כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
כך תמנעו מגלישת הסלולר לגלוש לסכומי עתק
מירב קריסטל
פורסם: 27.07.10, 14:22
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 87 תגובות ב-66 דיונים
1. זהירות חלק מהמכשירים מוגדרים להשתמש בקישור DATA באופן אוטו'
סמארטפון ,   מרכז   (27.07.10)
אצל הספקיות חלק מהמכשירים באים מוגדרים להשתמש באופן אוטו' בקישור DATA. אפילו אם אתם לא גולשים, כל מיני תוכנות מותקנות או שאתם מתקינים עלולות להתחבר לקישור הזה מבלי שתשימו לב כדי להתעדכן ולהוריד מידע מהאינטרנט וזו עוד סיבה לניפוח החשבון מבלי לדעת איך זה קרה.
2. יש להבחין בין WAP1.0 ל WAP2.0. כאשר האחרון הוא פרוטוקול לא י
(27.07.10)
3. תתקשרו כל יום ל-*444 ותבדקו מצב חשבון
יעקב   (27.07.10)
כך לא תופתעו עד הגשת החשבונית
4. סלקום באופן כללי עובדים בשיטת "מצליח" ומנסים לגנוב....
גיא   (27.07.10)
5. בסלקום לא אומרים הכל,,,
בעז ,   ראש העין   (27.07.10)
אני אכלתי אותה מהם כל חודש(עדיין אוכל אותה עד סוף ההתחייבות) אבל משכנע אנשים לא להשאר בסלקום,,,,השאלה היא מה עם השאר? אני מבין שהם גם רמאים לא קטנים
6. למגיבים 1ו2-תמצאו חיים.חרם צרכנים עכשיו
גולן   (27.07.10)

במקום להגיב כמו חנון

חרם צרכנים במיידי

היום לא ניתן לרכוש מכשיר חדש או לשדרג מבלי להתחייב לגלישה

אז אני לא דתי וזה אומר שאני לא יכול לקבל מכשיר עם מסלול שלא כולל גלישה

דיייייייי

עובדים על כולנו

כישראלים אנחנו מתפארים כל הזמן בכושר הקנייה שלנו ואיך הצלחנו להוריד מחיר מפה ומשם ובחו"ל והתמקחתי...בלה בלה בלה

הכל שטויות,אנחנו הצרכנים הכי פרייארים בעולם

7. תזהרו מאוד מחברת אורנג שתעשוק אתכם בבריונות
ינאי   (27.07.10)

נשלח מאייפון שלי
8. כל החברות האלה גנבים ותחמנים
שחר יפו ,   יפו   (27.07.10)
9. לא משנה כמה תבדקו-יכניסו לכם את השטרונגול
כותב המאמר צבוע   (27.07.10)

חברות הסלולר בכוונה יוצרות עמימות וחוסר בהירות לגבי אופי החבילות שאנו רוכשים ומתרצות בתירוצים שונים את גזל וגניבת הלקוחות

דוגמא לתירוצים : שירותי גלישה ,שירותי תוכן, שירותים מתקדמים וכו' וכו' וכו'

10. אני משתמש
יוגי ,   מרכז   (27.07.10)
באתר הזה על מנת לעקוב אחר מה שהובטח לי,מה שמגיע לי. בדרך כלל שאנחנו עושים מנוי או מתחייבים לתוכנית מסויימת אנחנו בטוחים שנזכור את הפרטים אבל אחרי 5 דקות אנחנו לא זוכרים כלום ופותחים את השער לחברות לנקנק אותנו.
11. גם לי זה קרה....
ישראל ,   ארץ אהבתי   (27.07.10)

גלשתי מהמכשיר בWIFI מהרשת האלחוטית שלי. המכשיר עבר לגלישת DATA  באופן עצמאי, ללא ידיעתי.

חוייבתי רק בעבור הגלישה הזו, ב313 ש"ח.

כל בקשותיי לביטול החיוב נדחו על הסף, אלא אם אתחייב לחבילת גלישה.

חחחחח... הצחיקו אותי...

עברתי לאורנג'.

 

מטומטמים החבר'ה האלו שם בסלקום... בשביל 313 ש"ח הם הפסידו לקוח (בעל חמישה מכשירים) נאמן, שהיה אצלם מאז 1996 ברציפות...

12. rak
yossi   (27.07.10)
הכי זול אורנג כל מי שאומר אחרת יש לו אינטרס או שמשלמים לו שיגיד
13. די נמאס מהבדיחה הזאת חבילת גלישה
HODEL ,   |נתניה   (27.07.10)
כן חבילת גלישה DATA לא DATA די נמאס מהמשחקים של חברות הסלולר הגיע הזמן לעשות חבילת גלישה לסלולרי שתחיל את שני הסוגים , לקוח רגיל לא יודע להבדיל עם הוא בפורטל הזה הוא באתר רגיל תפסיקו כבר לחפש דרך לעשוק את הלקוח .
14. לפנות לחברה ולא להתייאש
סיון   (27.07.10)
לפני מספר שבועות העברנו שני טלפונים מתוכנית א' לתוכנית ב' טובה יותר לנו. המעבר היה ביוזמתנו. בשיחה שערכתי עם הנציגה מסלקום היא לא ציינה כי יש דמי מעבר כלשהם.
כמובן שבחשבונית הקרובה חוייבנו ב-250 ש"ח קנס מעבר לכל מכשיר.
התקשרתי לחברת סלקום וביקשתי לקבל החזר על דמי המעבר מכיוון שאלו כלל לא הוזכרו בעבר. הנציגה אמרה שתדבר עם מנהל. אחרי יומיים חזרה אלי והציעה לי החזר של 50% מדמי המעבר. אמרתי שאני מבקש החזר של 100% ושתבדוק זאת עם המנהל שלה. אחרי עוד כ-2-3 טלפונים קיבלתי החזר מלא על החיוב השגוי.

ללא צעקות וללא איומים. פשוט לעבוד כמו בולדוזר, או כמו מישהו קצת רפה שכל. לחזור שוב ושוב: אני רק רוצה החזר מלא על החיוב.
15. בעידן הסמארטפונים, זמנו של WAP עבר.
א.א   (27.07.10)
16. הסלקום האלה הם פשוט גנבים, למשל..
יאנה   (27.07.10)
היה לי מכשיר שהייתה בו חבילה של גלישה רגילה וגם דתא, לאחר שנה החלפתי מכשיר ובאורך פלא החבילה השתנתה רק לגלישה רגילה. יום אחד נתקעתי בלי אינטרנט והייתי צריכה דחוף להכנס למייל אז חיברתי את המכשיר ללפ טופ לכמה דקות. יום למחר אני מתקשרת ל *444 ושומעת שיש לי חיוב של עוד 100 ש"ח על גלישה!

לא משנה כמה דיברתי על השירות לקוחות שלהם הם לא יכלו לעשות כלום , הביאו לי איזה זיכוי על שיחות שא יצא אפילו חמישית מהחיוב של האינטרנט

למזלי נשאר לי רק עוד 5 חודשים להתחייבות....
17. אני מודיע תמיד לחברה לנתק לי את הגלישה, שלא יהיו טעויות
כשיש בסביבה WIFI ,   אפשר לגלוש בחינם   (27.07.10)
18. חיוב בחו"ל
יוסי ,   ת"א   (27.07.10)
ברשותי נוקיה 5800, כמעט תמיד ומסיבה שלא ברורה, הנוכחות שלי בחו"ל גורמת לו ריגושים ואז הוא יוצר אוטומטית קשר אינרנטי, לפעמים אני מקבל SMS שמודיע על כך. תמיד אני מקבל חשבון מנופח
כיום לפני היציאה לחו"ל אני מגבה את ההגדרות של האינטרנט בטלפון ומבטל אותם כליל (כולל פורטל WAP )
בחזרה אני משחזר מהגיבוי (פעולה של חצי דקה)
מאז שקט לי
19. גלישה בתוכנות ניווט באי פון
מי יודע ,   בחברות לא מספרים לנו   (27.07.10)
20. כעובד סלקום, ממליץ לכם, באם אתם לא חייבים לגלוש
דורון פלח ,   נתניה   (27.07.10)
פשוט תתקשרו לשירות לקוחות, ותבקשו חסימה של כל הגישה לאינטרנט.
זה יחסוך לכם הרבה שעות של בירורים אינסופיים, ועוגמת נפש.
חברות הסלולר מרויחות מליונים מהעייפות של הצרכנים. הן יודעת שתתייאשו אחרי 3 טלפונים ללא זיכוי מיידי, ולכן משגעות אותכם במכוון
21. גם באורנג' יש בעיות
אורי ,   מרכז   (27.07.10)
אני אישתי ואחותי החלפנו תוכנית בחברה אורנג' והפלא ופלא החשבונית החודשית זינקה לה לחשבון שהוא פי 1.5 מהרגיל - לטענתם (והם לא ממש הצליחו להסביר את עצמם) אם התוכנית החדשה לא מוחלפת בתאריך בו החשבונית נסגרת, אז יש חישוב כזה מיוחד ובלה בלה בלה החשבון קופץ - ראו הוזהרתם שקרנים כולם !
22. מסקנה ישנה: לא לגלוש מהסלולרי.לא נוח, יקר, מה כבר תפסידו?
דג ברשת   (27.07.10)
23. טענות כלפי סלקום
Shabtai   (27.07.10)
רקע: אני מנוי לשתי חבילות הגלישה ללא הגבלה, WAP ו DATA.

1. כשעברתי בין מכשירים, ביקשתי מהפקידה שטיפלה במעבר למכשיר החדש, שתעביר את החבילות גלישה למכשיר החדש. כשקיבלתי את החשבון טלפון, גיליתי, שלמרות שהפקידה אמרה לי שהחבילות גלישה הועברו, הדבר לא נעשה. כשניגשתי לסניף של סלקום על מנת לברר מה קרה, הם טענו שאצלם לא רשום דום דבר בנוגע להעברה של החבילות והכחישו נימרצות שהאשמה אצלם.

2. כשהייתה לי בעיה עם האינטרנט בבית, חיברתי את הטלפון עם כבל למחשב, וגלשתי דרך הטלפון, בידיעה שיש לי חבילת גלישה ללא הגבלה, אז לא אמורה להיות בעיה. אחרי זמן קל, קיבלתי מסרון לטלפון, שמדובר בחיובים גבוהים.
יש לי חבילת גלישה DATA ללא הגבלה, מה עסק אחותם מה אני עושה עם החיבור אינטרנט?! למה יש תשלום מיוחד על זה?! מה פתאום הם בודקים לי ב packets, לראות אם הגלישה היא מאפליקציה על הטלפון או ממחשב?! זה חדירה לפרטיות!

3. בסלקום חוסמים אפליקציות מסויימות. למשל JoikuSpot. כמובן שכשתבואו בטענות כלפי התמיכה שלהם, הם יכחישו. אבל סלקום חוסמים אפליקציות מסוג זה. אותה אפליקציה, על אותו טלפון, עובדת דרך אורנג', אבל לא דרך סלקום. (האפליקציה הזאת הופכת את הטלפון ל wifi hotspot)
24. בטח במקרה הפוך הם לא יתנו זיכוי
ג ,   צפון   (27.07.10)
וימשיכו לעבוד עם החבילה היקרה יותר.
25. הפתרון הפשוט-תפסיקו לגלוש מהסלולרי-רק מהמחשב שלכם
חושחש היועץ   (27.07.10)

טלפון, גם סמארטפון, נועד לשיחות טלפון

אם תהפכו אותו למחשב שלכם-תשלמו ביוקר

26. באינטרנט רגיל תגלשו בבית!!!!! אינטרנט בנייד זה רק דרך לסחוט
ליאור ,   רמת גן   (27.07.10)

עוד ועוד ועוד כסף!!!!!!!!

אתם צריכים אינטרנט בחוץ?קנו נייד מיני הרבה יותר נוח ממכשיר קטן

תגלשו בבתי קפה וכו'

אם צריךבכל מקום??

תרכשו חבילה ללא הגבלה(כדי שלא תקבלו חיוב 400-600-900 )שקל בחודש

וגם באינטרנט ללא הגבלה ראיתי כתוב"לאחר*** מגה אורנג' מרשה לעצמה להוריד ממהירות הגלישה"

חוצפהההההההההה

27. חברות הסלולר הצליחו להכשיל את הצרכן.
רענן   (27.07.10)
בתור כתבה במדור צרכני, הייתי מצפה ליותר ביקורת על חברות הסלולר שהצליחו לבלבל את הצרכן וליצור מצב שבו במקום לשלם עבור גלישה הוא משלם עבור חבילת WAP שלא נותנת מענה לצרכיו ולא מקבל DATA שזה למעשה מה שהוא רוצה.

WAP או DATA לא אמור לעניין את הצרכן, גם מאוד קשה להבדיל וגם לנציגי השירות מאוד קשה להסביר מה בדיוק נכלל ב WAP.
28. הגלישה יקרה מידי!!! אין סיבה למחירים האלה!!!
שיוזילו מחירים   (27.07.10)
29. לקוחות שקנו טלפון נייד עצמאית כנסו דחוף!!!
אסף ,   ראשון לציון   (27.07.10)

 

רכשתי אייפון בחו"ל, הכנסתי את כרטיס הסים, והשתמשתי במכשיר. לאחר כשבועיים פנו אליי נציגי שירות של סלקום ודרשו 900 מאות שקל !!! על שימוש בחבילת גלישה שאין ברשותי, לי הייתה חבילת שגלישה ששילמתי עליה, אך הם טענו שלמרות שיש לי חבילת גלישה אבל אני גולש מנקודת גישה שונה. אני טענתי שנקודה זו הייתה צריכה להיות סגורה, הרי אם אין ברשותי את השירות, למה אני כן יכול להשתמש בו, בד בבד להיות מחוייב לשלם עליו סכומים אסטרונומיים?!

לבסוף הם קיצצו במקצת את סכום החוב, בתנאי שאתחייב להישאר בחברה. כך בעקיפין הם הכריחו אותי להישאר בהתחייבות.

זו עוד דרך של חברות הסלולאר להושיט יד לכיסו האחורי של הצרכן, סלקום התנהגו כלפיי בכוחניות וסחטו אותי כאחרון הגנבים. הישמרו מסלקום!!!

אם מתארגנת תביעה קבוצתית אשמח להצטרף ולשתף את סיפורי. 

30. לא להתקרב לאורנג'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עדי ,   #####ת"א############   (27.07.10)

ייקרו את חבילות הגלישה שלהם בעשרות אחוזים. נפלו על כל הראש...חושבים שאנחנו פריאירים. כבוד מנכ"ל אונרג' היקרן -- אתה הדיקטטורה, לא המדינה...

חבילה הכי זולה ובלי כלום עולה 60 שקל.

תגובות נוספות
חזרה לכתבה