יחסים  מכתב גלוי
ח"כ יקר, חוק חזקת הגיל הרך גזל ממני את בתי
אדם אחד
פורסם: 16.06.11, 11:47
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 224 תגובות ב-96 דיונים
1. כל הכבוד! הלוואי ויהיה מי שיקשיב
אלמונית ,   ירושלים   (16.06.11)
ויפעל.
2. צודק
יעל ,   רמת-גן   (16.06.11)

אתה מציין בתחילת הטור שלך שאתה במקצועך מהנדס תוכנה. כלומר אדם משכיל.

אני מניחה שגם גרושתך אשה משכילה.

האם חשבת לתומך מה הניע אותך לבחור דווקא בה להיות זוגתך?

האם בעבר בהיותך רווק לא פסלת בחורות שנימצאות ברמת השכלה נמוכה משלך?

האם לא התנשאת מעליהן?  האם לא פסלת אותן על הסף?  או רק השתעשת איתן בשביל להעביר את הזמן עד שתימצא המתאימה המשכילה?

 

ובכן יקירי הנכבד, בעלי נימצא באותה רמת השכלה לשלך,אולי אפילו מעל,אדם צנוע מאוד,עניו,לא מתנשא,בחר באשה פשוטה ועממית שלא תעשה עליו טריקים מיותרים.

 

בכל מקרה למרות שאנו לא קוראים את הצד השני,שיכול להראות תמונה שונה לחלוטין ממה שאתה מציג יש  אמת בדבריך.

 

והכי חשוב -גברים משכילים ואמידים,לא להתנשא.

3. איך היא יכולה למנוע ממך? כעובדת במערכת המשפט
(16.06.11)

אני מכירה תיקים של אמהות שלא עמדו בהסדרי ראיה,

חויבו ע"י בימש לעמוד בהן + תשלום של קנס ביזיון על כל הפרה של החוזה

4. עשית שטות שחזרת לארץ
(16.06.11)

בארה"ב היית מקבל משמורת משותפת בלי בעיות

בארה"ב גם היית משלם פחות דמי מזונות. (שם אין מדור ואין מזונות לפי דין דתי אלא לפי דין אזרחי שיויוני).

שם אשתך לא היתה מצליחה לסחוט אותך.

עכשיו רק תתכונן לבחורת המגיבות הבריקודות שיאשימו אותך בכל. יגידו לך למה לא נלחמת עליה, יגידו לך שאתה בכיר בהייטק ולכן יכול בקלות לשלם את כל דמי הסחיטה, יגידו לך האם טיפלת בה באופן שווה?

וזה באמת נראה לך מיקרי שישר חזרתם לארץ היא התגרשה ממך?

אני בטוח  שהיא תיכננה את זה במשך זמן ואף שיכנעה אותך לחזור לארץ והכל בשביל להתגרש בתנאים מועדפים.

למה,למה חזרת לארץ? היית יכולת להיות הרבה יותר מאושר שם.

 

5. חברים יקרים
בחור מבוקש ומנוסה   (16.06.11)
לפני שאתם מכניסים לקשר ילדים בחנו את הקשר של בת הזוג עם צאצאי המשפחה שלה ולך במשך זמן ממושך, אחר כך הכניסו בעל חיים לבית וצפו כיצד היא מטפלת ואם אחר כך תחליטו שכן היא ראויה - קחו עורך דין שינסח לכם מסמך משפטי.
אם היא אדם טוב שכוונותיו כנות ולא ניצול או בחירה מהקשר אם קצת קשה לא תהיה לה בעיה לחתום על הסכם הוגן.

סוף מעשה במחשבה תחילה.

