כלכלה  טורים  דריה כנף
פניתי לחברת הסלולר ולא ענו לי - מה לעשות?
דריה כנף
פורסם: 25.11.11, 08:04
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 132 תגובות ב-83 דיונים
31. פלאפון עושים לנו ...בונגה בונגה...
סילביו ברוסקוני ,   איטליה הקטנה   (25.11.11)

אם חייבים להאמין לי

נסעתי   לים המלח- בדרך שלחו לי sms   וגם התקשרו אלי  וגם אני התקשרתי לאחרים.

אחרי חודש   קיבלתי את החשבון מפלאפון --ונפלתי  !!!!

חוייבתי על השיחות הנכנסות ועל ה- מסרונים ששלחו לי  ועל השיחות שאני שוחחתי כאילו הייתי בחו"ל -- תעריף חו"ל    =בגלל שחוברתי בלי ידיעתי לרשת הירדנית

התקשרתי לפלאפון והם אמרו לי שאין מה לעשות

לא ויתרתי והתווכחתי  -ואחרי הרבה זמן ושיחות עם כמה אנשים בפלאפון  ואיומים שאני אגיש תביעה הם אמרו שיזכו אותי ב הפרש --עד היום אני מחכה לזיכוי

32. רבותי -אל דאגה.....
יועץ השר ,   כנסת ישראל   (25.11.11)
בקרוב מאוד... חברת פלאפון שכל כך ,טיפלה " באדיבות במנויים שלה-- תזחל על ארבע כדי שצרכנים יבואו אליה
33. בסלקום זמן ההמתנה 15 דקות, ואז שנציג עונה, כנסו!
הייתה לי נשמה ,   אני לי כבר נשמה   (25.11.11)
הנציג אומר שלא הגעתה למוקד הנכון, למרות שהקשתי נכון, ואז עוד 10 דקות המתנה, ואז עונה נציגה סתומה שלא מבינה כלום
או יש יותר גרועה, אחרי 15 דקות המתנה אחרי עוד 5 דקות המתנה, זה מה שאני שומע "המוקד שלנו סגור כעת, נשמח לתת לכם שרות בין 8 בבוקר ל9 בערב"
ובמרכז שרות 3 שעות המתנה, ובסוף אי אפשר משהוא שהבטיחו לי בשיחה איתם, וכאילו כלום, לא נורא, הפסדתי יום עבודה ו3 שעות, והכל בסדר,
ברגע ש1 מהחברות החדשות נכנסות, אני רץ עליהם!!!
34. אני לקוחה לשעבר של סלקום. הספיק לי לגמרי.
הספיק לה ,   צפון   (25.11.11)
עזבתי את סלקום בגלל הרמות המטורפות של התסכול שנגרם לי בכל פעם שניסיתי לפנות לשירות לקוחות. אי אפשר להאמין בכמה דרכים יצירתיות הם מסוגלים לטרטר אותך. למה זה מגיע לי????
35. תל אביב
שרון   (25.11.11)
פשוט פונים ללשכת מנכ״ל באורנג וכך גם בפלאפון בסלקום ניתן לבקש ״כוכבית עמוס״ ותראו איך בקשתכם מתבצעת במיידי . לאחר כל שיחה עם נצחג בקשו שישלח לכם מספר פנייה כהודעת sms , התקשרו יום למחרת לוודא שהכל תקין ובאמת עודכנו הדברים ותועדו וזהו. נסיון שלי אני מתנהל ככה גם מול משרדי ממשלה והכל בא על מקומו.

