כלכלה  טורים  דריה כנף
להיכנס עם הראש בקיר - ולנצח. תביעות סלולריות
חוזה לך ברח / דריה כנף
פורסם: 23.04.11, 09:05
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 453 תגובות ב-250 דיונים
1. בתור לקוח של חברת פלאפון, אני יכול לומר ש
הארנב הלבן מהגבעה   (23.04.11)

כל העובדים שם הם ילדים, המנהלים שלהם הם ילדים, וככה גם השירות נראה.

(ילדים, הכוונה משוחררים טריים, שבאים לעבוד בינתיים, כל עוד אין להם מישרה טובה יותר).

2. הכי שנואה זה פלאפון ,תדמית לא אמינה בגלל זה
(23.04.11)
יש לפלאפון הכי פחות מנויים.

לסלקום הכי הרבה לקוחות ,אבל שהחברות החדשות יכנסו ,סלקום יאבדו הכי הרבה לקוחות.
3. לא לפחד מבני בליעל אלו גם אני תבעתי וזכיתי כנסו!!
ארק   (23.04.11)

גם אני תבעתי את חברת אורנג' ויומיים לפני המשפט הם ביקשו לסגור איתי את התיק בפשרה(לא רעה בכלל)חברות הסלולאר מעדיפות שלא להתעמת עם הלק' בבימש גם אם הוא אינו צודק(על אחת כמה וכמה אם אכן יש צדק בידו)

כמו כ הוחתמתי על מסמך שאסור לי לגלותץ אודות התביעה לשום גורם...

ולכן  אשאר בעלמייה

זנ מראה לנו שיש המון לקוחות אשר תובעים וזוכים וחברות הסלולאר כסידרן

אינן נותנות לכך להתפרסם ומכך נתספ בתודעתינו כי לא כדאי להתעסק איתן

אני קורא לכל הצרכנים שלאל לוותר באם נעשה לכם כל עוול!!!!

4. בחברות הסלולור רוצים שנחתום על צ'ק פתוח.
מוחמד ,   צפון   (23.04.11)
הם רוצים "הסכם" שהם יכולים לשנות אותו מתי שרוצים! אז מה המשמעות לחתום על חוזה שצד אחד יכול לעדכן מחירים ולהוריד הטבות?

הכנסות של השופטים הם מזעריים לעומת המיליאדים שחברות הסלולאס גונבים מאיתנו. אם הכנס לא יהיה במיליונם שום דבר לא ירתיע את החברות, במיוחד שהתקלות חוזורות כל הזמן. ורוב הלקוחות אין להם את הזמן והכוח להחזיר את הכסף.
5. סלקום הכי גרועים. היחס שלהם מזלזל ומשפיל
דורית   (23.04.11)
6. ניצחון עלוב ולא מעודד
(23.04.11)
אם כל עניין התביעה היה עניין של כבוד אז כנראה שאפשר לקרוא לזה ניצחון. אבל אני בתור הלקוח הנדפק הייתי רוצה לראות גם קצת נקמה.
ולקנס של 2000 שח לא הייתי קורא נקמה, מקסימום לעג לרש.
חברות הסלולר חיות בעולם אחר לגמרי ועונש כזה ממש לא יגרום לשינוי דרכיהם,
7. כסף קטן בשבילם!! צריך לארגן תביעות יצוגיות!!
ישראל   (23.04.11)
8. ומה התשובה שלי לכל החכמים האלה?
אורי ,   גוש דן   (23.04.11)
הם לא רואים ממני שקל
אני משתמש בנייד רק לשעת חרום פעם בשנה...
החשבון החדשי 0 שקלים ...
רק בגלל הקונצים האלה שהם עושים.
כנ"ל טלויזיה (יש לי צלחת לוין פרטית ואני דובר 6 שפות ולא צריך תרגומים)
במקום לנפח את חשבון הבנק של אלה, תשתמשו בכסף הזה לדברים אחרים.
וגם תחסכו לעצמכם סיוט ועגמת נפש.
9. גם הוט גנבים
גנוב-הוט   (23.04.11)
10. הם חיים מחשבון מצליח. על כל אחד שתובע אלפים שותקים
michael ,   tel aviv   (23.04.11)
לא לותר. לתבוע בתביעות קטנות. כל מי שמותר, גורם לעוד מעשי התעמרות וגזל כי זה פשוט משתלם לחברות האלה.

