כלכלה  כלכלה בארץ
מחירי הדלק מטריפים אפילו את נוסעי האוטובוסים
תני גולדשטיין
פורסם: 11.02.11, 12:03
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 183 תגובות ב-111 דיונים
1. תחרות בכל קו תחבורה זה הפיתרון,כנסו..
בני   (11.02.11)
היכן שיש קו אוטובוס להכניס קו מונית שירות המחירים ירדו לבד,והשירות יהיה הטוב ביותר..
2. לכל האומללים והמסכנים שסובלים מעליית מחירים
לירון   (11.02.11)
ככה המלצה קטנה שאולי תעזור לכם.
מאד ממליץ להספיק כל הזמן להתמרמר ולבכות ולהתלונן על ביבי, שטייניץ, ושאר החכים. גם בגלל שלא כל דבר שקורא בעולם נוגע לממשלה, וגם בגלל שהם רובם אנשים קטנים ואין להם הרבה יכולת לשנות את הדברים, מהם אין הרבה סיכוי שתבוא לכם ישועה.
ממליץ לכל אחד לבדוק יותר איך הוא יכול לעזור לעצמו באופן אישי, ולא מה ביבי והממשלה צריכים לעשות בשבילו. כי שוב, להסתמך על מה שאחרים יעשו ויעזרו בשבילך זה נחמד, הבעיה שזה הרבה פעמים לא הולך
3. יודעים כמה משפחה תשלם באטובוס חיפה-ת"א
אבא-אמא   (11.02.11)

אז בואו אגלה לכם כ300 ש"ח, נראה לכם שהדבר הינו שפוי?

דלק במחיר היום יעלה לי חצי, כולל נסיעות עירוניות, אז איך אסע באוטובוס במחירי טירוף כאלה?

4. ביבי-פגעת בכבוד האדם ומשפחתו-תשלם מחיר כבד בבחירות!
אסטא לה ויסטי ביבי   (11.02.11)

 

5. למה לא הורידו 20 אגרות לדלק - באמת מאוד מאוד מאוד קשה
ערבי ,   צפון   (11.02.11)
6. טוב מאד:פחות מכוניות,פחות זיהום,פחות תאונות,פחות מחלות
למה להתכחש לאמת   (11.02.11)
7. ואף מילה על הדיור שכבר אינו בר השגה...!!!!!!
שןלי   (11.02.11)

דיבורים כמו חול ואין מה לאכול...

ביבי-לא כולם גרים בקיסריה.תציץ על הבתים הקטנים שבדרך ועל האוטובוסים(שרק בני בגין מכיר באמת).לא כולם יושבי קרנות ובתי קפה כמו בצפ' ת"א,או קניון ממילא.גם אלה חייהם היו לקשים יותר כי כבר לא יכולים להסביר מדוע במקום פעמיים בשבוע  בבית קפה,זה הפך לפעמיים בחודש. אתה מבין מה קורה לזוגות הצעירים?-משכנתאות.שכירויות.מטפלות.גני ילדים ותשלומי בי"ס,קופ"ח,ועוד

8. התחבורה הציבורית בישראל - קללה!
תמיר   (11.02.11)
אין הרבה דברים גרועים כמוה. מסלולי קווים נטולי כל הגיון, לוחות זמנים מעוררי זעם, איזורים שלמים מקופחים ואוטובוסים שלפעמים מאחרים ולפעמים יוצאים לפני הזמן. בקיצור-קללה. עדיף להחזיק רכב או להגר לחו"ל
נשלח מאייפון שלי
9. אחת הבעיות היא מגוון מאוד מצומצם של קווים
נעמי   (11.02.11)
אני סטודנטית בירושלים, משתדלת כמה שיותר להגיע למקומות ברגל, בקושי משתמשת באוטובוסים, אבל קשה להגיע לבית ההורים. נסיעה של 45 דקות באוטו הופכת ל-3 שעות בתחבורה ציבורית, החלפה של 3 אוטובוסים, והרבה הליכה ברגל.

גם המחיר בעייתי. הרבה פעמים שולחים אותנו לתצפיות בכל רחבי העיר, וההגעה לשם עלינו. מחירי הכרטיס מטורפים. נכון שמאוד עוזר שיש כרטיס מעבר, אבל המחיר עדיין מאוד גבוה.
10. לזה אתם קוראים תחבורה ציבורית?
קובי ,   כאן   (11.02.11)
לאוצר נוח להגיד שבאירופה המיסוי על הדלק גם כן גבוה, אבל שכחו לומר שהמשכורות שם יותר גבוהות ושהתחבורה הציבורית שם מאוד יעילה ומהירה יותר מרכב פרטי, אני גרתי במדריד שנה ולא החזקתי רכב כי לא הייתי צריך, הגעתי לכל מקום כמעט בכל שעה, גם בסופי שבוע בנוחות, בזול והכי חשוב מהר, ששר התחבורה מר כץ, יסע יום אחד בתחבורה ציבורית ויבין מה זה, אבל זה ממש לא מעניין אותו כי הוא ומשפחתו נוסעים ברכבי פאר על חשבוננו.
11. אוטובוס זה לא רק לעניים תפסיקו להכליל!
שני   (11.02.11)
12. אגד ירושלים הפכו ל"אחמד הסעים".
מישהו באגד -נא לקרוא ,   את התגובה הזאת.   (11.02.11)
זוכרים את הפרסומת של אגד בא הוצגו נהגי ההסעות הפרטיים כברברים ואת נהגי אגד כאנשים אדיבים ונחמדים?

אז היום בירושלים התהפכו היוצרות.

כמעט כל הנהגים באים ממזרח העיר (כן כן.. המאוחדת לנצח נצחים אלק) וחוויות הנסיעה עוברת למצב של בחילה לאחר 5 דקות של נסיעה.

הנהגים כבר לא אדיבים, נוסעים בעצבנות ובפראות, וחלקם אף לא מכירים את מסלול הנסיעה (אחד מהם ביקש ממני להנחות אותו לאן לנסוע ואיפה לעצור שזה היה השיא).

בצער רב וביגון קודר - אגד ירושלים הפכו ל"אחמד הסעים" :(

מאוחדת לנצח נצחים אלק.
13. מספיק כבר "עניים עניים"...העניים בוחרים נתניהו
תן   (11.02.11)

אז למה בכלל להתיחס? הם הרי אוהבים את מי שדופק אותם לא? או שיש למישהו הסבר אחר?

14. אין שום בעיה, אני ממלא ב 100 ש"ח !!
הכל טוב   (11.02.11)
15. המדינה צריכה לסבסד דלק למגזרים יצרניים
דרורי בועז   (11.02.11)
16. רציתם ביבי- קיבלתם ביבי!
אנטי ביבי   (11.02.11)
17. הצעירים צריכים להחליט האם להמשיך לגור פה
מוטי   (11.02.11)
לאחר 5 שנות עבודה הגעתי לרמת שכר של פעמיים השכר הממוצע במשק(כ-17,000 ש"ח ברוטו) לאחר הוצאות השכירות(עם שותף),אחזקת הרכב ושאר התשלומים השוטפים אני נשאר עם לא יותר מאשר 2,500 ש"ח.עם הסכום הזה שעוד נחשב טוב אי אפשר להתקדם בחיים:אי אפשר לקנות דירה ואי אפשר לשדרג את המכונית למשהו יותר מודרני מאשר רכב יפני 1600 סמ"ק  יד שניה.בשלב יותר מתקדם בחיים כשמתחתנים ויש ילדים המצב נהיה הרבה יותר קשה,במקרה הטוב מסיימים את החודש באיזון ובמקרה הפחות טוב מתחילים לצבור חובות.אני אקדמאי בוגר תואר שני ועובד במוסד מכובד.בתור דוגמא מייצגת לעתיד של רוב הסטודנטים אני אומר לכם שאם הייתי יכול להחזיר את הגלגל 7 שנים אחורה הייתי לומד תואר שני בחו"ל(ארה"ב,אירופה,אוסטרליה)לא משנה איפה ונשאר לעבוד ולגור שם.נכון שבישראל יותר נחמד וכל החברים בסביבה אבל אתם צריכים להבין שאתם בכל רגע נמצאים במלחמת קיום...חברים שלי בתואר הראשון שעשו את הצעד הזה ומשתכרים לא הרבה יותר ממני(וממוקמים בעשירון הכנסה נמוך ממני)חיים ברוגע וברמת חיים אחרת לגמרי.
18. בוודאי שזה נוגע גם לעניים!!!!!
גרציאלה רוזנקרנץ   (11.02.11)
כי ברגע שמחירי הדלק עולים, עלויות ההובלה של מוצרים לחנויות עולות, ובעקבות זה המחירים עולים.

מה, אף פעם לא שמעתם את התשובה הזאת בעקבות עליית מחירים, "זה בגלל שעלה הדלק"?..

הצעד הבא אחרי עליית הדלק זה עליית מחירים של כל מה שלא בפיקוח, ולפני שבכלל תשימו לב, גם המחירים של מוצרים בפיקוח יעלו (ופתאום קוטג' כבר לא יעלה "רק" 7.5 שקל, והלחם האחיד עוד יגיע למחיר דו ספרתי).

והופס, המדינה הרוויחה פעמיים, כי היא מרוויחה מס על הדלק, ומע"מ, ופתאום היא גם תרוויח יותר מע"מ על המוצרים שהמחיר שלהם עלה. ואת הכסף הזה ביבי והמריונטה שלו שטייניץ מחזיקים קצר קצר, ושהאזרחים ייחנקו.

ומה שהכי כואב זה לשים לב לגודל של שכבת העניים הזאת, שכל כך ענייה וכל כך רעבה וחלשה, שהעיניים כבר לא רואות שהתייקרות הדלק נוגעת לכולם, והמוח באמת באמת מאמין לסיפור הזה של "אין לי אוטו אז זה לא נוגע לי".

מה נהיינו...
:(
19. הלוך חזור ל-5 נפשות, כ- 235 שקל סה"כ.
(11.02.11)
20. אחלה כתבה, סוף סוף נוגעים בבעיות היום-יומיות
יהושע ,   תל אביב   (11.02.11)
לצד כתבות על מצרים והסכסוך עם הפלסטינים, צריך גם לגעת בבעיות היום-יום של האנשים, ותחבורה (ציבורית ופרטית) לצערנו היא אחת מהבעיות במדינה עכשיו.

השקעה של ממש בתחבורה ציבורית תוכל לצמצם את השימוש ברכב פרטי, ולפתור רבות מהבעיות כאן.
21. בירושלין אגד חוסמת מוניות שירות למיליון תושבים
אגד מאפיה   (11.02.11)
22. בכל העולם נוסעים גם עשירים באוטובוס
(11.02.11)

רק בישראל התקשורת מגדירה עני את מי שנוסע באוטובוס.

אני מרוויח 17000 שח בחודש ומגיע לעבודה באוטובוס.

23. מה בדיוק רצית להגיד?????
2 ממש לא הבנתי אותך   (11.02.11)
24. כנסו ותבינו למה
עעעע   (11.02.11)

1למה יש יוקר

עופר עיני דואג לחב החשמל דואג לעובדי הנמלים למקורות ולציבור החזק

ואייך הוא דואג להם ע"י משכורות טובות ופנסיה טובה

ומי משלם=הציבור אחרת אייך יהיה להם תנאים טובים

אז תחשבו טוב למי לבכות

25. הפתרון הוא רכבת תחתית, ומהר!!!!
אודי   (11.02.11)
26. טובה לציבור
חי   (11.02.11)

ביבי תעשה טובה לעם ישראל ותפתר חצי ממשלה בכך תשיג קיצוץ יותר גדול בתקציב מאשר בהעלעת מחיר הדלק במחיר שר אחד אפשר לממן הרבה עניים

27. בחיים יותר לא אבציע לביבי
עריצות   (11.02.11)
הרס לי את המשפחה. איבדתי עבודה אישתי עזבה אותי . ביבי ושטיינץ הביאו לאסון חברתי במדיניות כלכלית דורסנית
28. תחבורה ציבורית לא רק לעניים
דרור ,   שרון   (11.02.11)

"כל האופורטוניסטים בפוליטיקה ובתקשורת מצאו להם גל לרכוב עליו. הרי העניים באמת בכלל לא נוסעים במכונית אלא באוטובוס, וספק אם התייקרות הדלק נוגעת להם".

 

דר' ספורטה יצחק מהפקולטה לניהול באוני' ת"א. קצת יותר ידיעה, קצת יותר טאקט. בשביל זה לא צריכים להיות דוקטור, אלא אדם.

 

עניים נוסעים בתחבורה ציבורית? מעניין מאד. אני מכירה הרבה לא עניים שמשתמשים בתחבורה ציבורית.

 

רק בישראל מציגים את זה כך.

 

בניו יורק נוסעים ברכבת ובאוטובוס אנשים לבושי חליפות , בעלי תפקידים, ולא חושבים שתחבורה זה רק לעניים.וגם לא מתביישים.

 

לכל אחד סיבות משלו מדוע משתמש בתחבורה ציבורית ולא צריך לקפוץ בהכרזות כאלה.

 

בבקשה להוריד מעט את האף.

29. מחיר התחבורה הציבורית ירד משמעותית למי שעשה רב קו
אלון ,   שוהם   (11.02.11)
המחיר למי שהתעצל לעשות רב קו עלה, אבל מי שכן עשה מקבל 20% הנחה על כל הטענה והנחה נוספת על הטענת כרטיסיה.
30. וואלה גבר
אבי ,   חיפה   (11.02.11)
הכי טוב לשבת ולחכות עד הבחירות. נראה להם מה זה
תגובות נוספות
חזרה לכתבה