כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
חברות הסלולר יחויבו לקצר את זמני ההמתנה
מירב קריסטל
פורסם: 25.05.11, 00:12
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 115 תגובות ב-103 דיונים
1. ומה עם משרדי ממשלה חב חשמל ורשות השידור?
אבי ,   רחובות   (24.05.11)
החוק צריך להיות תקף גם להם ולא רק לחברות הסלולריות
2. שכר שעה
אבי   (24.05.11)
שידאגו קודם שהנציגים במענה הטלפוני יקבלו העלאת שכר כי הם עובדים על בסיס שעתי
נשלח מהאייפון שלי
3. מנסיון כעובד חברה
בעיה ,   מרכז   (24.05.11)

אין ספק שהרעיון מדהים וכל הכבוד על ההתערבות של הממשלה .

אבל יש בעיה עם החוק :

גם היום כשזמני המתנה ממוצעים בחברות הם 40 דקות השירות הוא מתחת לכל ביקורת והפניות לא נסגרות בדרך כלל , אני לא רוצה לתאר מה יקרה כשהנציגים (שמרוויחים משכורת מינימום ולפעמים מתחת למי שלא ידע ) יצטרכו לזרז עוד יותר את זמני הטיפול ! לגביי הוספת עובדים אל תחשבו שכל אחד רוצה לעבוד בחברות הסלולר  לקבל משכורת מבישה וצחיקה תמורת העבודה שהם נותנים ( באמת עבודה מאוד קשה מכל בחינה ) להיתמודד כל יום מחדש עם לקוחות עצבניים (בצדק בדרך כלל ) . אם כבר אז צריך לחוקק חוק שהחברות מחוייבות להעלות את השכר לעובדים (משמעותית ) ובכך אנשים איכותיים יותר ילכו לעבוד בחברות הללו  וכתוצאה מכך התפוקה תיהיה טובה יותר השירות יהיה אדיב יותר וכולם יצאו מרוצים . ( פרט לחברות שישלמו יותר )

4. הגברת סמ"נכלית בפרטנר מחכים שעה ושש דקות בממוצע
רפי ,   צפון   (24.05.11)
אני לקוח של פרטנר כשלושה חודשים , ואני עומד לעזוב אותם בגלל השירות האותיות הקטנות וחוסר הכנות של אנשי המכירות . ואני עוזב למרות שבפרטנר יש לי את העסקה הטובה ביותר !!! ולא אכפת לי לשלם יותר בחברה אחרת!!! אני יוצא לשופינג של שירות.
5. חברות הסלולר מרוויחות יותר ויותר ומתדרדרות בשירות יום-יום
(24.05.11)
6. שלא ישלמו שכר מינימום
טל   (24.05.11)
שיעלו את שכר המינימום של נציגי השרות+שיקבלו עוד עובדים.
7. שחברת פרטנר לא תפר חוזה עם העובד
נציג אומלל   (24.05.11)
אם חברת פרטנר הייתה עומדת במילה שלה כלפי הנציגים, אולי הנציגים היו עובדים נמרצות ומחוייכים, בשטח לצערנו הכל הל הבלים! יש הפרות חוזה מצד החברה שבא פשוט לבכות
8. 6 דקות המתנה בפרטנר?
ארתור ,   דרום   (24.05.11)
לפני שבוע התקשרתי וענו לי לאחר 27 דקות המתנה, ומה שעוד יותר מעצבן שהעבירו אותי למוקד אחר והשיחה התנתקה והייתי צריך לחייג שנית.
עאלק 6 דקות.
9. גברת סמנכל אורנג..
אחד שיודע ,   חיפה   (24.05.11)
את שקרנית את אשכרה שקרנית!!!!!!!   אני התקשרתי אליכם בשבוע האחרון לפחות שלש פעמים בגלל טעיות שלכם!!!!!  שלכם!!!  המתני כל פעם  בסביבות ה 45 דקות!! אז מה את מבלבלת את המוח ממוצע של 6 דק' איפה הבושה!!!  את שקרנית!!! 
10. מי שניסה אי פעם להתקשר להוט יודע שהם לא עומדים בדרישות החוק
ישראלי   (24.05.11)
אני התקשרתי מספר פעמים להוט (למען ההגינות אני התנתקתי מהוט) ואף פעם לא ענו לי בפחות מ10 דקות. בסלולר המצב זהה.
החברה היחידה שלי (ואני אומר לי אישית) תמיד ענו מהר זה בזק.
אבל הסלולר זה פשוט נוראי השירות לקוחות של הוט (שהוא נוראי בפני עצמו) מחוויר לעומת המוקד של אורנג'.
11. גם אני יודע
הלוחש לסוסים   (24.05.11)
כמה שאתה צודק
נשלח מהאייפון שלי
12. פרטנר להמתנה:
IR   (24.05.11)

4 נציגים ביום אחד.

4 שיחות חדשות (לא אפשרו להעביר ממוקד למוקד בטענה של תקלה טכנית).

28 ד' בממוצע לנציג.

חשבונית שניה.

טעות של פרטנר בשתי החשבוניות.

זיכוי של פרטנר על שתי החשבוניות.

סה"כ שולמו 60 ש"ח מתוך 314 שחוייבתי.

 

רוב תודות "פרטנר" - שירותי סחיטה בע"מ.

 

 

13. אורנג׳
יוני ,   רמת גן   (25.05.11)
אני לקוח של אורנג׳ מספר שנים. מעולם לא רימו אותי בצורה שיטתית ובוטה כל כך. אני תמהה איך החברה עוד לא קרסה מתביעות, האומנם פראיירים אינם מתחלפים ? הם הודו בעצמם כמעט מדי חודש בשגיאות בחשבון. להערכתי מדובר בהיקפים של עשרו מיליוני שקלים שהם גובים במרמה כל שנה. ראו הוזהרתם
נשלח מהאייפון שלי
14. מתגברים?הסלולריות לא בכו שהן יאלצו לפטר??
מה קורה פה?   (25.05.11)
15. הבעיה מתחילה מאנשי המכירות
מומחה בתחום   (25.05.11)

החברות מציבות לאנשי במכירות יעדים אגריביים שגורמים להם להעלים מידע ואף לשקר ללקוחות ע"מ לעמוד ביעדי המכירות שלהם.

החברות מודעות לבעיה ונוקטות שמדיניות של העלמת עין מאחר וזה משרת אותם ואת היעדים שמציבים להם.

בעקבות שקרים אלה נציגי השירות עומדים חסרי אונים מול הלקוחת העצבניים.

ללקוח שקיבל מכירה איכותית אין סיבה ליצור קשר עם מוקד השירות שנה שלמה!

 

16. למה את מה שמגיע לכם אתם לוקחים בזמן
לקוח מאוכזב   (24.05.11)
17. יש להם בעייה אמיתית של כח אדם. שיגדילו שכר לשעה.
יעל ,   מרכז   (24.05.11)
ואז לא תהייה בעייה של המתנה.
18. האבסורד הגדול
יוסף ,   מרכז   (24.05.11)
חברות הסלולר משקיעות הון עתק בפרסומות, הן למעשה המפרסמות הגדולות ביותר במשק, אם רק ישקיעו אחוזים בודדים מהסכום הזה , לתגבור כח אדם, הכל היה נראה אחרת.
19. אפשרות להשארת הודעה
אסף ,   ראשל"צ   (24.05.11)

ואז במסגרת החוק לחייבם לחזור ללקוח בזמן סביר,

היות ואני עובד עם שלושתם אני יכול להעיד שכולם גרועים בסדר הבא

אורנג' הגרועים ביותר פלאפון מקום שני ומדלית הארד לסלקום.

 

20. 45 דקות חיכיתי למענה מחברת אורנג!!!!!
טל   (24.05.11)
פשוט בושה, בזיון, גועל נפש!!!
אלק 6 דקות, 45 דקות!!!

אפילו משרד הרישוי, מע"מ, אגרה, ביטוח לאומי, אפילו הם נותנים מענה מהיר יותר!

ושלא נדבר על הבזיון שהיה שם אחרי שהם ענו...
21. גם אני המתנתי באורנג' מעל שעה אני חוזר מעל שעה
אוניגמו ,   דרום   (24.05.11)

המתנתי 40 דקות עד שקבלתי את העובדת הראשונה

שאמרה לי שהיא מעבירה אותי ... התחננתי לעובדת שזה יהיה מהר

אבל לקח עוד כ 30 דקות - לא ויתרתי ...

 

בסוף הבטיחו לשלוח לי ערסל כפיצוי ....נו נו

22. הגמל לא רואה את הדבשת שלו
בהמתנה   (24.05.11)

אני עובד במוקד טלפוני

שנותן שירות למשרד ממשלתי ע"י הפניית

הציבור שמתקשר לטלפונים של עובדי המשרד

וזה עובד ככה:

שיחה ראשונה א' מתקשר ואנחנו מוסרים

לו הטלפון הרלוונטי לפנייתו.

א' שמח וטוב לבב שהוא עומד לקבל תשובות לשאלותיו

אך הוא הוא חוזר אלינו (הרבה פעמים כשמציין

שמנסה כבר מספר ימים)

כשהוא כועס על כך שהוא מנסה לתפוס את המשרד ואין מענה.

לנו כמובן אין מה לעשות ורק להתנצל בשם

אוכלי החינם האלה ולבקש שינסו שוב מכיוון שיתכן

ויש להם לחץ בעקבות החג/סופ"ש וכו'.

בושה למשרד בושה למדינה!!!

23. פרטנר שקרנים
שמעון ,   חיפה   (25.05.11)

אני אישית ניסיתי לתפוס את מרכז השירות בשבוע שעבר פעמיים ולאחר המתנה של חצי שעה התייאשתי וניתקתי

על איזה 6 דקות מדברים?הסרט נגמר

24. לא צריך חקיקה
נתן   (25.05.11)
מספיק להפעיל את הקנסות הקבועים בחוק על אי עמידה בתנאי הרישיון. אלא שלמשרד התקשורת אין כלכך חשק להרגיז את בעלי הממון.
25. יש דרך פשוטה לקצר את זמן ההמתנה
(25.05.11)
והוא לגייס עוד עובדים ולשלם להם שכר הוגן ולא מינימום ולתת להם תנאים שיהיה להם כיף לעבוד
26. כחלון תעבור דחוף למשרד הבינוי והשיכון !!!!!!!!!
חיים   (25.05.11)
צריכים שם אנשים כמוך!!!
עזוב אותך מסלולר את זה אני יכול לספוג
תתחיל לטפל בבעיה האמיתית של ישראל - נדלן.
חוסר פיקוח על דירות להשקעה.
כל אדם שני בישראל מחזיק ביותר מדירה אחת.
אנשים חוגגים עם יחידות דיור וחלוקת דירות ליחידות .
אין RENT CONTROL
אין פיקוח
אין בנייה
אין מחירון דירות.
יש חגיגות .
הבנקים וכולם עושקים .
הצילו.
27. סיוט באורנג'
מאוכזב אורנג ,   תא   (25.05.11)
אני לקוח של אורנג ומעולם לא נתקלתי בכזה שירות נורא . כל פעם שהתקשרתי לאורנג חכיתי למעלה מ45 דקות וכמובן שהנציגים לא עזרו לי , או שהשיחה התנתקה או שלא חזרו אליי. וגם התנאים שלהם רעים יותר מהחברות האחרות. פעם זה לא היה ככה. אני הייתי מחזיר את המפתחות במקום לשקר לועדה בכנסת
נשלח מהאייפון שלי
28. היום המתנתי לאורנג' 28 דקות מדוד. שקרנית חסרת בושה.
זיו   (25.05.11)
29. מתקשרים מהסלולר ממתינים 45 דקות והחברות אומרות שהן מפסידות..
אנטי-סלולרי   (25.05.11)
30. עוד משהו... שההמתנה תהיה על חשבונם
תמיר   (25.05.11)
גם אנחנו ממתינים על הקו יותר מידיי זמן וגם משלמים על זה
בתור אחד שהיה באורנג' ועכשיו עבר לפלאפון והחברה שלי בסלקום, לא היה מצב שענו פחות מ 10 דקות, אף חברה לא צדיקה!
ולהתחיל לחוקק שהשיחות שירות כולל ההמנתנה למענה יהיו על חשבונם, ברגע שזה יהיה הם יתאמצו לתת שירות הרבה יותר מהר!
תגובות נוספות
חזרה לכתבה