להקדיש שעה בשבוע לבדיקת חשבונות וחיובים של חברות התקשורת, של הבנקים, וכל חיוב שמופיע בכרטיסי האשראי ובחשבונות הבנק. זה יכול לחסוך לכם אלפי שקלים.
11. בקיצור שיטת המצליח של קרטל הסלולר עובדת היטב
אסי   (23.04.11)
12. העלאת מחירים לא מוצדקת
גם אני תבעתי את סלקו   (23.04.11)
התרגיל של סלקום היה לקבוע איתך מחיר ולהעלות אותו ב10% אחרי 3-4 חודשים
אתה מתלונן ואז הם סוחבים את הענין כמה חודשים ומציעים לך שוב מחיר נמוך (כמו הקודם) אבל בתנאי שתחתום ל 36 חודשים נוספים. ז"א העלאת מחירים לא מוצדקת (למרות שבהסכם שלי איתם הם יכולים להעלות את המחיר).
כשהם פנו אליי עם ההצעה למחיר נמוך בתנאי חדוש ההתחייבות בקשתי שישלחו לי את ההסכם לחתימה ואז הגשתי תביעה.
ההסכם בוטל ואיתו כל תנאי ההתחייבות רטרואקטיבית. האמינות של סלקום במקרה זה היתה נמוכה מאוד. אותי הם הפסידו עברתי לחברה אחרת. יש פה הפקרות בחסות החוק. אנחנו נותנים להם רשיון לעשוק אותנו.
13. קיוויתי לסיפורים יותר משמחים....
(23.04.11)
קצת מבעס לראות שגם אחרי תביעות בבתי משפט הקנסות לחברות הסלולר הן ברמת פיצוי של אלפי שקלים בודדים.

אפשר אולי סיפור לחג על מישהו/מישהי שקיבלו פיצוי גדול ומשמח ? ;-)

14. יש שיטה הרבה יותר טובה - האם אתה באמת חייב טלפון סלולרי?
אם אתה "ראש ממשלה" ,   או שיש לך בן בצבא, נ   (23.04.11)

ניחא. אבל אצלנו, כל אחד "חייב" שיהיה לו טלפון סלולרי. האמנם?

 

אין עוד מדינה בעולם שיש לתושביה שעור כל כך גבוה של סלולרים.

 

אז תתנתקו ותשאירו לחברות לרוץ אחריכם.

15. יש לי בטן מלאה על פרטנר שסביר שתגיע לבית משפט.
(23.04.11)
למרות ההבטחות החוזרות ונשנות מטעם נציגי החברה הבכירים, פרטנר מסרבת לשלוח לי הסכם כתוב על השינוי בתכנית התעריפים שסיכמנו עליה. פעם הם טוענים שזה לא נהוג ומדוע איני בוטח בהם (נו באמת למה???), ולסירוגין הם טוענים שהתכנית שהוצעה לי נדירה והמחלקה המשפטית מכינה נוסח התואם למה שהוצע לי.

כידוע לי, החוק מחייב שליחת הסכם כתוב ללקוח. אשמח לחוות דעת מקצועית.
16. חברות סלולר וכבלים-חוק חיוב ללא ויזה
אזרח רגיל ,   שרון   (23.04.11)
הי רק רציתי לומר שמדובר בכל חברות השרותים אינטרנט סלולר כבלים שהשרות שהם מציעות הוא על סף גניבה לכל דבר אם היית נכנס לחנות ולוקח ספר ב-100 שקל לא היו תופסים אותך? פה הם לוקחים מה שבא להם אם היה חוק חיוב ללא ויזה הם היו לומדים טוב מאוד
17. הפסיקות האלה לא מדגדגות לחברות הסלולר את הביצה
רועי   (23.04.11)
חברות שמרוויחות מאות מיליונים לא מתרגשות מפס"ד של 1000 שקל. הן מגחכות עליו.

החברות עובדות בשיטת מצליח - על כל 10,000 שקל שמוחזרים ללקוחות יש מיליונים שנגנבים בצורה פלילית על ידי חברות הסלולר באופן מכוון.
18. ממני לקחו 300 ש"ח לעמותה תרומה שלא קיימת
משה ברקת ,   ירושלים   (23.04.11)

לקחו ממני 300 לעמותה שעוזרת במציאת מח עצם, אך העמותה נסגרה כבר לפניי שנתיים, פניתי לעמותה הוצאתי אישור רשמי שהם כבר לא פעילים מלפני שנתיים והגשתי תביעה בבית משפט אחרי שטירטרו אותי ולכל נציג אני מספר מחדש את הסיפור.

בסוף זכיתי ב-1000 ש"ח והחזר הכסף והשופט אמר להם שם שהם מנצלים את האזרח הקטן, שהם עושים עליו "עסקים" ומנצלים את זה שהם גוף גדול.

זו תחושת סיפוק אדירה לנצח אותם!!

הבחורה מפלאפון שאלה את השופט אם אפשר להחזיר את הכסף תוך 30 יום ולא 14 הוא אמר לה ממש לא!! אתם לא מסכנים 14 יום ולא יום אחד יותר!!

19. הפיצויים שנפסקו מגוכחים, תמריץ להמשך התחמונים
אלון ,   תל אביב   (23.04.11)

פיצוי של 1000 שח? 2000 ש"ח?? זו בדיחה. השופטים ממשיכים לעודד את החברות לתחמן ולהתעמר בלקוחות. ממש עריצות מודרנית, ואין מי שיקום מולה. אם מבחינת החברות הסלולריות, כל הנזק זה פעם בחמשת אלפים לקוחות מישהו מעיז ומצליח לתבוע, וכל מה שהם צריכות זה לשלם 2000 שקל, למה בכלל שישנו את מדיניות התחמון והעושק????  יותר משתלם להן כלכלית להמשיך ולתחמן מאשר לשנות מדיניות. אין בפסיקות הללו שום סיוע לאזרח, או לניהול תקין של השוק. אולי משרד התקשורת צריך להתערב ולהטיל סוג של עונשים כבדין יותר על חברות שהורשעו. שבמכרז שלהן יאמר שהרשעות בתחום של יחסי לקוח חברה יגרורו קנסות בתחום המכרז.

20. אותו דבר קרה לי עם פרטנר
סימון   (23.04.11)
שיניתי חבילה במקום שיצא לי 240שקל
יצא 600 הם אמרו לי אתה צודק ונזכה אותך ב 360שח
אחרי חודש חייבו אותי על 260 התקשרתי ואמרו שגם הפעם יזכו אותי וכל זה ברציפות ועכשיו אני מחכה לראות עם החודש באמת יזכו אותי אם לא אני עוזב אותם או תובע אותם
נשלח מהאייפון שלי
21. הכי שנואה זה פלאפון ,תדמית לא אמינה בגלל זה
(23.04.11)
יש לה הכי פחות לקוחות.
22. גם חוזה בעל פה מחייב... מה הענין
עו"ד סיפור אחד של אה   (23.04.11)

חוזה בעל פה מחייב כמו חוזה בכתב (למעט נושאי נדל"ן וכו'). הבעיה היחידה היא ראייתית - להוכיח אותו. אבל מרגע ששני הצדדים מסכימים (כמו פה) שאכן היה חוזה בעל פה, הוא מחייב לכל דבר ולא עשו ללקוח שום "טובה" שהכירו בחוזה הזה.

חוץ מזה קשה לי להבין איך משהו נעשה בעל פה בחברת סלולר - כלומר, את ההטבה הזו מישהו היה צריך להזין למחשב, כדי שהוא יהנה ממנה, לא?

23. זה כלום ממה שעברתי עם מירס
simo   (23.04.11)

שילמתי  600 שקל בכל חודש למשך 4 שנים שמכשיר המירס נמצא אצלם בבדיקת קליטה ולא קיבלתי שום החזר מהם עד היום הזה ולקינוח הם תבעו אותי החוצפנים שאני חייב להם עוד וביקשו עוד 2800 שקל לסילוק התביעה אין צדק בעולם אני לא אוהב תביעות ונמנע  מללכת בדרך הזו והם ניצלו זאת וממשיכים לנצל זאת על מאות אלפי הלקוחות  שלהם במידת הצורך ומשרד התקשורת נתן להם אישור להיות חברת סלולר חחחחחחחח

אין גבול לטמטום  תזכרו את השם מירס

24. אני חי נהדר ללא טל' סלולרי. ממש כיף.
cויתן ,   ירושלים   (23.04.11)
25. שטויות במיץ! ניסית לקבל מהם נייר מסכם לשיחה? בחלום!
דניאלה   (23.04.11)

כנראה שהיועצת לא ניסתה שום דבר מהעצות שנותנת.

כל פניה לאלה שנותנים את הייעוץ לקבל תעוד של השיחות איתם וסיכום שאפשר יהיה לאשר ולחתום עליו - נענות תמיד בסרוב או התחמקות.

לאחרונה הגעתי לפגישה בפרטנר עם חבר שתעד את השיחה במכשיר הקלטה. למדתי על בשרי שחייבים שהכל יהיה מוקלט. הם טוענים ששיחות השרות מוקלטות מוקלטות - אבל אם תבקשו, יגידו שלא מאתרים... אז בשביל מה מקליטים ?
26. הבעיה בתחום ספקיות האינטרנט הרבה יותר חמורה
תמיר ,   מרכז   (23.04.11)
למי מאיתנו לא קרה ש:
מבצע שהסתיים והתחיל חיוב גבוה פי כמה מהרגיל?
"טעות" בחיוב"?
שיחות לחול ש"בוצעו" (בדכ הם גם ספקי שיחות בינלאומיות)?
הטבה (שלא היינו מודעים לה) הסתיימה והתחיל חיוב חודשי?
ועוד.

הסאגה לגבות מהם זיכוי בד"כ עוברת דרך כל הנציגים בחברה שלכל אחד מהם צריך להמתין 20 דקות על הקו, אחכ לספר לו את כל הסיפור מהתחלה ואז להבין שצריך להעביר אותך לגורם שכן מטפל בזה.
גם אני התייאשתי בסוף.
27. ממליץ לעבור לכרטיסי פרי-פייד
בועז   (23.04.11)
כמו בדירות, תשתמשו בסלולרי לפי יכולתכם!!! אני ראיתי שהסלולרי נוגס בתקציב המשפחתי בצורה לא פרופורציונלית והעברתי את המנויים לברירת ביג-טוק. את הרוב המוחלט של השיחות אנו מבצעים מהנייח. יש להשתמש בסלולרי רק במצבים דחופים. בינואר שילמתי 60 ש"ח על כרטיס פרי-פייד וכעת נשארו לי 2.64 ש"ח.
28. בקרוב זה ייגמר
(23.04.11)
רשתות וייפיי/מקס עירוניות ימלאו את הצורך, והסלולאר רק באיזורים נידחים וגם זה ע"ח חבילת גלישה בסיסית.
29. בזיון
יניב   (23.04.11)

איך מצליחות החברות האלה לגרום לעבדים(עובדים) שלהם לנסות לרמות אותנו בכל נסיון התקשרות איתם?

30. קנסות מצחיקים צריך הרתעה הפרשיות הללו לא ניגמרות .
ברטל ,   ישראל   (23.04.11)
אני לא מאמין לאף חברה ."הכלבים נובחים והשיירה עוברת ".החברות הגדולות לא מתעסקות עם גופים גדולים.אנחנו הקטנים והרבים משמשים ככר נירחב לתרגילים של חברות הסלולר וכל השאר.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה