כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
בפיקוד העורף מרגיעים: יש מספיק ערכות מגן
מירב קריסטל
פורסם: 08.06.10, 17:52
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות ב-12 דיונים
1. התארגנות מבישה!!! כנראה שגם את זה מתכננים אידיוטים.
י ,   ת"א   (08.06.10)
אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם תתרחש שעת חירום חלילה והציבור יתנפל על מוקדי החלוקה. ובכלל: 6 מרכזי חלוקה לכל הארץ? ומה הפלא שת"א אדישה: אין שם מוקד חלוקה. ומדוע מצפים שהציבור יפנה מיוזמתו בטלפון שאינו זמין , וגם ישלם? מדוע לא שולחים הודעות אישיות כמו לפני בחירות, בציון מקומות החלוקה ושעות חלוקה עד שעות הערב המאוחרות. בקיצור, נראה לי אירגון לקוי לחלוטין ולא מקצועי. אני רק מתפלל שזה לא כך בתחומי אחריות אחרים לקראת שעת חירום.
2. לא נצטרך מסכות גז
יגאל ,   דרום   (08.06.10)
לא נזדקק להם.
נשלח מאייפון שלי
3. ראש נמהלת ערכות המגן הביתה
הציבור אשם   (08.06.10)

כשהעושים במלאכה לא עושים את עבודתם הם מאשימים את הציבור - "שהציבור יירגע"

מקודם דאגתי ועכשיו אני בפניקה

4. "חכו שבוע שבועיים" מי מנהל פה תמדינה..?! מטומטמים???
(08.06.10)
5. למה האתר של פיקוד העורף כל כך זוועה?
ארז   (08.06.10)
כל ילד בכיתה ב' יכול לתכנן אתר יותר ברור... וחצי מהקישורים לא פועלים - מגיעים לסתם דף בלי מידע...

מי אחראי על הביזיון הזה? תשפרו את האתר ומיד! תכניסו הוראות מדויקות מה עושים בשעת חירום, איך אוטמים מקלט נגד גזים, מה לשם במקלט... זה פשוט לא ברור!!!
6. שמעון מקו חלוקת הפיתות מנהל
קובי   (08.06.10)
את הפיזור בצורה הרבה יותר יעילה. כשקוראים את הקטע הבא:
"בקרוב יוקצה מספר טלפון נפרד לעניין החלוקה, מה שאמור לייעל אותה בצורה משמעותית. לקח נוסף שלמדנו מהסיפור הוא שעלינו לפרוס פריסה רחבה יותר של תחנות חלוקה וכן להעמיק את הידע של עובדי הדואר בנושא" מבינים אילו כסילים מנהלים את הענינים פה.
"אבל למי איכפת? אנחנו בסדר גמור - זה הציבור אשם, המשכורת דופקת, ההפרשות לפנסיה סבבה, מי יזכור בעוד חודש..."
7. שטויות
יוסף ברינט ,   חיפה   (08.06.10)

שטויות.שרות המענה 171 קרס לחלוטין ובלתי ניתן להשגה.ועקב כך גם לא

ניתן להשתמש בשירותיו האחרים כגון משלוח מברקים.

חמור מכך:התקשרתי אל שליחי הדואר במישרין כדי להזמין הערכות

באמצעותם אך השיבו לי בחוצפה ובטריקת הטלפון(עובדי צבור...)

8. מה היה רע בתחנות החלוקה בעבר (בלי הדואר)?
(08.06.10)
פעם היה בכל חור מחסן של פיקוד העורף ואפשר היה להגיע ולרענן במקום. במקום זה העלימו לנו את המסכות למשך שנים ועכשיו מצפים מאיתנו לשלם 25 ש"ח "מס ערכת מגן" כדי לקבל את המסכות. כן, יש איזה שניים ורבע מרכזי חלוקה שניתן להגיע אליהם, אבל זה רחוק ומאוד לא נגיש.

יוחזרו מרכזי החלוקה הישנים!
9. מנסיון אישי
mira   (08.06.10)

לקחתי ת.ז. שלי ושל בני משפחתי. הלכתי ל ACE בני ברק מול קניון איילון בצהריים (פתוח א-ה בין 11 לשעות הערב המוקדמות, לא זוכרת בדיוק, אבל זה כתוב באתר של דואר ישראל).

הגשתי את תעודות הזהות וקיבלתי מסכות מגן לכל בני המשפחה. זה לקח בדיוק 5 דקות. אמרתי תודה והלכתי.

לא צריך להתקשר לדואר ישראל אם יש לכם תחנת חלוקה באזור הבית שלכם. ולא צריך לחכות למכתב מפיקוד העורף. רק לבוא עם ת.ז.

ראיתי אנשים שבאו עם מסכות ישנות, מסרו אותן וקיבלו חדשות.

בהצלחה !

10. יש חברה פרטית שמתחזה למרכז החלוקה וגובה 530 שח'
אליהו ,   ירושלים   (09.06.10)

עבור כמה נייחונין, סרטי הדבקה וגם סכין יפנית.

הם מתקשרים ומציינים שהם מרכז חלוקה של ערכות מגן שהן חובה בכל בית. ואחר כך מעבירים אותך למוקד שיש לו תחנות חלוקה.

שימו לב

וכדאי שמישהו יפסיק את התעלולים שלהם

11. למה רק בטלפון?
אמיר ,   ראשון לציון   (09.06.10)
בנוסף למוקד הטלפוני, שזה בסדר גמור, כדאי ורצוי היה להוסיף אפשרות למלא את ההזמנה במייל.
מה יותר פשוט מזה? מוסיפים לשונית "הזמנת ערכות מגן" באתר הדואר, שם יהיה אפשר למלא את כל הפרטים הרלוונטים וכמובן לשלם און-ליין. בנוסף יהיה אפשר למלא תאריכים ושעות שבהם אפשר לקבל את הערכה והדואר היה מודיע לאחר מספר שעות/ ימים ספורים על המועד שבו יסופקו הערכות.
מוקד טלפוני מטבעו הוא מאד לא יעיל ומבזבז זמן. רק במצב שבו הפרטים מולאו בצורה שגויה או לא מספקת צריך המוקד להתקשר אליך(לטלפון שסיפקת בטופס הפניה).
12. ערכות מגן- משימה בלתי אפשרית להשיג
אינה איצקוביץ ,   רחובות   (22.06.10)

לפיקוד העורף שלום.  רוב הציבור לא מצליח לקבל ערכות מגן, היות וקו הטלפון של הדואר תפוס 24 שעות ביממה , ניסינו ולא הצלחנו, יש רק 6 תחנות לחלוקת הערכות, מדוע הזלזול הזה, קודם מודיעים שצרים לקחת ערכות מגן אולם להשיג את ערכות המגן פשוט משימה בלתי אפשרית. מדוע אני צריכה להתעסק עם זה שעות כל יום. נא לשפר את המצב.

חזרה לכתבה