כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
הטבות ניוד בסלולר: משתלם?
ynet ו"כמה זה"
פורסם: 23.05.11, 11:29
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 108 תגובות ב-74 דיונים
1. חברת פלאפון לא עומדת בהסכמים
אודליה ,   מרכז   (23.05.11)
עברתי לא מזמן לחברת פלאפון מחברת סלקום. לקח לי כמעט חודש לסגור איתם, התנהגתי כמו פרנואידית, ישבתי עם הסוכן על כל סעיף, שוב ושוב, לכסות את כל האותיות הקטנות. כבר בחודש הראשון קיבלתי חשבונית מנופחת, התקשרתי לסוכן והוא לא חזר, כשחזר העביר אותי לממונה עליו "שיסדר את העניין". עד היום, הממונה עליו לא סידר את העניין, עברו כבר חודשיים. הלוואי והייתי יכולה לחזור בי. רכשתי מהם מכשיר ועכשיו אני כבולה אליהם. כזו אכזבה!!!
2. הפיתרון
בתי- - "נפגעת סלקום" ,   עכו   (23.05.11)
אני ההיתי בסלקום יצאה לי הנשמה חיובים  בלי סוף לעמוד בתור שעות הגעתי למסקנה....... וככה פעלתי טוקמןןןןןןןןן מי צריך מצלמה שירים או אינטרנט נייד זה לדבר בלבד אז התנקתי מהחברה וקניתי מכשיר ב 200 ש"ח גם אם יאבד כפרה זה לא הסכומים שאני משלמת כל חודש על 3 מכשירים דמי אחזקה דמי ביטוח ושיחות והודעות . זה הפיתרוןןןןןןן
3. הכי טוב בזק
(23.05.11)
4. גם סלקום לא עומדת בהסכמים!
רונה   (23.05.11)
5. בכל מקרה כולם גנבים
אבי   (23.05.11)
וכדרי לחכות להצטרפות של 2 החברות החדשות ואז לבדוק מה תנאיהן ובהתאם לכך להתנייד
6. הצעתי לפלאפון לשלם להם עוד 16 שקל קבוע לחודש והם לא הסכימו
הרצל קינד   (23.05.11)

אם הם היו גובים ממני עוד 16 שקל הייתי מקבל זיכוי של 70 שקל

 

בעברית זה נקרא נבל ברשות התורה

 

לדעתי בתנאים של כלל החברות צריך פשוט להפסיק את השימוש בפלאפונים

 

 

7. הכי משתלם ניוד ל Skype
שחר   (23.05.11)
לא להתקשר עם חברות הסלולר לתקופה ארוכה כל כך!
8. "פאלפון"
חזי ,   חולון   (23.05.11)

כל החברות האלה גונבות מאיתנו כספים ולא משנה מי אתה לקוח חדש/ישן

כל המבצעים האלה הם רק פתיון שהלקוחות ייכנסו ואז לך דתבר איתם . חארטה

9. דובר הכנסת: ריבלין לא חורג מהנוהל.
(23.05.11)
10. שוב חברות הסלאלולר
קובי   (23.05.11)
יוצרות קרטל ביניהםף המבצעים ברובם דומיםף כך שלא שזה בדיוק להתנייד (במיוחד לאלו שלא מדברים הרבה). החברות חילקו ביניהן את השוק ולא כל כך מושכות לקוחות אליהן.
11. מסקנה כולם גנבים
יגאל ,   תל אביב   (23.05.11)

מה  עוד לא הבנתם  כולם ,סלקום ,פלאפון , אורנג , תמי 4 וכל החברות שרוצות לקשור אותונו בצורה כזאת או אחרת

הם גנבים קומבינטורים

ונוכלים 

12. כמה שטויות
עובד חברה   (23.05.11)
דבר ראשון, בתור נציג מכירות של אחת החברות, וכתוצאה מכך מכיר לעומק את המבצעים והתוכניות של כלל החברות, חצי ממה שנכתב בכתבה שטויות. באף חברה היום אין התחייבות. בסלקום נאמר שישנה התחייבות ל-36 חודשים, דבר שהוא שקרי לחלוטין. עזבת אחרי שנה? אין בעיה. אתה לא מצפה שתקבל הנחות בחשבונית שאתה כבר לא משלם נכון?
בפלאפון אכן צריך לדבר מעל כמות דק' מסוימת חודשית על מנת לקבל זיכויים כאלה ואחרים, שזה מהווה חסרון מסוים.
באורנג' אולי צריך את הטבת הטרייד כדי לקבל זיכוי מלא על המכשיר, אבל בסלקום לדוגמה רוב המכשירים שאינם סמארטפונים לא מגיעים בזיכוי מלא.
ומירס, טוב תנסו את מירס, ככלל מאוכזבי מירס שמגיעים אלי אחרי תקופה איתם ואומרים שלא מעניין אותם כמה ישלמו רק לצאת מהחברה הזו, החל בחשבונות מנופחים ללא פרופורציה (וללא הסבר הגיוני מנציגי החברה) וכלה במכשירים פרימיטיבים עם נטייה לתקלות אין ספור וללא קליטה ברוב חלקי הארץ. (בתור אדם שהיה עם מירס צבאי עד לפני קצת מעל לשנה).
בסופו של יום, לקוח שמדבר יותר, וכתוצאה מכך משלם יותר, יקבל גם תנאים טובים יותר, ואתם לא מצפים באמת שזה יהיה אחרת נכון? ואם אתם מפחדים מהתחייבות, קנו רק כרטיס סים מהחברה, וקנו את המכשיר במקום חיצוני כלשהו, ותהיו ללא התחייבות, ותרגישו חופשי לעבור בין החברות כאוות נפשכם.
13. קונים מכשיר מחנות, עושים חבילה בלי התחייבות
מה עשיתם מזה ,   כזה סיפור   (23.05.11)
14. חברות הסלולאר מרמות את הצרכנים. ותמיד "טועות" לטובתם בחשבוני
דוד   (23.05.11)
15. על פניה ההתניה של פרטנר לא חוקית
רונן   (23.05.11)
לפי תקנות ביטול זיקה, אסור לחברה סלולרית להציע מבצע רק למי שרוכש מכשיר. לקוח שמגיע עם מכשיר זהה (או אפילו דומה) משלו רשאי להצטרף למסלול ולקבל את אותה הטבה
16. בא
ניר   (23.05.11)
חברות הסלולר ימשיכו למצוא פתרונות ל"גזרות" כחלון המוצדקות.
17. זהירות סלקום
פנינה ,   שפלה   (23.05.11)

לאחר שנים רבות של השתייכות משפחתית לסלקום בשדרוג "תמים" הוצע לי מכשיר מסוג קספריה בלתי מתאים בעליל לדרישות שלי או ליכולת הקריאה שלי היות והבנתי ( בלי האותיות הקטנות) שאפשר להתנסות שבועיים וגיליתי שזה אחד המכשירים היחידים שאי אפשר להגדיל פונטים בקשתי לקבל מכשיר אחר אפילו פשוט יותר. נתקלתי באטימות, יתרה מזאת בכל מרכז שרות מעמידיפ פנים כאילו מאוד רוצים לעזור אך ההיפך הוא הנכון. עברקתי שבעת מדורי גיהנום בשעות המתנה רבות בכמה מרכזים בנציגים שמתקתקים דקות ארוכות על המקלדת ומשימים עצמם אמפטיים. התברר לי שגם להתנתק אי אפשר בלי קנס של מחיר המכשיר פי שלוש.

חבל!!!1

18. לא לחשוב להתקרב לפלאפון!!!!!
סמי   (23.05.11)
19. סיפור אמיתי מהחיים.
לקוח אורנג' ותיק ,   לא עוד   (23.05.11)

אני לקוח אורנג' מזה מספר שנים.

לפני חודשיים ביקשתי לעבור לחברה מתחרה כי התעריפים שלהם יקרים.

נציגת שירות הלקוחות הציע לי הצעה ש"מציעים רק ללקוחות ותיקים שמדברים הרבה ולא מפרסמים אותה..." של תעריפים נוחים. הסכמתי להישאר.

 

עבר חודש - קיבלתי חשבונית וחשכו עיני. סכום החשבונית היה יקר כמו תמיד.

