כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
שירותי תקשורת משולבים: נערכים לשינוי בענף
מיכאל פנחס
פורסם: 14.02.12, 08:40
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות ב-16 דיונים
1. מיזוגים בענף התקשורת
אבי   (14.02.12)

כבר היום מרגישים את המיזוגים בין סלקום לנטוויז'ן ופרטנר עם 012 סמייל בפגיעה בשירות השוטף ובזמני ההמתנה הארוכים במוקדי השירות והמכירות.

נקווה לפחות שכל זה יהיה שווה ויוזיל לנו את הוצאות התקשורת.

2. b-one זוכרים???
אלי   (14.02.12)
לפני כ 6 שנים היתה חברה בת של בזק שנתנה פתרון דומה ואז סגרו אותה.
3. קישקוש מקושקש
שון   (14.02.12)
הכותב מביא לנו ססמאות ריקות מאמצע שנות התשעים..
הישענות על ספק אחד רק מקשה על ניתוק ממנו כאשר אחד או יותר מהשירותים שהוא מספק אינם טובים ו/או אינם משתלמים.

עבודה עם ספקים שונים, בדיקה תקופתית ובחירה מושכלת של הטוב מביניהם, היא הדרך הנכונה להתנהל כלקוח נבון, בשוק דינמי ותחרותי.
4. ובזמן התקלה
Vlad   (14.02.12)
לא יהיה לכם בבית לא אינטרנט לא טלפון ולא טלוויזיה...כמו באחת החברות הקיימית כבר...עדיף שכל שירות יגיע מחברה אחרת.זוהי שרידות שעליה חושבים רק כאשר קורה משהו...
5. לא יאומן.................................
בני ,   פקיעין   (14.02.12)
בשנת 2222 זה רק נתחיל
6. בישראל יש דואופול המחירים רק יעלו ונקבל פחות.
מישהו ,   ישראל   (14.02.12)
7. אני חוזה שינוי אחר
סטודנט להנדסה   (14.02.12)
בהתחלה החברות יצאו במבצעים שלכאורה יראו משתלמים וזולים. ואחרי תקופה שבה הם יגדירו את מספר הלקוחות כמירבי הם יעלו את המחירים כך שהלקוחות השבויים לא יוכלו להתנתק. זה כבר קרה בעבר בגלל הסגנון של מקבלי ההחלטות פה
8. שינויים אמיתיים והוזלות מגיעים כשנכנס גורם חדש ותחרותי
מהישנים נקבל ייקור   (14.02.12)
כמה אנשים מבוגרים מספיק כדי לזכור כמה שנים חיכו בתור לקבלת קו הטלפון כשלבזק היה מונופול? כמה יקרות היו אז השיחות בארץ, שלא להזכיר עלות דקת שיחה לחו"ל.
9. מה שקורה בעולם לא רלוונטי לישראל פה השלטון
נותן לטייקונים ,   לשדוד את האזרח   (14.02.12)
חברות התקשורת הסלולריות והטלוויזיה גזלו מאיתנו אלפי שקלים במשך שנים
10. 4 צודק - לא כדאי לשים את כל הביצים
אורן   (14.02.12)
בסל אחד. צריך לבדוק מה ההצעה המשתלמת ביותר ממספר ספקים אפשריים ולקחת בחשבון את נושא השירות!!
11. בצרפת זה כן הצליח.
יוסי ,   ת"א   (14.02.12)
אין סיבה שעסק קטן או בינוני ינהל התקשרות עם 4 ספקי תקשורת לפחות כפי שקורה כיום כמעט בכל עסק (ספק אינטרנט אחד, ספק תשתית שני, ספק סלולר שלישי, ספק טלפוניה רביעי).

זה בזבוז זמן לבדוק ולאשר כל חשבון בנפרד וגם לניהול והתחזוקה השוטפת להתעסק עם מספר ספקים שונים ולפעמים אני צריך להיות הגורם המתאם בין שני ספקים שונים במקרים של תקלות.

הגיע הזמן שנוכל כעסק להתעסק בליבה של השירותים שלנו ולא בשטויות מול ספקי תקשורת שונים.

מסכים לכל מילה עם הכותב.
12. ליוסי
נמרוד   (14.02.12)
תאורטית אתה צודק. מעשית תשלם בארץ הרבה יותר על שירות מאוחד שכזה אם תרצה בו. התמחור כאן הפוך ובלי תחרות...
13. מסכים איתך
משה ,   רמת גן   (14.02.12)
אני לא מוצא לנכון כבעל עסק לפצל את ההתקשרות למספר ספקים. שלא יפחידו אתכם בשיקולים של שרידות לא לשים את כל הביצים בסל אחד. תפסיקו להפחיד אותנו ולגרום לנו לשלם יותר. היום בשונה מהעבר אם מרכזיית הטלפון לא עובדת אני יכול לדבר בסלולרי. כנל גם בדאטה אפשר לבצע גיבויים במספר שיטות תקשורת שונות.
נשלח מאייפון שלי
14. מיזם B-ONE
יוסי   (14.02.12)
בוצע ע"י בזק בלבד ללא שוק תחרותי. היום המצב שונה, יש יותר מספק אחד שמציע שירותים משולבים והתחרות הרבה יותר משוכללת בעקבות הרגולציה של משרד התקשורת.
15. מעניין, השינוי כבר התחיל...
ברק ,   גבעתיים   (14.02.12)
היום מודיעה הוט על חבילת שירותים משולבים שתתחיל לשנות את שוק התקשורת.
נשלח מאייפון שלי
16. מעניין, השינוי כבר התחיל...
ברק ,   גבעתיים   (14.02.12)
היום מודיעה הוט על חבילת שירותים משולבים שתתחיל לשנות את שוק התקשורת.
נשלח מאייפון שלי
חזרה לכתבה