בהצלחה ושבת שלום לכולם ולכולן :-)
6. כתבה נכונה ועוד לא מספיק תקיפה
אילן ,   ירושלים   (16.06.11)
יש במדינה שלנו אי שיוויון כל כך אדיר- אישה יכולה להפר סדרי ראיה ולמנוע שהאב יראה את ילדיו חודשים ואף אחד כמעט לא יעשה כלום - ואז כשכבר יעשו אז זהו נגמר וחסל. ברגע שהאב נקלע למצוקה כלכלית ולא יכול לעמוד במזונות אז לא מעניין אף אחד ואם רק יעז לשלם שקל פחות (כי הוא ממש לא מסוגל לא שהוא לא רוצה) אזי יש הוצאה לפועל וכו'...
מתי יהיה הוצאה לפועל של סדרי ראיה? שיפעלו גם הם מהר?
יש לאישה גרושה בארץ כוח שאין לאף אחד בעולם - שליטה על ילדי אחר כדי להוציא ממנו מה שהיא רוצה.
כל המצב בארץ לא תקין - החל מחזקת הגיל הרך, מזונות לא הגיוניים ועוד המון.
7. מסכימה עם כל מילה ומשפט שכתבת.
סינדי   (16.06.11)

זהו באמת חוק מגעיל ומכוער.

היתה לא מזמן תוכנית על כך (נדמה לי שבערוץ הראשון), ואני חייבת לומר שנמלאתי גועל מהנשים ה"מקצועיות" שהופיעו שם. וגם ממספר אמהות.

אני מתקשה להבין, כיצד אישה שהיא אם, שרוצה, סביר להניח, את טובת ילדיה, יכולה לגזול מהם דבר כל כך חשוב כמו - אבא.

אני אישית מכירה, לצערי, לא מעט מקרים כאלה ובכולם, האמא או פרימיטיבית או פסיכית או שניהם. ולא, לא פסיכית מבחינה של אבחון מקצועי. פשוט נמצאת במצב של טירוף מוחלט בקשר לגבר שהיה בן זוגה. אז זה מילא, אולי יש לה סיבות. אבל להתעמר ככה בילדים? בד"כ אי אפשר בכלל להגיע להיגיון של אותן נשים.

ועוד תופעה שנוכחתי בה. לרוב, אולי בכל המקרים שאני מכירה אישית, מי שמדרבנת ועומדת מאחורי אותו אמא, היא האמא שלה. מגעילה ואנוכית ולרוב גם אלימה מאד. לעיתים רבות היא היא המשפיעה על בתה שחלשה באופייה.

אני שנים כבר מתריסה שחייבים לערוך שינוי מיידי בחוק הזוועתי הזה.

אני מאד מכבדת את שעשית, כותב המכתב.

אולי תעשה את שעשה אתמול אותו בחור שהחליט להוביל לחרם צרכנים והתגובה היא עצומה. תחתימו מאות אלפי חתימות (אני בטוחה שתהיינה גם נשים שתחתומנה. אני ברור שאחתום), ותעבירו את הטופס המוחתם לכל חבר וחברה בכנסת. תכתבו מאמרים, תפעלו לכך שיהיו יותר תוכניות במדיה. תפעלו כלובינג בכנסת. עשו משהו! הרי אתם בעלי יוזמה וכוח, על פי מה שגברים לרוב אומרים על עצמם (והפעם בלי ציניות).

כל אחד לבד, לא יגיע לשום מקום.

ואתה באמת צודק. אני מכירה אישית גברים שוויתרו על ילדיהם. כלומר - ניתקו כל מגע איתם, בגלל שלא יכלו לעמוד בכאב.

אני מאחלת לכם המון הצלחה והכי מהר.

8. דילמת האסיר
גל ,   תל אביב   (16.06.11)

מדהים, קראתי כל מילה שלך בעיון רב וליבי איתך, כל מילה שלך טעונת כאב ואהבה לבתך.

אין ספק שקיימת דילמה רצינית באשר לדרך פעולה במצבים כאמור. לצערי רבים המקרים שאני שומע שגבר כלוא בין אהבת ילדיו לבין הרצון לחסוך מהם ריקושטים מחיכוכים מיותרים.

 

מבלי לשפוט את אשתך, שכן עמדתה לא מובאת כאן. אני חושב שמדובר בהוראת חוק דרקונית שמעוולת אבות רבים ומשמשת כלי לנקמנות והתנהלות רוויית יצרים.

 

כולי תקווה שמערכת החוק והמשפט תשכיל להבין זאת.

 

9. גברים שילדיהם חשובים להם צריכים להתאחד ולהיאבק - השינוי יבוא
ציצקו   (16.06.11)
10. גברים גרושים קומו להבעיר את הרחובות, החזירו פנקסי מילואים
יניב ,   הרצליה   (16.06.11)

יש הרבה מה לעשות.

 

נכון שהחוקים שיש היום הם חוקים פופוליסטיים שחוקקו כדי לרצות את התנועות הפמינסטיות. אבל הם לא חוקים מהשמיים.

 

להציף את ח"כ במכתבים, להגיע למפגשים של ח"כ ולהציף אותם בשאלות על אפליית הגברים, להגיש בגצים נגד הפרקליטות. לבקש מהתקשורת להציף את הנושא

 

ואם זה לא עוזר אז במצריים וטוניס זה כן עזר להתחיל במחאות עממיות, להחזיר פנקסי מילואים, לסרב לשלם מזונות עד ש... הפגנות ושלטי חוצות, גם שלטים קטנים בצמתים עוזרים.

 

11. היטבת לבטא גם את הפצע שלי ושל ילדי- תודה
רפאל נ ,   תל אביב   (16.06.11)
12. שיוויון הוא שיוויון
דורי ,   הרצליה   (16.06.11)
אין ספק כי ילדים צריכים את שני ההורים. על אחת כמה וכמה כאשר ההורים מתגרשים. אב הרוצה לגדל את ילדיו צריך לשאת באחריות ההורית ולקבל אותה, מבלי שיעבור שבעים מדורי גהנום כדי להוכיח שמה שהיה דקה לפני שהתגרש צריך להיות גם אחר כך. הילדים חייבים להיות מוצאים מכל מאבקי הגירושין. יש בישראל היום למעלה ממאה אלף ילדים ש"זוכים" לבקר את אבא אבל לא לחוות את הורותו המלאה.
חוק חזקת הגיל הרך צריך לבטל אפליה מגדרית לבחון כל מקרה לגופו ןלאפשר לכל הורה באשר הוא להיות הורה ומעבר לכך לכל ילד באשר הוא לגדול עם שני הורים.
13. בתי משפט לעניני משפחה אוטומטית לטובת האישה
יעקב   (16.06.11)

זו הרגשתי.

הם פוסקים מזונות ענק. מנתקים אבות מילדיהם.

מדינה בלי שוויון לגברים

14. המצב משתנה, דע את זכויותיך
עו"ד בדיני משפחה ,   תל אביב   (16.06.11)

כיום יותר שופטים פוסקים משמורת משותפת למרות התנגדות האם. כיום נפסקים יותר ויותר הסדרי ראיה רחבים, היינו פעמיים באמצע השבוע עם לינה וכל סוף שבוע שני, משישי עד יום ראשון בבוקר.

אולי בחרת למנוע מהילדה "מלחמה", אבל האם לא היה עדיף להילחם שנה-שנתיים ובתמורה להעניק לילדתך זמן רב יותר עם אביה?

בכל מקרה עוד לא מאוחר, נושא משמורת והסדרי ראיה לעולם יכול להשתנות ועדיין יש לך אפשרות לפנות לביהמ"ש ולשנות את המצב.

15. דרוש ניקוי יסודי של הזוהמה של השופטים לפני שיחל שינוי אמיתי
אלקזאי   (16.06.11)
16. ברוקר טוב וברוך הבא למדינת ההתעללות באבות ובילדים
אלקזאי   (16.06.11)

מי שעדיין לא הבין שמדינת ישראל מתעללת במאות אלפי אבות וילדי גירושין, כנראה שיכיר זאת על בשרו וזאת כאשר הנתונים מדברים על 40% גירושין.

חברי הכנסת העלובים שלנו ממשיכים במירוץ המטורף לתהום ומחוקקים בכול יום חוק נוסף שמכתיבים להם ארגוני הנשים.

תמשיכו לשרת במילואים ולשלם מיסים, זה לא יעזור לכם כלום ברגע הגירושים, ושלא תחשבו שזו בחירבה שלכם מכיוון שלנשים שווה להתגרש ולכן 85% נהגירושין הם יוזמה של נשים.

17. Feminist, have you read this article?
Sexist Pig   (16.06.11)
Good. Now read it again, slowly.

This is you. This is your legacy. This is your "achievement".

This is what your "liberation" is all about. It's about turning children into weapons of war in an effort to secure resources you didn't earn. It's about putting decent hard working citizens under house arrest because a member of the "protected gender" decided to accuse them of violence. It's about courts that defile the concept of justice by overlooking facts and evidence and judging people by the contents of their pants. It's about turning the institution of marriage into a financial trap for men, and then having the nerve to call them "childish" and "afraid of commitment" when they started refusing to put their necks under the guillotine. You spit on decent, productive, law abiding citizens while rewarding beggars, leeches and criminals.

It's quite amazing how much damage a group of bitter, talentless individuals has managed to inflict on our society. But it won't go on for much longer. Your arrogance blinds you. You have overstretched your forces, and grabbed more than you can carry. You have stolen too much from too many people. Your former allies are now your bitter enemies. Men have seen that your "equality" comes at the expense of their civil rights and hard-earned achievements. Young women are slowly beginning to understand why they are struggling to convince anyone with a functional brain to marry them.

Tick tock tick tock tick tock tick tock tick tock.....

Your time is almost up.
18. מה עם שופטים שמונעים מאבא לראות ילדים?
זעקת האבות   (16.06.11)

יש שופטות בבית משפט למשפחה ברמת גן - שמונעת מאבות לראות ילדים.

 

שופטות  - שמרחיקות אבות מילדים ולהפך.

 

הגיע הזמן לצעוק את הצעקה.

19. כל הכבוד על הכתבה - מחזק אותך!!
עידו   (16.06.11)

אתה צודק לגמרי - תלחם ועל תוותר!

 

20. סוף סוף
אני ,   צפון   (16.06.11)
סוף סוף מישהו מבטא את הכאב שאנחנו חשים יום יום שעה שעה. בא לי לבכות מצד אחד ומצד שני לשבת באוהל מחאה מול ביתו של שר הרווחה ואו שר המשפטים ולראות איך כלום לא ישתנה בצער. אני כל כך מזדהה עם כותב המאמר לגבי דור שלום שגודל עם שסע עמוק בנפשו.
21. הפתרון - לא להתגרש כשהילדים קטנים
גרוש   (16.06.11)

אם הילדים חשובים לך, תבלע את הצפרדע ותישאר נשוי עד שהם יגדלו.

כך לאשה יהיה פחות כח להשתמש בהם נגדך (לילדים הגירושים הם נזק בכל גיל).

 

להזכירך, במדינת ישראל הנאורה, הגבר יכול להתגרש מתי שהוא רוצה, והאשה יכולה להתגרש מתי שהגבר רוצה...

22. הימים אלו מוקם מטה המאבק להורות הוגנת.
מטה המאבק   (16.06.11)

בס'ד

 

חברים הגיע הזמן להתאחד ולהאבק על שיויון וצדק !!!!!!!

בימים הקרובים יפתח מטה מאבק להורות הוגנת בגני תקוה/גת רימון .

כולם מוזמנים להגיע ולעזור במאבק עד שיבוא השינוי .

ABOLIEL1@WALLA.COM

ברק

23. אני פונה כאן לאמהות גרושות באשר הן!!!!
אמא שבאמת משתדלת   (16.06.11)

אמהות יקרות, גרושות מרצון או שלא....

אני קוראת לכן בכל לשון של בקשה

תנו לילדים להיפגש הם האבות שלהם מתי שאפשר ומתי שירצו ומתי שמסתדר לשני הצדדים....

התגרשתי לא מזמן, לא היה טעם לעשות את זה בצורה לא מכובדת כי כולם סובלים , ריגשית, נפשית וכלכלית. למרות שיכולתי להוציא סכום נכבד של מזונות, הסתפקתי בסכום סביר שהיה מקובל על שני הצדדים (אם היה יותר מדי הוא היה מתנגד מן הסתם) , הסכמנו על זמני מפגש בין האב לילדים אך בפועל מתי שנוח לכולנו הוא בא לקחת אותם ומתי ש הם מבקשים ומתגעגעים הוא בא אליהם. לעולם לא אסגור את דלת ביתי בפני אבי ילדיי. זה הבית שלהם!!! תפנימו, אתן האמהות אבל גם לילדים יש זכויות. יש להם את הזכות לגדול במינימום משקעים ומינימום סבל, מה שהם ממילא חווים עת גירושי הוריהם!

אמהות יקרות, אתן פוגעות רק ואך ורק בילדים שלכן. ואל תשכחו- הכדור עגול. הילדים הם המראה שלכם, איך שתלמדו אותם שמתנהגים כך הם ינהגו- וזה עלול לחזור אליכן בבומרנג.

היו טובות. אל תקשו ליבכן. לפחות למען ילדיכן.

קחו את זה לתשומת ליבכן. ואתן עוד תראו שגם לכן יהיה יותר נעים לעשות זאת בשיתוף פעולה. אז מה אם הכל נגמר, ואולי גם מאוד נפגעתן. אל תשתמשו בילדים כנקמה. הם המסכנים בכל הסיפור.

מקווה שאצליח כאן לעשות שינוי ולו אחד. הרווחתי את "לחמי" בצורת עוד ילד שמח.

תודה.

24. פגיעה אנושה באבות הגרושים
יוסיפון ,   תל אביב   (16.06.11)

אכן המדינה פוגעת באבות הגרושים בהיבטים של

1. ניתוק מילדים + רווחה חד צדדית לטובת האישה

2. מזונות בסכומים לא ריאליים

3. חד צדדיות לטובת האשה בעת הגשת תלונות אלמ"ב

4. הפעלת לחץ לא סביר מצד מערכות הוצל"פ כלפי גברים חייבי מזונות

 

הגיע הזמן לפעולות מחאה באמצעות מטה מאבק לאחוד כל הכוחות.

יש כבר מספיק אנשים שסובלים.

 

 

 

25. גם אני באותה סירה ובדיכאון עמוק ולא רואה עתיד
לוחם   (16.06.11)
בא לי למות. לא יכול יותר לשאת את הניתוק מהבן שלי. 8 שעות בשבוע בלי לינה ופעם בשבועיים ארוחת ערב ביום שישי. זה מה שאני מקבל. יותר נכון זה מה שהבן שלי מקבל. והוא מתגעגע אליי מאד ובוכה שרוצה להיות איתי יותר.
26. גם אני כתבתי מכתב
יריב ,   חדרה   (16.06.11)
לחברי הכנסת, ומי ח"כ היחיד מתוך 120 חברי כנסת שהחזיר לי תשובה?
נחמן שי, איש יחיד בדורו כנראה, אבל מעבר ל"אני מודע לבעיה ואשתדל לעזור" גם ממנו כנראה לא תבוא הישועה.
חברי הכנסת כבר שכחו מזמן למה הם יושבים בכסא שלהם, מי ייתן ואחד מהם ירים את הכפפה ויעזור לנו הגברים הגרושים לחזור ולהיות הורים לילדים שלנו.
27. אל תשכחו שיש אבות שמתנערים כי נוח להם!!!!!
1   (16.06.11)

זה לא כי האמא מונעת, זה לא כי האמא מסיטה, זה כי לאבא יותר נוח מבלי המחוייבות הזו!!!!!! לאבא יותר נוח לא להשקיע משאבים כדי לראות את הילד שלו!!!! אל תוציאו את כל האימהות מפלצות, הגברים אינם טלית שכולה תכלת.

 

28. טעית פעמיים
חסר תקנה   (16.06.11)

פעם ראושנה כשנתת לה גט בלי להבטיח את זכויותך

זה נכון שיש בארץ חוק המפלה גברים אבל יש בארץ גם מוסד רבנות שאתה יכול להשתמש בו לטובתך במיוחד במקרים כאלה.

אני לא בעד כל אותם סרבני גט אבל כשמשחקים מלוכלך אז משחקים מלוכלך.

היית צריך לסרב לגט, לבקש שלום בית וכו' היית מעכב את התהליך עד שהייתה נשברת ונותנת לך את את הזכויות שמגיעות לך על הילדה או שהיו עוברות כמה שנים עד שהיו מכריחים אתכם להתגרש ואז הילדה גדלה....

 

טעות שניה שהתקמצנת על עורך דין טוב. ניסית לחסוך כסף בהתחלה ובסוף אתה מבזבז יותר עכשיו. מה שעולה בזול עולה אחר כך ביוקר.

אם היית לוקח את העורך דין הכי טוב בשוק אמנם היית משלם יותר אבל אני מבטיח לך שאישתך לא הייתה לוקחת עורך ברמה כזאת ואז העורך דין שלך היה מוציא את כל מה שאתה צריך לקבל.

 

 

29. הצעה לגברים מתגרשים..
גרוש1   (16.06.11)

לא משנה מה הסיטואציה שהובילה לגירושין, תעשו לעצמכם טובה אמיתית, תפתחו ראשונים תיק ברבנות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  לא בביהמ"ש!!!!!!!!!

 

הדיין בבית דין רבני פוסק לפי דין תורה ויש המון הבדל, למשל, אם הגברת עוזבת את הבית על דעת עצמה ולא משנה מה הסיבה (כמובן שלא אלימות וכו'), במקרה כזה המזונות צונחים לסכום מצחיק (במקרה שלי 900 ש"ח על ילד אחד).

 

הדיין הוא אנושי ואמיתי ומקרין חום לשני הצדדים וגם יודע להשתיק בכבוד את הצד המפריע אבל בלי לצאת עליו קארטה..

בקיצור, איפה שיש תורה יש צדק ! לא כמו בבית משפט שפשוט גומרים את הגבר בגלל שהאשה משקרת ובוכה.

 

30. כאב לי לקרוא את הדברים.
מיכל ,   ירושלים   (16.06.11)

האגו הארור הזה (הילד במשמורת שלי ואני אחליט...) שהורס חיים של אנשים, שהורס חיים של ילדים. ילד צריך גם את אבא שלו לצידו. מה הטעם להרחיק ביניהם? לייצר פרנסה לדור הבא של הפסיכולוגים?

 

אני מבינה שלא מומלץ לטלטל את הילד בין בתים בכל יום, אבל למה הגבולות צריכים להיות כ"כ הדוקים עם תאריכים ושעות? נראה על פניו, שיותר אמהות רוצות ובשלות לקחת את אחריות הגידול הדומיננטית על הילדים ויש אבות שמסתדרים עם העניין. אני גם חושבת שחום אמהי ונוכחות אמהית (חיובית) חשובים מאוד עבור הילד, כתבתי זאת לא מעט פעמים, אבל אני לא מסכימה לאוטומטיזציה שנעשית כאן ולקשיחות הבלתי מתפשרת.

 

כל מקרה לגופו. יש אמהות שרוטות ופגועות שמתנקמות בגרוש שלהן דרך הילדים. יש כאלה שמלעיטות אותם בסיפורי זוועה על אביהם. מרעילות ומרחיקות אותם לאט לאט (או מהר מהר) רגשית ופיזית מתוך "רצון". כשהייתי נערה היה לי חבר שלא היה בקשר עם אביו במשך שנים. הוא סיפר עליו סיפורי זוועות. סיפורים שיצאו מפיה של אמו ולא מזכרונו. הוא הדביק זכרונות קטנים שהתאימו לסיפור שהיא סיפרה אבל בגדול, כשחפרנו יחד בעניין, הוא נזכר דווקא בדמות של אב חיובי.

 

מסתבר שאמו אמרה לו בגיל 5 שכדאי שיתחבא שאביו מגיע לאסוף אותו כי הוא יכול להרביץ לו ו(למרות שבפועל הוא לא זוכר שהוא הכה אותו) וכך היה, פעם אחר פעם אחר פעם עד שנוצר נתק. אני לא יודעת מה התרחש שם בין הוריו. ייתכן שהיא באמת הייתה אומללה לצידו של אביו, אבל כל זה לא קשור לילד.

 

מעבר לענייני אגו והתחשבנות מגעילה ומזיקה, קיימות גם נשים שלא כשירות לקחת על עצמן את תפקיד ההורה הדומיננטי. צריך להקים ועדה שתבדוק כל מקרה לגופו ולא תייסר אנשים ותגרום לנזק בגלל עצלות, חוסר ברצון להקצות משאבים לעניין וחשיבה מרובעת.

 

אני מאחלת לך ימים יפים עם בתך. שמערכת החוק תפקח את עיניה ואוזניה.

 

 

תגובות נוספות
חזרה לכתבה