שהזוכים או אלה שמועמדים לזכייה יוצרים את המשחקים לבד.
כדי ליצור היום משחק שהוא טיפה יותר מתוחכם מפקמן ופונג, צריך צוות שכולל לפחות מתכנת אחד, ועוד אנשים שאחראים על עלילה, ותכנון קונספט בהתאמה. בשביל משחק רציני צריך כבר צוות הרבה יותר גדול עם מלחין, צייר (שאחראי על תכנון הגרפיקה), ועוד כמה מתכנתים שכל אחד יהיה אחראי על קטע קוד מסויים (למשל שלבים שונים או אובייקטים\מערכות שונות במשחק), ויעבדו במקביל כדי שהפיתוח יהיה יותר מהיר.
נכון ששפות התכנות היום הן הרבה יותר נוחות ומאפשרות ליצור דברים מדהימים, שיוצרי המשחקים של פעם יכלו רק לחלום עליהם (תחשבו רק איך מריו הראשון, זלדה ועוד קלאסיקות של שנות ה80-90 יכלו להיראות אילו השתמשו במנוע גראפי, ושפה מונחית-עצמים) - אבל יצירת משחק איכותי היא עדיין עסק רציני מאוד, שדורש כמויות עצומות של זמן והשקעה.
48 שעות לאדם אחד ליצור משחק זה בעיקר להעביר את הזמן ולהשוויץ ביכולות. אל תצפו לתוצאות איכותיות. ואם יהיו משחקים שנראים כאילו אין מצב שבנאדם אחד יצר אותם - הסיבה היא שבאמת היה יותר ממשתתף פעיל אחד בפיתוח.
ספריה מדהימה שכתבו מיקרוסופט כדי לאפשר למפתחים מתחילים ליצור משחקים ברמה גבוהה (דו מימד וגם תלת מימד).
הספריה עוטפת את DIRECTX ונותנת סט עצום של פונקציות פשוטות שאפשר לבנות איתן משחקים מדהימים תוך התרכזות על הלוגיקה של המשחק ולא על בעיות הקצאה/שחרור זיכרון וכו' שמתכנת C++ מתעסק איתן , או על בעיות של מציאת ספריות צד שלישי שמתכנת ג'אווה מתעסק איתן...
לכו ללמוד סי# (רצוי להתחיל עם דוט.נט 4 כי הוא מעולה), תורידו XNA ותחפשו מדריכים ברשת על איך להתחיל לכתוב משחקים עם זה.
תתקינו VS C# EXPRESS 2010 (זה בחינם לגמרי וזה עובד מעולה) ותתחילו לתקתק משחקים בכיף :)