כלכלה  תביעות קטנות
סלקום תפצה לקוח בגין אובדן זיכרונות
מערכת PsakDin.co.il
פורסם: 24.02.10, 00:19
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות ב-18 דיונים
1. ארבעה תיקונים "בלבד" ???
(24.02.10)

מכשיר שעובר כ"כ הרבה תיקונים הוא פגום מיסודו. יש לי מכשירים שעובדים כבר שנים ללא תקלה אחת.

השופט מקדם את הגישה של החברות הסלולאריות - למכור לנו מוצרים נחותים כדי שנרצה לשדרג כמה שיותר מהר.

2. פרופורציונאלי ונכון
(23.02.10)
3. עזרה בבקשה
(24.02.10)

ראיתי עוד תביעות כאלה באתר תביעות קטנות, מישהו כאן הגיש תביעה נגד חברת סלולר? זה תמיד נגמר בניצחון הלקוח? אם כן אז למה לא כולם תובעים?

תודה על העזרה

4. פחחח הצחקתם אותי! זה אמור להפחיד את חברות הסלולר
(24.02.10)
איך יכול להיות שאני קניתי מכשיר חדש בחול ובמשך שלוש שנים הייתי צריך לתקן אותו רק פעם אחת, וגם זה בגלל ששיחקתי לו קצת בתוכנה.

אני לא מכיר בן אדם אחד שקנה מכשיר מחברת סלולר ולא נכנס לתחנת שירות, על מנת לתקן את המכשיר וגם זה קורה בד"כ יותר מפעם אחת, כי הם פשוט לא יודעים לתקן כלום. תמיד זה נגמר בחיזוק ברגים וניקוי.

וכשצריך לתקן, אחרי 3-4 פעמים הם אומרים שזה לא ניתן לתיקון ומחליפים את המכשיר במכשיר תקול שמישהו אחר החזיר.

שוב מערכת המשפט הוכיחה למה אפילו עורכי הדין אומרים עליה דברים גרועים
5. שיטת מצליח
מיקי ,   רמת השרון   (24.02.10)

מי מאתנו לא קיבל חשבון ולאחר שבדק וגילה שקצת ניפחו לו אותו, התלונן ורק לאחרי סיוט ארוך ומייגע, זכה בזיכוי סימלי ומביש?

יש המונים כמוני, כמו אמא שלי, כמו הבן שלי, כמו, כמו, כמו...

התופעה מוכרת ונקראת "שיטת מצליח" כלומר ה"טעויות" האלה נשלחות למיליוני לקוחות, רק חלק מהם שם לב, רק חלק קטן מהם מתלונן, רק חלק קטנטן מהם מתעקש, רק חלק קטנטנצ'יק מהם מתעקש עוד יותר ורק חלק קטנטנון מקבל שיחת התנצלות ממנהל קשוח ומיומן, שממונה על עינוי הלקוחות מטעם החברה, תשובה בסגנון: "אופס טעינו, סליחה, תזדכה בחלקיק מתלונתך" או בקיצור "לא הצליח לנו התרגיל" (לכן זה נקרא: שיטת מצליח). מי שעשה חשבון הבין שמתוך 3,000,000 לקוחות שחשבונם מנופח בצורה קבועה לאורך השנים ומביאים לחברת הסלולר עשרות מיליונים בחודש, "זוכים" בהחזר רק בודדים וזה מצדיק מאוד את השיטה הזו של חברת הסלולר. מעניין מתי יקום העו"ד הנמרץ, שלא יתפתה להצעות שיציעו לו החברות האלה ויגיע לשורש הבעייה לטובת כל הלקוחות? אני מוכן להרים את הכפפה ולסייע לעורך הדין הזה. מעבר למצווה הגדולה שנעשה לעם שלנו, גם נזכה בעשיית צדק ובכסף רב. בהצלחה!!! 

6. "הכל חווים מדי פעם בפעם אובדן של נתונים ממוחשבים"
מה???   (24.02.10)
7. חבל. פחות מדי.
מישהו   (24.02.10)
זיכרונות בטלפון יכולים להיות קשים מאוד לשחזור, ולפעמים כמעט בלתי-אפשריים (תארו לכם שהיה שם מספר של לקוח פוטנציאלי שפגשתם בכנס). 5000 שקל היו דרישה הגיונית לחלוטין.
8. רק 500 שח???
(24.02.10)
ואם הוא צריך משם מספרים שיקח לו להשיג מחדש הרבה זמן וכסף?
דווקא 5000 שח נשמע סביר.
9. ובעולם הממונע הכל חווים מדי פעם תאונות דרכים...
רונן   (24.02.10)

 

וזה עושה את זה בסדר?

10. שופט דביל... רמת הטירחה לשיחזור טלפונים + עוגמת נפש...
אבי   (24.02.10)
500 שקל קנס זה כמו לא לקבל קנס בכלל.
למחוק זכרונות לבן אדם מהפלאפון זה בעיה קשה ועצוב שופט חושב
ש - 500 שקל זו עלות של טעות קשה שכזו מצד סלקום.
11. השופטים יחד עם ההון והשילטון נגד אזרחי ישראל! מדינה מושחתת!
מדינה מושחתת מהשורש ,   אין צדק בישראל   (24.02.10)
12. הפסיקה מגוחכת ותומכת בחברות הסלולאר
נפגעת פלאפון ,   תל אביב   (24.02.10)

השופט הזה ודאי בן שבתלפים ואינו משתמש בזיכרונות בנייד ולכן אינו יודע מה משמעותם..

חברת פלאפון מחקה לי את הזיכרונות במכשיר הישן, כאשר שדרגתי לחדש וזה קרה אתמול. אני בהלם מוחלט. כול חיי היו שם. הם עצמם סיפרו לי שאנשים מתעלפים כשזה קורה ואפילו יצא להם להזמין אמבולנס.

היו לי אלפי מספרים .. כול החיים שלי..  קשרי עבודה.. קשרים חברתיים ..קודים סודיים של כרטיסי האשראי.. אני כמו נכה עכשיו.. איני יודעת מי  כתב לי הודעות הואיל ואנשים אינם מציינים את שמם שהרי ידוע להם שהם מופיעים אצלי בספר הטלפונים.. לא אוכל לשחזר את המספרים שליקטתי במשך שנים ושווים עבורי  הון - ליטרלית ומטפורית..

500 ש"ח ? זו בדיחה !!! עכשיו אני מבינה מדוע בפלאפון העזו להציע לי 20 דקות חינם..

זה מכשיר עסקים מעבודה ואיני רוצה שום פיצוי.. רק את המספרים שלי..  

13. עוד שופט שמגביר את ההערכה לבית המשפט...
שמוליק ,   מבשרת ציון   (24.02.10)

בתור שיעורי בית - הייתי נותן לשופט לשחזר 100 מספרי טלפון - ושיראה כמה זמן והוצאות ישירות זה יעלה לו.

בנוסף - אני מחזיק 3 מכשירים. הוותק שלי הוא עוד מתקופת "הבננה" הענקית שניקראה טלפון נייד - רק פעם אחת בתקופה זו  (סה"כ עשרות שנים...) הייתה תקלה במכשיר.

כלומר - השופט לא בקי בחומר ובוודאי לא בקי בנושאי שיחזור.

פסיקה וגזירת דין המתבססים על חוסר ידע - בהחלט גורמים לי לכבד את השופט.

בחברה פרטית - עובד כזה היה מפוטר לאלתר !

14. השיטה של החברות האלה היא להתיש את הלקוח
משה - חיפה ,   מקומי   (24.02.10)
זה נכון לחברות הסלולריות וגם להוט ו YES
15. עוול עצום!בעלי נפטר בנסיבות טרגיות ומה שנשאר כתוב זה הודעות SMSשלו, ותמונות נדירות שלו.כנסו
רות ,   דרום   (25.02.10)
שלחתי הפלאפון לתיקון בסלקום והדגשתי!שאני מעדיפה שלא!יתקנו אם זה עשוי לגרום למחיקה. הפקיד כעס שאני חוזרת שוב ושוב ואמר טוב, הבנו!כשחזרתי לתדהמתי נמחקו‎ ‎אותם זכרונות.בשיא החוצפה הם טענו שזה מה שהיה במכשיר,לא היו הזכרונות שטענתי.אחר כך הודו שעשו טעות ו"פיצו"ב200דקות.זה לא מפצה על הזיכרון היחיד הכתוב שנשאר לי ולביתי מאבא שלה.זה עוול לא יתואר ועוגמת נפש אדירה. זה באשמתם ובאחריותם!
16. מחקו לי נתונים
מיכאל ,   אשקלון   (25.02.10)
סלקום עשתה לי איפוס לטלפון בניגוד לבקשתי שלא לאפס ופיצתה אותי במכשיר n-97 שווי המכשיר 3250 שקל ללא שום התחיבות מצידי
17. זה לא סוד שמערכת המשפט פופוליסטית עד בעלי ההון ודופקת את
קשר הון -שופטים?   (02.03.10)
השילטון(ממשלה צבא משטרה וכו') בתור אגנדה

אבל כשמגיעים לחייב את בעלי ההון כמו סלקום ואורנג' שעושים מליונים על חשבון עם ישראל מערכת המשפט שותקת ומחיבת אותם סכומים שלא מדגדגים את המושחתים (למה מושחתים? תקראו בתגובות האחרות)

זה מה שקורה כשמערכת המשפט מרחיקה שופטים מעולים כמו פרופ' רות גביזון ובמקום זה בוחרת חלטורות מצחיקות

תשאלו את עו"ד קורב
18. זה פשוט חרפה של סלקום
יוסי ,   ירושליים   (08.04.10)
לתת ללקוח 2 מכשירים ולהודות רק אחרי שנה וחצי ועוד לימחוק נתונים עצתי ללקוח לנייד את הקו לחברה אחרת
חזרה לכתבה