מתברר שכל מה שסיכמתי איתה היה לשווא וזה היה תרגיל של אורנג'.

בשיחה עם שירות הלקוחות (לקח לי כמה שעות להשיג מישהי שתסכים בכלל לשמוע מה יש לי להגיד) הם "התנצלו" על הטעות אך סירבו בכל תוקף להחזיר לי את כספי חזרה, ועדיין רצו לחייב אותי לפי התעריפים הישנים והיקרים להחריד. אפילו אמרו לי שלא עברתי תכנית בכלל. ובטח ובטח סירבו להחזיר לי את ההפרשים.

 

לאחר חודשיים של מאבקים כולל פניה למשרד התקשורת ולמועצה לצרכנות, ויום לפני שאני מגיש תביעה על סך 5000 ש"ח לבית המשפט, נאותו באורנג' להחזיר לי את כספי.

 

היום אני בודק הצעות ועובר לחברה מתחרה.

 

מסקנה: משקרים לכם וגוזלים אותכם. חשוב לבדוק כל ישבונית ולראות שלא גוזלים לכם כסף.

20. חוק ניתוק זיקה
לאודליה-את לא כבולה ,   חיפה   (23.05.11)
יש חוק ניתוק זיקה גם את עוברת לרשת אחרת את זכאית להחזרים על המכשיר ואת משלמת את המכשיר לפלאפון בתשלומים. תבדקי את זה
נשלח מהאייפון שלי
21. סלקום - הסיוט שלי
רותי ,   ירושלים   (23.05.11)

ניפוח חשבונות הוספת חבילות על דעת עצמם ושירות שואף לאפס!!!

22. בקיצור... ישראבלוף... הבנתם את זה...........................
הכל אחיזת עיניים....   (23.05.11)
23. כולם גנבים ללא הבדל דת גזע ומין
(23.05.11)
24. עברתי אליהם. הבטיחו לי החזר חודשי בסך 99
שרון   (23.05.11)
ש"ח על אייפון מתוך 119 (34 גיגה) בתנאי שחשבונית לפני מתן הטבות (!!!!)- שאלתי מאה פעם- תהיה מעל 270. החודש החזירו לי פחות. שהתקשרתי לשאול מדוע חירטטו אותי. מחכה לשיחה מממנהל. אם לא יטפלו לשביעות רצוני אעביר את כל המנויים שלי מהם.
25. בקיצור..
תמי   (23.05.11)
אורנג׳ הכי עוקצים !!!!!!
נשלח מהאייפון שלי
26. בתכלס, רק טוקמן
שלומי   (23.05.11)
שליטה מלאה על ההוצאות ופיחות בדיבורי סרק בפלאפון שלא מועילים לאף אחד
27. לדעתי אין יותר גרוע מאורנג' !!!
אירנה ,   פ"ת   (23.05.11)
28. המלצה אמיתית לחסכון מטורף
(23.05.11)
אנשים עוד לא הבינו, ולמזלנו גם חברות הסלולר עוד לא הבינו.
קרוב מאד הזמן שנדבר דרך האינטרנט, ב-ח-י-נ-ם אין כסף.
נכון לעכשיו קח חבילה בלי התחייבות (דיברת שילמת), קח חבילת גלישה ללא הגבלה, וואלה אתה מסודר.

ייקח קצת זמן עד שחברות הסלולר יתעוררו ויתחילו לגבות על דאטה ובנתיים תפאדלו כולם מדבירם בחינם. :]
29. את מהשפלה או שאת שפלה?
בובי   (23.05.11)
30. לצערי חלק מהעובדות המוצגות לא נכונות
ניר ,   חיפה   (23.05.11)
עברתי לסלקום לפני כמה שבועות, הציעו לי חבילה עם הנחות על המעבר וזיכוי על המכשיר שלי (לפי חשבונית כמובן) ואני לא מדבר אפילו 100 דקות בחודש.
הוספתי על העסקה חבילת גלישה בסיסית ללא הגבלה!!! ויצא לי אותו סכום כמו בחברה הקודמת, ההטבות אכן משתלמות.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה