להקים מערכת רישוי לרכבי אספנות ע"י ועדה שתגדיר אלו דגמים
יחשבו כרכב אספנות.(דגמים יחודיים-ספורט,קופה,קברייולט וכד')
זאת כדי למנוע הגדרת רכבים המוניים כרכב אספנות.
במידה ובעל רכב "המוני" יירצה להפכו לרכב אספנות הוא
יישלם אגרה גבוהה מאד באופן חד פעמי.
רק רכבי יוקרה כגון הדגמים הגבוהים בהיררכיה
ייזכו להיות על הכביש עד גיל 18
(BMW סדרה 7,מרצדס CLASS S,יגואר ולקסוס,פורשה)
בעל רכב בן 15 שלא יימסור את רכבו לגריטה מרצון
ושיתוף פעולה יועמד לדין והמדינה לא תנפיק רשיון רכב לבעליו.
כל איחור במסירת הרכב לגריטה יגרור קנס ועונשים בחוק.
לכל רכב בן 14 יוצמד מספר רישוי חדש שייציין את השנה
האחרונה לשימוש ומדבקה על החלון הקידמי עם
תאריך המסירה לגריטה.
בעלי רכב ישן יקבלו זיכוי רק בקניית רכב חדש
מהיבואן.
נמאס לי מכל אותם נהגים עם גרוטאות מזהמות.
במידה ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם רכב סביר
אז תעברו להשתמש בתחבורה ציבורית!! זבש"כם!!
אני בטוח שהתחבורה הציבורית בארץ טובה ומהנה.
אני מקווה שחברי הכנסת והשרים יתעשתו
ומהר לפני שהמדינה תיסתם בגרוטאות.
ח"כ גלעד הרדן-אני מקווה שקראת תגובה זו
ותרים את הכפפה.
תודה על שיתוף הפעולה.