חדשות  חדשות בעולם
חור נפער בבואינג 737: "ראיתי את השמיים"
AP
פורסם: 02.04.11, 18:58
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 128 תגובות ב-53 דיונים
31. אם הטייסים היו ישראלים היו פותחים רדיו בפול ווליום...
ישראלי   (02.04.11)
32. העיקר בכלכליסט פרסמו היום כתבה על סאות'ווסט
אור   (02.04.11)
שם נכתב שהיא אחת מחמשת חברות התעופה היוקרתיות והנחשבות בעולם...

אם מטוס עם סאנרוף נחשב יוקרה, אז אני מעדיפה לטוס בחברת תעופה עממית
33. זה מה שקורה שמישהו מפליץ
אבנר ,   פ"ת   (02.04.11)
34. זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה.
אמיר   (02.04.11)
חוץ מהתאונה המוזכרת של סאות'ווסט ב 2009 (אז היה חור של כ 30ס"מ במטוס) נזכרתי במקרה שהוצג בנשיונל ג'אוגרפיק על מטוס שחצי מהגג שלו נעקר ממקומו.
זה היה מטוס של חברת אלוהה ולמרות הבעיה החמורה הם הצליחו לנחות בשלום. בתאונה (שהייתה ב 1988) נהרגה דיילת שנשאבה החוצה ונפצעו מספר רב של נוסעים. הסיפור גם הוצג בסרט טלוויזיה שנעשה ב 1990.
אגב, גם בטיסת אלוהה וגם במקרה של סאות'ווסט מ 2009 מדובר בבואינג 737 (באלוהה זה היה 737-200 ובסאות'ווסט 737-300) אבל חשוב לזכור שזה המטוס הנמכר ביותר בהסטוריית התעופה והוא מיוצר, בגרסאות שונות, מ 1967 ועד היום.
35. זה הכל בגלל שלא היו מזוזותכשרת בפתח המטוס
הרבי מפתח תקווה   (02.04.11)
36. אם היית מטיס אותה כמו שצריך היא לא היתה אקס
בעל ניסיון   (02.04.11)
37. התמונות של אחת הנוסעות שדיווחה און ליין
(02.04.11)
במהלך האירוע התקבלו מלא תמונות של אחת הנוסעות בטוויטר.
זה שם הכינוי שלה @BluestMuse כנסו תראו איזה פחד!
38. לכל הישראלים שאוהבים לטייל במטוס
נוסע   (02.04.11)
לכל הישראלים שעוד לפני סיום ההמראה פותחים חגורות ומטיילים במטוס כאילו זה הבית שלהם, כי לא נוח להם לשבת, הנה עוד סיבה (מעבר להפרעה לנוסעים אחרים ולצוות) לשבת במקום, ואף עדיף עם חגורה. במצבים כאלה של חוסר איזון ניתן להנחית את המטוס (כמו שראינו) אבל אפשר להפגע קשות מנפילה על איזו ידית של מושב או על נוסע אחר. מי שיושב במקום, במיוחד אם הוא חגור, לא יפגע.

אז בטיסה הבאה שלכם, עשו טובה ושבו בשקט. והושיבו גם את הילדים.
39. ==הקרע לא גרם ל"צניחת המטוס"-זה הטייסים ==
חובב טיסה ,   אי שם   (02.04.11)
כשיש ירידת לחץ במטוס,הנוהל הוא להוריד את המטוס לגובה נמוך עם מספיק חמצן.
40. 812 מהסדרה אבודים
עודד   (02.04.11)
זה היה מספר חשוב אם אני זוכר נכון
נשלח מהאייפון שלי
41. 812 מהסדרה אבודים
עודד   (02.04.11)
זה היה מספר חשוב אם אני זוכר נכון
נשלח מהאייפון שלי
42. This is incorrect
Ron ,   Tel Aviv   (02.04.11)
This is incorrect. Some older B747 have over 100,000 flight hours ans several are still flying. Most of Southwest aircraft are B737 NG which are only 10-15 years old. Thats a young fleet.
43. לאמריקאים בטיסות פנים אין מטוסים, יש להם אמבטיות מעופפות...
איתן ,   אשקלון   (02.04.11)
טסתי בעשרות טיסות פנים בארה"ב, לאורכה ולרוחבה, וכמעט תמיד הרגשתי שאנחנו הולכים להתרסק.
אמנם אין תרנגולות בטיסה, אבל חריקות ורעידות שלא אופייניות למצב, כיסאות מתפרקים ותאים שלא תמיד נסגרים ומטוסים מימי מלחמת האזרחים...
ואני לא מדבר על מערבולות וכיסי אויר שאפשר בהחלט להבין.
ממש לא "אמריקה" שהייתי מצפה בטיסות פנימיות.

בטיסות חוץ המצב הרבה יותר טוב.
44. לטוס רק באל על
משה ,   נתיבות   (02.04.11)

תאמינו לי אני מכיר את הנושא.

אין מצב שבארץ מצב כזה יכול לקרות. לאמריקאים אין אלוהים הם לא מתפללים כל יום ולא אומרים את תפילת הדרך וזה מה שקורה.

רק אל על  שם כל הטייסים יהודים

משה מנתיבות

 

45. כמה הבהרות לאנשים שהוטעו מקריאת הכתבה !כנסו
יוסי ג ,   מרכז   (02.04.11)

1.) נאמר שהמטוס צלל בגלל החור שנפער בו.ובכן המטוס צלל בגלל שלטייסים יש הוראה להנמיך במהירות,כדי להשוות את הלחץ במטוס ללחץ החיצוני.(ולהודיע לבקרה ולמטוסים בסביבה על הנמכת החירום).

2.)החברה שזה קרה לה היא אחת החברות הכי בטיחויות בעולם.

3.)737 זה אחד המטוסים הכי מוצלחים והכי ותיקים בתעופה האזרחית אבל !!!

את המטוס הזה ממשיכים וימשיכו לייצר,ורוב ה737 שטסים היום גם באל על אלו

גרסאות חדשות וחדישות של המטוס האלמותי הזה.

4.)יצא לי ל"עבוד" על המטוס הזה.ובסיום של רוב הטיסות היה לי העונג לכתוב

שתי מילים לצוותות הקרקע.!! NO MAINTENANCE .שפרושן 0 תקלות.

5.)יכול להיות שהחברות בארה"ב "קורעות"את המטוסים האלה בטיסות כי רוב הטיסות קצרות והמטוסים האלה עוברים תוך זמן קצר הרבה שינויי לחץ,והרבה נחיתות שלא מוסיפות "בריאות " לגוף המטוס.ולכן עייפות החומר שם מגיעה הרבה יותר מהר למטוסים בקווים הללו.

 

 

46. פחד!
מתן ,   תל-אביב   (02.04.11)
בונאא איזה פחד זה שזה קורה!
47. על מה הרעש
טייס בלונה פארק   (03.04.11)
היה חם ואיזה נודניק ביקש קצת אויר
48. חיב"ס
חילוני   (03.04.11)
49. ביבי יודע למה לטוס במטוסים פאטיים
יקי ,   California   (03.04.11)

עכשיו זה מובן למה ביבי טס במטוסים פרטיים, הם יותר בטוחים.

50. כמה תביעה?
לירן   (03.04.11)
51. מטוס יחסית חדש
מישהו   (03.04.11)

....

זה מוזר

בד"כ זה קורה למטוסים ישנים מגלל עייפות החומר..

 

52. מזל שנוסעת ודיילת התעלפו ולא שני הטייסים!
משה   (04.04.11)
53. שבואינג יעברו לריתוך לוחות האלומיניום
איש אחד   (05.04.11)
במקום מסמרות ודבקים.
לא יתכן שלקח למטוס 40 דקות על מנת להתיצב בגובה 10000 רגל לפי הנהלים זה קורה הרבה יותר מהר.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה