רכב  משפט וצרכנות
חשיפה: כמה עולה המכונית החשמלית לשי אגסי
שחר הזלקורן
פורסם: 24.05.11, 20:09
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 651 תגובות ב-443 דיונים
1. מותר כבר להגיד ישראבלוף?...מדינת רמאים
יוני   (24.05.11)
2. עסק יקר מידי לא כדאי
תמיר   (24.05.11)
3. כשיש מזדה לקסוס ועכשיו סקודה 1 ל25 עד 30 ק"מ
מני   (24.05.11)

כבר אף אחד לא נוגע בחשמלי כשלא ברור כלל כמה תחנות יוקמו וכמה יהיה המחיר יד שניה כל הסיפור יכול להיכנס חזרה להיסטוריה וחבל!@

 

יקח עוד איזה 5 שנים שיראו את השוק שלה ואת המחיר נוחת ל80 או 70 ש"ח ובלי התחייבויות לכמה שרוצים נוסעים ובמחיר שמשקף כאילו ליטר ל25 אז יש סיכוי שזה יתחיל להיכנס מה שבטוח העולם הופך ליותר ירוק

4. במחירים האלו אף אחד לא יקנה....
דני,מעלה חמציצים ,   גגגג   (24.05.11)
5. איפה המדינה?!?!? לא נתנו להם הרבה כסף כדי להתחיל לפעול??
נאור   (24.05.11)
המדינה צריכה לדרוש מחיר נמוך יותר.
הכלכלה הישראלית אמנם שוק חופשי, אבל המדינה נתנה מענקים
וזכויות לבטר פלייס, עכשיו עליה לדרוש מחיר ריאלי יותר לאזרחים.
6. catch22
catch22 ,   catch22   (24.05.11)
7. not going to buy it !!!!
(24.05.11)
8. הרי ברור שהעמוד הראשון יותקן אי-שם בסביבות 2020
(24.05.11)
9. אגסי גאון במצגות. סיפורים על עולם ירוק כנראה
אני   (24.05.11)

הכוונה לכיס מלא דולרים ירוקים.

הציבור לא טיפש .  בסוף  כולם יבינו את הבלוף .

ביד 2 תהיה מודעה כזאת:

"למכירה מכונית חשמלית חדשה  עם כבלים אורגינליים "

10. חמור קופץ בראש
א.ש.   (24.05.11)
כמו בכל טכנולוגיה חדשה, אלה שמאמצים אותה ראשונים משלמים מחיר גבוה בהרבה מאלה שמחכים שנה-שנתיים שהמחירים יירדו. אז מי שחשוב לו להיות בין הראשונים שיסעו במכונית חשמלית - שישלם בכיף. מי שמעדיף לא לצאת פרייאר, שיחכה למחירים שפויים יותר וגם ייתן לאחרים "להתגלח" על הבעיות שעשויות להתגלות בהתחלה עם הטכנולוגיה והשירות שסביבה.

כולי תקווה שבטר פלייס תצליח ושבעוד 10 שנים כולם יסעו במכוניות חשמליות, אבל אני עוד לא רץ לקנות...
11. זה חדש שהם מגלחים אותנו מכל כיוון אפשרי?
(24.05.11)
במקום להיות באמת תחרותיים ולהוות עד כחצי מהרכבים בארץ, הם פשוט מוצצים ללקוחות שלהם את הדם, וגם הקצת שכן יסכימו, מהר מאוד יבינו שזה מאוד לא משתלם כספית וכן לא נוח כי אין מספיק מקומות להטעין/להחליף סוללה.
אני איחלתי לחברה הזאת המון הצלחה, ובתקווה שאולי היא תשנה משהו בשוק המקומי וכן העולמי, אבל בדרך הזאת היא הופכת לעוד יבואן עם מכונית לא אטרקרטיבית, שזרקה את כל ההבטחות הקודמות שלה לפח, ולכן אני מאחל להם רק כשלון חרוץ.
12. לא לדאוג - הצרכן הישראלי לא פרייר
ש.ל. ,   צפון   (24.05.11)
אני בטוח שהם לא יצליחו למכור את הרכב במחיר כזה מופקע ועם תחנות טעינת סוללה שהמספר שלהם אלפית מכמות תחנות דלק והפעולה כזו יקרה ומסורבלת...
13. בקיצור.. אגסי , דחוף את המכונית....
אפי בפי ,   שפלת החוף הדרומית   (24.05.11)
נמשיך עם הבנזין.
14. זה מחיר של בנזין לא חשמלית
ישי תפוחי ,   ראש העין   (24.05.11)
לא יכול להיות שזה עולה אותו דבר זו טכנולוגיה אחרת
15. המחירים פשטו לא נכונים על המכונית החשמלית, היא עולה יותר!!!
אחד שיודע ,   תל אביב   (24.05.11)
16. החבילות של בטר פלייס מכילות הרבה יותר מחשמל. זה נתונים לא נכ
עמית   (24.05.11)
17. לא מפתיע - משמח ששוב שומרים על המסורת של חזירות ועושק צרכנים
עדי ,   מוסמוס   (24.05.11)
18. better pocket
הקוסם מארץ עוץ ,   ירושלים   (24.05.11)
19. לא יהיה זול לא נקנה
יונתן ,   תל אביב   (24.05.11)
הצרכנים לא מטומטמים. אם לא יהיה זול משמעותית נמשיך להצמד למכוניות המזהמות. בושה שהמדינה לא הגבילה את התשואה  הצפויה כשהעניקה להם רישיון. בטח עידן עופר בחש גם בזה.
20. החבילות נמכרות ברווח עצום השאלה אם יהיו לקוחות פרטיים שיקנו
אביב י. ,   באר שבע   (24.05.11)

אין שום סיבה למכור את הרכב הנוכחי, לקנות רכב חשמלי שהוא פחות מרווח ממה שיש לי כרגע ולשלם חבילה של 20 אלף ק"מ כשאני נוסע רק 13 אלף ק"מ בשנה.

 

 - אני מפסיד כסף על המכירה של האוטו הנוכחי

 - משלם מחיר מופרז על רכב חדש שהוא פחות טוב בביצועים ובנוחות מהנוכחי

 - משלם דמי מנוי חודשיים מופרזים על קילומטרז' שאני לא עושה

 - בגלל שאני לא מנצל את הקילומטרז' אני בתכלס לא חוסך כסף על דלק ואפילו מפסיד

 - לא ידוע עדיין אובדן הערך של הרכב</P>

gt; - אמינות הרכב אינה ידועה

 - טווח נסיעה של בערך 160 ק"מ במקרה הטוב, לעומת 550 ק"מ בממוצע היום. אם הסלוללה נגמרת בדרך אי אפשר להביא "סוללה בבקבוק".

 - כשיש לי דלק אני בטוח שאני יכול לנסוע. כל החלפת סוללה יתכן שיתקינו לך אחת דפוקה שתמות אחרי 2 דקות.

 

אדון אגסי, קח את המכונית החשמלית שלך ואתה יודע מה אתה יכול לעשות איתה....

ברור לי שאתה איש עסקים שמרוויח כסף, אבל בחייאת ראבאק לפחות תן עסקה משתלמת לרוכש.

21. פשוט לא לקנות ולהשאיר את הרווחים תאורטיים בלבד
אבנר   (24.05.11)
22. הוא יכשל בגלל החזירות והעיניים הגדולות.
המלך ערום   (24.05.11)
23. איש עסקים שמחפש לעשות קופה במסווה של איכות סביבה!
אמרו את זה קודם ,   לפני לא משנה   (24.05.11)
אין חדש תחת השמש..............אמרו את זה קודם לפני, לא משנה.......או הו זה משנה גם משנה.........
24. קשה לי להניח שחברות יכפו על עובדיהן דווקא את הפלואנס
וסביר להניח שלעובדים ,   עדיין תהיה בחירה   (24.05.11)

 בין 2-3 דגמים דומים.

אז איזה אידיוט יסכים לשאת בשווי שימוש לפי 123,000 ש"ח, על אוטו עם בגז' כמו של פיאט פונטו, מוגבל ביותר בטווח הנסיעה שלו ובמקומות הטעינה שלו??

25. אגסי+משפחת עופר= ניצול אזרחי ישראל
גיא הירשפלד ,   רוצים התקוממות אזרחי   (24.05.11)
26. פשוט חוצפה.
יוסי ילד שלי מוצלח   (24.05.11)
27. אגסי חייב ללכת בין הטיפות:
יצחק ,   חיפה   (24.05.11)
אם ימכור את הרכב במחיר סביר (עלות + מיסים + רווח נורמאלי), ואם החשמל לתפעול הרכב יהיה במחיר חברת החשמל, מהר מאד יעמדו אצלו בתור כדי לקנות את המציאה. ומה אז? אה. אז יתעוררו באוצר ויגידו: ככה? ומאין ניקח את המיסים שאנחנו גובים מרכבים רגילים? לכן הוא בונה את העסק כך שבאוצר לא יתרגזו.
לא מאמינים? תראו מה עשו גאוני האוצר לדיזל. אותה מכוניתעם מנוע דיזל צורכת כ- 30% פחות דלק ממכונית זהה עם מנוע בנזין. מה עושים? מעלים את מחיר הסולר מעל למחיר הבנזין, + מיסים על רכב דיזל.
לכן אגסי צריך להציע את הרכב החשמלי כך שכמעט לא יהיה כדאי לקנות אותו, ותסמכו על דנקנר שכבר יבשל קומבינה עם החברים באוצר.
לא "ירוק" (חוץ מדולרים) מעניין את הממשלה, רק הכנסות ממסים, ועל זה הם לא יוותרו.
28. המכונית אינה מיועדת לציבור הרחב...
תומר   (24.05.11)
השאיפה היא להתחיל בקטן, להגיע לפלח שוק של מספר אחוזים ורק לאחר מכן להתחיל לגדול. ככל הנראה עסקאות ליסינג יהיו יותר משתלמות.
ובנוגע לרווח, אנשים, החברה הזו השקיעה המון כסף בהקמת תשתית ועוד תשקיע יותר, זה רק לטובתינו. הדבר יתן בעתיד פתרון תחבורתי נקי. דגש על עתיד.
המחירים ירדו עוד מספר שנים. בעיקר אם תיכנס תחרות לשוק, מה שבטוח חברות אחרות לא ישבו בחיבוק ידיים.
אז תנו הזדמנות.
29. ס ב ל נ ו ת
דנה ,   רעננה   (24.05.11)
מה ההיסטריה ללכת ולקטול את אחד הפרויקטים החשובים ביותר שנעשו כאן ובעולם.

בסופו של דבר הכל יסתדר, המחירים יהיו מעולים, יהיה קל ונוח לטעון את הרכב, נשמור על הסביבה ונפסיק להיות תלויים בדלק הערבי.

תמתינו בסבלנות, אני סומכת על שי שיספק את הסחורה.
30. בטוח שהיו פריירים
(24.05.11)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה