in israel!!!
תגובות נוספות
חזרה לכתבה