כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
פלאפון נזכרה לחייב על חריגת גלישה אחרי כשנה
מירב קריסטל
פורסם: 08.08.11, 11:58
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 81 תגובות ב-46 דיונים
1. 90 ש"ח למגהבייט
שמעון ,   קריות   (08.08.11)

90 ש"ח למגהבייט בחו"ל  - זה מה שגובים.חברות הסלולר בחו"ל.

 

גם בארץ שוד מאורגן.  לא לגלוש !!!

2. באורנג׳ זה לא היה קורה...
נציג Orange ,   כפר סבא   (08.08.11)
שיצור איתי קשר אם הוא מעוניין לנייד...

נשלח מהאייפון שלי

נשלח מהאייפון שלי
3. זה עוד סביר- כנסו ולא תאמינו!!!
משה ,   הוד השרון   (08.08.11)
זה עוד בסדר, אני החודש חיוב יולי 2011) רואה שהחיוב שלי ב-YES גבוה יותר, התקשרתי ואמרו לי שחיבו אותי על שהזמנתי משחק כדורגל בשנת 2005 ולא חוייבתי בעבר, נו מה אתם אומרים?!?!?!? לא יאומן אין דברים כאלה!!!! חצופים זה לא מילה!!!!! 
4. חברות הסלולר - המונופול הגדול שצריך ליפול
גדי   (08.08.11)
רבותיי,
הגיע הזמן שנבין כי חברות הסלולר הפכו להיות מונופול ביורוקרטי מסואב שיותר משמטרתו לשרת את לקוחותיו נאמנה, הוא רוצה לשלשל את כל כספם לכיסו.

כיום, לאחר החוק בדבר שירותים סלולריים שווים לכולם, כבר אין צורך לדרוך באף סניף של חברה סלולרית אלא ניתן לרכוש את המכשירים נבפרד וחברות הסלולר החזיריות מחוייבות לתת לנו בדיוק את אותם שירותים שהיינו מקבלים לו היינו רוכשים את המכשיר אצלן.

הגיע הזמן להצביע ברגליים ולהדיר עד כמה שניתן את רגלינו מסניפי החברות הסלולריות ואם צריך אף לפתוח במחאה נוספת כנגד המחירים האסטרונומיים, דפי הפירוט שדורשים דוקטורט בכלכלה כדי להבינם וההתנהגות הדרקונית של גביית תשלום עבור שירותים שהצרכן כלל לא משתמש בהם.
5. גם ספקית אינטרנט כלשהי נזכרה לעשות משהו דומה אחרי הרבה זמן
אפי   (08.08.11)
מעל לשנה לפחות בתקופה. בחלק מהשיחות אף טענה שמדובר על משהו מ-2007 שעשתה זאת באפריל 2011. אז חברות התקשורת עושות על הלקוחות מה שבא להן
6. ומה אם סלקום ואורנג'?
(08.08.11)
למה אין אף פעם בYNET כתבות נגדן?

7. לא קורה באורנג'?
דפי ,   תל אביב   (08.08.11)

ביולי שעבר חייבו אותי 700 שקל בגין אסמסים מהתקופה של יולי-ינואר 2009!!! נראה לך הגיוני???? רק אחרי מלחמה טרחו לזכות אותי.

בכל החברות זו התנהלות בשיטת מצליח! מצפים שלא תבדוק בקפדנות את החשבונית ואז יכניסו לך סכום מכובד . ועוד על זה מצפים שנשתוק!

8. אתה לא לבד
jay ,   tlv   (08.08.11)

חויתי חיוב כזה שלטענת פלאפון נבע מתקלה במחשב שלהם.

הצעתי להם לרדת מזה והיה לי קייס לנצח במשפט.

 כיון שהתעקשו על 300 ש"ח,

התנתקתי תוך שעה ועברתי למתחרה.

מאז פלאפון השקיעה יותר  מהסכום הזה בנסיונות לשכנע אותי לחזור.

במקום להתרגז ולהתחרבש בחרא, הרגתי אותם שהם עוד קטנים........

לכו לחפש מי,

אני לא !!!

 

9. רק תובענות ייצוגיות ירתיעו את חברות הסלולר
אדם   (08.08.11)
10. חברה כל כך כושלת. לא יעזור להם כלום!
(08.08.11)
11. פשוט חוצפה!
(08.08.11)

והם גם יודעים את זה.

 

שיטת מצליח במיטבה.

 

צריכה להיות התיישנות על חובות הזויים כאלו.

12. תתבע בתביעות קטנות ונראה אותם
חיים ,   מרכז   (08.08.11)
13. בעצם למה לא
(08.08.11)
אם המוסד לביטוח לאומי, "נזכר" לדרוש כספים כעבור 6 שנים ויותר, וזה מוסד האמור להתנהל על פי כללי מינהל תקין.
14. ynet אני כותב טוקבק זה בתחינה
(08.08.11)
אנא פרסמו כתבה על חוק הניידות. אנשים לא מודעים לעובדה שהם יכולים לקנות טלפון, נגיד samsong galxy s2 בכ- 2500 ש"ח בשוק הפרטי (באיביי עולה פחות מ 360 דולר וניתן למי שרוצה לעברת בארץ בתוספת תשלום קטנה יחסית) ואז ללכת לחברת הסלולאר ולקבל זיכוי של 5000 ש"ח כאילו הוא נקנה בחברת הסלולר עצמה (5000 ש"ח זה מחירו בחברות הסלולאר).
לאנשים אין מושג קלוש בנוגע לנקודה הנ"ל. ynet בבקשה תרימו את הכפפה ותפרסמו ידיעה בנושא.
15. עם נטויז'ן
מקרה דומה   (08.08.11)
היה לי מקרה דומה. איך אפשר לשלוח ל YNET שיבדקו לי את זה?
16. NYOTERMALEHAMTIN
NYOTERMALEHAMTIN   (08.08.11)
http://www.youtube.com/watch?v=EewGMBOB4Gg&NR=1
17. צביעות מטעם הלקוח והכתבת
(08.08.11)
אם הלקוח היה נזכר שמגיע לו זיכוי אחרי שנה הוא לא היה מהסס לפנות לפלאפון (או כל חברה אחרת) ולדרוש את כספו חזרה. אין סיבה שגם לחברה לא תהיה זכות דומה.

מעניין מה יקרה בפעם הבאה כשהכתבת המהוללת תתקל במקרה בו לקוח יזכר אחרי זמן רב שמגיע לו זיכוי. האם גם אז נזכה לראות כתבה ב-YNET עד כמה הלקוח לא בסדר מכיוון שפנה אחרי זמן רב ודרש את כספו חזרה?

משום מה יש לי הרגשה שלא.

צביעות כבר הזכרתי?!
18. הכח בידינו
מיכאל ,   פריפריה   (08.08.11)

הכח בידינו הצרכנים

להמשיך בנטישה המונית את סלקום ,עד שלא יהיה מצב של להרויח פחות ..אלא ממש הפסדים ....נראה אותם לא מורידים למחירי ריצפה  ריאליים ,

די לעושק ...

וכשזה יקרה ...שנסיים עם סלקום ....נעבור לאורנג' ופלאפון   שיזכו לאותה ההשפלה

צרכנים ....לשחוק אותם עד  שיעריכו  אותנו הלקוחות

קדימה להתנתק מסלקום ...מרד  הסלולר

..

חרם מסיבי על סלקום - עזיבה המונית למען מחירים נמוכים יותר.לאחר שהחברה תכנס לקשיים המחירים הנמוכים מ-א-ו-ד יצוצו בכל חברה.כי - הם מפחדים.היי תתעוררו ותשתחררו מהציניות שלכם: הכוח הוא שלנו - הוא בידינו - אנחנו משלמים - אנחנו מחליטים.

19. מי אמר שאין ויכוח לגבי זכאותכם
(08.08.11)
העובדה שאתם עושים מניפולציות וגורמים לאנשים לחרוג ללא ידיעתם, מראה שאין לכם שום זכות כזאת!
20. שלום,
013 נטוויז'ן   (08.08.11)
ראינו את הודעתך וחשוב לנו מאוד לבחון אותה במהירות. נודה באם תעביר פרטים לזיהוי ואפשרות ליצירת קשר בדחיפות לכתובת: Tlunot@netvision.net.il תודה, פניות הציבור 013 נטוויז'ן  
21. יום השקט הבינלאומי. יום ללא שיחות בטלפון.
אחד העם   (08.08.11)
22. תפסיקו לקנות מכשירים בחברות הסללור קנו בחו"ל אם אפשר
יוסי   (08.08.11)
תפסיקו לקנות מכשירים בחברות הסלולר, המחירים שהם גובים שערוריתיים. קנו בחו"ל בוא עם קבלה/חשבונית - חברות הסלולר חייבות לפי חוק לזכות אותכם כאילו המכשיר נקנה אצלם. חוק ניתוק זיקה.
23. בארהב החוק מאוד פשוט
אלעד   (08.08.11)
חברה שטועה בחשבון חייבת להחזיר ללקוח כפול מהטעות! ככה בסופר, בחנות, בחשבונות חודשיים וכו׳. מעניין ששם עושים פחות טעויות.

נשלח מהאייפון שלי
24. מזכיר בחירות דמוקרטיות בבברית המועצות...
גרישה   (08.08.11)

אתה מקבל מעטפה חתומה, ואתה צריך לשלשל אותה לקלפי.

 

אסור לפתוח אותה - כי אלו בחירות ח-ש-א-י-ו-ת !!!

 

25. פלאפון חיוב גלישה
שלום ,   ירושלים   (08.08.11)
איך מגיעים למירב קריסטל
26. מה ! את ? עובדת בפלאפון
אבי ,   דרום   (08.08.11)
27. ישראל אמיד שוב עושה בלאגן!
המבין יבין   (08.08.11)
28. חזק!
א.   (08.08.11)
29. הם מתנהלים כמו גנגסטרים חוקיים ומגובים בבתי המשפט.
יעקב   (08.08.11)
30. פלאפון = נוכלים. תקראו את תוכן התגובה
(08.08.11)
פלאפון זו החברה עם השירות הכי גרוע במשק. ממש המיץ של הזבל. מאחל להם שיפשטו את הרגל. אחרי כל העוול שהם גרמו ללקוחות שלהם, צריך להוציא אותם מהחוק ולקנוס אותם על זלזול וחוסר התחשבות אנושי בלקוחות.
רונית מרכוס - תתפטרי!

נשלח מהאייפון שלי
תגובות נוספות
חזרה לכתבה