נשלח מהאייפון שלי
36. בסוף נקבל אישור לסקס בכתב
איציק   (25.11.11)
מרוב עורכי דין במדינה.....
37. הפתרון היחיד שעובד - ביטוח החיוב בכ.אשראי
מנוסה   (25.11.11)
לבטל את החיוב הקרוב בכרטיס האשראי. התוצאה : החברה תפנה אליכם במקום שאתם תפנו אליה. פעמיים היתה לי טעות של סלקום, פעמיים ביטלתי להם את החיוב, אחרי התיקון עוד אמרו לי תודה שהסכמתי להמשיך להיות מנוי שלהם. טיפ נוסף : הם מחייבים עמלת גבייה של עשרות שקלים אם החיוב המקורי לא עובר. חייבים להתנות את התרת החיוב בביטול מראש של עמלת הגבייה. לא לשכוח. השוט מולם : לומר להם שהחוב ישאר פתוח, לעבור לחברה אחרת ולומר להם שילכו לתבוע בבית משפט. הם מוותרים ומתקנים את הטעות במיידי.
38. פאלפון חברה של גנבים ושקרנים
ליאור ,   פת   (25.11.11)
כל מה שמבטיחים ל ך בפלאפון זה שקר אחד גדול למה שיקרה במציאות בטלפון יגידו לך הכל כן רק כדי להחתים אותך לבסוף על חוזה של 10 עמודים שלא תוכל לקרוא ולהבין בנוסף בתחנות השרות אתה לא יכול להתלונן על חיוביים כספיים רק עם המוקד בטלפון אי אפשר לשבת מול נציג על עיניינים כספיים רק במוקד אשר כמובן הרחיקו אותו מהמרכז לבאר שבע בכוונה וזה נאמר על ידי עובד בפלאפון שילמתי ב24 חודש האחרונים כ33000 שח לחברה שעושקת את האזרח במכוון אם שר התקשורת משה כחלון שעושה עבודה נהדרת קורא טוקבקים אנא טפל בחברות סלולר ביד קשה ואם משהו מוכן להרתם למחאה חברתית נגד חברות הסלולר אני הראשון שיתייצב
39. הכנסו קראו והגיבו
דריה - מה דעתך ?   (25.11.11)

אני חושד כבר שנים שחשבונות הסלולר שלנו מכילים בתוכם רמאות. מספיק שלכל שיחה שלנו או לחלק מהשיחות שלנו מוסיפים פעימה (5 שיניות) או שתיים והמחיר
שמשולם בחשבון עולה פלאים.

ובכן בקשתי מחב' הסלולר הקודמת שלי - פלאפון (עברתי לאוראנג') שיאפשרו לי לראות בזמן אמת (באתר החברה) את משך השיחה שלי לכל שיחה שמסתיימת (כמובן עם כל האמצעים לשמירת סודיות) . לאחר שניסו למרוח אותי שאין דבר כזה ולא ניתן לעשות זאת הסברתי להם שאני מהנדס תוכנה שמתכנן ומפתח מערכות תקשורת ואני יכול להסביר להם בדיוק כיצד עושים זאת. הם לא התבלבלו והעבירו את השיחה לסמנכ"ל טכנולוגיות. בסיום השיחה עימו הוא הבטיח לבדוק ולחזור אלי. הוא חזר אלי כמו שהוא חזר לכל אחד מכם.

לפני מספר חודשים חב' בזק החלה לתת שרות כזה באתר שלה.

החלטתי לפנות למשרד התקשורת והעליתי בפניהם את הבקשה שיחייבו את כל חברות הסלולר ליישם את המנגנון שבקשתי - אך הם מתעלמים ממני לחלוטין. חזרתי ושלחתי שובו ושוב בקשה להבין מה קורה - ופשוט אין מענה.

אני קורא לכולכם - פנו למנכ"ל משרד התקשורת ודירשו את המנגנון שיאפשר לכם לבדוק את חיובי חברת התקשורת. אם זה יקרה לכולנו תהיה בקרה בזמן אמת על ארוך השיחה כפי שהם צחייבים אותו. כשאתה מקבל פרוט שיחות אתה לא יכול לבדוק שום דבר - בקושי אתה זוכר עם מי דברת (אם בכלל) - אבל בוודאות אינך יודע את משך השיחה.
40. חשוב! טיפים למתקשר!
אני   (25.11.11)

להתקשר מטלפון נייח. עולה פחות, נוח יותר.

 לפנות זמן בשביל ההתקשרות: קחו בחשבון, שכל "משא-ומתן" עם חברת סלולר\אינטרנט\עירייה וכו' ייקח לפחות עשר דקות ומאוד סביר שיותר מזה. אל תתקשרו כשיש לכם כמה דקות בין העבודה לזמן שאתם לוקחים את הילדים מהגן. פנו לעצמכם לפחות שעה.

שבו במקום נוח. הכינו לעצמכם קפה או סנדוויץ' ומשהו לקרוא (מאוד חשוב).

דברו בנימוס, נסו להסביר בבהירות מירבית את הבעיה שלכם. מהצד השני יושב גם בן-אדם, שסביר להניח שהוא מנסה בכנות לפתור את הבעיה, או לפחות למנוע מכם לכעוס. אם תכנסו למלחמות ולעצבים - גם הוא יהיה עצבני יותר ויהיה פחות מוכן לעזור לכם.

הכינו דף ועט. חשוב לרשום כמה שיותר פרטים, גם אם הם נראים לא משמעותיים: עם מי דיברתם, באיזו שעה, מה מספר התלונה וכדומה. זה יעזור בעתיד. באותה נשימה - הכינו מראש את כל הפרטים שייתכן ותידרשו אליהם - מס' לקוח, למשל.

התקשרו לפחות שבועיים "מראש". אל תנסו לבטל את חשבון האינטרנט ביום האחרון לחוזה. סביר שיהיו בעיות ועיכובים. אם לא עשיתם זאת - תהיו מוכנים לשלם על עוד חודש מיותר או להוציא עוד שעה של דיונים. זה מחיר הדחיינות.

 

בחמש השנים האחרונות אני נוהג כך. עברתי דירות, חברה סלולרית וחברת אינטרנט. לא היו לי שום בעיות לא סבירות. חשוב לשמור על ראש נקי ושקט - אפשר לפתור כך את הבעיות הרבה יותר טוב.

41. ==== בקשה מדריה כנף,, ,, ,, ,, ,, ,,
זה אבי עצבני   (25.11.11)

נתחיל במחמאות על כתבותיךְ ,, אני לא מפספס אותן ,,

 

יש לי בעייה עם חברת הכבלים HOT ,

בכל פעם שהשלָט של הממיר ששייך לHOT ומגיע ביחד עם הממיר ששיך גם הוא ל HOT ,, מתקלקל (לא נפל חלילה) אני נדרש להחליפו בתשלום !

 

נראה לי שהשלט מיוצר באיכות ירודה מאוד (בזיל הזול), מפני שנניח השלט של הטלוויזיה פנסוניק מקורי, קיים אצלי מספר שנים ומעולם לא התקלקל !!

 

אנא ממך תבדקי עבור קוראייך הנאמנים האם זה חוקי לגבות מהלקוחות תשלום עבור שלט שהמגָעִים שלו רופפים !

בפעם האחרונה שילמתי 50 שקלים ,,,, עלות שלט באיכות ירודה כזו הרבה יותר זולה !!

תודה מראש.

 

42. לו יהי
דודי   (25.11.11)
לא יודע מה להגיד אך לו היו עושים עשירית מהכתבות שעושים על חברות הסלולר על נכים או קשישים או ניצולי שואה וכדומה מדינתנו היתה מקום שטוב יותר לחיות בו.אך נכים וקשישים זה לא רייטינג או באופנה ואת מי זה באמת מעניין.אחד שעוד מאמין שאוליי בעוד שנים זה אולי יקרה
43. מה שהיא בעצם אומרת זה לפנות בכתב ולא בטלפון
הדר   (25.11.11)
היא לא חידשה לי כלום
44. שלחתי פקס' לסלקום לפני חודש כולל אישור משלוח
גל   (25.11.11)
ומכתב שמנוסח היטב, למרות שבאתר רשום שתהיה תשובה תוך 5 ימי עסקים לאותו מספר פקס' אותו רשמו באתר לפניות הציבור, לא קיבלתי עד היום תשובה מהם בעקבות המכתב. התקשרתי למוקד שלהם והקלטתי שיחות בהן פעם אחת אמרו לי אף שמבטלים שירות מסוים לבקשתי, התקשרתי במקרה כמה ימים לאחר מכן והתברר לי שאף אחד לא ביטל את אותו שירות תוכן אלא לאחר שביקשתי שוב. המכתב עצמו היה לגבי נושא אחר שקשור בהחתמת טפסים בלי להראות אותם גם לאחר שביקשתי שיראו לי אותם באותה פגישה עם נציג במרכז שירות שלהם שם שאלו מהיכן אני מכיר כל כך טוב את החוק ברגע שאמרתי שהם מחוייבים להציג זאת. להתיש את הלקוח איננה הדרך לגרום לו להשאר לקוח. הבעיה שממה ששומעים מאחרים לא פעם, זה לא שאצל המתחרות מלקקים דבש.
45. לרציניים בלבד!!
אני   (25.11.11)

קבלת תווי קניה לאחר מילוי סקרים בלבד! לא גוזל זמן בכלל! לא האמנתי , אבל קיבלתי הביתה במעטפה תווי קניה! ממלא בזמן העבודה, בזמן שמשחק משחקים במחשב, קל ופשוט!

