יחסים  טורים  אורחים
אני יכולה לעשות הכל לבד, אבל לא רוצה
מיכל שלוש
פורסם: 06.04.11, 01:14
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 249 תגובות ב-67 דיונים
1. הטעות הגדולה שלך ושל רבים היא
דינה ,   חיפה   (05.04.11)

שהשוויון לא נועד להוכיח שאנחנו לא צריכות גברים או שאנחנו יותר טובות מהם.

הוא נועד כדי שלשני בני הזוג יהיה קל יותר.

אני אישה עצמאית מאוד בשנות ה-30 , בעלי הוא אדם מקסים ויש לנו 2 ילדים מדהימים. אנחנו מתחלקים בעול כלכלת הבית ובגידול הילדים ותומכים אחד בשני (שנינו סטודנטים לתואר שני). אין זה אומר שאני חושבת שאני יותר טובה ממני ושאני לא זקוקה לו- ההיפך הוא הנכון. אין יום שעובר בלי שאזכיר לו שהוא אהבת חיי ואני זקוקה לו מאוד , בדיוק כמו שהוא זקוק לי.

די כבר לחפור על עניין השוויון:

יש נשים שרוצות להיות עקרות בית ולטפל בילדים- זה בסדר גמור ולא נחשב להפסד בקרב כפי שאת מתארת

ויש נשים שרוצות לפתח קריירה ולגדל ילדים בשיתוף עם בן זוגן- שזה גם בסדר

אין צורך להגדיר תפקידים - כל זוג יחיה לפי השקפת עולמו.

נמאס כבר שכל שני וחמישי יוצא טור בנושא השוויון.

 

2. אני לא צריך הוכחה שנשים יכולות לעשות הכל
דרור   (05.04.11)
אני יודע שזה נכון די להתקשקש
3. רק בעיה אחת: אנחנו לא רוצים אותך ונשים שכמותך
(05.04.11)

את בהחלט מוזמנת לפנות לכפיר לביא ולדומיו.

אגב: כבוד זה דבר הדדי, אם את לא מקבלת כבוד כנראה שגם את לא יודעת לתת אותו.

4. לנשים של פעם לא ניתנה שום בחירה
יעל ,   רמת-גן   (05.04.11)

פעם היו תפקידים מוגדרים. לגבר היה תפקיד מסוים ולאשה תפקיד אחר.

הבעיה היא הצורה שבה ראו את חלוקת התפקידים .[שיש לה בהחלט הרבה דברים הגיוניים]

ראו את הגבר כראש המשפחה,המפרנס שעל פיו ישק דבר. לו יש את המילה האחרונה,בעצם את כל המילים.

האשה הייתה תלויה כלכלית,נפשית ומינית בגבר שלה.

הגבר היה רשאי לחיות חיים מיניים פעילים,לאשה כמובן זה נאסר בתכלית האיסור.

הפחד ממיניות האשה היה פחד מבעית.

ולא לשווא. כולנו יודעים שרק האשה יכולה להיכנס להיריון.

והיא בעצם הייתה אמורה להיות ראש המשפחה. בדיוק כמו אצל הנמלות או הדבורות. הרי אין מלך הדבורים יש את המלכה!

לשם כך נוצרו כל החוקים המפלים את האשה.

והכי מצחיק שיש רבבות של נשים שכל כך מאושרות מהחוקים הללו.

רואות בהם את חוקי האמת המוחלטים.

יופי להן. נראה אותן חיות בחוקים שבהם אין להם כל חלק בירושה,בהן אסור להן להתמודד על כל תפקיד של סררה,אסורות במרבית חוקי אותה תרבות......

 

רוצה לחזור לזה???

שתהיי רק בריאה!

5. מסכימה עם כל מילה
לה לה לנד ,   תל אביב   (05.04.11)

גם אני יכולה לבד אבל לא רוצה.

כתבה מעולה. כל מילה בסלע.

 

ולכל הנשים שישר צורחות כשהן רואות את המילה "שיוויון" - תנשמו. הכותבת לא אומרת שלא צריך שיוויון ולא מנסה להחזיר אותנו לתקופות חשוכות - היא רק אומרת שזה נהדר שאנחנו יכולות הכל לבד - אבל בסך הכל, מה שאנחנו באמת רוצות זה לעשות הכל ביחד.

ב י ח ד!!

קאפיש?

