כלכלה  כלכלה בארץ
ת"א יורדת נמוך: לא רוצה מגדלים במרכז העיר
עופר פטרסבורג
פורסם: 12.05.10, 09:36
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 58 תגובות ב-49 דיונים
1. מה לא ברור פה?
שמוליק ,   חדרה   (12.05.10)
חונים לצד המדרכה ולא חוסמים אותה
2. הרי זה ידוע שחלק מהמגדלים שכבר נבנו - זה שוחד, אז
הם מפחדים ,   אולמרט-לנד   (12.05.10)
כבר לא רוצים להמשיך עם כל השוחד הזה.
זה ידוע.
בשום מדינה מתוקנת לא בונים מגדל בודד באמצע שכונה עם 1-3 קומות בלבד.
זה נוגד את כל התכנון, וזורם שם המון כסף.
3. ובא לציון גואל
גל ,   ירושלים   (12.05.10)
סוף סוף דברי טעם. קצת מאוחר אמנם, אבל עדיף מאשר לעולם לא.
4. דווקא באסותא?!
דן ,   תל-אביב   (12.05.10)

סוף כל סוף הוועדה מוכנה ליישם את מה שתוכנן במקור לפני שנים.

אבל ראו איזה פלא עם כמה יוצאי דופן

מגדל ע

ועוד כמה.

למה?!?!?!?!

 

מי מרוויח מזה?

 

בטח לא תושבי השכונה

5. בוקר טוב...
גיא ,   ת"א   (12.05.10)
חבל שהם נזכרו עכשיו, אחרי שכמות בלתי מבוטלת של מגדלים כבר אושרה ונבנית במרכז.
לדברי ספיר "אסור לחסום את מרכז העיר במגדלים, אלא לרכזם לאורך צירים ראשיים" - אז איפה הוא היה קודם...? בעבר זה לא היה חשוב...?
בישראל כמו בישראל...
ביזיון.
6. בעקבות הולילנד חולדאי מוריד פרופיל
אדריכל ,   תל אביב   (12.05.10)
7. כן אנחנו הכי חכמים, במקום ליצור מרכז עיסקי
גל   (12.05.10)
בו אפשר להתנייד בלי רכב, רוצים לפזר את המרכז בכל העיר, לאלץ את האנשים להשתמש בתחבורה. ובמרכז העיר להעמיד פנים שזה כפר.
בהחלט, אנחנו נלמד את ניו יורק אין עושים עיר . ומה יודעים ומבינים האזיאתים האלה בהונג קונג.
גאוני! ממש.
8. תפיסה פריפריאלית..
יוסי ,   ת"א   (12.05.10)

למה לא להחליף את המבנים הנמוכים והכעורים של מרכז העיר ? הרי אלו מבנים שנבנו במהירות כדי לאכלס ומהר... כך זה נראה.

לשמר את אזור רוטשילד/נחמני/מאז"ה/אחד העם וכו' ולבנות לגובה משד' בן גוריון וצפונה.

כמובן לבנות רכבת תחתית במקביל...

 

9. הגיע הזמן! חבל שנזכרו מאוחר מדי אחרי הכיעור של מגדל נווה צדק
מיקי   (12.05.10)
ועוד.
לאידיוט מ-7: המרכז העסקי הוא בתפר בין ת"א לרמת גן ושם באמת יהיו רבי קומות.
מערב לאיילון אין סיבה לחסום לנו אוויר לים בשביל מגדלים לאלפיון.
10. פרוייקט אסטא - הולילנד 2
אסף   (12.05.10)
דחוף לבדוק !!!!!!!!
11. ככר המדינה
בנקאי ,   גוש-דן   (12.05.10)

האם זה אומר שהקיץ הקץ על תכנית העוועים להקים מגדלים בככר המדינה? האם הנוף הפתוח של ז'בוטינסקי בואכה רמת-גן יישמר?

 

(אם כן, תל-אביב יכולה לחגוג פעמיים - גביע אדום וסוף לאיוולת!)

12. יש כמה אופציות
אלי ,   תא   (12.05.10)

יש לי יש לי!!!

למה לא לעשות כך:

את החברה שיש להם כסף להעביר לקומות 10-30 במגדלים

אלה שיש להם פחות, אפשר לאכלס בקומות 3-10

אלה שרוצים לגור בתל-אביב וקרוב לחיים המציאותיים של העיר העברית הראשונה נדחוס לקומות קרקע-3. כך כולם מרויחים.

יש כאן הזדמנות של פעם בחיים לבנות אדריכלות שעונה לכולם. עם כל הדרישות הרבות של תושבי תל אביב- אפשר לתכנן מקום מגורים שמתאים לכולם.

 

וזה לא כמו ניו יורק או הונג קונג... יש כאן רמת חיים שגם העם של הכסף וגם של הפחות יאכלו פלפל יחד. אז יהיה נחמד אם יהיה לשניהם אופציות לגור באותו בנין...

אבל ברור שלו חוסמים אור ונוף לכולם..

אז- בקיצור... יהיה שווה לדון בנושא יחד עם אדריכלים, דיירים וגם אנשים נחמדים כמו חולדאי.

יום נעים לכול

13. נהדר! סוף סוף שיקולים אורבניים ולא בצע כסף.
דוודוו   (12.05.10)
14. צריך וחובה לבנות לגובה 6 קומות זו בדיחה
(12.05.10)
המינימום צריך להיות בניינים של 13 עד 15 קומות
15. או קיי, עכשיו רק תבטלו את זה שבאסותא ונסגור את זה כידידים
ברק   (12.05.10)
16. ההחלטה מובנת ,אם לא כך , העיר תסתם במכוניות..
עדי   (12.05.10)
17. המגדל ברח' בארי מכער את הנוף - בטח שוחד
(12.05.10)
18. צודק מגדל ברח' "בארי" כמו ג'ירפה בכלוב עכברים
(12.05.10)
19. גם ככה העיר כבר סתומה מכל כיוון. מה עם הרכבת הקלה?
דניאל   (12.05.10)
20. סוף למגדלים גם בר"ג. העיר הפקוקה בארץ!!
רוני ,   ר"ג   (12.05.10)
21. לבטל גם את אסותא!
גםמגםמ   (12.05.10)
22. החלטה נבונה - חבל שזה בא באיחור - לחקור אישור המגדלים בעבר
שמוליק100 ,   תל אביב   (12.05.10)
23. כרגיל נמשכת המגמה של הריסת חניונים
יניב ,   תל אביב   (12.05.10)

ממשיכים להרוס חניונים ומקימים עוד בניינים

חניון האוטובוסים שארלוזרוב

חניון אבן גבירול שאול המלך

דיזנגוף בזל

אוסישקין ז"ל

 

הרגו אותנו בלי מקומות חנייה

אה וכן העלו את הביטוח על אופנועים מXXX אותנו מכל הכיוונים .

24. זה יעלה את המחירים בטירוף
מודאג ,   ת"א   (12.05.10)
האיזור שבו לא יבנו מגדלים הוא המבוקש ביותר בארץ. ע"י כך שמגבילים את הבניה ושומרים למעשה על אותה כמות של דירות באיזור זה, מורידים את היצע הדירות באיזור להרבה שנים קדימה. התוצאה עלולה להיות שהמחירים בת"א "הנמוכה" יעלו ללא גבול.
25. בשורה אדירה למרכז תל אביבים !
מעריץ של חן ,   ת"א   (12.05.10)

ולמי שיש במרכז העיר דירה מניבה.

 

מצד שני - עוד מסמר בארון הקבורה של ההומלסים ...

26. החלטה נכונה
בזיק מנוה צוף   (12.05.10)
אני חושב שזאת החלטה נכונה ואמיצה מצד עיריית תל אביב. אני מקוה שישקיעו בשימור ושיפוץ מרכז תל אביב ולא יסתפקו רק בלא לאשר בנייה גבוהה שם.
27. סוף סוף מסקנה ראויה !!!!
ישראלית ,   ת-א   (12.05.10)

לא בתוך העיר ומרכזה,רק מחוץ לעיר .

התפוצצות של כמות רכבים הניכנסים למרכז העיר וחוסמים אותה!!!

גם את אויר הים המעט שנישאר כבר.........לנקות את הזהום.

תושבי תל אביב בחיפוש יומי אחרי חניה.........שאין !!!

הגיע הזמן להתחשב בתושבי העיר. יפה ומכובד.

28. דרך אילת ???
אדריכלית   (12.05.10)
מה ההגיון התכנוני לבנות מגדלים בדרך אילת ולחנוק אותה?
התשתיות במקום אינן מותאמות למסה כזו של בניה, והיא מנוגדת לחלוטין לאופי האיזור, שהוא בעל ערך אדריכלי לא מבוטל.
אגב, בגלל בורות של ניצה סמוק בניינים ראויים בדרך אילת וביפו לא נכללו ברשימת השימור.
סביר להניח שאם דרך אילת היתה צפונית יותר, היא היתה נכללת ברשימת האיזורים נטולי המגדלים....
29. תל אביב כבר מזמן לא נגמרת באבן גבירול!
אביבי, תל אביבי   (12.05.10)
"עם זאת, מספר המגדלים באזורים המזרחיים לאבן גבירול (כמו רחוב המסגר, גדות איילון, דרך מנחם בגין, דרך נמיר, דרום הקריה ודרך אילת) לא יוגבל כלל - ואף יוגדל."

בקיצור - פרט לכמה רחובות בודדים, כל תל אביב מגדלים מגדלים.

העיקר שנחשוב שמגבילים את הבניה לגובה. איזה קשקוש....


30. בוקר טוב!!! לכל עובדי העיריה התעוררתם? אתם לא חיים בת"א?
צביקה ק   (12.05.10)
תנו תרוץ טוב לפדיחה הזאת ! אולי כדאי להרוס כמה מהמגדלים
שבניתם בטיפשותכם - או בשחיתותכם?!
תגובות נוספות
חזרה לכתבה