מי מאתנו לא קיבל חשבון ולאחר שבדק וגילה שקצת ניפחו לו אותו, התלונן ורק לאחרי סיוט ארוך ומייגע, זכה בזיכוי סימלי ומביש?
יש המונים כמוני, כמו אמא שלי, כמו הבן שלי, כמו, כמו, כמו...
התופעה מוכרת ונקראת "שיטת מצליח" כלומר ה"טעויות" האלה נשלחות למיליוני לקוחות, רק חלק מהם שם לב, רק חלק קטן מהם מתלונן, רק חלק קטנטן מהם מתעקש, רק חלק קטנטנצ'יק מהם מתעקש עוד יותר ורק חלק קטנטנון מקבל שיחת התנצלות ממנהל קשוח ומיומן, שממונה על עינוי הלקוחות מטעם החברה, תשובה בסגנון: "אופס טעינו, סליחה, תזדכה בחלקיק מתלונתך" או בקיצור "לא הצליח לנו התרגיל" (לכן זה נקרא: שיטת מצליח). מי שעשה חשבון הבין שמתוך 3,000,000 לקוחות שחשבונם מנופח בצורה קבועה לאורך השנים ומביאים לחברת הסלולר עשרות מיליונים בחודש, "זוכים" בהחזר רק בודדים וזה מצדיק מאוד את השיטה הזו של חברת הסלולר. מעניין מתי יקום העו"ד הנמרץ, שלא יתפתה להצעות שיציעו לו החברות האלה ויגיע לשורש הבעייה לטובת כל הלקוחות? אני מוכן להרים את הכפפה ולסייע לעורך הדין הזה. מעבר למצווה הגדולה שנעשה לעם שלנו, גם נזכה בעשיית צדק ובכסף רב. בהצלחה!!!