כלכלה  קריירה  קידום בעבודה
לכל עובד יש כפתור משלו - דע ללחוץ עליו
גלית תגורי משה
פורסם: 19.04.11, 11:02
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 52 תגובות ב-44 דיונים
1. אני באמת נכנסתי לכתבה מתוך עניין רב בידע....וזה לא!
עדי   (19.04.11)
את השטות הזו שהמציאו לפני איזה 20 שנה ועד היום מאכילים אנשים בסדנאות, צריך להפסיק. די, שגברת מנכ"ל תראה לי את המחקרים שלה בנושא? או את המחקרים עליהם היא מסתמכת? עזבו את השטות הזו אתם רוצים באמת ללמוד, תקראו קצת על מוטיבציה של עובדים ודרכי הנעה ממחקרים אוניברסיטאים לא סיסמאות נדושות ופשוט לא נכונות מאנשים לא מוסמכים.
2. ללחוץ על הכפתור הנכון
H ,   H   (19.04.11)

חשוב לדעת ללחוץ על כפתור ההפעלה הנכון, אני מסכים כל אדם יש כפתור הפעלה,  אך לא פחות חשוב התזמון, לחיצה על הכפתור גם אם הוא הכפתור הנכון בזמן הלא נכון תשיג תוצאות הפוכות מהמתוכנן.

 

חג שמחה לכל הלוחצים והלחוצים

איזור חלוצה

 

 

3. לא הייתי רוצה p בארגון שלי
(19.04.11)

נשלח מהאייפון שלי
4. חסר לכם את הטיפוס b , ל full of bullshit
שפירול   (19.04.11)
ולדוגמא תוכלו לדמיין לכם את כותב המאמר הנ"ל
5. הכפתור החשוב שהמעסיקים נמנעים בכל דרך מללחוץ עליו
(19.04.11)
6. כתבה שיטחית
חכם   (19.04.11)

הדבר היחידי שמעביד צריך לעשות זה

לכבד ולאהוב את העובד שלו יותר מאשר את עצמו

ולצערנו המנהלים - אוהבים רק את עצמם

עובד שהוא טוב - לא צריך מנהל

רוב המנהלים מיותרים

 

7. עוד"קטנה"רק $$,לא$ לא עבודה,תורת המשחקים
אהבתי !!   (19.04.11)

הרוב הגדול של המעסיקים מתעלמים מהנקודה הכי מרכזית אצל מקצוען אמיתי שרואה סביבו את תלמידיו הלקקנים שכבר עוברים אותו בשכר...בנוסף שוגים ןלןקים בתפקודם,במצב כזה מעסיק מתחיל לספוג נזקים כאשר בסופו של יום המקצוען גורם למכתב פיטורין ,עובר למתחרה ומקבל שם כל מה שרצה ולא קיבל ממעסיקו הקודם....שורה תחתונה,לא אוהבים להגיד,כסף ורק כסף !!! לא משנה מאיזה כיס זה מגיע....רוב המעסיקים חארות גם אותם מענין רק איזה יכטה קנה ההוא,או איזה צסנה יש לזה...וזה יבוא מהבונוסים שיחתוך מכל שכר עובד...אז חברה' לא להרכין ראש !!! לתת בראש אם אתה שווה משהו לך על זה,חיים רק פעם אחת......ואין הרבה מזה...לך אחרי הכסף  גם אם זה בחו"ל....חוץ מהכסף הכל אותו חרא....

8. אין בעיה.......
חיים   (19.04.11)
תנסו לעשות מניפולציות שעלי לא עובדות,אבל אני יאפשר לכם בתנאי אחד חח שהמשכורות יהיו טובות, תראו כמה טריקים עושים לעובדים בשביל 3000 שקל.
9. הכוונה לכל עבד יש.....אין כאן כבר עובדים יש רק עבדים
stam   (19.04.11)
עבדים הינו ונשארנו. עובדים יש בחברה שבה יש חוקים (שנאכפים) שמסדרים זכיות לעובד, כאן אין דברים כאלו, נותרו רק עבדים דרך כוחות אדם\עמותות\קבלנים ועוד. חג שמח כי אולי זה האחרון שתצליחו לחגוג ואולי שנה הבאה תצטרכו לעבוד בו.
10. פקה פקה , תשקיעו בקשרים
אלי   (19.04.11)

יאללה תנו משכורת בשביל לחיות באיכות חיים ותפסיקו לקשקש .

