כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
משרד התקשורת: נפחית את קנסות היציאה
מירב קריסטל
פורסם: 28.04.10, 16:11
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות ב-30 דיונים
1. אמנם אינני יודע מה קורה ב-yes, אך את HOT אעזוב בגלל הקנס
מי שלא מזגזג ,   נדפק - עובדה   (28.04.10)
HOT רצו ממני 9 שקלים בעבור כל יום שהייתי מנוי שלהם מאז החידוש האחרון של החוזה, וכמובן שכל שינוי מסלול או חבילה מאפס את המונה מחדש לשלוש שנים.
כך מצאתי עצמי לאחר שנתיים וחצי כאשר רציתי לשדרג ל- HD , מחוייב להתחיל התחייבות לשלוש שנים נוספות במחיר לא אטרקטיבי ושערורייתי לעומת המתחרה או נדרש לשלם כ- 8000 שקלים קנס יציאה!!!

כך שאני אצלם לא אמשיך, דפקו אותי בעבר כאשר עוד היו "תבל" ודפקו אותי שוב עכשיו אחרי שהייתי מנוי במשך שנים רבות ברצף ללא זיג זג בינם לבין yes.

2. הגיע הזמן כל חברות התישקורת עובדים עלינו בעניים.
אבי ,   ירושלים   (28.04.10)
3. המצאה מטורפת ששמה התחיבות !!! כנסו !!!
שי ,   רעננה   (28.04.10)

למה לא מבטלים בחקיקה ולאלתר את נושא ההתחיבות, 4 חברות סלולאר 2 חברות טלוויזיה, ועוד 4 חברות תקשורת קיבלו זכיון בלעדי מהמדינה,

מה בכלל ההמצאה המטורפת הזאת שנקראת התחיבות ל 36  או  18 חודשים, אך היה ורצית לצאת קודם תשלם קנס יציאה !!!

אני קורא לחברי הכנסת, ולמשרד התקשורת, לעצור את האבסורד הזה ולאלתר.

 

4. דיי להצקות!
7   (28.04.10)

שר התקשורת אתה נודניק!!!! כל החלטה טיפשית כזאת שלך יוצרת לי עבודה!!!!

 

5. מה עם יס והוט
טומי ,   ת"א   (28.04.10)

לא רק שבכבלים עדיין כובלים אותנו לשלוש שנים ולא לשנה וחצי כמו בסלולר אלא שגם קנסות היציאה גבוהים בהתנתקות לפני מועד סיום ההתחייבות,

חייב להוסיף גם את ספקי הטלוויזיה

6. כל הכבוד - אני ממליץ שאחרכך יכנסו בדואופול
מישהו ,   ישראל   (28.04.10)
7. לוקחים נושא מעורפל ומסבכים אותו יותר
בוקסר   (28.04.10)
8. כל הכבוד, ומה עם YES ו HOT ??????
חח   (28.04.10)
9. הסוף לסחטנות
רותי ,   צפון   (28.04.10)

סוף סוף נוכל להפטר מהסחטנות הבלתי נלאית של החברות האלה

שעושקים אותנו בלי סוף  

10. רק תחרות רק תחרות רק תחרות
חיים ,   מרכז   (28.04.10)
11. יוזמה ברוכה
nana ,   צפת   (28.04.10)

ישר כח, טוב לשמוע כי בזמן האחרון באים לקראת הצרכנים!

12. עוד רגולציה אינה פותרת מצב של חוסר תחרות
אמנון ,   רמת גן   (28.04.10)

ככה לא פותרים בעיות רבותי.

הפתרון הוא לאלץ תחרות בכח ולהעמיד לדין את מי שפועל באמצעים קרטליסטיים. שנים שומעים על עוד טקטיקה מלחמתית של משרד התקשורת והתוצאה היא שרווחי העתק של החברות רק עולים. שנים מדברים שתעריפי התקשורת בישראל גבוהים רק כדי לשמוע סיפורי סבתא שאנחנו בישראל הכי זולים בעולם.

שר יקר- במלחמה כמו במלחמה - מכופפים ידיים ושוברים אצבעות ומבהירים מיהו הריבון ומהם כללי המשחק. 

הלו? יש שם מישהו?

13. הצעות מעולות!!;
הסוכן ,   צפון   (28.04.10)
בתור סוכן שטח פעיל באחת מחברות הסלולר זה יהיה צעד משמעותי לגביי יעדי המכירות וההשגיות של כלל עובדי השטח אמן רק שיאושר בהקדם האפשרי
14. הצעה חשובה ונכונה
יאיר   (28.04.10)
15. ל מ ה ר ק ל ק ו ח ו ת פרטיים
אמיל והבלשים ,   כפר הילדים   (28.04.10)
אני סובל מהנוכלים של סלקום ולא רוצה להמתין להם עוד 23 חודשים אלא לשלם להם היום מה שהחליט משרד התקשורת ולהיפתר מהם לאלתר
16. אני כבר שנה וחצי בפלאפון-דורשים מעל 2000 ש"ח!
ענבל   (28.04.10)
נשארו לי עוד שנה וחצי, ודורשים ממני כ-2100 ש"ח כדי לעזוב! התשלום גם אינו
הולך ויורד (אני עוקבת אחרי החשבוניות שלי כבר 4 חודשים), זהו סכום מ-ט-ו-ר-ף כדי לעזוב חברת-תקשורת.
17. תירגום יותר טוב !!!
משה   (28.04.10)
"המשרד טוען כי הוא מכיר בכך שנאמנות צרכנית לחברה, עשויה לחסוך בעלויותיה של החברה. "
תירגום יותר טוב : המשרד טוען כי הוא מכיר בכך שנאמנות של שר התיקשורת לתפקיד ולבוחרים עשויה להוסיף בעמינות שלו. 
18. ביטול אגרת טלוויזיה
******* ,   *******   (28.04.10)


ששר התקשורת יהיה גבר ויבטל את האגרה המיותרת,
לא ברור למה צריכים לשלם גם כבלים וגם אגרה על-מנת לממן משכורת עובדים זאת גניבה לאור היום

ללא כבלים לא ניתן לראות ערוצים ולכן מחוייבים גם כבלים וגם אגרה, לבטל את האגרה לאלתר.

למה האנשים אדישים ובוכים במדינה אחרת במצב הזה היו יוצאים לרחובות ובארץ רק מקטרים

מקווה שמישהו יקח סוף סוף את המושחות ויעשה מעשה
19. לא צריכה להיות התחייבות בכלל. מפעילים לא ישווקו מכשירים.
רמי   (28.04.10)

שני חסמים עקריים בנוסף לדמי קישוריות הם:

1. התחייבות ל18 חדשים.

2. קניית מכשיר סללורי מהחברה המפעילה.

 

יש לבטל לאלתר את ההתחייבות.

יש לבטל לאלתר רשיון למכור ציוד קצה.

 

מפעיל סלולרי היא חברה לשרותי רט"ן, ובזה היא צריכה להתמקד, ומזה היא צריכה להתפרנס. ולא להיות חברה שמשווקת מכשירים. את שיווק המכשירים אפשר להשאיר לשוק המסחרי. הוא טוב מאוד בזה. ככה יוזלו שרותי הסלולר.

זה כמו לתת לערוץ 10 רשיון למכור מכשירי טלויזיה. או לעיריה אישור למכור ברזים...

מי שחושב כמוני, שימליץ וישלח גם מייל למשרד התקשורת.

20. חפשו בגוגל השופט מנחם קליין
לא יעזור   (28.04.10)

לדעתי לא יעזור בכלום.. גם

21. קנס יציאה הזוי בהוט...
ערן ,   תל אביב   (28.04.10)
200 ש"ח שילמתי להוט כאשר התנתקתי לאחר 3 חודשי שירות בלבד ממנוי האינטרנט שלהם (תשתית בלבד) בעקבות רילוקיישן לחו"ל.

200 ש"ח... הלכו לכיס שלהם על כלום....

בשביל המחשה -
אצל הספק אקספון לא דרשו ממני כלום, רוצה לעזוב - בבקשה.
על כך הם הרוויחו אותי כלקוח חוזר בעתיד.

הוט? - בא לי להקיא עליהם.
22. מספר 19 צודק לחלוטין
שימי   (28.04.10)
23. ארץ אוכלת יושביה!
עדן ,   בת ים   (28.04.10)
חיות טרף ממש.בהתחלה הם מפתים במתיקות,מושכים אותך בכבלים ואתה נכנס למלכודת.אתה מבין שעבדו עליך.ואתה מרגיש פשוט פרייאר.תיראו איזה תכניות! הכל שידורים חוזרים! מה זה?!תיראו, תת רמה של שידורים! רייטינג-המכנה המשותף,הנמוך,סביב הטבור והציצי.איך אנחנו עובדים על עצמינו.הארץ הזאת אוכלת את עצמה!לקראת הסוף שלה הקרב.
24. קודם כל תרכשו מכשירים דרך ספק אחר..........................
(29.04.10)
תזמינו מכשירים מחו"ל, גם כאלו שנעולים (ניתן לפרוץ אותם בקלות) או שתרכשו בחנויות סלולר בישראל, יש כאלו עשרות והמחירים זולים בעשרות אחוזים.
25. כל חברות הסלולר זבל.
(29.04.10)
26. חברת פלאפון עובדת על הלקוחות
אופיר ,   נתניה   (29.04.10)

בירצוני לשתף אתכם בכמה עובדות על חברת פלאפון.

בתור לקוח של פלאפון עים ותק של 10 שנים,זו החברה הכי שקרנית בשוק התיקשורת.היא משנה ללקוחות מסלולים לפי ראות עיניה,ובנוסף לזה כל מערך שירות הלקוחות לא מפסיק לשקר למרות שכל השיחות מתועדות אצלי.

עמלות היציאה שהם דורשים הם ברמת סרט בידיוני...

אל תיצטרפו אליהם גם אים הם יציעו לכם עיסקה הכי זולה...זה שקר,הם תמיד "שוכחים" לציין עוד כמה עובדות קטנות שמנפחות את החיוב בעשרות אחוזים.

בקצור השמרו לנפשותיכם!!!!!!!ראו הוזהרתם..... 

27. לקוחות אורנג בטלפון הקווי, משלמים 30 אג בחיוג ל 103 חב חשמל
30 אג לדקה   (30.04.10)

זהו חיוג חינם מטלפון קווי, אבל את אורנג זה לא מעניין והיא גובה 30 אג לדקה בחיוג לחברת חשמל 103 .    בזק , הוט , 012 , אינן גובות תשלום עבור חיוג זה.

חברת חשמל גם מציינת (בדף החשבון ) שכל השיחות מטלפון קווי אליה הינן ללא תשלום.

28. עכשיו לעמוס יהיה תירוץ לעוד סבב פיטורים
דוד, סלקומאי   (30.04.10)

 

29. אכיפה אפקטיבית
אסנת ,   תל אביב   (30.04.10)

יוזמה ברוכה.

הרעה החולה העיקרית היא היעדר השקיפות וניצול לרעה של מצוקת הצרכן השבוי שנאלץ להתמודד עם בדיות. על דמי היציאה הוא לומד לראשונה כשהוא מבקש לצאת.

צריך לקבוע חובת גילוי מפורטת בכתב שביצועה יאושר בחתימת  הלקוח.

בנוסף, בכל מקרה שייעשה נסיון לגבות תשלום שחובת תשלומו לא פורטה מראש במסמך הגילוי החתום, ישולם ללקוח פיצוי בסכום קבוע ללא צורך בהוכחת נזק. זאת כדי למנוע את השימוש בשיטת מצליח.

 

30. לשר התקשורת
מה זה משנה?   (01.05.10)
לשר התקשורת
אתה עושה עבודה פשוט מצוינת. אתה השר היחיד שכל הזמן מקדם ועושה כל מה שצריך כדי לשפר את תחומו.
אין לי שמץ של מושג איפה אתה במפה הפוליטית וזה גם לא משנה כי אתה באמת מקדם את הצרכן ולא את הקרטלים.
אני מודה לך
חזק ואמץ!
תגובות נוספות
חזרה לכתבה