6. You can do anything "along"I
משה ,   רחובות   (05.04.11)
Only until state expropriate male’s taxes and redistribute them in your favor. You sure can have kid with no male (sperm bank), but...
1. You will need fertility treatments (I suppose you will do it at age 40+, not 23). Those treatments will costs 40-100 thousands shekels to tax payer (male that pay taxes but do not use such treatments)I
2. You will use free education services, free child health care services, free child social services, get single mom social discounts/privileges, and so on and so on... Who pays all those "free" services/privileges? (hint - it is paid from taxes paid by male that have and can not have kid along, and will never use all those services , but is forced by state to pay them for you)I
I could continue this list, but idea is quite obvious... Until state will continue despoil males’ population in favor of more and more privileges for female more population and males will remain silent - you could "do it all along". At moment that males will revolt against those madness, you will have to continue to do it all along , but you will be forced to pay real price of it.I
Just to be clear. I belong to radical left wing and social justice is not swearing for me. Actually in my eyes it is one of superior social values. But situation when one social group (males) is denied some basic rights (reproductive rights) , but is forced to remunerate exercising of those rights by another group(females) is exactly opposite to what social justice is supposed to be
7. הכותרת נכונה המסקנה פחות
מיכל ,   ת"א   (05.04.11)

שמגיע גבר של פעם, את מסוגלת להיות האישה הרכה שתוקיר תודה לזה שהוא פתח לה דלת?

אם הוא ישלם עלייך בדייט תחשבי שזה דבר מקסים?

שתגיעי אליו למקלחת לא תעירי לו על העובדה שהוא משתמש רק בשמפו ואולי מן הראוי שיהיה גם סבון גוף?

 

אני משערת, בתור אחת שחושבת שבעיקר העולם המודרני עשה רע למערכות יחסים בעיקר בגלל שאין הגדרת תפקידים ברורה וכל אחד צריך להבין לבד מה עליו לעשות ומה לא, בעוד שפעם זה היה, נראה לי יותר ברור.

 

אני משערת שלא היית רוצה גבר שלא יכול לחזק את החוזק שבך ולהעריך את היכולות ועוצמות שלך, רק בגלל שזה לא מסתדר עם האישה הענוגה, לא?

 

בקיצור תזהרי ממה שאת מבקשת ואין מה לעשות כבר חלק מאיתנו לאור מי שאנחנו ואייך שגדלנו, עצמאיות פיקחות ומצליחות לפרנס את עצמנו בכבוד והגבר שבחיינו צריך להכיר את זה ולהוקיר את זה, זה לא יכול להיות מנותק לגמרי ממי שאת ביום יום.

 

בהצלחה

8. חלאס עם השטויות..עוד אחת שמאשימה אחרים בגורלה
טל   (05.04.11)

 

קודם כל, מי זה אנחנו?

אנחנו יכול להגיד אדם + התולעים שבו = אנחנו

את זו את,  לא אנחנו..דברי בשמך בלבד.

 

את לא מוצאת אהבה בגלל עצמך, לא בגלל שיוויון או חוסר שיוויון

מי שלא רצה בך, לא רצה בגלל שלא התאמת לו ולא בגלל מעמדך כאישה במערכת הזוגית או מעמדו במערכת  [ נכון? ]

ואם כן בגלל זה שלו לא שלך,  תחיי את חייך כפי שאת רוצה בהשלמה, תשרפי חזיה או לו..תגרבצי בבית או תעבדי

העיקר שטוב לך בזכות עצמך ולא בזכות גורמים חיצוניים.

אם משתנים בגלל למצוא חן , זה מתוך יאוש ותסכול

 

והמתאים יגיע..דומה מושך דומה.

 

על השאלה שהחבר שלך שאל אותך, ענית תשובה די הזויה, ומתחכמת.

רשימה המכולת לדברים שאפשר לעשות לבד, ילדותית

 

את הכי יפה שאת לא מתוסכלת.

 

 

 

9. מיכל, מתחשק לי לחבק אותך.
מיכל ,   ירושלים   (05.04.11)

איזה טור... אהבתי.

 

לגבי התלתלים- תתפלאי אבל שמפו או מרכך יכולים לשנות. זה מזכיר לי שלפני 10 שנים ביליתי עם חבר שלי בחופשה במלון. בתקופה ההיא הוא האריך מעט את השיער המדהים שלו שהיה חלק ובוהק והתאים לפנים השזופות שלו והעיניים הירוקות.

 

אף פעם הוא לא השתמש במרכך ולא במיני תמרוקים שונים ומשונים (וטוב שכך) ולעומת זאת, אני מילאתי את האמבטיה במלון בפילינגים, מרכך, מסכה לשיער, תרחיץ פנים, תרחיץ אינטימי, קצף אמבט, סבון גוף נוזלי וקרמים. פינקתי אותו במסאג' פנים, כפות רגליים וגם מרחתי לו על השיער מרכך, שיהיה.

 

הלכנו לנוח וכשקמנו, הסתכלתי עליו ולא יכולתי לנשום מרוב שצחקתי. מה עשיתי לבחור... עור הפנים שלו היה שומני ובוהק בגוון מופלטה ותלתלי זהב עיטרו את ראשו. הוא הסתכל במראה במבט המום של: "מה קרה פה?".

 

 

   

10. Yes we "can"I
משה ,   רחובות   (05.04.11)
Yep - you can... Until everything is fine. But I would suggest you to wake up from your rose night-dreams... Since according to law only father is responsible to provide his family and especially - children. If she will kick your ass out of home (90% of divorces in Israel are initiated by females - you remember...) It will be she that automatically will get children, house and so on... Even if you will remain "stay at home father"... And it will be you that automatically will loose your kids, even if you was 24/7 father and she saw them only at Saturday - few hours. It will be you that will be forced to find job immediately and start paying child support (otherwise you will quickly find yourself in jail), and if you think that you would claim Alimony payments from your ex - better forget about it, it is "female only privilege" . So - to make it short - you can pretend that "you also can"... Until reality will kick you hard in ass...
11. גבר של פעם...
המצליף -   (05.04.11)

...לא יכול היה לישון אצל בחורה של פעם, כי אז, מה היו חושבים השכנים, והדודים והדודות על המופקרת שמכניסה גברים זרים הביתה?.

 

גבר של פעם גם היה מצפה שאשתו תשב ותגדל את הילדים בבית. שתהא האישה הקטנה שכן, מה יגידו השכנים על זו ש"מפקירה" ילידה אצל מטפלת או במעון?

 

ואין קשר לשיוויון. אין שיוויון. אתן עובדות בבית יותר קשה מאיתנו. אתן עובדות כמונו מחוץ לבית, אך מרוויחות פחות. אין שיוויון אמיתי. את מכוונת, בעצם, לזוגיות בריאה, כזו שכל אחד יכול להישען על הצד השני ולהיות לו למשענת. על כבוד הדדי ואכפתיות, ומחוות קטנות שעושות נעים (פרחים ולפתוח את הדלת מצידנו) וכלפינו..נו, טוב, מה שעושה לנו נחמד.

 

אז אני לא בטוח שאת רוצה גבר של פעם. ובכלל, מה שהיה פעם לא יהיה (למעט אי אלו סגנונות לבוש, וצביקה פיק). כבוד הדדי, אכפתיות ויכולת הענקה - זה לא של פעם. רק שהיום קצת מזלזלים בזה, וחבל.

 

בהצלחה לך.

12. את זה מהטור ליד, עם השם של הג'ונגל, את מכירה?
רחמנא ,   ליצלאן   (05.04.11)

זה שנותן עצות, הנחיות ורשימות?

זה שחושב שנוסחאות יפתרו לו את חיי האהבה?

ההוא שמדבר בשם כל המגדר שלו?

אז את ב-ד-יוק כמוהו, רק באישה. עם כל הרדידות ובלי השכל.

רק שאת גם עצלנית. לא רוצה....

13. שוויון זה לא ערך בפני עצמו
דביר   (05.04.11)
אהבה, ערכים, ציונות, יהדות, חום, משפחתיות, קשרי ידידות, אחדות, אושר, זוגיות - אלה הם הדברים החשובים בחיים. אם השוויון מפריע להם אז לא צריך להיות שוויון. שוויון אמיתי יש רק במתמטיקה ופיזיקה. אף אחד עוד לא הוכיח שצריך להיות שוויון בין גברים ונשים. ובכלל, איך מגדירים את השוויון הזה, בתור שוויון הזדמנויות או שוויון בכוח? האם בכול מקום חייבים להיות נשים וגברים באותה הכמות? האם על אותם פשעים גברים ונשים מקבלים את אותם העונשים?
14. לא כל הנשים זהות
גבר   (05.04.11)
תאמיני לי ומניסיון שישנן נשים שלא יודעות להעריך את זה ומפרשות את הנדיבות כחולשה.
מה שאני כן מסכים איתך שאחרי שהן עוברות "דרך" הן מבינות את מה שלא הבינו בהתחלה.
15. אכלתם לי את הראש - כמה מהומה על לא מאומה
גבר של מחרתיים ,   תל אביב   (05.04.11)

המסקנה שלי מכל הדיבייט הזה :

נשים רוצות גבר עם תכונות טובות - אותן פרטתן לרוחב ולעומק.

נשים לא רוצות גבר עם תכונות רעות - ברור.

 

אז מה העניין של גבר של פעם, של היום, של מחר??

 

"אני רוצה גבר של פעם, אבל... שלא יכה אותי ויכריח אותי לחכות לו עם אוכל חם על השולחן כשהואחוזר מהעבודה..."

"אני רוצה גבר של פעם, אבל שלא יתבייש לטפח את עצמו מעט...

אבל לא יותר מדי, כי אז הוא גבר של היום ואני רוצה גבר של פעם...."

"אני רוצה גבר שישלם עלי בדייט, אבל שלא יחשוב שהוא חייב לעשות זאת.."

 

אתן בעצם רוצות גבר נחמד ואוהב ומסור ומצחיק ומתחשב ומטופח מעט... אז מה חדש?! אני בטוח שגם סבתא שלי רצתה גבר כזה בדיוק ב-1930.

 

בקיצור - תאספי את התכונות שאת אוהבת בגבר, תכתבי אותן, תעשי "העתק" ו"הדבק" באתר ההיכרויות הקרוב למקום מגורייך ושיהיה המון אושר ועושר.

 

בהצלחה!

16. אני אוהב אותך בכול שם בכול תנאי אבל לא בכול מצב :-)
אלכס גורדון ,   ת"א   (05.04.11)

קראתי בשקיקה (כתמיד) כול מילה שלך,  רק דבר אחד: יש סיכוי ולו קלוש שמאחורי כול גבר (אמיתי, צייד...) מסתתר הגבר של פעם לטוב (והרבה) ולרע (...כנראה גם הרבה). אני מקבל אתכן כפי שאתן וממליץ לעל הדדיות כשיטה נהדרת לחיוך אמיתי מרבית שעות היממה. יללה די עם התסביכים שלכן ושלנו. אני, למשל, זוכר מצויין שאתן יכולות בלעדינו, רק תזכרו שגם אנחנו פיתחנו כמה תחליפים לא רעים בנוסף לדמיון פרוע. :-)

17. עולם כמנהגו נוהג .אם הגענו לכך כנראה שזה מתבקש
חיים   (05.04.11)
אגב לנו הגברים זה אחלה.
נשים עובדות יותר קשה ולוקחות נטל נכבד מהגבר.
מה רע?
ובאשר לזוגיות?
מי שרוצה זוגיות מוצאת!
בלי הרבה קישקושים
מתפשרת.
אין מושלם ולא יהיה.
בסוף מגיעים לגיל שמבינים שאת החצי היפה של החיים עברנו
עכשיו נשאר לנו החצי הדועך. של קופת חולים
ושל חוסר תשוקה לסקס ולחיים....
ואז מחפשים פרטנר בנרות .
אחחח כמה התורה שלנו צודקת.
18. כמה שזה נכון ...
nensi   (05.04.11)
19. עלובת החיים!
אפרת   (05.04.11)

מצאי לך איזה ניאנדרטל שיחזיק אותך קצר ותוכלי להיות אסקופה נדרסת לרגליו...

בהצלחה!

חיים יפים שיהיו לך :)

20. סוף סוף אישה שאומרת את האמת בפנים
שרון לב-ארי ,   תל-אביב   (05.04.11)
אישה שיכולה לעשות הכל לבד ולהיות כל מה שהיא רוצה אבל עדיין בוחרת להיות איתי כגבר זו אישה שאני רוצה לצידי.
יש דברים שהחומרנות לא יכולה ולא מסוגלת להביא לחיים.
ברגע שגברים ונשים יפנימו ויודו בכך.. אפשר לדבר על חזרה לשפיות
21. לתת כבוד זה לא אומר להיות עצלנית
אישה   (05.04.11)
או מנצלת.
יש גם גברים וגם נשים שלא יודעים איפה עובר הקו בין לתת כבוד ולפנק ולהיות נדיב כלפי בן/בת הזוג, ובין דרישה לעשות משהו רק בגלל שהם אישה או גבר.
אצלם הבעיה.
בקיצור-
לא- לא כולם חייבים לשלם עלייך. במיוחד אם הם עדיין לא מכירים או אוהבים אוך (פגישה 1)
או בנימה אחרת-
למה שישלמו עליך, מה את מלכת אנגליה שחיה מכספי ציבור? את עובדת ואת אוכלת, אז את יכולה גם לשלם על עצמך... 
22. צודקת וטועה. נשים רוצות גבר, לא ג'נטלמן
קורא ,   מרכז   (05.04.11)
לשלם על דייט שנקבע מראש: כן, לשלם על דרינק לבחורה בבר שכרגע פגשת: בשום פנים ואופן לא. לפתוח דלתות של מכוניות? מה, אנחנו במאה ה19? יש נעילה מרכזית. נשים רוצות גבר שלא יהסס לכבוש אותן בצורה רומנטית, לא רוצות ג'נטלמנים ולא רוצות גבר שיתייחס אליהן כאל מלכות. זה דוחה אותן, בלי קשר למה שהן אומרות בנושא. מסכים עם כל שאר הדברים בטור הנחמד.
23. אני רוצה בן אדם
אסף   (05.04.11)
לא אכפת לי גבר או אשה
24. גם אני יכול לעשות הכל ובכל לא צריך אשה משלי כי רק כאב ראש
רווק מושבע חופשי חופ ,   רעננה   (05.04.11)
25. הכול טוב ויפה אבלל...
שלומי ,   ירושלים   (05.04.11)
לא כל הנשים כמוך, יש נשים שרוצות את מה שאת רוצה(והרבה מהן מפחדת להודות בזה) ויש נשים אחרות שלא רוצות את זה..
יש הרבה מאוד סוגים של אנשים בעולם, אני מקבל את זה שזהו הסוג גבר מאת רוצה וכל אחד צריך לקבל,
שיהיה לך בהצלחה בחיים.
26. צודקת אבל אין גם וגם
(05.04.11)

רוצה שהגבר ישלם אליך,יקנה לך מתנות,יאסוף אותך מהבית........איך זה כאשר אתן מרוויחות אותו דבר ולקחתן לגברים את המקומות עבודה?!!רציתן להיות אצמעיות אז יאללה עד הסוףרציתן שוויון קנו ויברטורבהצלחה

27. אפשר להחליף חברה אבל אי אפשר להחליף גנים
(05.04.11)
אתם צריכים להבין שטבע האדם הוא כמו כותונת משוגעים - תלחם יותר חזק תכבל יותר חזק

אני לא מטומטם ואני לא מתיימר להילחם עם הטבע,מעדיף להשלים (באהבה רבה) עם היותי גבר ולחיות איתו בהרמוניה

ממליץ בחום
28. מה הקשר?
אני   (05.04.11)

מה הקשר בין הרצון בקשר ובין שוויון? למה לא ייתכן גם וגם?

29. אני שמח לראות שהשפיות חוזרת אט אט לשיח הציבורי.
אור   (05.04.11)

לגבר יש צורך באשה כנועה שתלויה בו בכדי להרגיש גבר. התחושה הזו מאפשרת לו להעניק לאשה את כל העולם ואת כל כולו.

 

לאשה יש צורך להשען על גבר, זה גורם לה להרגיש ביטחון והיא הרבה יותר מאושרת למרות שהיא יכולה לבחור להילחם בו והיא יכולה לעשות הכל לבד אבל זה לא המצב הפאסיבי שלה אלא מצב של מלחמה והיא לא מאושרת. הכי כיף לאשה בעולם להתלות על הגבר שהיא אוהבת שהיא סומכת עליו היא יכולה להרשות לעצמה להרגיש משוחררת שהיא בזרועותיו - גם היום גם לגברים יש צורך בתמיכה רגשית של הנשים שלהן אולי כתוצאה מהכוחנות של המלחמה השוויוניסטית, ואז שוב נוסף עול לאשה.

 

אשה שרוצה להכניע את הגבר או להיות במצב שוויוני אליו מפסידה פעמיים, גם את האושר והכיף שלה החיים שלה וגם היא מקבלת גבר שהוא לא גבר אלא רכיכה שנאלץ להיכנע לטיעוני השוויון הצדקניים שלה. אשה יכולה לקבל הרבה יותר אם תתן לגבר את המקום שלו ותתן לו את עצמה את כל כולה הגבר יחזיר לה כפל כפליים!

 

לכותב - מילים כדורבנות (לרסן את ארגוני הנשים שלא מייצגים את האינטרסים האמיתיים של הנשים).

30. נכון מאוד!, מסכימה עם כל מילה! הפנימו!!
roni ,   TV   (05.04.11)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה