|
1. דריה לפי מה שכתוב לא נראה לי שפנית לחברת סלולר אי פעם
פניתי אני ועוד מכרים שלי בכתב לתלונות הציבור של אורנג , חודשים לא מתקבל כל מענה .כך שנראה לי תמוהה הובה שלהם והביצוע בפועל , מי אוכף???
בכל מקרה את צודקת פניות חייבות להיות בכתב.
|
|
|
יש היום כמה וכמה חברות שמייצגות אותך מול חברת הסלולר ביניהם wake-up.co.il. למי שיש את האנרגיות, את ההבנה המקצועית ואת הזמן אז כמובן עדיף לחסוך את דמי הטיפול אבל למי שאין אני מאמין שזה הפתרון...
|
|
|
3. מה עם חוק "מענה תוך 3 דקות"? עבר? נפל?
|
|
|
|
|
5. הכי טוב זה להכנס לאתר של משרד התקשורת
ולהגיש שם תלונה, הם כבר יחזרו אליכם די מהר.
|
|
|
6. אני לוקח של סלקום,ותמיד החזירו
לי את הכסף,אני מרוצה
|
|
|
|
|
|
|
9. לא יתכן שחברות סלולאר ירוויחו מליארדים ולא יענו לטלפונים!!!!
הממשלה חייבת לחייב את החברות לענות תוך 30 שניות או שיקנסו! החברות גובות מחירים שערורייתים, מרמות את הלקוחות ולא טורחות לענות לפניותם של הלקוחות!
|
|
|
10. החברות יכולות לטעון שלא קיבלו המכתב מה עושים?
צרו קשר שלא נתנתק. |
|
|
(25.11.11) |
|
|
|
11. נסיתם פעםלהתקשר לבזק.מינימום 3 שעות
נסיתם פעםלהתקשר לבזק.מינימום 3 שעות
|
|
|
12. צודק במאה אחוזים - משרד התקשורת הוא משרד איכותי!!
היחיד אולי שעושה את תפקידו כראויץ
רוצים דוגמא חזקה?
הוט רצו לקנוס אותי על התנתקות 2500 שקל, משרד התקשורת התערב, מצא שהם לא החתימו אותי בנםרד ובכתב על ההתחייבות וזרק אותם מכל המדרגות!!!!!!!!
אין עליהם, אין!!!!!!!!!!
|
|
|
תעברו לרמי לוי עוד שבועיים.
|
|
|
פניה בכתב ( מכתב רשום +אישור מסירה) , אישור המשטרה על קבלתו היגיע אחרי חמישה חדשים וגם זאת רק לאחר פניה טלפונית לברור מה קורה?. אולי אפשר להחיל את התקנה בדבר תשובה גם על המשטרה ?
|
|
|
15. מעולם לא פונה בטלפון. רק בכתב. זה מרקיד אותם
|
|
|
16. חברת פלאפון גנבים שרמוטות
לא לצנזר
|
|
|
17. אני לקוח של פלאפון...................
סטניסלבסקי , |
רמת אביב ג |
|
(25.11.11) |
ואני מה זה מקנא בך................................
להתגרש מאשתי הלך יותר בקלות................. מאשר להתנתק מהם.........
|
|
|
18. יש לי יס ואורנג', באמצע היום זה 50 דקות המתנה לשירות
נסו ותיווכחו!!!
|
|
|
19. הם לא- מכתב רשום.
אחד , |
ראשון לציון |
|
(25.11.11) |
|
|
|
|
|
21. לי אינטרנט זהב סמייל 012 לא עונים כבר 10 שנים.
|
|
|
22. מאז שעברת לסלקום אני מאושר
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
23. +++שימו לב: פשוט להרים טלפון למנכ"ל,נקודה++פתרון מיידי!!!
|
|
|
24. פיתרון יותר טוב: פשוט לוותר על מנוי בחברה סלולרית.
כן. דווקא יש לי סמארטפון. אבל השיחות מתבצעות ע"י צ'אט/גלישה חינם באינטרנט אלחוטי.
תכלס, בכל מקום יש היום מחשב/רשת אלחוטית. בשביל מה צריך את כאב הראש של החברה הסלולרית?
|
|
|
25. תוספת לכתבה: לא לשכוח לשלוח העתק למשרד התקשורת.
|
|
|
26. פשוט לבטל את הוראות הקבע
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
במקום לעשות כתבות אולי פשוט הגיע הזמן שהממשלה תטפל אחת ולתמיד בחברות שרומסות את האזרח הקטן.
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
28. אין אין אין אין אין יותר גרועים מאורנג'
|
|
|
29. ל ynet shops אין טלפון בשרות לקוחות
אז אנא מכם סיתמו |
|
|
(25.11.11) |
ראו את התגובות בזאפ על ynetshops ותבינו איזה שרות הם מספקים. הבעלים אמנם בסט ביי (לפי זאפ) אך השם ynet מחייב. לקבל ציון 1.5 מתוך 5 זה ביזיון. אזי עדיף שיטפלו בשרות לקוחות הקשור עליהם מאשר שיבלבלו המוח .
|
|
|
30. הכינו את עצמכם לקראת חברות הסלולר החדשות
יועץ תקשורת , |
חנות האפליקציות... |
|
(25.11.11) |
כל מי שמנוי של חברת פלאפון מצ"ב נוסח מכתב שכל אחד רציו שישלח להם ויקבל/ ידרוש את התשובות בצורה הזאת -אחרי קבלת התשובות הוא ידע את הפרטים והנתונים -ויוכל לקבל החלטה לגבי העתיד--זכרו בקרוב נכנסים לשוק הסלולר כמה שחקנים חדשים -יש אפשרות לחסוך הרבה כסף במעבר לחברה אחרת. שלחו לפלאפון את המכתב וקבלו תשובות. - תאריך: ____________
נשלח בפקס' – ל- 050-7048053
דחוף לכבוד: חברת פלאפון תקשורת בע"מ מחלקת פניות הציבור דרך יצחק רבין 33 גבעתיים ח.פ 511076572 שלום רב
הנדון: ברור תקופת התחייבות למכשיר ולמסלול – מכשיר מס' – __________________ ו/או כל התחייבות נוספת הקיימת לחברתכם. ( מס' לקוח ________)
אודה לכם באם תשלחו בדואר מכתב מפורט עם הנתונים הבאים: א. התחייבות למכשיר: 1. עד מתי (תאריך) ומספר החודשים שנותרו לי התחייבות לחברתכם בגין המכשיר ? . 2. מה התשלום החודשי שאני משלם בגין ההתחייבות למכשיר (מה עלות החיוב החודשי ללא הזיכוי ומהו הזיכוי נכון להיום) ? . 3. כמה דקות או מהו הסכום בשקלים שאני חייב לבצע/לדבר כל חודש כדי לקבל את הזיכוי שהבטחתם לי בגין המכשיר ? . 4. אבקש שתרשמו לי מה סכום הקנס/העלות שאני אצטרך לשלם לכם במידה ואני מתנתק מחברתכם ו/או עובר לחברה אחרת, והאם החיוב/הקנס ימשיך להיות מחויב בתשלומים עפ"י הסדר התשלום הקיים היום ? אבקש לדעת מה הסכום החודשי שאני ישלם ומה הסך הכולל שלו ועפ"י איזה חישוב ביצעתם את הסכום הנ"ל ואיך הגעתם לסכום זה ?
ב. התחייבות למסלול: 1. עד מתי (תאריך) ומספר החודשים שנותרו לי התחייבות לחברתכם בגין " מסלול" ? 2. מהו בדיוק המסלול שאני נמצא בו ומה הוא כולל (איזה דברים אני מקבל בגין התשלום הקבוע), וכן אבקש פרוט : מה הסכום החודשי שאני משלם בגין מסלול ? (תשלום חודשי קבוע-דמי מנוי ). מה העלויות הנוספות שאני משלם בגין דברים נוספים כגון: ביטוח (ומה כולל הביטוח הנ"ל) שירות תיקונים ומה הוא כולל? מהם החיובים הקבועים? ומהם החיובים המשתנים? האם יש חבילת גלישה? 3. האם מכשיר שלי חסום לשרותי תוכן ו/או כל שרות אחר שניתן ע"י חברות וגופים חיצוניים ו/ או שירותים מיוחדים /נלווים של פלאפון עצמה ומחויבים בתשלום. 4. האם מכשיר שלי חסום לשירותי גלישה באינטרנט ? ולשיחות חו"ל ? 5. מה התאריך שבו נסגר החשבון שלי כל חודש ? 6. אבקש שתשלחו לי דו"ח חצי שנתי מפורט, של כל העלויות של המכשיר שלי ,עפ"י התקנות והוראות החוק הקיימות היום. 7. אבקש שתרשמו לי מה סכום הקנס/העלות שאני אצטרך לשלם לכם במידה ואני מתנתק מחברתכם ו/ או עובר לחברה אחרת, והאם החיוב/הקנס ימשיך להיות מחויב בתשלומים עפ"י הסדר התשלום הקיים היום ? אבקש לדעת מה הסכום החודשי שאני ישלם ומה הסך הכולל שלו ועפ"י איזה חישוב ביצעתם את הסכום הנ"ל ואיך הגעתם לסכום זה ?
אודה לכם על משלוח כל הנתונים המבוקשים תוך 12 יום מיום משלוח פקס' זה ולא יאוחר מיום - ________________ אבקש לשלוח לי בדואר לכתובת הרשומה: משפחת – _______________ רחוב _____ מס' - __ דירה מס' -___ עיר/ישוב -_________ מיקוד - ______ הפרטים שלי הרשומים אצלכם הם: שם המנוי: ______________
1. מס' מנוי - ____________ 2. מס' לקוח - ___________ (בכל חשבונית צריך להיות רשום מס' לקוח) 3. כתובת ________________________מיקוד ___________ 4. מספר עוסק מורשה / או ת.ז – _____________________ 5. שם לקוח – _____________________ 6 . 4 -ספרות אחרונות של כרטיס האשראי שבו אני מחויב _________ (מי שמחויב בהוראת קבע — ירשום – את שם הבנק ומספר הסניף ומספר החשבון ).
בברכה _______________________ שם וחתימה
| |