5 דקות הרשמה, מקבלים את הסקר למייל, ממלאים בפחות מ2 דקות!!

 

http://www.panel4all.co.il?inviterID=70dec23de30a7f3e959b16b39d8ca9a2

 

46. עוברים לרמי לוי או לאחרים - עם המספר שלכם בלי התחייבות וללא
(25.11.11)

קנסות יציאה כלל.

 

רמי לוי הבטיח חשבון מסלול  דיברת שילמת לא דיברת לא שילמת

 

אחרים גובים דמי שימוש של 10 שקלים

 

דקת שיחה - 20 אגורות

 

מי צריך יותר מזה  כדי להפנות אצבע משולשת לאורנג'&סלקום&פלאפון&מירס.

 

 

תנו להן בראש

 

הרווחים שלהן ירדו בתוך רבעון אחד ל 10 אחוזים

הם יהיו ברצפה ויתחננו

 

 

47. אתר שעוזר לך להתנתק בקלות
יואב ,   מרכז   (25.11.11)
זה פשוט
Zepashut.co.il
נשלח מאייפון שלי
48. והכי פשוט, דרך אתר שנתקרא "נתק"
(25.11.11)
תחפשו בגוגל "נתק" או "netek" ותראו.

אתר חינמי שעושה את העבודה.
49. לתגובה 30 אני מודה לכם
צביה ,   בת ים   (25.11.11)
אני לא יודעת מי אתה - אתה קורא לך יועץ תקשורת
נתקלתי לפני כחודש בתגובה כמו זו של היום-ואכן שלחתי לפלאפון מכתב באותו נוסח ופקססתי אותו לפקס הרשום.
אחרי שבוע --קיבלתי תשובות בהתאם לשאלות במכתב.
אני הייתי המומה ממה שראיתי--זה לא יאומן--שוד לאור היום.
אף פעם לא הייתי מודעת לדברים--תמיד מסרו לי נתונים בעל פה -נתונים שאני אף פעם (כמו הרבה אחרים) לא הבנתי.
אני עכשיו נזכרת שבכל הפעמים שהייתי באה לתחנת שירות-שלהם-הנציג היה אומר לי שאני לא במסלול כדאי בשבילי וכדאי/והוא ממליץ לי לעבור למסלול אחר- ולא הבנתי שבכל פעם אני נכנסת בצורה הזאת לתקופת התחייבות חדשה
כמו כן אף פעם הם לא רשמו דברים בצורה רשמית על דף עם לוגו של פלאפון -אלא על דף נייר רגיל בכתב יד--שרבטו ציורים ונתונים חלקיים ובצורה של כתב חרטומים כך שלא ניתן להבין ובוודאי שהם בצורה הזאת יכולים להתכחש לדברים.
בקיצור תחמנים בני תחמנים...............
50. דריה, נכון לגבי התיעוד אך זו תמימות או היתממות שזה
אלי   (25.11.11)

מצליח. רק פעולה רגולטורית לאכיפת אותם חוקים ותקנות הקיימות , יסייעו לציבור לפתור את תרבות הקלוקלת שהשתרשה בארץ הקדושה לרמות את הצרכן ולא להענש.  גם תרבות אי ההענשה ההולמת , מצד בתי המשפט , כאשר הצרכן פונה

ומבקש את הסעדים , אחראית להשתרשות תרבות זו.

51. עושק !!! הם זורים חול בעיננו , לא לצנזר!
מתושלך   (25.11.11)
לא להאמין לעג לרש אני אישית מנהל עם חברת סלקום דיאלוג של חרשים זה מכבר כעשרה חודשים בגין שרותים שונים ומשונים שלא בקשתי אותם ולא חלקית והם בשלהם ממשכים לכאורה לספק לי את אותם שרותים ולהכנים לכיסי יד עמוקה להרוויח שלא ביושר וזאת שיוכלו להציג מאזנים ורווחיות מזהירה כאילו שהם חברת הייטק עם חדשנות עולמית וכמובן לשלם משכורות עתק למנכל ולסמנכלים ימח שמם גזלנים מחוייטים לא לשתוק יש להקים מחאה ולשלוח אותם לעזאזל
52. אורנג' זה סיוט של גנבים!
יוסי ,   חיפה   (25.11.11)

הייתי בפלאפון במשך כמה שנים ללא בעיות ובגלל מבצע של חבר עברתי לאורנג'.

אמנם המבצע שווה , אבל אני מצטער על הרגע שעברתי,למרות הרווח הכספי. מהחשבון הראשון התחילו הבעיות: אורנג' חייבו אותי על דברים שלא היו ולא נבראו ובנוסף לא זיכו אותי כפי שהבטיחו בזמן ההסכם. כל חודש אני מתקשר (שעה +) מבטיחים, מגיע חשבון חדש ושוב חיובים שגויים. נמאס לי. כנראה אעבור חזרה לפלאפון ואולי גם אתבע אותם בתביעות קטנות.

53. הפתרון האמיתי
cgfb ,   vcb   (25.11.11)
הייתי לקוח סלקום בעבר
לאחר שירות גרוע והחלטה להינתק-פשוט סירבו לנתק אותי והעבירו אותי מאחד לשני
ממנהל למנהל....
נשמע מוכר?
לאחר שראיתי שאני לא יוצא מהם-הגעתי פיזית למוקד שירות-רק חיכיתי שלא ייתן לי פיתרון ניתוק מיידי.....
לאחר ניתוק הפכתי את המכשיר לטוקמן-זה שירות קרדיט-אתה משלם על מה שאתה מדבר-אמנם קצת יותר יקר-אבל נגמר סדר שירות לקוחות וכוכו
צריכת השימוש בטלפון יורדת וצריך רק להתרגל למחשבה של להיות בעל קו לל אחיוב וללא חשבונית.
כיום זה נתפש כילד בן 16 אבל אם חושבים על זה-אתה משוחח רק במה שאתה משלם מראש.
בחול זה ככה-למשל חשבון בנק-אתה לא יכול להיות במינוס....
לא מקבלים חשבונות בלתי צפויים.
חשבו על כך:)
54. אורנג
שמעון ,   קרית ביאליק   (25.11.11)

לתשומת ליבם של כל הקוראים.אני לקוח אורנג כל חודש יש הורדה של כסף שלא במקום ותמיד הם כאילו מתנצלים....הבת שלי נסעה לפולין לפני חודש ובמקום לפתוח את הקו לילדה הם פתחו את הקו לילד הקטן שלי.לא מספיק שהם גרמו לי ולילדה פחדים וחששות הם גם הורידו לי פעמיים הרדות של כספים.וגם פתחו את הקו של הילד לחו"ל.השמרו לכם!!!!

 

 

55. לחזור לטלפון ציבורי ומכתבים בדואר
מאירה ,   מרכז   (25.11.11)

יש אלטרנטיבות ...

 

יש טלפונים ציבוריים מי שצריך שישתמש  במיוחד בחוץ לארץ .

כאילו מה קרה , לא כל שיחה זה דחוף עכשיו במיידי  ,.

 

עכשיו מי שרוצה לספר לקרובים שלו סיפורים עדיף שישאיר את זה לטלפון בבית

ומה שיותר נוח זה להעלות את הענינים על הכתב ( עט ונייר )

 

ופשוט לכתוב  כל מה שיש לכם להגיד  , אחר כך אפשר לקנות מעטפות עם בול .

לקפל את המכתב יפה  ולשים במעטפה .

סוגרים את המעטפה עם הדבק (או איך שזה בה)

 

אח"כ הולכים לתיבת דואר מקומית ומשלשלים את המכתב .

ברגע שהמכתב יגיע ליעדו יהיה למקבל המכתב מספיק זמן לבחון אותו ולקרוא אותו

בצורה נינוחה  תוך כדי פעולות אחרות שהוא מבצע  או ככדור שינה .

 

 

56. אני עברתי לטוקמן.חבלז
שיחפשו אותי בסיבוב   (25.11.11)

כל החברות בארץ כולל כולם כולל ממשלתיות נותנות שרות מתחת לכל בקורת.

הם חושבים שאם אין לנו ברירה אז תמיד נהיה שם לשלם ולסבול בשקט.

יש לי חדשות בשבילם .אם השירות חרא אני מתנתק ולא חוזר לעולם .ביי ביי.

לא חוזר בחיים.קפוט צ'או .אני אשלם 5 שקל לדקה בטוקמן ויצמצם תשיחות שלי ל 10 בחודש אם צריך ולא אחזור למסלול רגיל.למרות שאם הם היו בנאדם הייתי משלם 400שח קבוע.אין שרות אין כבלים.ואין YES.ממיר עידן פלוס וביי ביי.אין שרות טוב אין כסף.לא היום ולא מחר גם דור עשירי לא יבוא. לעולם.עכשיו נראה מי חכם.

57. "לפי החוק החברה חייבת"... ומי בדיוק אוכף את החוק עליהן ?
(25.11.11)
נו אז לפי החוק הם חייבים לענות , חיייבים להחזיר וחייבים עוד הרבה דברים הדבר היחיד שהם לא חייבים זה לציית לחוק. איך אני יודעת - כי שנים הם עוברים על החוק , לא עונים לנפיות גם בכתב , לא מזכים חשובונת לקוח גם כשהם כבר מודים שגבו יותר מדי ועוד , נו והםשילמו על זה ? מקסימום איזה לקוח עיקש הלך לתביעות קטנות וזכה בכמה פרוטות כי בישראל השופטים מלאי רחבים על מילארדרים... אם הם היו תחת איום רציני במקרה שהם נתפסים בגניבה מהלקוח או אי עמידה בחוקים - אולי האזרח היה נעשק פחות .
58. אני לעומת זאת דפקתי את חברות הסלולרי בגדול!!!!
חי חי מי שצוחק אחרון   (25.11.11)
שמעתם על ניתוק זיקה?
רכשתי סמסונג גלקסי S2 שילמתי עליו מזומן
והיום חשבון הטלפון שלי הוא 0 שקלים כל חודש!!!
אפס עגול. - בדוק מנוסה ומובטח!
במסגרת חשבון הטלפון שלי, אני מקבל גם גלישה חינם וגם 700 דקות(200+500).
מי שיודע לעשות את התרגילים הללו בזמן הנכון - דופק את החברות עד העצם האחרונה.
מובטח לי המסלול הזה בין אם ירצו ובין אם לאו למשך 36 חודש בהם 120 השקלים (עלות פיקטיבית שהם תימחרו בעצמם לדפוק לקוחות) מכסים את כל חשבון הטלפון כולל הגלישה.
SMS שולחים חינם ללא הגבלה דרך הסמאטרפון.
וכמובן שלקחתי כמה טלפונים שכאלו עבור בני משפחה.
אם כולם היו כמוני חברות הטלפון היו נמחקות.

חבל שכולנו מתנהגים כמו עדר עיזים שדוחפות אחת את השניה בתור להציץ איך נראית התהום מלמטה.
59. אני פותח את הרשת עוד שבועיים
רמי לוי   (25.11.11)
אורנג וסלקום אני שונא אותכם

נשלח מהסלולארי שלי
60. פרטנר ואני
רוית ,   גוש דן   (25.11.11)

אני מנויה שלהם שנים רבות. לפחות בחצי מהחש' שלהם יש טעויות שהם מכירים בהם ומחזירים לי גביית יתר ובד"כ גם פיצוי נוסף.

אני תמיד פונה בכתב אבל מעולם לא קיבלתי מענה לפניה בכתב. תמיד נציג מתקשר "לשמוע מה הבעיה" למרות שפורטה בפניה. לדעתי זה כדי שיוכלו להבין עם מי יש להם עסק ואיך להתנהל מולו.

רק אחרי שיש סיכום על פיצוי אני מקבלת מכתב עם ההטבה שניתנה לי אבל לא מוזכר בה מדוע ניתנה והאם היתה תוצאה נוספת לפניה (למשל, זיכוי בגין חיובים עודפים, ביטול שרות שלא הוזמן וכו').

אני סבורה שהם נמנעים להגיב בכתב כדי שלא תהיה לנו הלקוחות אסמכתא /הודאה שלהם על "טעויות" שעשו.

לי למשל הוסיפו שרות בתשלום של משהו שלא ביקשתי ובמשך 3 חודשים הוא לא בוטל למרות שבכל חודש פניתי בנושא .

ההתנהלות מולם מאד מסורבלת ולעולם לא ניתן להגיע לדרג יותר בכיר מנציג זוטר בפניות הציבור שמנסה לשכנע אותך שהוא בכיר ושאין מישהו סמכותי ממנו.

צריך המון סבלנות והתמדה אם לא רוצים להיות פראיירים שלהם

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה