כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
פלאפון מודה: גבינו בטעות על "שיר בהמתנה"
מירב קריסטל
פורסם: 24.05.11, 15:34
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות ב-21 דיונים
1. "כשל נקודתי, שמקורו בטעות אנוש - פשוט נתפסנו , בפעם הבאה
ששון   (24.05.11)
נשתדל שלא להיתפס..... טעות אנוש עאלק. גנבים
2. למה למה? חברה של גנבים לעזאזל, שמישהו יעצור אותם
אבי   (24.05.11)
3. "בשוגג", יא רייט. ומה בדיוק ירתיע אותם מלפשוע שוב?
שיטת מצליח ,   בתי משפט של התאגידים   (24.05.11)
אם אין שום קנס ענישה, והם פשוט מחזירים את הכסף שגזלו, אפילו בלי ריבית בנקאית נומימאלית, אותה הם הרוויחו בינתיים על הכסף שישב אצלם?

ובית המשפט, לא יושב בכיס של התאגידים? או שזה יחשב לי לזריקת נעל? מי משפיל ומבזה את מערכת המשפט? השופטים, כרגיל.
4. כשל נקודתי? טעות אנוש? חחחחחח זו השיטה של פלאפון
דן   (24.05.11)
וגם של אורנג'.

חברות ענק שפועלות בשיטה של המוסך השכונתי שלכם - שיטת מצליח.

פלאפון עשו את זה לאורך שנים עם:
גיבוי ספר טלפונים
גוו נקסט (גלישה של פעם)
ועוד שלל שירותים שהם החליטו על דעת עצמם שהלקוח רוצה.

חברות הסלולר גנבים ברישיון - ואם זו הוצאת דיבה - שיתבעו אותי, יותר מאשמח.
5. הוחכה לכך שבית המשפט מושחת!!
דוד ,   בננלאנד   (24.05.11)

החברות הגדולות תמיד עובדים בשיטת המצליח. הם יודעים שבתי המשפט מושחתים ולכן ממשיכים בשיטה שרואים בבנקים, בחברות תקשורת, ובסופרים. מספיק פעם אחת הבית המשפט יכניס לחברה את מה שמגיע לה והם יפסיקו את השיטה.

אבל השופטים מושחתים מהיסוד ומהראש. הרי השופטים ממנים את עצמם ללא שום תהליך דמוקרטי.

6. גנבים ..... שיטתי ....
רים ,   צפון   (24.05.11)

זו השיטה של פלאפון, בכל חודש יש טעות אנוש בחיוב שונה

בזבוז הזמן שלנו בכל חודש בבדיקת החשבונית ובהמתה למענה טלפוני והעצבים שלנו

עולה הרבה יותר מההחזר וביטול החיוב שמתבצע ע"י פלאפון

7. האם אין המטרה של ייצוגית להעניש ?
?   (24.05.11)
8. הם עושים את הכסף הזה ב 10 דקות
(24.05.11)
9. אני כבר מזמן עברתי לביג טוק! עדיף לשלם יותר ולהיות בעל שליטה
חופשי   (24.05.11)
נמאס מחברות הסלולאר הצמאות לכסף! אני מזמן החלטתי לעזוב את המפעיל הסלולרי לאחר שגיליתי שחוייבתי בסכומים מגוכחים. כבר אין לי כוח לריבים עם מוקדי השירות - אני מעדיף לשלם יותר ולהשתמש בביגטוק ככה שאני יכול לשלוט על הוצאות הסלולר.

נמאס מכל השופטים המושחתים שקונסים בסכמוים מגוחכים את החברות הגדולות במשק ונותנים אור ירוק להמשך העשיקה והגזל מהאזרח הקטן.
10. אני לא צוחק - אני הולך להיבנות על זה
(24.05.11)

מותר לגנוב ולשדוד

ואם נתפסים אז מחזירים ולא קרה כלום

 

אין פיצוי אין עונש

הכל חוזר למסלולו

 

שיטת מצליח מכה שוב

 

ושוב..

 

העיקר שיש שופטים בישראל

ושרים וממשלה בכנסת

 

עלובי החיים אתם

תתביישו

גנבים בני גנבים

בושה

גזלנים חמסנים

 

 

11. תביעה
חיים   (24.05.11)
לא - אלא אם כן זרקת בעל על שופט , על כל השאר יתפשרו איתך
12. ככה מעודדים חברות מסחריות להמשיך לדפוק אותנו.
נועם   (24.05.11)

מקסימום יחזירו מה שלקחו... אז לא פלא שכולם כולל כולם הפכו לקניבלים בשנים האחרונות. לא נוצר גוף ציבורי, משרד ממשלתי או חברה פרטית שלא מנסים ל**ין את הלקוחות שלהם, כי זו הנורמה וזו הדרך.

 

אני מחכה שתקום מפלגת צרכנים שתרוץ לכנסת על המצע הזה בלבד... מעריך שיקבלו 5-6 מנדטים לפחות.

13. בחיים,לעולם,אף פעם נבר אנד אבר אהיה לקוח שלהם שוב.
נועם   (24.05.11)

בשנת 2005 גזלו ממני 4500 ש"ח על גלישה סלולרית - גו-נקסט. עיקלו לי את חשבון הבנק ונאלצתי לשלם - פשוט גניבה ברשיון.

 

ב 2010 כנראה שעברתי איזשהו התקף פסיכוטי או משהו כזה כי הסכמתי לעבור אליהם עם 6 מכשירים עסקיים..... אוייויייי איזו טעות זו היתה. עשרות אלפי שקלים נגנבו ממני ואני לא מגזים. חשבון חודשי ממוצע של 1100 ש"ח הפך לחיוב מפלצתי של 4200 ש"ח לחודש ממוצע עבור 6 מכשירים שהשימוש בהם היה זהה לחלוטין....

 

מזלי שחוק ביטול ההתחייבות עבר בכנסת בדיוק בזמן מבחינתי והצלחתי להשתחרר בשן ועין.

 

אני את הלקח שלי למדתי - לעולם הם לא יזכו בי או במישהו מקרוביי כלקוח שלהם.

14. איך אדע שקיבלתי החזר?
(24.05.11)

לא שלחו לי שום מכתב ושום כלוםפ

15. מה שעשוי להצביע על המספר הנמוך של מנויים
שביק   (24.05.11)
שצורכים שירותי מודם סלולרי במחירים המופקעים שהחברות מוכות אותו בישראל לעומת מה שאפשר לרכוש בחול. פעם גנב תמיד גנב...
16. פלאפון צוחקת כל הדרך לבנק ...
losang   (25.05.11)

גם אני הייתי רוצה לגבות גביית יתר של מאות אלפי שקלים - ולהחזיר את הכסף ללא ריבית והצמדה אחרי כמה שנים...

 

בית המשפט - כדרכו - עושה שרות דב לקהל הצרכנים (אני מנסה להיות מנומס כלפי בית המשפט...)

17. פלאפון בעצמה זה טעות
מנוי בסלולר ,   תל אביב   (25.05.11)
18. חברת "פלאפון"ימח שמך וזכרך
אחד ,   צפון   (25.05.11)
פלאפון  במשך שנים פועלת בשיטת מצליח גונבות ועושקת לקוחות  אין שום טעות  הכל מתוכננן לפרטי פרטים.
19. תזהרו מחברת פלאפון
המתריע בשער ,   צפון   (25.05.11)

עם לא שילמתם בזמן עורכי הדין שלהם  יאמללו לכם את החיים פקודות מעצר עיקולי חשבון ורכוש   איסור יציאה מהארץ רישיון נהיגה ועוד ועוד  עם תהיו חייבים לחברת "פלאפון"דוגמא 300 שקל ולא תשלמו בזמן תוך כמה חודשים  זה עלול להפוך ל3000 אלף שקל ולסבל   ראו הוזהרתם.חברת  עורכי הזין שלהם ובמיוחד עורך הדין אליהו מלך יעשו לכם את המוות.

20. ואיפה משרד התקשורת? מדוע הוא לא מעניש?
גרי   (25.05.11)

בסעיף 58.6 ברשיון פלאפון כתוב:

"בעל הרשיון לא יספק, בתמורה או שלא בתמורה, שירות משירותיו, שהמנוי לא ביקש במפורש לקבלו."

פלאפון מרשה לעצמה לצפצף על הוראות הרשיון שלה ועל משרד התקשורת מבלי שיאונה לה כל רע.

הלו? מ-ש-ר-ד   ה-ת-ק-ש-ו-ר-ת ? אתם שם? שומעים את הנחירות שלכם עד לכאן! תתעוררו!!!

21. פלאפון גונבים בחסות החוק
רון   (25.05.11)

אם תשכח קנדה תשכח ימיני

שתיהיה כפרה ישראל לקנדה

חזרה לכתבה