איפה הימים שבהם אנשים התפרנסו וחזרו הביתה לשחק עם האשה והילדים ?

היום מה שקובע זה קריירה ... איפה הימים שבהם מה שקובע זה להיות "איש משפחה " ? או " איש עם ערכים" ?

תבינו , כול עניין ה"קריירה " , זו המצאה של בעלי ההון בשביל לשכנע אנשים לתת את החיים שלהם לאירגון .

 

מניסיון אין טעם בלתת את עצמכם לאירגון , הרי אחרי שנתיים תקבלו מכתב פיטורין .

וזה אחרי שתמיד זוכרים להגיד לך שאנחנו משפחה .

ממתי מפטרים במשפחה ?

לדעתי מה שקובע זה לחזור הביתה מוקדם מעבודה קלילה שלא משקיעים בה הרבה שעות וכמובן להיות בעל הדירה שאתה חי בה .

 

11. עוד רובוט שבעלי ההון צריכים לדעת לתפעל?
אמיר ,   תל אביב   (19.04.11)
אולי במקום זה קצת יותר שכר
קצת יותר חופשות
קצת יותר חמלה
קצת יותר אנושיות

דברים שישראל הקאפיטלסטית שכחה מזמן

ומה שביבי ויעקב נאמן זוכרים זה לתת משכורות עתק לבכירים
מדינה מושחתת עם ביבי יעקב נאמן ושות
היידה ביבי תפעילו את העובדים הרובוטים תלמדו....
12. כתבה לגילאי 3
(19.04.11)
עד 4
13. כל מצוקה היא גם פרנסה
סתם_1   (19.04.11)

כאשר אנשים במצוקה - יש כאלו שיכולים להתפרנס מזה.
למשל: עורכי דין מתפרנסים מצרות של אנשים.

בתקופתנו כאשר 1 במאי הפך לבדיחה עצובה, והמצב החברתי חזר פחות או יותר לתקופת העבדות, אז כל חברות כח האדם וספחיהן מתפרנסות היטב.
14. כמה נעים שמתייחסים אליך כאל מכונה עם כפתורים
אורן ,   תל אביב   (19.04.11)
ממש מתאים לחג החירות, הא? - להתייחס לאנשים-עובדים כאל מכונה, שיש ללחוץ על כפתוריה... טקסט מביש, שבו המודלים לחיקוי הם מנצחי האח הגדול וכוכב נולד
15. מניפוליסטים קלים לזיהוי
אנטון ,   רמת גן   (19.04.11)
שטויות במיץ. קל מאד לזהות אנשים מניפולטיבית. מנהיג אמיתי לא יכול להתאים את התנהגותו וללחוץ על כפתורים. מי שרוצה ללמוד על הצלחה ארגונית שיקרא את ספרו של ג׳ק וולש מנכ״ל GE לשעבר.
16. אין פה עצות ברורות ממש
מירי ,   שפלה   (19.04.11)

הכתבה הזו היא מאוד חשובה ונכונה, אבל הפרטים בכתבה הם כלליים ותיאורטיים מידי ואין דוגמאות אמיתיות מהחיים שמהם ניתן ללמוד טוב יותר מה הגישה הכי נכונה להתמודדות עם כל אחד מהטיפוסים.

כמו למשל, במקרה ומדובר באדם הגיוני (אדם שהכי קל לעבוד איתו) ניתן להגיד לו משפטים כמו: " המשימה הזאת חשובה כי אם לא נבצע אותה העסקה לא תתממש" או "אתה הכי מתאים למשימה כי הנסיון שלך בתחום עשיר יותר מכולם והצלחתה היא פקטור משמעותי לביצוע עסקה". הייתי מצפה לעוד דוגמאות שימחישו את ההסבר התיאורטי בכתבה.

17. זה ממש מעניין
התרשמתי   (19.04.11)
הצלחתי לזהות פה כל מיני דפוסי אופי של אנשים שאני עובד איתם ושל לקוחות.
18. יש גם את הכפתורים האחרים
גלעד   (19.04.11)
לי היה בוס שידע ללחוץ על כל הכפתורים שהוא חשב שהם הנכונים, עד שפשוט קמתי ועזבתי. סוג המנהלים הזה הוא הנפוץ בארץ לצערי. המזל שלהם הוא שלרוב העובדים לא קל לקום ולעזוב כמו שאני עשיתי. אני הגעתי לנקודה שלא היתה לי ברירה ונשברתי, לאחרים המצב לא מגיע עד כדי נקודת שבירה או שהם מפחדים שהם לא ימצאו עבודה (גם לי היה את החשש הזה, אבל האמנתי שיותר גרוע, אפילו כמובטל לא יכול להיות)
19. משכורת ויחס אנושי זה מה שצריך
לילי נמר   (19.04.11)
20. אצלי רק כפתור אחד...$$$$$$$$$$$$$$$$
כפתור אחד...   (19.04.11)
21. עוד פסיכולוגיה בגרוש מה- NEW AGE שמכניסה אנשים לתבניות
CatConfusers   (19.04.11)
22. 1 הנך טיפוס R - לפי תגובתך
איתן   (19.04.11)
23. שכחתם את הכפתור החם הכי חשוב
adam bomb ,   three mile island   (19.04.11)
הכפתור האדום. אחרי שילחצו עליו כבר לא יהיו יותר מנהלים. גם לא עובדים. גם לא שום דבר.  אולי עקרבים וג'וקים.חחחחחחחחחחחחחח
24. כתבה מדהימה - אנא צרי אתי קשר דחוף
י. אדיג'ס   (19.04.11)

אין ספר שהכתבה הזו היא אחת הרציניות והמעמיקות שפגשתי בימי חי. סוף-סוף הבנתי את הכשלון של התיאוריות האחרות (כולל שלי) ואיך אפשר באמת להשפיע על אנשים בלחיצת כפתור.

 

לכותבת המוכשרת - אנא צרי קשר בדחיפות עם הנציגות שלי בישראל כדי שיתאמו פגישה ביננו בניו-יורק בחודש הבא (הטיסה והאירוח על חשבוני, כמובן).

 

תודה ל- YNET שנתנו במה לכתבה המדהימה הזו.

 

פרופ' י. אדיג'ס

25. חרטאבונה
ז'קו   (19.04.11)
26. כתבה רדודה
אלי ,   תל אביב   (19.04.11)
אולי אני מסוג האנשים של סיפוק מיידי.
אבל הכתבה הזאת עם כותרת כל כך מעניינת וללא תוכן אמיתי
27. BENEFIT = כל הטיפוסים . כל השאר הם תוצאות של האינטרס והרווח
(19.04.11)
28. רדוד
(19.04.11)
29. עצוב. מה ינער את הג'ל העכור הזה?
אחד   (19.04.11)
כלכלה שלמה שנבנית על הולכת העובדים שולל. מגעיל
30. פשוט עצוב.
גלעם ,   בוגרשוב   (19.04.11)
כל מטרת הכתבה הזו היא לחשוב איך לתמרן ולהונות את העובדים שלך.
לא חסרים מנהלים שהם נבלות וחראות. תודה על הכתבה, הזכרתם לי להשאר רק במקום עבודה שמתייחס אליי בכבוד.

חשבתם על זה פעם? להתייחס לעובדים כמו לבני אדם ולא כמו לבעלי חיים?
תגובות נוספות
חזרה לכתבה