דיגיטל  אינטרנט  תקלות ממשק
אתרי KSP ואייבורי: כמו לפני שנים
אסף שגיא
פורסם: 11.05.11, 15:17
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 519 תגובות ב-314 דיונים
61. נוחות אתר!? KSP כנראה מהרשתות הפחות אמינות וישרות בישראל
GEEK   (11.05.11)
נכון, כנראה ש KSP מציעים מחירים מהנוחים בישראל, אבל במחיר של שירות ויחס מבזים.

פעמיים הייתי בסניף של KSP עם חבר - וביחס כל כך מזלזל, משפיל ומתנער מאחריות מעולם לא נתקלתי. הם עשו לו ממש טובה אישית, כזאת שלא עושים לכל אחד, שהסכימו לדבר איתו לאחר שהוא רכש מהם חלקים במאות רבות של שקלים !! כמובן שהבעיה הייתה "אצלו" עוד לפני שהוא הצליח להסביר להם את התופעה עד הסוף...אני כבר לא זוכר איך זה נגמר, אבל הוא נאלץ לנסוע אליהם (!) עוד פעמים רבות בעקבות החלק הפגום שקיבל...

כך שהיחס והשירות בהם נתקלתי דווקא מתיישבים עם עשרות הסיפורים עליהם באינטרנט..

על איבורי גם שמעתי דברים לא מחמיאים, אבל לא מכיר באופן אישי, לכן לא אתייחס.


62. בואו נראה כמה זמן יקח להם לתקן את כל זה
אחד העם ,   מרכז   (11.05.11)
חוץ מזה, גם לאתר של ynet לא חסר פלאש. וגם הפרסומות המציקות בצד הדף שלא ניתן להיפטר מהן.
63. שנים אני קונה באייבורי וללא כל בעיה לא מבין על מה מדברים!
יוסי כרמיאל.   (11.05.11)
64. דווקא ב KSP נוח להרכיב מחשב במחירון שלהם...
(11.05.11)
הבעיה זה בשירות... חבורה של ערסים מנהלת חלק מהסניפים שלהם ופשוט אין תחושה נעימה.
65. מתי יקום בארץ אתר שיתן לקנות לפטופ CUSTOM ??
(11.05.11)
למה רק בארה"ב אני יכול לבחור איזה חלקים אני רוצה בלפטופ, אבל בארץ נותנים שמות מסובכים לדגמים ואף פעם אין את המפרט המדוייק שאתה רוצה...

זו כפפה ענקית, שמישהו ירים אותה כי לי כבר יש ג'וב !
66. סתם פירסום
אריאל   (11.05.11)

נשלח מהאייפון שלי
67. האמת שהייתי בטוח שרשתות הללו לא קיימות יותר....
זגורי   (11.05.11)

נשלח מהאייפון שלי
68. אני קונה הרבה ב-KSP
ב ,   מרכז   (11.05.11)
יש להם הרבה סניפים, שירות די טוב, ומחירים ותנאי תשלום מאוד נוחים. כשאני רוצה או צריך משהו אני מגיע לסניף ומקבל את הפריט שלי בו במקום, מאוד נוח וכיפי.
אבל האתר שלהם באמת על הפנים, נראה כמו איזה אתר קופונים מהמאה שעברה. בהחלט מעצבנת החובה לבחור סניף (יש כל כך הרבה סניפים, זה שיהיה הכי קרוב אליי בסידורים של יום שישי, ויש 4 או 5 שיכולים לענות על הדרישה הזו...), וגם אני עד היום לא הבנתי מה ההבדל בין הקטלוג למחירון ואני אף פעם לא זוכר איזה מהם יותר נוח...
69. חחח כ"כ נכון... אתרים מזעזעים
ע ,   מרכז   (11.05.11)

והכי לא נוחים לשימוש.

אם הם רוצים עיצוב נורמלי הם מוזמנים לפנות אליי :)

70. ממש לא הבנתם את המודל העיסקי שלהם
הכל במכוון   (11.05.11)

מה אתם חושבים שהם לא יודעים להרים אתר

איזה נאיביות

זה בכוונה ככה

החנויות האילה בנויות משכבת אוכלוסיה מאוד רחבה

אולי רוב

שלא מבינים שום דבר במחשבים ובטח שלא בחלקי מחשבים

אבל הם כמובן רוצים מחשב

ואולי גם אחד לילד

אז מטמטמים אותם עם אתר שלא נותן שום אינפורמציה

כדי שבסוף אפשר יהיה למכור להם מחשב עם מעבד אטום שבקושי מריץ וורד במחיר מציאה של 2200 שקל

71. תגובת KSP:
(11.05.11)
"בלאט"
72. שירות גרוע!!!
אני שונא את ויינט   (11.05.11)
73. אייבורי
איתן   (11.05.11)
אני דווקא נעזרתי באתר לבנות מסגרת של מחשב שתתאים לצרכים והמחיר ואז בחנות ביצעתי שינויים קטנים כמו החלפת המארז והוספת זיכרון
האתר של אייבורי תמיד מעודכן והמחיר באתר זה גם המחיר בחנות
לדוגמא כאשר יצא מעבדי i5 2xxx ההצעות למערכות באתר השתנו ממש מהר
ובסופו של דבר - המחיר זול.
לגבי KSP - אני לא מכיר אז אני לא יכול לחוות דעה.

74. להזמין מKSP זה בדיחה עצובה. אני אישית מנדה אותם
(11.05.11)

הם לא מבינים כמה כסף הם מפסידים בגלל תודעת השרות הפרימיטיבית שלהם. אין להם מושג ירוק איך הדור הצעיר מצפה לעשות עסקים היום. אני בשביל לקנות מוצר לא זז מהבית, הכל מזמין ברשת, והם חושבים שאני צריך להגיע לסניף שלהם בשביל לאסוף מוצרים. הלו, לא שמעתם על דבר כזה שנקרא מסחר מקוון?? ניסיתי פעם להזמין מהם במשלוח, עשו לי קולות ופרצופים וציפו ממני לחכות 20 ימי עסקים (!!) כדי שהם יוציאו משלוח. איזה חוצפה!! תוך שניה נכנסתי לאתר של מתחרים קטנים שלהם ואחרי כמה ימים המוצר היה אצלי בבית עם שליח בחינם. אם הם לא ישנו את המבנה של העסק שלהם אני לא צופה להם עתיד.

75. חרה של שירות
שרון   (11.05.11)
מס׳ פעמים הבטיחו שיש מלאי, כשהיגעתי מתברר שהמוצר אזל.
שוק של מקום.
נשלח מהאייפון שלי
76. ככה זה כשהכי זולים
לאון ,   רעננה   (11.05.11)
מצד שני, מבין כל אלה שהכי זולים, KSP הכי טובים. אני לא בא לעשות להם פרסומת או משהו אבל מבחינת שירות הם באמת נתנו לי את השירות הכי טוב והיו הכי זולים.

לעומתם, באייבורי, טעיתי פעמיים. קניתי מחשב פעם אחת שהתקלקל פעם אחר פעם ואחרי חודשיים החזרתי להם אותו וקיבלתי את מלוא כספי חזרה (אחרי שצעקתי עליהם ליד לקוחות חדשים שבאו לקנות שם ועשיתי להם בושות). בפעם השניה, אחרי 6 שנים, קניתי שוב מחשב אצלם והיה לי כמעט אותו סיפור רק מנעתי את זה מההתחלה וקניתי את המחשב שיש לי עכשיו ב-KSP כבר יותר משנתיים. אחלה מחשב ואחלה שירות. אולי זה רק המזל שלי אבל אני איתם.
77. האתר של KSP
מיכאל   (11.05.11)

מועמד רציני לתואר: " האתר הגרוע של המאה".

 

ולצערי לא רק האתר דרעק גם החנויות לא משהו וזה נכון גם לאייבורי,

חושב 10 פעמים לפני שנכנס אליהם וגם אז מחוסר ברירה.

78. משהו הזוי הרבה מחירים שלהם זהים לחלוטין
שמיל   (11.05.11)
זה לא מפריע לך?
נשלח מהאייפון שלי
79. שום דבר לא השתנה, קונים בזול משלמים ביוקר
מתן ,   נהריה   (11.05.11)
עשו לי אותו דבר
80. ראיתם את הפרסומת של ZAP ? כל כך דוחה!
Krakapal   (11.05.11)
אל KSP - אין מה לדבר , עיקרים ועובדי קולחוז , שבאו למכור קצת ברזלים.
מכאן החוסר טעם. אבל הוא נימצא כאן בהכל . רוב האתרים העיבריים הם חוסר
טעם מוחלט. כולל YNET.
81. את מי מעניין האתר!!! אייבורי מוכרים מוצרים פגומים
גיא ,   כפר סבא   (11.05.11)
ולא נותנים שום מענה לתקלות שלהם !!
שזה חוצפה. כל פעם שיצא לי להיות באחת החנויות שלהם, היה לקוח עצבני שהם פשוט הפנו לו את הגב... !!
וגם לי היה מחשב שקניתי מהם עם תקלה חוזרת שהם לא הצליחו להבין מה היא, ולא עשו שום דבר בנידון ולא רצו לתת לי מחשב חדש...
כמו מפגר לא תבעתי את האמא שלהם.....

אל תעשו את הטעות של לקנות מהם מחשב...
82. כל מי שאי פעם נכנס לחנות KSP, מכיר את התור לויכוח עם המנהל
שי   (11.05.11)
שורה ארוכה של אנשים זועמים שמתכוננים נפשית לריב עם מנהל הסניף על אחריות.

KSP הרשת היחידה שמדביקה מדבקה על המחשב שמונע ממך לפתוח/לשדרג/להוסיף חלקים. אחרת תפוג האחריות.

כאילו שאם אני רוצה להוסיף הארדיסק לתצורה שקניתי ב-KSP, אף אחד כבר לא לוקח אחריות על המעבד/זכרון/כרטיס מסך. המצאה ישראלית "אורגינל".

קניתי שם שנים (באלפי שקלים) - ולא עוד.
83. אל תהיו פראיירים - KSP יותר זולים ב3 אחוזים - ועל זה משלמים
משה   (11.05.11)
ביוקר.

אין אחריות, שירות חרא, אין אבא למוצרים.

הם זולים בשקלים בודדים אמנם, מול כל המתחרים - אבל רשת low cost בטירוף. שירות דרעק, אין עם מי לדבר ברגע שיצאת מהחנות עם המוצר החדש.
84. כנסו
היום קניתי באייבורי ,   מרכז   (11.05.11)

הי,

דבר ראשון אני מסכים איתך מספר 7

דבר שני כותב הכתבה כנראה לא כל כך חכם כי זה היה מאוד פשוט לגלוש באתר של אייבורי ולמצוא מה שחיפשתי...

כנראה שהם לא נתנו לך שירות כמו שציפית ואז החלטת לנצל את ה"כח" שלך ככתב באתר!

איך העורכים שלך נותנים לך לנצל ככה את האתר אני לא יודע....

לעשות כתבה שלמה על איך האתרים שלהם לא יפים ונוחים... מה אתה בן 8????

אתה אמור לעשות כתבות מעניינות עם ערך, ולא להתעסק בשטויות

85. שירות גרוע יותר מהאתר שלהם
רועי ,   רחובות   (11.05.11)
השירות הכי גרוע זה של החברות הנ"ל מחשבים רק בעולם הקולנוע
86. 14 צודק, תן אתרים טובים במקום כאלה שהודים בנו ב40 דולר
קובי   (11.05.11)
87. וואו - כל כך נכון...
מאור ,   רמת השרון   (11.05.11)
כאילו שהם עושים תחרות למי יש אתר יותר חובבני ולא מקצועי.
88. שני החברות האלה כאלה קמצנים במיוחד KSP
אבי ,   מרכז   (11.05.11)

שלא מתאים להם  להשקיע בלקוח שיבוא לחנות זה מה שהם רוצים ...

קמצנים כבר אמרנו .......

אתר שכונה לחברה שכונה .

89. ככה גם השרות שלהם
פיני   (11.05.11)

כל הסחורה שלהם אנטיקה

שרות לא אמין ביחוד אייבורי

הלקוח הוא סתם כסף שלוקחים מימנו וזורקים אותו בתקלה הראשונה

כשמבקשים עזרה או עיצה לגבי מחשב טוב תדעו שזה הזמן לדפוק אותכם וכמה שיותר חזק יותר טוב.

מחפשים פריירים וכמובן פריירים לא חסר.

90. כתבה מצויינת
ש   (11.05.11)
הכל נכון וזה אבסורד שדווקא חברות מחשבים יושבות על אתרים מפגרים. זה פוגם באמינות הרעועה שלהם ממליא
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה